ik blijf bij jouquote:
Wij hebben ook elmex, maar poets maar eens per ongeluk met de babytandpasta. Dan denk je echt heh wat is deze.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet de elmex, die smaakt gewoon naar pepermunt ipv Hubba bubba.
+1quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:21 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Ik vond het zo rustig met twee. Ik hoop op een meerling
nee okee, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld die nijntje tandpasta. Dat is echt alsof je je tanden poetst met red bullquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wij hebben ook elmex, maar poets maar eens per ongeluk met de babytandpasta. Dan denk je echt heh wat is deze.
Vind het weinig naar pepermunt smaken. Ivm onze eigen pasta
Hahaquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik blijf bij jouIk ben er na vier ook wel echt klaar mee .. en als ik dat niet as, zijn mijn lichaam en bankrekening dat wel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren was onze Minion al weer 2 maanden!verschrikkelijk om toe te geven, maar al die clichés ("Geniet er maar van hoor, het gaat al zoooo snel") zijn ergens toch wel waar.
De nachten gaan hier nu redelijk. Het eerste deel van de nacht gaat perfect; Minion rond half 9 op bed, ik om 10 uur en man geeft om 11u nog een fles. Tot een uurtje of 3-4 is er niks aan de hand (SLAAP!), maar vanaf dan is het wel elk half uur / uurtje raak
![]()
Geen ramp op zich, maar ergens wel zonde omdat ze dus al wel 8u zonder voeding kan
Vanmiddag bij het weeguurtje op het cb maar eens kijken of ze al wat spekkies aan het kweken isdat idee heb ik namelijk wel, dus ben benieuwd!
![]()
Lekker, zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Zwangers
[..]
Ja ik weet het niet zo goed, eigenlijk.. Volgens mij sliep ze met bv destijds uiteindelijk ook op een gegeven moment door (18-22-6-8 ofzo) Maar nu met flesvoeding is het eigenlijk standaard 18-7. Denk dat het best wat te maken kan hebben met het vaste voedsel dat ze nu binnen krijgt
Ik had vroeger ook van die gore groene zoete glitterpasta van prodent. Ril.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld die nijntje tandpasta. Dat is echt alsof je je tanden poetst met red bull
Plannen we voor jullie gewoon even een wondertje inquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:12 schreef JufMariska het volgende:
jullie zijn awesome
Ik stond hardop te lachen in de supermarkt
![]()
![]()
Wij wachten nog even hoorLibido of niet, ik ben nog niet toe aan een 2e ronde automutilatie (icsi, zelf prikken, beuh)
Michael krijgt het er ook nog niet af hoor .. die help ik door hem het doekje (spuugdoekje) in z'n handje te stoppen en het er dan samen af te trekkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef ingee het volgende:
Voedingsadvies was hier ook erg prettig hoor! Ze vroeg of we al nagedacht hadden over voeding, wij gaven aan Rapley, helemaal prima!
Nog wat tips gekregen over tafelopstelling enzo en klaar!voor ongeveer prima stats!
Hebben meer baby's dat, dat ze dingen op hun gezicht leggen en dan niet meer weten hoe het er af moet? *piep**kreun*
*steun *
*huil*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |