speciaal voor jou danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind dat eerste plaatje in de OP zo engik schrik er telkens van.
KLIMSUZUKI! Hopla, nu kan ze zelf in haar bed klimmen en gaan slapen, superhandig
Ze heeft een vaag vermoedenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik word scheel van dat tweede plaatje![]()
Heerlijk Razz! Veel plezier! Weet ze het al?
Nee maar ik ga NU een harp voor haar bestellen!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:40 schreef Crumpette het volgende:
Doet suzuki al de Suzuki methode eigenlijk?
http://www.suzukimuziek.nl/Methode.html
Klimmen!
Ja pfrt, ik heb net m'n shitloadbestelling op Zalando maar weer gecancelledquote:
die is fake, volgens mijn diepte-onderzoek. Die andere is echt. Hyperdontia heet hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van die bovenste
Ik ook, maar M bouwt tegelijkertijd een draculaboventandjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Die plaatjes
En klimgeitSuzy. Ze gaan weer lekker gelijk op, die Suzebollies van ons.
Wat een tandenexplosie hier in het topic. Hier dus nu ook 2 op komst en ik vind het zo leuk oké! de nachten zijn vrij kut maar goed , want 2 ondertandjes zijn zo schattig
.
Razz, wat een heerlijk vooruitzicht!
Oh my double trouble natuurlijk... sterktequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Zoë23 het volgende:
Arm kind![]()
Lekker Razz!
Hier nogsteeds gemiep en E (:o) ligt pas net op bed. Vanmiddag niet geslapen..Niet eten. M'n meisje heeft een rebelse kant![]()
Wel vermoeiend 2 baby's met tandjesleed maar de tandjes zien er wel schattig uit.
goed te combineren met m'n nieuwe pakjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb voor A. zoiets besteld. Gaan ze volgende week plaatsen. Geen zin om op tanden te wachten hoor, zo'n gedoe.
[ afbeelding ]
Man wil aandacht, kind wil aandacht, match made in heavenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef Risu het volgende:
Bah, wat een viezigheid weer.
Mijn kind komt moeilijk in slaap. Ik gok teveel prikkels. Man kon het weer niet laten die tv aan te zetten met geluid op max. Nu ben ik sjagie en ga morgen weer actief verder met eigen kamertje. Dat zou voor haar veel beter zijn denk ik.
Ben voornamelijk sjagie omdat hij mijn aandacht wil als we gaan slapen, maar dan ben ik druk bezig Y in slaap te krijgen.. ik ben maar 1 persoon he. En dan krijg ik een sip kijkende man, alsof hij 3 is ipv 30. Bahbah, hoezo een tweede kindje erbij, ik heb er al twee.
Dit is geen romper toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef faptist het volgende:
[..]
goed te combineren met m'n nieuwe pakje
[ afbeelding ]
schmecksy!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef faptist het volgende:
[..]
goed te combineren met m'n nieuwe pakje
[ afbeelding ]
Dankje. Iedereen hier ook sterkte met wilnietslapenniet baby(s)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh my double trouble natuurlijk... sterkte
Nee. Maar vandaag is dat prima. We hebben afgekolfde melk dus ze krijgt genoeg. We proberen aan te leggen, maar maken er vandaag geen strijd van. Het is gewoon een kleine eigenwijze drol, want de kraam krijgt haar wel aangelegd. Die heeft dan ook de rust en de ervaring om de strijd aan te gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh kris, tegen jou wilde ik nog zeggen: hang in there! Het. Wordt. Beter. Lukt het voeden al beter inmiddels?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:31 schreef Risu het volgende:
En man wil gewoon vastgehouden worden terwijl hij in slaap valt.
Haha jawel joh waar komen anders al die 2e (3e, 4e enz) kinderen vandaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:36 schreef Krisvc het volgende:
Batsen. Nee. Volgens mij komt dat nooit meer goed.![]()
Ik geloof niet dat ik het heel goed zou trekken van man Risu. Hij is een grote jongen en kan heel goed zelf slapen toch?
Raken ze echt overstuur? Saar heeft t mopperen en huilen soms echt even nodig om te kunnen slapen..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:33 schreef Zoë23 het volgende:
haha Risu
Het is wat..
Wat doen jullie met ikwilniet slapen baby die niet wil knuffelen ,geen speen wil,geen fles,geen schone luier nodig heeft maar wel huilt. En wat zouden jullie doen met zusje die dan mee huilt? Maar ook niets wil .
Ik kan toch niet 2 baby's in hun bedje laten huilen?breekt m'n hart.
Oké S.ara was echt een plakbaby . Soms erg frustrerend ..Maar 2 lieve baby's die niets willen?
Voel me een beetje machteloos
Bloemkolen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha jawel joh waar komen anders al die 2e (3e, 4e enz) kinderen vandaan
Risu respect... ik denk dat de mijne een schop richting bank had kunnen krijgen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E miept wel met speen in dan weet ik dat ze wel gaat slapen. Maar als ze S hoort huilen dan huilt ze heel hoog en zielig. Gister lag ze bij mij en man was in de babykamer bij S. Moest E ook huilen toen ze S hoorde..eenmaal in eigen bed was t beter (minder overstuur)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Raken ze echt overstuur? Saar heeft t mopperen en huilen soms echt even nodig om te kunnen slapen..
quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:15 schreef Skittles het volgende:
Wat een vreselijke prutnacht.
Ik heb de hele avond en nacht in een innige omhelzing met de wc doorgebracht. Lou werd helemaal panisch als ze me niet meer kon voelen in bed, dus elke keer dat ik daar bij de wc zat was dat met huilende baby op de achtergrond. Kotsen is prut, maar dat maakt het nog een factor prutter
Klinkt wel logisch, vaak zakt een verkoudheid van de neus op de banden in de longen. Niet gek opkijken als hij over een paar dagen een beetje moet hoestenquote:Op woensdag 15 juli 2015 07:46 schreef JufMariska het volgende:
Tnx Crump! Jij bent de expert natuurlijk
Weinig huils, dus dat is het niet.. Naja, we'll see! Door z'n neus ademen gaat alweer beter (dat maakte veel herrie gisteravond laat en vannacht)
ermagherd moeten we hier de Z&G disclaimer invoeren?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef AwayTL het volgende:
Skittles, dad, soes en razz sterkte vandaag!
Hebben de meetbaby's je ziek gemaakt skittles?
zeg razz, moet jij niet met je vk overleggen of he wel koffie mag![]()
![]()
Geen sterkte nodig voor hier hoor, prima nacht gehad met 1 nachtsuusje. Thanks anywayquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef AwayTL het volgende:
![]()
Oh hehe, dan weet ik niet mee wie het zwaar hadquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Geen sterkte nodig voor hier hoor, prima nacht gehad met 1 nachtsuusje. Thanks anyway
Lijkt me verstandig.. Sq? :pquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ermagherd moeten we hier de Z&G disclaimer invoeren?
Michael had last van een wat zwakke mondmotoriek door het knippen van het lipbandje en de tongriem. Met oefeningen van de logo is dat helemaal weggetrokken/ Het is nu af en toe net een stofzuiger (heel fijn als ik niet goed oplet en hij net naast de tepel aanhapt. Dan heeft hij een stuk borst en een stukje tepel te pakken, AU!)quote:
volgens mij is Razz zwanger en niet Crumpquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:40 schreef Fee-nix het volgende:
Crumpette echt zwanger ja! Heel herkenbaar.
Ja, welk kind heeft me ziek gemaakt!?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef AwayTL het volgende:
![]()
ben jij zwanger???!!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:56 schreef Crumpette het volgende:
Ja das wel een saillant detail ja, fee, ik ben niet zwanger! Ik moet dat best wel vaak zeggen hier op de een of andere manier
haha klopt. Maar bv het masseren van z'n bovenlipje, het masseren van de tongriem. Ook heeft ze zijn spieren in z'n schouder losgemaakt, omdat daar z'n voorkeurshouding vandaan kwam, die er óók voor zorgde dat hij aan de ene borst wel goed kon drinken maar aan de andere minder.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:55 schreef Crumpette het volgende:
maar, hoe danwat doet een logo met een zuigeling? Het is niet alsof je oefeningen kan voordoen die M dan nadoet.
ermahgerd dat zou wel echt bizar zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:59 schreef Skittles het volgende:
ik moet ook over een stokje pissen van vriend. Vrijdag zat ik te klagen dat ik wel weer zwanger leek met nepschopjes, bewegingen en dikker wordende buik. Nu dus misselijk enzo. Iets met 1+1.. Ook al kan het niet.
Doe jij ook eens biggen danquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef AwayTL het volgende:
![]()
Brusjes voor W en Lou!!
Zullen we gewoon allemaal solidair met Razz meeverhuizen naar z&g? Gezellig wel
Ik had ergens begrepen dat het niet zo erg was dat ze erop sabbelden? Dat die tandjes daar ook schoon van werden ofzo? Geen idee. Soof schuift ook continu haar tong voor haar tandjes zodat ik er niet bij kan. Hoop dat het ooit beter wordtquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
1 keer per dag wil niet zeggen: moet in de avond hequote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
Luier verschonen, daarna tanden poetsen, slaapzak aan en nog laten drinken bij mij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Z&G ... Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd
Als ze goed zouden slapen zou ik het nog serieus overwogen hebben ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Doe jij ook eens biggen dan![]()
Desnoods adopteer ik Frans of V. wel als het je te druk wordt
Geen voorkeur, ze zijn allebeiquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als ze goed zouden slapen zou ik het nog serieus overwogen hebben ook.
Wil je mijn booskijkende NEE kint adopteren of de babysukkel. Voorkeur?
Die pepermunt zit niet in babytandpastaquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef Crumpette het volgende:
ik moet nog beginnen met tanden poetsenmaar de dokter bij het CB zei me dat het vooral ging om de fluoride in de tandpasta? en dat je ook een beetje met je vinger mag poetsen? bij de eerste paar tandjes dan he. Lekker kauwen op mamas vinger - oe, met pepermunt. dat idee.
houdgreep, beetje zoals bij neus poetsen. Ik poets voor het slapen gaan, maar borstvoeding, dus mag gewoon voeden ná het poetsen natuurlijk...quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Z&G ... Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd
niet de elmex, die smaakt gewoon naar pepermunt ipv Hubba bubba.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die pepermunt zit niet in babytandpasta.
Die smaakt echt zoetig. Vreemde smaak wel.
En ik dacht dat er helemaal geen fluoride in zat juist, maar waarom ik dat denk weet ik ook niet.
ohja zie, noob hierquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die pepermunt zit niet in babytandpasta.
Die smaakt echt zoetig. Vreemde smaak wel.
En ik dacht dat er helemaal geen fluoride in zat juist, maar waarom ik dat denk weet ik ook niet.
Ja ik weet het niet zo goed, eigenlijk.. Volgens mij sliep ze met bv destijds uiteindelijk ook op een gegeven moment door (18-22-6-8 ofzo) Maar nu met flesvoeding is het eigenlijk standaard 18-7. Denk dat het best wat te maken kan hebben met het vaste voedsel dat ze nu binnen krijgtquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Krijgerrtje, S sliep ook een hele periode 's nachts niet zo goed, toch? Waardoor denk je dat de omslag is gekomen?
Overdag slaapt I trouwens geweldig, de laatste weken. Totale dut van vijf uur op een dag is niet uitzonderlijk.
ik blijf bij jouquote:
Wij hebben ook elmex, maar poets maar eens per ongeluk met de babytandpasta. Dan denk je echt heh wat is deze.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet de elmex, die smaakt gewoon naar pepermunt ipv Hubba bubba.
+1quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:21 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Ik vond het zo rustig met twee. Ik hoop op een meerling
nee okee, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld die nijntje tandpasta. Dat is echt alsof je je tanden poetst met red bullquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wij hebben ook elmex, maar poets maar eens per ongeluk met de babytandpasta. Dan denk je echt heh wat is deze.
Vind het weinig naar pepermunt smaken. Ivm onze eigen pasta
Hahaquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik blijf bij jouIk ben er na vier ook wel echt klaar mee .. en als ik dat niet as, zijn mijn lichaam en bankrekening dat wel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren was onze Minion al weer 2 maanden!verschrikkelijk om toe te geven, maar al die clichés ("Geniet er maar van hoor, het gaat al zoooo snel") zijn ergens toch wel waar.
De nachten gaan hier nu redelijk. Het eerste deel van de nacht gaat perfect; Minion rond half 9 op bed, ik om 10 uur en man geeft om 11u nog een fles. Tot een uurtje of 3-4 is er niks aan de hand (SLAAP!), maar vanaf dan is het wel elk half uur / uurtje raak
![]()
Geen ramp op zich, maar ergens wel zonde omdat ze dus al wel 8u zonder voeding kan
Vanmiddag bij het weeguurtje op het cb maar eens kijken of ze al wat spekkies aan het kweken isdat idee heb ik namelijk wel, dus ben benieuwd!
![]()
Lekker, zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Zwangers
[..]
Ja ik weet het niet zo goed, eigenlijk.. Volgens mij sliep ze met bv destijds uiteindelijk ook op een gegeven moment door (18-22-6-8 ofzo) Maar nu met flesvoeding is het eigenlijk standaard 18-7. Denk dat het best wat te maken kan hebben met het vaste voedsel dat ze nu binnen krijgt
Ik had vroeger ook van die gore groene zoete glitterpasta van prodent. Ril.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld die nijntje tandpasta. Dat is echt alsof je je tanden poetst met red bull
Plannen we voor jullie gewoon even een wondertje inquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:12 schreef JufMariska het volgende:
jullie zijn awesome
Ik stond hardop te lachen in de supermarkt
![]()
![]()
Wij wachten nog even hoorLibido of niet, ik ben nog niet toe aan een 2e ronde automutilatie (icsi, zelf prikken, beuh)
Michael krijgt het er ook nog niet af hoor .. die help ik door hem het doekje (spuugdoekje) in z'n handje te stoppen en het er dan samen af te trekkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef ingee het volgende:
Voedingsadvies was hier ook erg prettig hoor! Ze vroeg of we al nagedacht hadden over voeding, wij gaven aan Rapley, helemaal prima!
Nog wat tips gekregen over tafelopstelling enzo en klaar!voor ongeveer prima stats!
Hebben meer baby's dat, dat ze dingen op hun gezicht leggen en dan niet meer weten hoe het er af moet? *piep**kreun*
*steun *
*huil*
Jaa! Mooi kintquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:28 schreef Radyhyn het volgende:
Gratz voor alle zwangeren
(echt hoor.. jullie)
Voor iedereen met slechte nachten en de ziekies
Away.. kijk.. vond em zo leuk---> [ afbeelding ]
Hij kan er alleen nog niet bijkomen.. tijgeren/vooruit komen heeft hij echt nog niet door
W van Crump wel aan de tijger las ik! Leuk!(en ja.. Victor Vrachtwagen ligt hier al in de speelgoedbak.. die. en Vince Vliegtuig
) .
DAD ik quote je gewoon ffquote:
http://www.ilovespeelgoed.nl/bouwspeelgoed/stapel-blokken.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:54 schreef Selvaria het volgende:
Vic![]()
Wat is dat voor toren Rady? Hij is gaaaaf!
De hele jaarmarkt op je bed? Drukke boel! Gelukkig sliepen ze meteenquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat een slechte slapers zijn die 2014 kindjes geworden![]()
mijn baby niet, overigens, die slaapt belachelijk veel
![]()
Ze was gisteravond even uit haar hum, een uur lang gekrijstik mocht en kon haar niet troosten, mocht ook zeker niet eten maken en het al helemaal niet opeten
heb haar maar het eerste gegeven wat ik kon vinden; een tube tandpasta
Maar afgeleid was ze in ieder geval en ik kon zonder geblér mijn bord leegeten
half 6 heb ik jaarmarkt op bed gelegd, ze sliep bijna meteen, misschien was ze gewoon moe
![]()
Beterschap voor skittles en kwaken voor L van JM geloof ik ook! Zo sneu klinkt het als die babies schor zijn, ik krijg dan ook de neiging om continu even m'n keel te schrapen
Ja hequote:Op woensdag 15 juli 2015 13:09 schreef Radyhyn het volgende:
Loj die is echt ook super leuk met diertjes erin!
Spees had al een tweeling toch? Zoek maar terug in het update topic!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:48 schreef snoenk het volgende:
Jeej! Iedereen zwanger![]()
En een tweeling voor spees!
Wij zaten in Ebeltoft (of eigenlijk net er buiten, in Boeslum). Dat ligt een uurtje vanaf Arhus, in het Nationaal Park Mols Bjerge. We vonden de omgeving echt heel mooi! We zijn naar het strand geweest (gewoon in Ebeltoft zelf, maar Bonnerup Strand schijnt veel mooier te zijn), de kust bij Boeslum Bakker is heel mooi, het Ree Park Safari is heel dichtbij, Kalo Slotsruin en het Nationaal Park zijn mooie uitstapjes, Arhus is leuk om te bezoeken...quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
DAD ik quote je gewoon ff
Ik zag je toffe vakantiefotos voorbij komen!
Nu hadden wij ook DK als één van de vakantie opties voor het najaar... dus vroeg me af.. waar zijn jullie precies geweest? Is het goed bevallen?
(We zijn ooit een keer door Denemarken gereden toen we onderweg waren naar de ferry voor Noorwegen.. maar zijn er nooit echt op vakantie geweest).
Wiehoe, thanks!quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:07 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
http://www.ilovespeelgoed.nl/bouwspeelgoed/stapel-blokken.html
Away had de 'bosdieren' versie. Die op mijn foto is de 'natuur' versie en ze hebben nog meer verschillende.
Je kan ze dus ook in elkaar doen (onderkant van de blokken is open)
Cool thanks! Ziet er echtquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zaten in Ebeltoft (of eigenlijk net er buiten, in Boeslum). Dat ligt een uurtje vanaf Arhus, in het Nationaal Park Mols Bjerge. We vonden de omgeving echt heel mooi! We zijn naar het strand geweest (gewoon in Ebeltoft zelf, maar Bonnerup Strand schijnt veel mooier te zijn), de kust bij Boeslum Bakker is heel mooi, het Ree Park Safari is heel dichtbij, Kalo Slotsruin en het Nationaal Park zijn mooie uitstapjes, Arhus is leuk om te bezoeken...
Het is ons heel goed bevallen, in ieder geval..
We zaten in een huisje van Novasol, D09345 (code even invullen op de website, c/p lukt mobiel even niet). Zo lekker rustig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:28 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Cool thanks! Ziet er echtuit. *copy paste jouw info in mijn vakantie-uit-zoek-notities*
Hadden jullie een hotel of een huisje oid? (linkje?).
Ben aan het kijken op deze site met allemaal leuke huisjes http://www.sologstrand.nl/
We zaten te denken aan een weekje in Jutland en een weekje in Seeland oid
Dat doen wij tegenwoordig ook inderdaad, lekker 's middags uitgebreid eten! Is in Frankrijk en Italië (waar wij met onze destijds nog net baby en later net peutertje geweest zijn) ook best normaal om dan meerdere gangen te eten gelukkig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:41 schreef kwakz0r het volgende:
Wij gaan ipv uit eten s avonds nu lekker lunchen met beeb erbij op vakantie denk ik.![]()
weekje ardennen in een huisje, met de tula op de rug wat stedenbezoekjes afleggen, alles rustig aan, beetje boekjes lezen op t gras bij t huisjeecht heel veel zin in.
Ik heb een Batavus Mambo Deluxe. Die vind ik supermooi, maar dat ga je met 500 euro niet redden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn werk een regeling aanbied waarmee ik voor ¤500,- een leuke (moeder)fiets kan kopenIk ben dus online aan het winkelen. Vrijdag ga ik de aanvraag insturen en als het dan wordt goedgekeurd, kan ik een fiets kopen. Hebben jullie nog tips?
Ik heb er twee zelfs! Maar ik vraag me af of A er niet te breed voor is. M paste ze namelijk niet goed... Ik kan er wel een opsturen dat je even probeert? Stuur je m terug als je t niks vindt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat doen wij tegenwoordig ook inderdaad, lekker 's middags uitgebreid eten! Is in Frankrijk en Italië (waar wij met onze destijds nog net baby en later net peutertje geweest zijn) ook best normaal om dan meerdere gangen te eten gelukkig.
Iets anders: die slaapzakjes uit je V&A post (uit je sig), zijn dat fijne zomerslaapzakjes? En heb je er nog 1 liggen?
Nee, Batavus en Gazelle wordt hem niet. Heb eigenlijk ook geen zin om veel bij te leggen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een Batavus Mambo Deluxe. Die vind ik supermooi, maar dat ga je met 500 euro niet redden.
A heeft nu een hele mooie zelfgemaakte (door mijn naailesmevrouw gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb er twee zelfs! Maar ik vraag me af of A er niet te breed voor is. M paste ze namelijk niet goed... Ik kan er wel een opsturen dat je even probeert? Stuur je m terug als je t niks vindt.
Ze zijn 1,5 TOG dus niet voor hoogzomer denk ik (buitenkant katoen, binnenin dunne tricot, maar niks synthetisch).
Cortina?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, Batavus en Gazelle wordt hem niet. Heb eigenlijk ook geen zin om veel bij te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:08 schreef Loj het volgende:
Oh, ik kijk nog eens ff goed, dit is net een andere toren.
Maar echt zo leuk!
[ afbeelding ]
(En nee, heb hem nog niet terug kunnen vinden op internet/speelgoedwinkels, balen wat ik wil hem cadeau doen aan m'n nichtje)
--> tnx Rady! Gevonden, ze hebben hem daar ook
Ik heb die (geen moederfiets maar een gewone met stoeltjes) maar ben niet erg tevreden over de kwaliteit... Achteraf gezien had ik liever wat meer uitgegeven aan een degelijker fiets. Ik vind m best rammelig, snel de lak eraf, licht meteen kapot etc. Mijn Gazelle studentenfiets uit de jaren zeventig was nog degelijker.quote:
Wel herkenbaar hoor. S dronk met 12mnd maar 150ml als t geen bv was (en toen begon ik met werk,was niet leuk) en met 16mnd gestopt met bv. Toen dronk ze max 250-300ml (Go hield t bij) vooral in de zomer niet leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:27 schreef Phaidra het volgende:
Skittles dat is wel echt een horrornacht. Beterschap!
Hier ook weinig slaaps. Gister de hele nacht rechtop gezeten met A, omdat hij anders zijn melk eruit hoestte. Vannacht wel weer kunnen liggen, maar alleen slaaps als hij aan de borst lag. En tussen 1.45 en 3.15 kwam peuter nog even feesten. Wij lagen uiteindelijk met z'n vieren in ons bed en mijn spieren protesteren vandaag een beetje. Samen met mijn oogleden.
Fee, die foto is echt geniaal! Fijn dat ze gewoon weer verder tukte.
KlimSuze!![]()
Lastig Zoë, zowel het weinige drinken als het huilen voor het slapen. Peuter drinkt ook weinig, dat heb ik ook moeten leren loslaten. Ook nu nog kan ik beter niets opdringen, hij drinkt echt alleen als hij zelf aangeeft dorst te hebben. En dat is heel weinig... Hebben je meisjes echt slaap als ze overdag naar bed gaan? Zouden ze misschien toe zijn aan minder (lange) slaapjes? Als I. moeilijk in slaap te krijgen was overdag en/of 's avonds, zat het probleem vaak daarin.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:50 schreef krijgerrtje het volgende:
Wij zijn op vakantie 2x uit eten gegaan 'S avonds.. Wel vroeg dan, we zaten rond kwart voor 5 al in het restaurantbij de Mexicaan hadden we een kant en klaar potje meegenomen voor S en gevraagd of ze die voor ons wilden opwarmen. Kwam de serveerster terug met hapje opgediend
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker uit eten
Wat goed twist !
En knappe V van rady. Bedankt voor de link. Leuk* Zoë23 gaat shoppen
Geen echte tips, maar ik was gisteren dus aan het zoeken en zag de bsp Seine en cortina roots staan voor +/- 500 euro.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn werk een regeling aanbied waarmee ik voor ¤500,- een leuke (moeder)fiets kan kopenIk ben dus online aan het winkelen. Vrijdag ga ik de aanvraag insturen en als het dan wordt goedgekeurd, kan ik een fiets kopen. Hebben jullie nog tips?
Lekker! Lunchen met beeb hebben wij ook getest kort geleden, viel me enorm mee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:41 schreef kwakz0r het volgende:
Wij gaan ipv uit eten s avonds nu lekker lunchen met beeb erbij op vakantie denk ik.![]()
weekje ardennen in een huisje, met de tula op de rug wat stedenbezoekjes afleggen, alles rustig aan, beetje boekjes lezen op t gras bij t huisjeecht heel veel zin in.
*draait hoofd voor het eerst in eh... Veel tijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder wilde ik vandaag van alles buitenshuis doen, maar I heeft geslapen van half 8 tot 9, van 11 tot half 2, en ligt nu sinds half 3 alweer. En ik zit een beetje naar de regen te staren.
Oeh waarquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:56 schreef Loj het volgende:
[..]
Geen echte tips, maar ik was gisteren dus aan het zoeken en zag de bsp Seine en cortina roots staan voor +/- 500 euro.
Ik vind dat nog heel spannend, baby en uit eten (of uit lunchen). Sjaak slaapt dan waarschijnlijk niet, of hoe doen jullie dat dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:03 schreef ingee het volgende:
[..]
Lekker! Lunchen met beeb hebben wij ook getest kort geleden, viel me enorm mee.
Op vakantie en op terras is alles toch relaxter.
Wij gaan nog een weekje naar de Eifel in september waarschijnlijk.
Hormonale knuffel!quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:08 schreef Krisvc het volgende:
Vakantie slaan we dit jaar even over. Al word ik wel week als ik denk aan met zo'n kleintje lekker er tussenuit gaan.
Twist, wat een mooie score!
Krijgertje, wat een heerlijke foto. Leuk dat de serveerster daar moeite in stopt.
Ik heb net erg gelachen om het allemaal terug naar Z&G gesprek. En dat was even nodig, want de kraamhulp was vandaag voor het laatst en ging net weg en sindsdien moet ik huilen.Verandering is niet mijn ding zeg maar, al zal ik daar maar eens aan moeten gaan wennen.
Vanochtend L. Zelf aangelegd gekregen. Volgens mij schrokken we er allebei even hard van. Na een minuut of 2 liet ze los, maar het begin is er.
Die van ons zijn nog te jong om mee te eten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vind dat nog heel spannend, baby en uit eten (of uit lunchen). Sjaak slaapt dan waarschijnlijk niet, of hoe doen jullie dat dan?
Lucas sliep toen hij kleiner was in de doek of in de wagen, ging prima. Niet te druk om maken, dat merkt hij. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik ook hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vind dat nog heel spannend, baby en uit eten (of uit lunchen). Sjaak slaapt dan waarschijnlijk niet, of hoe doen jullie dat dan?
Als hij slaapt ligt hij in de wagen of zit in de draagzak. Als hij wakker is zit hij op schoot (al kan hij inmiddels in een kinderstoel, laatst bij Ikea ging heel goed) en dan smult hij wat meequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hier durf ik het ook nog niet hoor. Aangezien ze 's avonds tijdens het eten altijd erg onrustig zijn. Maakt niet uit hoe laat we eten en of ze die dag veel of weinig hebben geslapen. Lunchen zou ik misschien wel aandurven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Onlinequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oeh waar?
Hier om de hoek zit een fietsenwinkel. Denk dat ik daar morgen even naartoe loop met Sjaak.
Ja dat klinkt wel goed. Misschien eens proberen ergens hier in de buurt. Indien lekker weer terug komt...quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:22 schreef ingee het volgende:
[..]
Die van ons zijn nog te jong om mee te eten natuurlijk.
Ik kies iets kouds( vandaar lunch) en neem R op schoot. Dan zit ze met haar handjes op tafel te meppen of trekt wat van mijn bord.
En ik noem het heel verantwoord voorbereidende-Rapley
Bij huils even lopen, Dan is ze zo stil.
Niet druk maken is een goede tip maar inderdaad best lastigquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:23 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Lucas sliep toen hij kleiner was in de doek of in de wagen, ging prima. Niet te druk om maken, dat merkt hij. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik ook hoor
Nu gaan we juist als hij wakker is, de tijd tussen de slaaps wordt gauw langerHij vind het gezellig om de deur uit te gaan, houdt van mensen en muziek enzo. Sociaal mannetje (daar kunnen de medebbqers over meepraten!)
Nja op een kleedje kan natuurlijk ook primaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als hij slaapt ligt hij in de wagen of zit in de draagzak. Als hij wakker is zit hij op schoot (al kan hij inmiddels in een kinderstoel, laatst bij Ikea ging heel goed) en dan smult hij wat mee
Toen hij nog op schoot zat aten we beiden om de beurt met 1hand of even niet.
Oh en heb hem ook wel eens op de grond gelegd op een kleedje in een hoekjekon daar rustig.
Hier thuis ligt Sjaak in de box tijdens het eten of we eten laat (zoals vandaag) en dan slaapt hij al. De eerste 3 maanden hebben we niet samen kunnen eten...quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Hier durf ik het ook nog niet hoor. Aangezien ze 's avonds tijdens het eten altijd erg onrustig zijn. Maakt niet uit hoe laat we eten en of ze die dag veel of weinig hebben geslapen. Lunchen zou ik misschien wel aandurven.
Ja ik zag het, super! Ik mag ook een tweedehandse kopen als ik maar een bonnetje heb. En ik ken iemand die tweedehands elektrische fietsen verkoopt. Misschien dat ik daar eens ga kijken. Vrouw houdt niet van fietsen en kan zo misschien meer gemotiveerd wordenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:31 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een dm met de link
Ik heb op marktplaats op een gazelle geboden.... Spannend
dat was hier de eerste maanden ook ja. Etenstijd = janken. Maar nu kan ze gewoon aan tafel zitten en eet ze mee. Mauwtje vindt aan tafel zitten echt geweldig. Ik neem haar dus gerust mee, maar net als de rest hier eten we dan wel om 18:00quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Hier durf ik het ook nog niet hoor. Aangezien ze 's avonds tijdens het eten altijd erg onrustig zijn. Maakt niet uit hoe laat we eten en of ze die dag veel of weinig hebben geslapen. Lunchen zou ik misschien wel aandurven.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denemarken is wel duur ja, maar het grote voordeel is dat ze er kronen hebben en je toch geen idee hebt hoe veel je afrekent..
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef lunapuella het volgende:
Vakantie! Oh wat ben ik stiekem jaloers op jullie reisverhalen. Ik mis het. Maar ik vind een wandelingetje naar de supermarkt nog een avontuur, dus een vakantie met K zit er deze zomer nog niet in schat ik zo.
En alle clichés zijn waar, wat gaat het snel! K is vandaag alweer een maand oud.ga weg. jij begon vorige week pas met posten hier! wat een lekker mannetje is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Vertel mij wat! Dankjewelquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga weg. jij begon vorige week pas met posten hier! wat een lekker mannetje is het
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef lunapuella het volgende:
Vakantie! Oh wat ben ik stiekem jaloers op jullie reisverhalen. Ik mis het. Maar ik vind een wandelingetje naar de supermarkt nog een avontuur, dus een vakantie met K zit er deze zomer nog niet in schat ik zo.
En alle clichés zijn waar, wat gaat het snel! K is vandaag alweer een maand oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft K. nou groene ogen? Wat een mooiboy
![]()
Ik heb vandaag ook Dentinox geprobeerd om Sjaak weer kalm te krijgen en het lukte vandaag niet. Het CB zei ook dat er nog niets op komst is. Dus gisteravond was bij ons toeval, volgens mij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Weer een huildrama en weer na Dentinox lief gaan slapen. Even een vraag aan jullie: als ze de hele dag nergens last van heeft, alleen 's avonds voor het slapen gaan, kan het dan wel tandjespijn zijnOf heb ik net m'n kind gewoon lekker verdoofd met dat spul
(Ik werd door een geitenwollensokkenaluminiumhoedjesvriendin trouwens even fijntjes gewezen op de Gevaren van Dentinox - stuipen, nierfalen- die zij heel professioneel had Gegoogled en nu ben ik stom genoeg toch wat nerveus dat ik dat net in mijn baby heb gesmeerd
)
Naah, blauw! Steeds lichter, dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]heeft K. nou groene ogen? Wat een mooiboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:12 schreef -ik86- het volgende:
Ik kom mij hier ook maar eens melden nu B. ruim 5 weken is. Ik begin weer wat meer interesse te krijgen in de wereld om ons heen![]()
B. is een tevreden mannetje die goed drinkt en groeit, vrijdag eerste afspraak op het consultatie bureau en ben heel benieuwd hoeveel hij nu weegt (geboortegewicht 4718 gramen daar kwam hij op de 10e dag alweer overheen). De shirtjes maat 56 beginnen wat aan de korte kant te worden en de boxpakjes ook.
Welkom! Dat is een flink gewicht! Dat woog michael pas met 3 maanden volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.En wat een rustig mannetje zo op de foto te zien?!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
mauw was de eerste maanden dol op poetsen! Now, not so muchquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:56 schreef Crumpette het volgende:
Wij regelen gewoon altijd een oppas als we uit eten willendus. We moeten maar gewoon kijken hoe het loopt!
Net tandengepoetst bij W. Hij laat me ook gewoon poetsen he, de goedzak.![]()
Mauw nowquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mauw was de eerste maanden dol op poetsen! Now, not so much
Ik kom mij hier ook maar eens melden nu B. ruim 5 weken is. Ik begin weer wat meer interesse te krijgen in de wereld om ons heen![]()
B. is een tevreden mannetje die goed drinkt en groeit, vrijdag eerste afspraak op het consultatie bureau en ben heel benieuwd hoeveel hij nu weegt (geboortegewicht 4718 gramen daar kwam hij op de 10e dag alweer overheen). De shirtjes maat 56 beginnen wat aan de korte kant te worden en de boxpakjes ook.
Whaaaat, dat is een flinke jongen geweest bij de geboorte. N woog maandag 4770 bij bijna 4 maanden. (Ok, ze was wel 2 maanden te vroeg).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.
Welkom hier![]()
Saar huilt ook vooral s'avonds als ze pijn dr bakkes heeft... overdag tijdens t spelen is er genoeg voorhanden op om te bijten maar in bed niet, die knuffels zijn niet echt bijtproof.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga zo bijlezen. Maar even dit: Weer een huildrama bij naar bed gaan en weer na Dentinox lief gaan slapen. Vraag aan jullie: als ze de hele dag nergens last van heeft, alleen 's avonds voor het slapen gaan, kan het dan wel tandjespijn zijnOf heb ik net m'n kind gewoon lekker verdoofd met dat spul
(Ik werd door een geitenwollensokkenaluminiumhoedjesvriendin trouwens even fijntjes gewezen op de Gevaren van Dentinox - stuipen, nierfalen- die zij heel professioneel had Gegoogled en nu ben ik stom genoeg toch wat nerveus dat ik dat net in mijn baby heb gesmeerd
)
Als ik de meiden in de box leg tijdens het eten, krijsen ze alles bij elkaar. Waaromquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel goed. Misschien eens proberen ergens hier in de buurt. Indien lekker weer terug komt...
[..]
Niet druk maken is een goede tip maar inderdaad best lastigSlapen in de Tula kan Sjaak als de beste als ik loop. Dus ik ben dan benieuwd met het slapen als ik stil zit. De wagen is lava.
[..]
Nja op een kleedje kan natuurlijk ook prima
[..]
Hier thuis ligt Sjaak in de box tijdens het eten of we eten laat (zoals vandaag) en dan slaapt hij al. De eerste 3 maanden hebben we niet samen kunnen eten...
[..]
Ja ik zag het, super! Ik mag ook een tweedehandse kopen als ik maar een bonnetje heb. En ik ken iemand die tweedehands elektrische fietsen verkoopt. Misschien dat ik daar eens ga kijken. Vrouw houdt niet van fietsen en kan zo misschien meer gemotiveerd wordenEen bakfiets met 2 wielen vooraan zou ze ook tof vinden, maar die zijn helemaal duur. Misschien dat ik die tweedehands wat goedkoper kan vinden.
Het wordt dus beter. Haha. En eerder eten moeten we maar aan gaan wennen. Wel leuk als ze inderdaad groot genoeg zijn om ook aan tafel te zitten! Dan zou ik ze ook mee durven nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was hier de eerste maanden ook ja. Etenstijd = janken. Maar nu kan ze gewoon aan tafel zitten en eet ze mee. Mauwtje vindt aan tafel zitten echt geweldig. Ik neem haar dus gerust mee, maar net als de rest hier eten we dan wel om 18:00
Welkom! En wat een mooike! Die wangetjes, daar wil je gewoon in knijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.
Alles wordt beter tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het wordt dus beter. Haha. En eerder eten moeten we maar aan gaan wennen. Wel leuk als ze inderdaad groot genoeg zijn om ook aan tafel te zitten! Dan zou ik ze ook mee durven nemen.?
Tanden poetsen kunnen ze zelf op een gegeven moment. En snot vegen ook. Kan nog even duren helaas.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Alles wordt beter behalve snot vegen en tanden poetsen.
ja, okee. Daar heb je een puntquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tanden poetsen kunnen ze zelf op een gegeven moment. En snot vegen ook. Kan nog even duren helaas.
Heuj maar vegen na het eten wordt hier beter! Hij weet dat het komt en huilt niet, doet ook geen banaan meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Alles wordt beter behalve snot vegen en tanden poetsen.
Dat dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook dat ze dan janken omdat het in vrijwel elk huishouden het meest gestresste moment van de dag is. Mensen komen uit hun werk, zijn moe en hongerig, er móet eten op tafel, en door die gespannen sfeer gaan baby's protesteren.
jij mag heul geen biefstuk meerquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Uit eten met baby: eerst inderdaad slapen in de wagen, nu belachelijk vroeg ergens zijn (Ja we weten dat het 17:30 is en dat de kok eigenlijk nog ligt te slapen maar om 18:00 begint ze moe te worden en om 18:30 valt ze om dus Schiet Op Met Die Biefstuk Ja . )
Ja het is gewoon een hele slimme marketingstrategie om al het andere speelgoed niet meer interessant te maken. Die Anne Aap ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:13 schreef Skittles het volgende:
Welkom met je beertje ik![]()
Wij hebben voor in bad een blubvis van Vtech. Als je die een tijd links laat liggen, zegt ie ook daadwerkelijk "SPEEL MET MIJ!!" En gaat dan weer zingen over eendjes die zwemmen in het water
Ja, dat heb ik al een keer een hele zwangerschap volgehouden, daar ben ik nu wel een beetje klaar mee hoor. Biefstuk en carpaccio en sloten koffie en liters bier, kom maar op.quote:
Ik mag nu vast niet zeggen dat over ongeveer 11 maanden al je haar weer uit gaat vallen hequote:Op woensdag 15 juli 2015 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn winkeldag was een beetje ruk. Overal leuke kleren, maar OHJA ik ben zwanger dus straks past er toch niks meer. En nergens leuke schoenen. En het regende. Dus heb ik maar.. wait for it.. kleertjes voor A gescoord, en ORS voor de vakantie, en een zwemband. Ik ben zo enorm vermoederd jonge, dit komt niet meer goed.
Maar de kapster heeft haar werk goed gedaan. Ondanks de opmerking waar ik het even heel warm van kreeg ("Ja, ik zit nog op de opleiding hihihihihi en ik mag nu ook lang haar knippen hihihihihihi") is het nu bijna weer op 1 lengte en kan ik het fijn weerheel lang
laten groeien. /Oppervlakkiggeneuzel maar ik mis m'n lange haar zo..
Geloof me, die dingen worden hilarisch als ze vol kwijl zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een hele slimme marketingstrategie om al het andere speelgoed niet meer interessant te maken. Die Anne Aap ook. A zat superlief blokjes in de verkeerde gaten van de heul verantwoorde IKEA vormenstoof te rammen, megageconcentreerd, ecologisch en educatief enzo. En toen begon die aap met HIHIHI IK BEN ANNE AAP DRUK OP MIJN HOOFD DAN ZING IK EEN LIEDJE en meteen was die hele vormenstoof niet meer interessant
. En dan moet ik ook nog opletten dat ze het ding niet steeds in d'r mond stopt want kwijl en batterij enzo
. Ik geloof dat die nog maar even in de zak-voor-later verdwijnt .
OMG die!! Hoor jij het ook??quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, die dingen worden hilarisch als ze vol kwijl zitten.
Nee, want hij zegt alleen nog maar Rol-Rol-Rol-Rol-dk dk dk dk dkdkdkdkdkdkdtrrrrrrrrquote:
Wat fijn zeg!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:20 schreef Krisvc het volgende:
Welkom ik!
Wij kunnen hier nu nog gewoon eten samen omdat madam dan knock out ligt. Wakkere uurtjes zijn tot nu tussen 23:00 en 2:00.:P
Spees, wat frustrerend dat ze daardoor niet kan slapen.
Razz, Bedankt voor je woorden. Het gaat ook helemaal goed komen. Vies huis overleven we wel,goed voor de afweer.
En om te bewijzen dat alles goed komt heeft ze net geheel onverwacht aan de borst liggen liggen drinken. Zonder strijd en zonder kraam. Ik wil jompelen , maar weet de code niet uit mn hoofd. Trotse mamma hier.
Nee, Rollie is echt verzopen. Net als de tuimelpop van Chiccoquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier ook een stuk speelgoed van VTech, de sprekende sleutel dus.. Die tikt nu ook zoals Rollie, maar is dan de batterij niet gewoon leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |