SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:12 schreef -ik86- het volgende:
Ik kom mij hier ook maar eens melden nu B. ruim 5 weken is. Ik begin weer wat meer interesse te krijgen in de wereld om ons heen![]()
B. is een tevreden mannetje die goed drinkt en groeit, vrijdag eerste afspraak op het consultatie bureau en ben heel benieuwd hoeveel hij nu weegt (geboortegewicht 4718 gramen daar kwam hij op de 10e dag alweer overheen). De shirtjes maat 56 beginnen wat aan de korte kant te worden en de boxpakjes ook.
Welkom! Dat is een flink gewicht! Dat woog michael pas met 3 maanden volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.En wat een rustig mannetje zo op de foto te zien?!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
mauw was de eerste maanden dol op poetsen! Now, not so muchquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:56 schreef Crumpette het volgende:
Wij regelen gewoon altijd een oppas als we uit eten willendus. We moeten maar gewoon kijken hoe het loopt!
Net tandengepoetst bij W. Hij laat me ook gewoon poetsen he, de goedzak.![]()
Mauw nowquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mauw was de eerste maanden dol op poetsen! Now, not so much
Ik kom mij hier ook maar eens melden nu B. ruim 5 weken is. Ik begin weer wat meer interesse te krijgen in de wereld om ons heen![]()
B. is een tevreden mannetje die goed drinkt en groeit, vrijdag eerste afspraak op het consultatie bureau en ben heel benieuwd hoeveel hij nu weegt (geboortegewicht 4718 gramen daar kwam hij op de 10e dag alweer overheen). De shirtjes maat 56 beginnen wat aan de korte kant te worden en de boxpakjes ook.
Whaaaat, dat is een flinke jongen geweest bij de geboorte. N woog maandag 4770 bij bijna 4 maanden. (Ok, ze was wel 2 maanden te vroeg).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.
Welkom hier![]()
Saar huilt ook vooral s'avonds als ze pijn dr bakkes heeft... overdag tijdens t spelen is er genoeg voorhanden op om te bijten maar in bed niet, die knuffels zijn niet echt bijtproof.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga zo bijlezen. Maar even dit: Weer een huildrama bij naar bed gaan en weer na Dentinox lief gaan slapen. Vraag aan jullie: als ze de hele dag nergens last van heeft, alleen 's avonds voor het slapen gaan, kan het dan wel tandjespijn zijnOf heb ik net m'n kind gewoon lekker verdoofd met dat spul
(Ik werd door een geitenwollensokkenaluminiumhoedjesvriendin trouwens even fijntjes gewezen op de Gevaren van Dentinox - stuipen, nierfalen- die zij heel professioneel had Gegoogled en nu ben ik stom genoeg toch wat nerveus dat ik dat net in mijn baby heb gesmeerd
)
Als ik de meiden in de box leg tijdens het eten, krijsen ze alles bij elkaar. Waaromquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel goed. Misschien eens proberen ergens hier in de buurt. Indien lekker weer terug komt...
[..]
Niet druk maken is een goede tip maar inderdaad best lastigSlapen in de Tula kan Sjaak als de beste als ik loop. Dus ik ben dan benieuwd met het slapen als ik stil zit. De wagen is lava.
[..]
Nja op een kleedje kan natuurlijk ook prima
[..]
Hier thuis ligt Sjaak in de box tijdens het eten of we eten laat (zoals vandaag) en dan slaapt hij al. De eerste 3 maanden hebben we niet samen kunnen eten...
[..]
Ja ik zag het, super! Ik mag ook een tweedehandse kopen als ik maar een bonnetje heb. En ik ken iemand die tweedehands elektrische fietsen verkoopt. Misschien dat ik daar eens ga kijken. Vrouw houdt niet van fietsen en kan zo misschien meer gemotiveerd wordenEen bakfiets met 2 wielen vooraan zou ze ook tof vinden, maar die zijn helemaal duur. Misschien dat ik die tweedehands wat goedkoper kan vinden.
Het wordt dus beter. Haha. En eerder eten moeten we maar aan gaan wennen. Wel leuk als ze inderdaad groot genoeg zijn om ook aan tafel te zitten! Dan zou ik ze ook mee durven nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was hier de eerste maanden ook ja. Etenstijd = janken. Maar nu kan ze gewoon aan tafel zitten en eet ze mee. Mauwtje vindt aan tafel zitten echt geweldig. Ik neem haar dus gerust mee, maar net als de rest hier eten we dan wel om 18:00
Welkom! En wat een mooike! Die wangetjes, daar wil je gewoon in knijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto even in linkje in spoiler want geen idee hoe ik hem als foto geplaatst krijg en of dit wel goed is gegaan.
Alles wordt beter tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het wordt dus beter. Haha. En eerder eten moeten we maar aan gaan wennen. Wel leuk als ze inderdaad groot genoeg zijn om ook aan tafel te zitten! Dan zou ik ze ook mee durven nemen.?
Tanden poetsen kunnen ze zelf op een gegeven moment. En snot vegen ook. Kan nog even duren helaas.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Alles wordt beter behalve snot vegen en tanden poetsen.
ja, okee. Daar heb je een puntquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tanden poetsen kunnen ze zelf op een gegeven moment. En snot vegen ook. Kan nog even duren helaas.
Heuj maar vegen na het eten wordt hier beter! Hij weet dat het komt en huilt niet, doet ook geen banaan meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Alles wordt beter behalve snot vegen en tanden poetsen.
Dat dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook dat ze dan janken omdat het in vrijwel elk huishouden het meest gestresste moment van de dag is. Mensen komen uit hun werk, zijn moe en hongerig, er móet eten op tafel, en door die gespannen sfeer gaan baby's protesteren.
jij mag heul geen biefstuk meerquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Uit eten met baby: eerst inderdaad slapen in de wagen, nu belachelijk vroeg ergens zijn (Ja we weten dat het 17:30 is en dat de kok eigenlijk nog ligt te slapen maar om 18:00 begint ze moe te worden en om 18:30 valt ze om dus Schiet Op Met Die Biefstuk Ja . )
Ja het is gewoon een hele slimme marketingstrategie om al het andere speelgoed niet meer interessant te maken. Die Anne Aap ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:13 schreef Skittles het volgende:
Welkom met je beertje ik![]()
Wij hebben voor in bad een blubvis van Vtech. Als je die een tijd links laat liggen, zegt ie ook daadwerkelijk "SPEEL MET MIJ!!" En gaat dan weer zingen over eendjes die zwemmen in het water
Ja, dat heb ik al een keer een hele zwangerschap volgehouden, daar ben ik nu wel een beetje klaar mee hoor. Biefstuk en carpaccio en sloten koffie en liters bier, kom maar op.quote:
Ik mag nu vast niet zeggen dat over ongeveer 11 maanden al je haar weer uit gaat vallen hequote:Op woensdag 15 juli 2015 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn winkeldag was een beetje ruk. Overal leuke kleren, maar OHJA ik ben zwanger dus straks past er toch niks meer. En nergens leuke schoenen. En het regende. Dus heb ik maar.. wait for it.. kleertjes voor A gescoord, en ORS voor de vakantie, en een zwemband. Ik ben zo enorm vermoederd jonge, dit komt niet meer goed.
Maar de kapster heeft haar werk goed gedaan. Ondanks de opmerking waar ik het even heel warm van kreeg ("Ja, ik zit nog op de opleiding hihihihihi en ik mag nu ook lang haar knippen hihihihihihi") is het nu bijna weer op 1 lengte en kan ik het fijn weerheel lang
laten groeien. /Oppervlakkiggeneuzel maar ik mis m'n lange haar zo..
Geloof me, die dingen worden hilarisch als ze vol kwijl zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een hele slimme marketingstrategie om al het andere speelgoed niet meer interessant te maken. Die Anne Aap ook. A zat superlief blokjes in de verkeerde gaten van de heul verantwoorde IKEA vormenstoof te rammen, megageconcentreerd, ecologisch en educatief enzo. En toen begon die aap met HIHIHI IK BEN ANNE AAP DRUK OP MIJN HOOFD DAN ZING IK EEN LIEDJE en meteen was die hele vormenstoof niet meer interessant
. En dan moet ik ook nog opletten dat ze het ding niet steeds in d'r mond stopt want kwijl en batterij enzo
. Ik geloof dat die nog maar even in de zak-voor-later verdwijnt .
OMG die!! Hoor jij het ook??quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, die dingen worden hilarisch als ze vol kwijl zitten.
Nee, want hij zegt alleen nog maar Rol-Rol-Rol-Rol-dk dk dk dk dkdkdkdkdkdkdtrrrrrrrrquote:
Wat fijn zeg!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:20 schreef Krisvc het volgende:
Welkom ik!
Wij kunnen hier nu nog gewoon eten samen omdat madam dan knock out ligt. Wakkere uurtjes zijn tot nu tussen 23:00 en 2:00.:P
Spees, wat frustrerend dat ze daardoor niet kan slapen.
Razz, Bedankt voor je woorden. Het gaat ook helemaal goed komen. Vies huis overleven we wel,goed voor de afweer.
En om te bewijzen dat alles goed komt heeft ze net geheel onverwacht aan de borst liggen liggen drinken. Zonder strijd en zonder kraam. Ik wil jompelen , maar weet de code niet uit mn hoofd. Trotse mamma hier.
Nee, Rollie is echt verzopen. Net als de tuimelpop van Chiccoquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier ook een stuk speelgoed van VTech, de sprekende sleutel dus.. Die tikt nu ook zoals Rollie, maar is dan de batterij niet gewoon leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |