Ja, welk kind heeft me ziek gemaakt!?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef AwayTL het volgende:
Skittles, dad, soes en razz sterkte vandaag!
Hebben de meetbaby's je ziek gemaakt skittles?
zeg razz, moet jij niet met je vk overleggen of he wel koffie mag![]()
![]()
ben jij zwanger???!!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:56 schreef Crumpette het volgende:
Ja das wel een saillant detail ja, fee, ik ben niet zwanger! Ik moet dat best wel vaak zeggen hier op de een of andere manier
haha klopt. Maar bv het masseren van z'n bovenlipje, het masseren van de tongriem. Ook heeft ze zijn spieren in z'n schouder losgemaakt, omdat daar z'n voorkeurshouding vandaan kwam, die er óók voor zorgde dat hij aan de ene borst wel goed kon drinken maar aan de andere minder.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:55 schreef Crumpette het volgende:
maar, hoe danwat doet een logo met een zuigeling? Het is niet alsof je oefeningen kan voordoen die M dan nadoet.
ermahgerd dat zou wel echt bizar zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:59 schreef Skittles het volgende:
ik moet ook over een stokje pissen van vriend. Vrijdag zat ik te klagen dat ik wel weer zwanger leek met nepschopjes, bewegingen en dikker wordende buik. Nu dus misselijk enzo. Iets met 1+1.. Ook al kan het niet.
Doe jij ook eens biggen danquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef AwayTL het volgende:
![]()
Brusjes voor W en Lou!!
Zullen we gewoon allemaal solidair met Razz meeverhuizen naar z&g? Gezellig wel
Ik had ergens begrepen dat het niet zo erg was dat ze erop sabbelden? Dat die tandjes daar ook schoon van werden ofzo? Geen idee. Soof schuift ook continu haar tong voor haar tandjes zodat ik er niet bij kan. Hoop dat het ooit beter wordtquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
1 keer per dag wil niet zeggen: moet in de avond hequote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
Luier verschonen, daarna tanden poetsen, slaapzak aan en nog laten drinken bij mij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Z&G ... Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd
Als ze goed zouden slapen zou ik het nog serieus overwogen hebben ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Doe jij ook eens biggen dan![]()
Desnoods adopteer ik Frans of V. wel als het je te druk wordt
Geen voorkeur, ze zijn allebeiquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als ze goed zouden slapen zou ik het nog serieus overwogen hebben ook.
Wil je mijn booskijkende NEE kint adopteren of de babysukkel. Voorkeur?
Die pepermunt zit niet in babytandpastaquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef Crumpette het volgende:
ik moet nog beginnen met tanden poetsenmaar de dokter bij het CB zei me dat het vooral ging om de fluoride in de tandpasta? en dat je ook een beetje met je vinger mag poetsen? bij de eerste paar tandjes dan he. Lekker kauwen op mamas vinger - oe, met pepermunt. dat idee.
houdgreep, beetje zoals bij neus poetsen. Ik poets voor het slapen gaan, maar borstvoeding, dus mag gewoon voeden ná het poetsen natuurlijk...quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Z&G ... Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd
niet de elmex, die smaakt gewoon naar pepermunt ipv Hubba bubba.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die pepermunt zit niet in babytandpasta.
Die smaakt echt zoetig. Vreemde smaak wel.
En ik dacht dat er helemaal geen fluoride in zat juist, maar waarom ik dat denk weet ik ook niet.
ohja zie, noob hierquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die pepermunt zit niet in babytandpasta.
Die smaakt echt zoetig. Vreemde smaak wel.
En ik dacht dat er helemaal geen fluoride in zat juist, maar waarom ik dat denk weet ik ook niet.
Ja ik weet het niet zo goed, eigenlijk.. Volgens mij sliep ze met bv destijds uiteindelijk ook op een gegeven moment door (18-22-6-8 ofzo) Maar nu met flesvoeding is het eigenlijk standaard 18-7. Denk dat het best wat te maken kan hebben met het vaste voedsel dat ze nu binnen krijgtquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Krijgerrtje, S sliep ook een hele periode 's nachts niet zo goed, toch? Waardoor denk je dat de omslag is gekomen?
Overdag slaapt I trouwens geweldig, de laatste weken. Totale dut van vijf uur op een dag is niet uitzonderlijk.
ik blijf bij jouquote:
Wij hebben ook elmex, maar poets maar eens per ongeluk met de babytandpasta. Dan denk je echt heh wat is deze.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet de elmex, die smaakt gewoon naar pepermunt ipv Hubba bubba.
+1quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:21 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Ik vond het zo rustig met twee. Ik hoop op een meerling
nee okee, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld die nijntje tandpasta. Dat is echt alsof je je tanden poetst met red bullquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wij hebben ook elmex, maar poets maar eens per ongeluk met de babytandpasta. Dan denk je echt heh wat is deze.
Vind het weinig naar pepermunt smaken. Ivm onze eigen pasta
Hahaquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik blijf bij jouIk ben er na vier ook wel echt klaar mee .. en als ik dat niet as, zijn mijn lichaam en bankrekening dat wel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren was onze Minion al weer 2 maanden!verschrikkelijk om toe te geven, maar al die clichés ("Geniet er maar van hoor, het gaat al zoooo snel") zijn ergens toch wel waar.
De nachten gaan hier nu redelijk. Het eerste deel van de nacht gaat perfect; Minion rond half 9 op bed, ik om 10 uur en man geeft om 11u nog een fles. Tot een uurtje of 3-4 is er niks aan de hand (SLAAP!), maar vanaf dan is het wel elk half uur / uurtje raak
![]()
Geen ramp op zich, maar ergens wel zonde omdat ze dus al wel 8u zonder voeding kan
Vanmiddag bij het weeguurtje op het cb maar eens kijken of ze al wat spekkies aan het kweken isdat idee heb ik namelijk wel, dus ben benieuwd!
![]()
Lekker, zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Zwangers
[..]
Ja ik weet het niet zo goed, eigenlijk.. Volgens mij sliep ze met bv destijds uiteindelijk ook op een gegeven moment door (18-22-6-8 ofzo) Maar nu met flesvoeding is het eigenlijk standaard 18-7. Denk dat het best wat te maken kan hebben met het vaste voedsel dat ze nu binnen krijgt
Ik had vroeger ook van die gore groene zoete glitterpasta van prodent. Ril.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld die nijntje tandpasta. Dat is echt alsof je je tanden poetst met red bull
Plannen we voor jullie gewoon even een wondertje inquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:12 schreef JufMariska het volgende:
jullie zijn awesome
Ik stond hardop te lachen in de supermarkt
![]()
![]()
Wij wachten nog even hoorLibido of niet, ik ben nog niet toe aan een 2e ronde automutilatie (icsi, zelf prikken, beuh)
Michael krijgt het er ook nog niet af hoor .. die help ik door hem het doekje (spuugdoekje) in z'n handje te stoppen en het er dan samen af te trekkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef ingee het volgende:
Voedingsadvies was hier ook erg prettig hoor! Ze vroeg of we al nagedacht hadden over voeding, wij gaven aan Rapley, helemaal prima!
Nog wat tips gekregen over tafelopstelling enzo en klaar!voor ongeveer prima stats!
Hebben meer baby's dat, dat ze dingen op hun gezicht leggen en dan niet meer weten hoe het er af moet? *piep**kreun*
*steun *
*huil*
Jaa! Mooi kintquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:28 schreef Radyhyn het volgende:
Gratz voor alle zwangeren
(echt hoor.. jullie)
Voor iedereen met slechte nachten en de ziekies
Away.. kijk.. vond em zo leuk---> [ afbeelding ]
Hij kan er alleen nog niet bijkomen.. tijgeren/vooruit komen heeft hij echt nog niet door
W van Crump wel aan de tijger las ik! Leuk!(en ja.. Victor Vrachtwagen ligt hier al in de speelgoedbak.. die. en Vince Vliegtuig
) .
DAD ik quote je gewoon ffquote:
http://www.ilovespeelgoed.nl/bouwspeelgoed/stapel-blokken.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:54 schreef Selvaria het volgende:
Vic![]()
Wat is dat voor toren Rady? Hij is gaaaaf!
De hele jaarmarkt op je bed? Drukke boel! Gelukkig sliepen ze meteenquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat een slechte slapers zijn die 2014 kindjes geworden![]()
mijn baby niet, overigens, die slaapt belachelijk veel
![]()
Ze was gisteravond even uit haar hum, een uur lang gekrijstik mocht en kon haar niet troosten, mocht ook zeker niet eten maken en het al helemaal niet opeten
heb haar maar het eerste gegeven wat ik kon vinden; een tube tandpasta
Maar afgeleid was ze in ieder geval en ik kon zonder geblér mijn bord leegeten
half 6 heb ik jaarmarkt op bed gelegd, ze sliep bijna meteen, misschien was ze gewoon moe
![]()
Beterschap voor skittles en kwaken voor L van JM geloof ik ook! Zo sneu klinkt het als die babies schor zijn, ik krijg dan ook de neiging om continu even m'n keel te schrapen
Ja hequote:Op woensdag 15 juli 2015 13:09 schreef Radyhyn het volgende:
Loj die is echt ook super leuk met diertjes erin!
Spees had al een tweeling toch? Zoek maar terug in het update topic!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:48 schreef snoenk het volgende:
Jeej! Iedereen zwanger![]()
En een tweeling voor spees!
Wij zaten in Ebeltoft (of eigenlijk net er buiten, in Boeslum). Dat ligt een uurtje vanaf Arhus, in het Nationaal Park Mols Bjerge. We vonden de omgeving echt heel mooi! We zijn naar het strand geweest (gewoon in Ebeltoft zelf, maar Bonnerup Strand schijnt veel mooier te zijn), de kust bij Boeslum Bakker is heel mooi, het Ree Park Safari is heel dichtbij, Kalo Slotsruin en het Nationaal Park zijn mooie uitstapjes, Arhus is leuk om te bezoeken...quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
DAD ik quote je gewoon ff
Ik zag je toffe vakantiefotos voorbij komen!
Nu hadden wij ook DK als één van de vakantie opties voor het najaar... dus vroeg me af.. waar zijn jullie precies geweest? Is het goed bevallen?
(We zijn ooit een keer door Denemarken gereden toen we onderweg waren naar de ferry voor Noorwegen.. maar zijn er nooit echt op vakantie geweest).
Wiehoe, thanks!quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:07 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
http://www.ilovespeelgoed.nl/bouwspeelgoed/stapel-blokken.html
Away had de 'bosdieren' versie. Die op mijn foto is de 'natuur' versie en ze hebben nog meer verschillende.
Je kan ze dus ook in elkaar doen (onderkant van de blokken is open)
Cool thanks! Ziet er echtquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij zaten in Ebeltoft (of eigenlijk net er buiten, in Boeslum). Dat ligt een uurtje vanaf Arhus, in het Nationaal Park Mols Bjerge. We vonden de omgeving echt heel mooi! We zijn naar het strand geweest (gewoon in Ebeltoft zelf, maar Bonnerup Strand schijnt veel mooier te zijn), de kust bij Boeslum Bakker is heel mooi, het Ree Park Safari is heel dichtbij, Kalo Slotsruin en het Nationaal Park zijn mooie uitstapjes, Arhus is leuk om te bezoeken...
Het is ons heel goed bevallen, in ieder geval..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |