jij mag heul geen biefstuk meerquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Uit eten met baby: eerst inderdaad slapen in de wagen, nu belachelijk vroeg ergens zijn (Ja we weten dat het 17:30 is en dat de kok eigenlijk nog ligt te slapen maar om 18:00 begint ze moe te worden en om 18:30 valt ze om dus Schiet Op Met Die Biefstuk Ja . )
Ja het is gewoon een hele slimme marketingstrategie om al het andere speelgoed niet meer interessant te maken. Die Anne Aap ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:13 schreef Skittles het volgende:
Welkom met je beertje ik![]()
Wij hebben voor in bad een blubvis van Vtech. Als je die een tijd links laat liggen, zegt ie ook daadwerkelijk "SPEEL MET MIJ!!" En gaat dan weer zingen over eendjes die zwemmen in het water
Ja, dat heb ik al een keer een hele zwangerschap volgehouden, daar ben ik nu wel een beetje klaar mee hoor. Biefstuk en carpaccio en sloten koffie en liters bier, kom maar op.quote:
Ik mag nu vast niet zeggen dat over ongeveer 11 maanden al je haar weer uit gaat vallen hequote:Op woensdag 15 juli 2015 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn winkeldag was een beetje ruk. Overal leuke kleren, maar OHJA ik ben zwanger dus straks past er toch niks meer. En nergens leuke schoenen. En het regende. Dus heb ik maar.. wait for it.. kleertjes voor A gescoord, en ORS voor de vakantie, en een zwemband. Ik ben zo enorm vermoederd jonge, dit komt niet meer goed.
Maar de kapster heeft haar werk goed gedaan. Ondanks de opmerking waar ik het even heel warm van kreeg ("Ja, ik zit nog op de opleiding hihihihihi en ik mag nu ook lang haar knippen hihihihihihi") is het nu bijna weer op 1 lengte en kan ik het fijn weerheel lang
laten groeien. /Oppervlakkiggeneuzel maar ik mis m'n lange haar zo..
Geloof me, die dingen worden hilarisch als ze vol kwijl zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een hele slimme marketingstrategie om al het andere speelgoed niet meer interessant te maken. Die Anne Aap ook. A zat superlief blokjes in de verkeerde gaten van de heul verantwoorde IKEA vormenstoof te rammen, megageconcentreerd, ecologisch en educatief enzo. En toen begon die aap met HIHIHI IK BEN ANNE AAP DRUK OP MIJN HOOFD DAN ZING IK EEN LIEDJE en meteen was die hele vormenstoof niet meer interessant
. En dan moet ik ook nog opletten dat ze het ding niet steeds in d'r mond stopt want kwijl en batterij enzo
. Ik geloof dat die nog maar even in de zak-voor-later verdwijnt .
OMG die!! Hoor jij het ook??quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, die dingen worden hilarisch als ze vol kwijl zitten.
Nee, want hij zegt alleen nog maar Rol-Rol-Rol-Rol-dk dk dk dk dkdkdkdkdkdkdtrrrrrrrrquote:
Wat fijn zeg!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:20 schreef Krisvc het volgende:
Welkom ik!
Wij kunnen hier nu nog gewoon eten samen omdat madam dan knock out ligt. Wakkere uurtjes zijn tot nu tussen 23:00 en 2:00.:P
Spees, wat frustrerend dat ze daardoor niet kan slapen.
Razz, Bedankt voor je woorden. Het gaat ook helemaal goed komen. Vies huis overleven we wel,goed voor de afweer.
En om te bewijzen dat alles goed komt heeft ze net geheel onverwacht aan de borst liggen liggen drinken. Zonder strijd en zonder kraam. Ik wil jompelen , maar weet de code niet uit mn hoofd. Trotse mamma hier.
Nee, Rollie is echt verzopen. Net als de tuimelpop van Chiccoquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier ook een stuk speelgoed van VTech, de sprekende sleutel dus.. Die tikt nu ook zoals Rollie, maar is dan de batterij niet gewoon leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |