Bloemkolen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha jawel joh waar komen anders al die 2e (3e, 4e enz) kinderen vandaan
Risu respect... ik denk dat de mijne een schop richting bank had kunnen krijgen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E miept wel met speen in dan weet ik dat ze wel gaat slapen. Maar als ze S hoort huilen dan huilt ze heel hoog en zielig. Gister lag ze bij mij en man was in de babykamer bij S. Moest E ook huilen toen ze S hoorde..eenmaal in eigen bed was t beter (minder overstuur)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Raken ze echt overstuur? Saar heeft t mopperen en huilen soms echt even nodig om te kunnen slapen..
quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:15 schreef Skittles het volgende:
Wat een vreselijke prutnacht.
Ik heb de hele avond en nacht in een innige omhelzing met de wc doorgebracht. Lou werd helemaal panisch als ze me niet meer kon voelen in bed, dus elke keer dat ik daar bij de wc zat was dat met huilende baby op de achtergrond. Kotsen is prut, maar dat maakt het nog een factor prutter
Klinkt wel logisch, vaak zakt een verkoudheid van de neus op de banden in de longen. Niet gek opkijken als hij over een paar dagen een beetje moet hoestenquote:Op woensdag 15 juli 2015 07:46 schreef JufMariska het volgende:
Tnx Crump! Jij bent de expert natuurlijk
Weinig huils, dus dat is het niet.. Naja, we'll see! Door z'n neus ademen gaat alweer beter (dat maakte veel herrie gisteravond laat en vannacht)
ermagherd moeten we hier de Z&G disclaimer invoeren?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef AwayTL het volgende:
Skittles, dad, soes en razz sterkte vandaag!
Hebben de meetbaby's je ziek gemaakt skittles?
zeg razz, moet jij niet met je vk overleggen of he wel koffie mag![]()
![]()
Geen sterkte nodig voor hier hoor, prima nacht gehad met 1 nachtsuusje. Thanks anywayquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef AwayTL het volgende:
Skittles, dad, soes en razz sterkte vandaag!
Hebben de meetbaby's je ziek gemaakt skittles?
zeg razz, moet jij niet met je vk overleggen of he wel koffie mag![]()
![]()
Oh hehe, dan weet ik niet mee wie het zwaar hadquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Geen sterkte nodig voor hier hoor, prima nacht gehad met 1 nachtsuusje. Thanks anyway
Lijkt me verstandig.. Sq? :pquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ermagherd moeten we hier de Z&G disclaimer invoeren?
Michael had last van een wat zwakke mondmotoriek door het knippen van het lipbandje en de tongriem. Met oefeningen van de logo is dat helemaal weggetrokken/ Het is nu af en toe net een stofzuiger (heel fijn als ik niet goed oplet en hij net naast de tepel aanhapt. Dan heeft hij een stuk borst en een stukje tepel te pakken, AU!)quote:
volgens mij is Razz zwanger en niet Crumpquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:40 schreef Fee-nix het volgende:
Crumpette echt zwanger ja! Heel herkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |