Luier verschonen, daarna tanden poetsen, slaapzak aan en nog laten drinken bij mij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Z&G ... Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
Als ze goed zouden slapen zou ik het nog serieus overwogen hebben ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Doe jij ook eens biggen dan![]()
Desnoods adopteer ik Frans of V. wel als het je te druk wordt
Geen voorkeur, ze zijn allebeiquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als ze goed zouden slapen zou ik het nog serieus overwogen hebben ook.
Wil je mijn booskijkende NEE kint adopteren of de babysukkel. Voorkeur?
Die pepermunt zit niet in babytandpastaquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef Crumpette het volgende:
ik moet nog beginnen met tanden poetsenmaar de dokter bij het CB zei me dat het vooral ging om de fluoride in de tandpasta? en dat je ook een beetje met je vinger mag poetsen? bij de eerste paar tandjes dan he. Lekker kauwen op mamas vinger - oe, met pepermunt. dat idee.
houdgreep, beetje zoals bij neus poetsen. Ik poets voor het slapen gaan, maar borstvoeding, dus mag gewoon voeden ná het poetsen natuurlijk...quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Z&G ... Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
niet de elmex, die smaakt gewoon naar pepermunt ipv Hubba bubba.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die pepermunt zit niet in babytandpasta.
Die smaakt echt zoetig. Vreemde smaak wel.
En ik dacht dat er helemaal geen fluoride in zat juist, maar waarom ik dat denk weet ik ook niet.
ohja zie, noob hierquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die pepermunt zit niet in babytandpasta.
Die smaakt echt zoetig. Vreemde smaak wel.
En ik dacht dat er helemaal geen fluoride in zat juist, maar waarom ik dat denk weet ik ook niet.
Ja ik weet het niet zo goed, eigenlijk.. Volgens mij sliep ze met bv destijds uiteindelijk ook op een gegeven moment door (18-22-6-8 ofzo) Maar nu met flesvoeding is het eigenlijk standaard 18-7. Denk dat het best wat te maken kan hebben met het vaste voedsel dat ze nu binnen krijgtquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Krijgerrtje, S sliep ook een hele periode 's nachts niet zo goed, toch? Waardoor denk je dat de omslag is gekomen?
Overdag slaapt I trouwens geweldig, de laatste weken. Totale dut van vijf uur op een dag is niet uitzonderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |