Zonder die rare streepjes was West Ham-uit nog wel een aardig shirt, nu is het idd baggerquote:
Lelijk zoals altijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe uitshirts Tottenham
Die rare donkerblauwe strepenquote:
Die mouwenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Uitshirt Everton
Umbro heeft dit jaar wel erg mooie shirts man, begon al met het uitshirt van PSV.
Umbro
[ afbeelding ]
Ook mooi dat ze bij het 3e shirt het logo op de mouw plaatsen. Zou anders te druk worden met die strepen en het wapenschild.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:05 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige collectie weer.
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef AQUILA. het volgende:
Adidas is over het algemeen wel prima. Vind de shirts van Real altijd wel mooi eigenlijk met de klassieke Adidas-strepen.
Violet mag er eventueel wel een beetje in bij Real, is toch de tweede clubkleur. Net als dat de blauwe diagonale band niet blauw maar violet moet zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Aquila non capit muscas.''
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:11 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Violet mag er eventueel wel een beetje in bij Real, is toch de tweede clubkleur. Net als dat de blauwe diagonale band niet blauw maar violet moet zijn.
Vond dit shirt het mooist van de laatste jaren. Vanaf Emirates is het minder geworden.Ja, dat ziet er wel compleet uit. Ik vond de paarse adidas strepen ook wel ok, maar zwart of navy-blue ziet er iets degelijker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef AQUILA. het volgende:
Adidas is over het algemeen wel prima. Vind de shirts van Real altijd wel mooi eigenlijk met de klassieke Adidas-strepen.
Umbro moet maar weer terug bij Ajaxquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uit
Bij Ajax vind ik het niet lelijk, bij Feyenoord ziet het er inderdaad absoluut niet uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uit
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef hafcfan het volgende:
En Genoa wtf is dit.
http://www.footyheadlines.com/2015/07/genoa-15-16-kits.html
Adidas werkt niet bij niet-symmetrische shirts. Dat van Ajax is wit-rood-wit. Feyenoord is om en om rood-wit waardoor de strepen er aan de ene kant optisch gezien anders uitzien dan aan de andere kant. Werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:31 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Bij Ajax vind ik het niet lelijk, bij Feyenoord ziet het er inderdaad absoluut niet uit.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shirt 2 en 4 zijn![]()
, shirt 1 en 3 zijn het tegenovergestelde:
![]()
Die is wel sickquote:Op maandag 20 juli 2015 15:51 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mooiste staat er nog niet bij.
Umbro was honderd keer mooier dan dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Ontzettend lelijk shirt met een pauper bristol merk.
quote:
Ik vind juist die strepen op dat befaamde Real Madrid shirt lelijk. Dat shirt vraagt gewoon om egaal wit te blijven met hooguit de patches op de mouwen van de EC1 cups en de CL league.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Beathoven het volgende:
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.
zoals dit?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind juist die strepen op dat befaamde Real Madrid shirt lelijk. Dat shirt vraagt gewoon om egaal wit te blijven met hooguit de patches op de mouwen van de EC1 cups en de CL league.
Inderdaad vreselijk lelijk, maar de bedoeling daarvan is dat de sponsornaam ook tijdens de interviewtjes na de wedstrijd en op portretfoto's zichtbaar is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef Beathoven het volgende:
Het kleine tekstlogo ter hoogte van het schouder voegt niets toe aan de grote versie op die plaats. Dat geeft 't shirt een amateuristische uitstraling. Zet m ergens op de arm ofzo voor als de speler alleen zijdelings op tv is. En ook hier kan de sponsor wel iets lager; dan staat t wat vrijer, valt het wat meer op en maakt 't de boel wat minder krampachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |