Ik vind dat nog heel spannend, baby en uit eten (of uit lunchen). Sjaak slaapt dan waarschijnlijk niet, of hoe doen jullie dat dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:03 schreef ingee het volgende:
[..]
Lekker! Lunchen met beeb hebben wij ook getest kort geleden, viel me enorm mee.
Op vakantie en op terras is alles toch relaxter.
Wij gaan nog een weekje naar de Eifel in september waarschijnlijk.
Hormonale knuffel!quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:08 schreef Krisvc het volgende:
Vakantie slaan we dit jaar even over. Al word ik wel week als ik denk aan met zo'n kleintje lekker er tussenuit gaan.
Twist, wat een mooie score!
Krijgertje, wat een heerlijke foto. Leuk dat de serveerster daar moeite in stopt.
Ik heb net erg gelachen om het allemaal terug naar Z&G gesprek. En dat was even nodig, want de kraamhulp was vandaag voor het laatst en ging net weg en sindsdien moet ik huilen.Verandering is niet mijn ding zeg maar, al zal ik daar maar eens aan moeten gaan wennen.
Vanochtend L. Zelf aangelegd gekregen. Volgens mij schrokken we er allebei even hard van. Na een minuut of 2 liet ze los, maar het begin is er.
Die van ons zijn nog te jong om mee te eten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vind dat nog heel spannend, baby en uit eten (of uit lunchen). Sjaak slaapt dan waarschijnlijk niet, of hoe doen jullie dat dan?
Lucas sliep toen hij kleiner was in de doek of in de wagen, ging prima. Niet te druk om maken, dat merkt hij. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik ook hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vind dat nog heel spannend, baby en uit eten (of uit lunchen). Sjaak slaapt dan waarschijnlijk niet, of hoe doen jullie dat dan?
Als hij slaapt ligt hij in de wagen of zit in de draagzak. Als hij wakker is zit hij op schoot (al kan hij inmiddels in een kinderstoel, laatst bij Ikea ging heel goed) en dan smult hij wat meequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hier durf ik het ook nog niet hoor. Aangezien ze 's avonds tijdens het eten altijd erg onrustig zijn. Maakt niet uit hoe laat we eten en of ze die dag veel of weinig hebben geslapen. Lunchen zou ik misschien wel aandurven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Onlinequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oeh waar?
Hier om de hoek zit een fietsenwinkel. Denk dat ik daar morgen even naartoe loop met Sjaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat klinkt wel goed. Misschien eens proberen ergens hier in de buurt. Indien lekker weer terug komt...quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:22 schreef ingee het volgende:
[..]
Die van ons zijn nog te jong om mee te eten natuurlijk.
Ik kies iets kouds( vandaar lunch) en neem R op schoot. Dan zit ze met haar handjes op tafel te meppen of trekt wat van mijn bord.
En ik noem het heel verantwoord voorbereidende-Rapley
Bij huils even lopen, Dan is ze zo stil.
Niet druk maken is een goede tip maar inderdaad best lastigquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:23 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Lucas sliep toen hij kleiner was in de doek of in de wagen, ging prima. Niet te druk om maken, dat merkt hij. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik ook hoor
Nu gaan we juist als hij wakker is, de tijd tussen de slaaps wordt gauw langerHij vind het gezellig om de deur uit te gaan, houdt van mensen en muziek enzo. Sociaal mannetje (daar kunnen de medebbqers over meepraten!)
Nja op een kleedje kan natuurlijk ook primaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als hij slaapt ligt hij in de wagen of zit in de draagzak. Als hij wakker is zit hij op schoot (al kan hij inmiddels in een kinderstoel, laatst bij Ikea ging heel goed) en dan smult hij wat mee
Toen hij nog op schoot zat aten we beiden om de beurt met 1hand of even niet.
Oh en heb hem ook wel eens op de grond gelegd op een kleedje in een hoekjekon daar rustig.
Hier thuis ligt Sjaak in de box tijdens het eten of we eten laat (zoals vandaag) en dan slaapt hij al. De eerste 3 maanden hebben we niet samen kunnen eten...quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Hier durf ik het ook nog niet hoor. Aangezien ze 's avonds tijdens het eten altijd erg onrustig zijn. Maakt niet uit hoe laat we eten en of ze die dag veel of weinig hebben geslapen. Lunchen zou ik misschien wel aandurven.
Ja ik zag het, super! Ik mag ook een tweedehandse kopen als ik maar een bonnetje heb. En ik ken iemand die tweedehands elektrische fietsen verkoopt. Misschien dat ik daar eens ga kijken. Vrouw houdt niet van fietsen en kan zo misschien meer gemotiveerd wordenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:31 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een dm met de link
Ik heb op marktplaats op een gazelle geboden.... Spannend
dat was hier de eerste maanden ook ja. Etenstijd = janken. Maar nu kan ze gewoon aan tafel zitten en eet ze mee. Mauwtje vindt aan tafel zitten echt geweldig. Ik neem haar dus gerust mee, maar net als de rest hier eten we dan wel om 18:00quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Hier durf ik het ook nog niet hoor. Aangezien ze 's avonds tijdens het eten altijd erg onrustig zijn. Maakt niet uit hoe laat we eten en of ze die dag veel of weinig hebben geslapen. Lunchen zou ik misschien wel aandurven.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denemarken is wel duur ja, maar het grote voordeel is dat ze er kronen hebben en je toch geen idee hebt hoe veel je afrekent..
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef lunapuella het volgende:
Vakantie! Oh wat ben ik stiekem jaloers op jullie reisverhalen. Ik mis het. Maar ik vind een wandelingetje naar de supermarkt nog een avontuur, dus een vakantie met K zit er deze zomer nog niet in schat ik zo.
En alle clichés zijn waar, wat gaat het snel! K is vandaag alweer een maand oud.ga weg. jij begon vorige week pas met posten hier! wat een lekker mannetje is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Vertel mij wat! Dankjewelquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga weg. jij begon vorige week pas met posten hier! wat een lekker mannetje is het
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef lunapuella het volgende:
Vakantie! Oh wat ben ik stiekem jaloers op jullie reisverhalen. Ik mis het. Maar ik vind een wandelingetje naar de supermarkt nog een avontuur, dus een vakantie met K zit er deze zomer nog niet in schat ik zo.
En alle clichés zijn waar, wat gaat het snel! K is vandaag alweer een maand oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft K. nou groene ogen? Wat een mooiboy
![]()
Ik heb vandaag ook Dentinox geprobeerd om Sjaak weer kalm te krijgen en het lukte vandaag niet. Het CB zei ook dat er nog niets op komst is. Dus gisteravond was bij ons toeval, volgens mij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Weer een huildrama en weer na Dentinox lief gaan slapen. Even een vraag aan jullie: als ze de hele dag nergens last van heeft, alleen 's avonds voor het slapen gaan, kan het dan wel tandjespijn zijnOf heb ik net m'n kind gewoon lekker verdoofd met dat spul
(Ik werd door een geitenwollensokkenaluminiumhoedjesvriendin trouwens even fijntjes gewezen op de Gevaren van Dentinox - stuipen, nierfalen- die zij heel professioneel had Gegoogled en nu ben ik stom genoeg toch wat nerveus dat ik dat net in mijn baby heb gesmeerd
)
Naah, blauw! Steeds lichter, dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]heeft K. nou groene ogen? Wat een mooiboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |