Zonder die rare streepjes was West Ham-uit nog wel een aardig shirt, nu is het idd baggerquote:
Lelijk zoals altijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe uitshirts Tottenham
Die rare donkerblauwe strepenquote:
Die mouwenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Uitshirt Everton
Umbro heeft dit jaar wel erg mooie shirts man, begon al met het uitshirt van PSV.
Umbro
[ afbeelding ]
Ook mooi dat ze bij het 3e shirt het logo op de mouw plaatsen. Zou anders te druk worden met die strepen en het wapenschild.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:05 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige collectie weer.
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef AQUILA. het volgende:
Adidas is over het algemeen wel prima. Vind de shirts van Real altijd wel mooi eigenlijk met de klassieke Adidas-strepen.
Violet mag er eventueel wel een beetje in bij Real, is toch de tweede clubkleur. Net als dat de blauwe diagonale band niet blauw maar violet moet zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Aquila non capit muscas.''
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:11 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Violet mag er eventueel wel een beetje in bij Real, is toch de tweede clubkleur. Net als dat de blauwe diagonale band niet blauw maar violet moet zijn.
Vond dit shirt het mooist van de laatste jaren. Vanaf Emirates is het minder geworden.Ja, dat ziet er wel compleet uit. Ik vond de paarse adidas strepen ook wel ok, maar zwart of navy-blue ziet er iets degelijker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef AQUILA. het volgende:
Adidas is over het algemeen wel prima. Vind de shirts van Real altijd wel mooi eigenlijk met de klassieke Adidas-strepen.
Umbro moet maar weer terug bij Ajaxquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uit
Bij Ajax vind ik het niet lelijk, bij Feyenoord ziet het er inderdaad absoluut niet uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uit
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef hafcfan het volgende:
En Genoa wtf is dit.
http://www.footyheadlines.com/2015/07/genoa-15-16-kits.html
Adidas werkt niet bij niet-symmetrische shirts. Dat van Ajax is wit-rood-wit. Feyenoord is om en om rood-wit waardoor de strepen er aan de ene kant optisch gezien anders uitzien dan aan de andere kant. Werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:31 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Bij Ajax vind ik het niet lelijk, bij Feyenoord ziet het er inderdaad absoluut niet uit.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shirt 2 en 4 zijn![]()
, shirt 1 en 3 zijn het tegenovergestelde:
![]()
Die is wel sickquote:Op maandag 20 juli 2015 15:51 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mooiste staat er nog niet bij.
Umbro was honderd keer mooier dan dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Ontzettend lelijk shirt met een pauper bristol merk.
quote:
Ik vind juist die strepen op dat befaamde Real Madrid shirt lelijk. Dat shirt vraagt gewoon om egaal wit te blijven met hooguit de patches op de mouwen van de EC1 cups en de CL league.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Beathoven het volgende:
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.
zoals dit?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind juist die strepen op dat befaamde Real Madrid shirt lelijk. Dat shirt vraagt gewoon om egaal wit te blijven met hooguit de patches op de mouwen van de EC1 cups en de CL league.
Inderdaad vreselijk lelijk, maar de bedoeling daarvan is dat de sponsornaam ook tijdens de interviewtjes na de wedstrijd en op portretfoto's zichtbaar is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef Beathoven het volgende:
Het kleine tekstlogo ter hoogte van het schouder voegt niets toe aan de grote versie op die plaats. Dat geeft 't shirt een amateuristische uitstraling. Zet m ergens op de arm ofzo voor als de speler alleen zijdelings op tv is. En ook hier kan de sponsor wel iets lager; dan staat t wat vrijer, valt het wat meer op en maakt 't de boel wat minder krampachtig.
Kan wel goedkoper krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Mooie shirt van Roma
Maar 120 euro, doe efkes normaal joh
Kansloos echt
Gek dat die Turkse vlag erop staat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:11 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Galatasaray thuistenue.![]()
http://www.footyheadlines.com/2015/01/galatasaray-15-16-kit.html
Vast wel, maar wel triest dat ze dat ervoor vragen.quote:
Dat doen ze al jaren volgensmijquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gek dat die Turkse vlag erop staat.
Ja gewoon oplichters. Nike en adidas zijn dieven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast wel, maar wel triest dat ze dat ervoor vragen.
Echt hé, maar ik zie dat nike.com het aanbiedt voor 85, das gelukkig wel wat minder..quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gewoon oplichters. Nike en adidas zijn dieven.
Wat een kut tekst en een kut lettertype. Bijna net zo erg als Comic Sans.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel op het uitshirt dus_!
[ afbeelding ]
Spam op het shirt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je zograag Roma shirt dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt hé, maar ik zie dat nike.com het aanbiedt voor 85, das gelukkig wel wat minder..
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, denk niet dat er ook maar één Tukker is die dat gedrocht gaat kopenquote:
Ondanks dat zowel het thuis- en uitshirt beide catalogusshirts zijn, heb je zonder die sponsor meer omzet in fanshop dan met. Volgens mij weet iedereen dat behalve het bestuur daar in Enschedequote:Op donderdag 23 juli 2015 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, denk niet dat er ook maar één Tukker is die dat gedrocht gaat kopen
Ik probeerde net webprintOnlquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat zowel het thuis- en uitshirt beide catalogusshirts zijn, heb je zonder die sponsor meer omzet in fanshop dan met. Volgens mij weet iedereen dat behalve het bestuur daar in Enschede
Eens en wat te denken van de achterkant?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:50 schreef o.us2.0 het volgende:
Cambuur heeft ook een cursus "Hoe-een-mooi-uitshirt-te-verneuken-door-shirtsponsor" gevolgd bij FC Twente.
[ afbeelding
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:50 schreef o.us2.0 het volgende:
Cambuur heeft ook een cursus "Hoe-een-mooi-uitshirt-te-verneuken-door-shirtsponsor" gevolgd bij FC Twente.
[ afbeelding ]
Gristus te paardquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Eens en wat te denken van de achterkant?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb tegen beter weten in nog hoop dat het wat wordtquote:Er zijn mensen die de letters op het shirt nogal groot vinden.
,,Ik snap de vraag. Ik vind ‘m persoonlijk mooi, maar het is nog geen definitief ontwerp. Over de uiteindelijke belettering gaan we samen met Cambuur in goed overleg.”
[ afbeelding ]
Helaas pas vanaf 1-1-2016, Man U moeten het jaar 2015 in Nike afmaken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:03 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw tenue van Manchester United.
http://www.telegraph.co.u(...)aled-for-201516.htmlquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Helaas pas vanaf 1-1-2016, Man U moeten het jaar 2015 in Nike afmaken.
quote:Manchester United have revealed their new kit for the upcoming Premier League season after their world record £750 million deal with adidas reached its 1 August start date.
Ah, tof dat het is vervroegd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:14 schreef Heufd het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)aled-for-201516.html
[..]
Dit ben ik niet gewend van die Franse shirtsquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:07 schreef Onufriev het volgende:
Uitshirt van FC Nantes:
[ afbeelding ]
Jammer dat 'ie 75 euro moet kosten....
Normaal zitten Franse shirts (buiten de top 3) volgeplakt met foeilelijke shirtsponsors iddquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ben ik niet gewend van die Franse shirts
Nog erger dan het uitshirt van Ajax?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef hafcfan het volgende:
juve schijnt een vreselijk 3e shirt te krijgen met als dieptepunt de broek
Deze is prachtig en stijlvol inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Normaal zitten Franse shirts (buiten de top 3) volgeplakt met foeilelijke shirtsponsors idd
Das een grapje hoop ik? :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Eens en wat te denken van de achterkant?
[ afbeelding ]
De shirts waar de spelers mee spelen hebben vaak gewoon meer sponsors dan de shirts in de fanshop. Op die spelersshirts (en broekjes trouwens) is vaak elk leeg plekje gevuld met een sponsorlogo inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Normaal zitten Franse shirts (buiten de top 3) volgeplakt met foeilelijke shirtsponsors idd
Uit- en thuisshirts.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik vind dat shirt best wel mooi eigenlijk
Dat shirt heb ik nog. Wel met een eigen/andere sponsor erop, het eerste team van mijn vader speelde daarin.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:52 schreef GroningenKoningen het volgende:
FC Groningen zal haar Europese wedstrijden in het seizoen 2015/2016 in een uniek retro-shirt spelen. Het is een kopie van het wedstrijdshirt uit het seizoen 1984/1985. Net als in dat seizoen wordt ook dit nieuwe shirt geleverd door onze kledingsponsor Robey Sportswear.
[ afbeelding ]
2015/2016
[ afbeelding ]
1984/1985
Da's een halve aussie johquote:Op maandag 3 augustus 2015 05:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Tja...het is alle drie echt kut met peren eigenlijk.
Hmm dat babyroze is ook maar zo roze he, laten we er een hardroze balk doorheen gooien...quote:Op maandag 3 augustus 2015 05:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Tja...het is alle drie echt kut met peren eigenlijk.
90's raveparty, pilletjes en tadaaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm dat babyroze is ook maar zo roze he, laten we er een hardroze balk doorheen gooien...
En over dat derde tenue wil ik het niet eens hebben... what were they smoking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |