gastquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst ready player one.
Een boek over 3d virtual reality games.
Ik zou wel totaal verslaafd kunnen raken aan zulke games denk ik en de werkelijkheid uit het oog verliezen
Haha jij met je Toverlandquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Toverland heeft dat sowieso beter voor elkaarMighty Mue's Cupcakes
Ik ga morgen naar Sneak Preview.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker kijken
Sowieso animatiefilms
Wat blijft er dan nog over van Fylax dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Fylax zou echt een prima user zijn als hij niet constant aandacht zocht idd
doe ik dat nog vaak danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Grappig mannetje maar ik zie zijn naam telkens in Myat verschijnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Meh zo zit je anderhalf uur naar Magic Mike te kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Sneak Preview.
Gewoon pas weten welke film je kijkt als het in beeld komt
Haha ik ben fan van die man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je mijn review al eens bekeken Mike?
Altijd in dat Brugklas topicquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grappig mannetje maar ik zie zijn naam telkens in Myat verschijnen.
Jaquote:
Uh ja.quote:
Niemand zal het schrijfniveau van Djeez kunnen evenarenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso lachwekkend dat fok iemand van 16 op de FP neemt om nieuwsartikelen te schrijven. En dan willen ze zich meer profileren via de FP![]()
Echt. Geweldig.
Nee, zijn altijd films die pas later in de bioscoop komenxquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh zo zit je anderhalf uur naar Magic Mike te kijken
Djeez kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand zal het schrijfniveau van Djeez kunnen evenaren
Ooh zijn artikelen zijn het enige boeiende op de frontpagequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Djeez kan ik wel waarderen.
hij brengt opmerkelijke dingen.
Die film over die huisdieren komt wel pas in 2016 uitquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, zijn altijd films die pas later in de bioscoop komenx
Dat is een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die film over die huisdieren komt wel pas in 2016 uit
Truequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh zijn artikelen zijn het enige boeiende op de frontpage
Door mij komen er nu 450% meer jongeren naar de FP, duh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso lachwekkend dat fok iemand van 16 op de FP neemt om nieuwsartikelen te schrijven. En dan willen ze zich meer profileren via de FP![]()
Echt. Geweldig.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Door mij komen er nu 450% meer jongeren naar de FP, duh.
Ah ja dat was een grapje, dat tong nadoen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja.Kijk je berichten maar eens terug op fok. Je probeert sowieso op Tong zelfs soms te lijken met manier van posten. Beetje jammer allemaal
Ach nog genoeg moois te zien dit jaar nog.quote:
FOK! als nieuwsmedium gebruikenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
True
Maar je profileert je door zulke mensen nou niet echt als serieus nieuwsmedium.
Iets wat Danny wel constant nastreeft.
Sowieso had je wel wat over Ariane mogen schrijven op de FP.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja dat was een grapje, dat tong nadoen.
Laats had er een ''Kaaskop'' in de titel gezet over een Brabander die een prijs had gewonnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
True
Maar je profileert je door zulke mensen nou niet echt als serieus nieuwsmedium.
Iets wat Danny wel constant nastreeft.
Tong nadoen lukt niemand.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja dat was een grapje, dat tong nadoen.
De prinses?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso had je wel wat over Ariane mogen schrijven op de FP.
Wilde ik doen, maar iemand was me voor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo iets. Ik maar wachten op het Fylax verslag van dat Ariana.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat topic was inderdaad een triest en puberaal zooitje, werd nog gesloten ook door de modsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo iets. Ik maar wachten op het Fylax verslag van dat Ariana.
Komt hij met en kut live topic.
Nou pas maar op haar vriendje schijnt nogal gevaarlijk te zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ariana Grande zou ik helemaal uit elkaar trekken met mijn 55 kg
Ariana Grande schijnt sowieso Hollywood-sletje te zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou pas maar op haar vriendje schijnt nogal gevaarlijk te zijn
Volgens mij valt het wel mee hoe gevaarlijk Fylax is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou pas maar op haar vriendje schijnt nogal gevaarlijk te zijn
Heb abo op financial times papieren en voor de rest beetje blendlequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:38 schreef Elan het volgende:
Gewoon abo nemen op de papieren NRC Inso veel beter.
Volg haar niet man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana Grande schijnt sowieso Hollywood-sletje te zijn
Mwah, ze ziet er opzich goed uit. Maar qua muziek wel jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Volg haar niet man.
Is het een soort vrouwelijke equivalent van een Justin Bieber?
Blendle kun je geld retourneren toch als je dat artikel niks vond?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb abo op financial times papieren en voor de rest beetje blendle
Dat had ik ook gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ariana Grande ging laatst gebakjes bij een bakker likken en terugleggen
Ze heel die cast gehad van die kinderserie waar ze in zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana Grande schijnt sowieso Hollywood-sletje te zijn
Ja, en maar heel zelden lees ik een Nederlands artikel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Blendle kun je geld retourneren toch als je dat artikel niks vond?
Waarom ga je niet hosselen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
Dit zet iemand op Facebook.
Over 3/4 maandjes al weer halfjaartje met [Naam]
Sowieso dat telkens bijhouden van hoelang je een relatie hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
pics?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
Dat ook, maar 4 maanden van te voren al zeggen ''Al weer halfjaartje over 4 maanden''quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dat telkens bijhouden van hoelang je een relatie hebt
Dat zal je mij nooit zien doen
Ze ziet er cute uit en benut dat ten vollequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ariane Grande doet me echt totaal niets.
Totaal geen uitstraling of wat dan ook
Chinas red princesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Laatst daar nog artikel gelezen over Chinese rijkeluiskindjes die niet met moneyz om kunnen gaan en gouden horloges kopen voor hun hond
Over 7 maanden een halfjaartje met mijn schatjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ook, maar 4 maanden van te voren al zeggen ''Al weer halfjaartje over 4 maanden''![]()
![]()
Maar niet ''over 4 maanden halfjaar''quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
zulke dingen deed jij ook op FOK! tijdens je relatie fylax.
Hij had laatst een klb topic over mensen die teveel aandacht vragenquote:
Nu weet ik weer waarom ik nooit in ONZ komquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
ONZ / Fylax is blij
dit topic is erger dan de aids die mensen op je facebook droppen fylax
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
ONZ / Fylax is blij
dit topic is erger dan de aids die mensen op je facebook droppen fylax
ONZ is echt de aids van dit hele forumquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik nooit in ONZ kom
Ach als straf dat topic even gekickt morgen zal hij wel weer flink wat commentaar krijgenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik nooit in ONZ kom
Fylax kickt op elke vorm van aandacht, dus hij zal het niet opvatten als straf denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach als straf dat topic even gekickt morgen zal hij wel weer flink wat commentaar krijgen
Snap ook niet wat mensen daar grappig aan vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ONZ is echt de aids van dit hele forum
Zou leuk zijn als hij in VBL komt meeposten een weekje, kan niet wachten op de reacties van Stijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax kickt op elke vorm van aandacht, dus hij zal het niet opvatten als straf denk ik
doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij in VBL komt meeposten een weekje, kan niet wachten op de reacties van Stijn.
Stijn probeert het zoveel mogelijk te negeren zei hij al eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij in VBL komt meeposten een weekje, kan niet wachten op de reacties van Stijn.
Alleen maar poep en pies humor. Dan weet je het welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook niet wat mensen daar grappig aan vinden.
Alleen die photoshop dingen zijn soms nog wel grappig.
Ik mag Stijn welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn heeft serieus ook 3x zoveel herseninhoud
Doen beide havo tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn heeft serieus ook 3x zoveel herseninhoud
Amerikaans niveautje ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar poep en pies humor. Dan weet je het wel
Dat zegt niet zoveel.quote:
Ach prima als die mensen daar blijven die dat leuk vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar poep en pies humor. Dan weet je het wel
Stijn ging wel vaak op nippertje over ook, omdat hij afgeleid was door darts en voetbal etcquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel.
Stijn heeft tijdens zijn havo 340k posts gezet en nooit een woord over school en alles zonder problemen gehaald.
Fylax heeft minstens 20k posts over zijn vmbo examens gezet.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel.
Stijn heeft tijdens zijn havo 340k posts gezet en nooit een woord over school en alles zonder problemen gehaald.
Fylax heeft minstens 20k posts over zijn vmbo examens gezet.
Ik zit in je oude karikaturen topic te kijken kan jij geen dingen tekenen voor op de front-page.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook niet wat mensen daar grappig aan vinden.
Alleen die photoshop dingen zijn soms nog wel grappig.
Leren voor examensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen![]()
Maar Stijn was wel een tijdje afwezig hoor zo rond mei omdat hij moest leren, Fylax haalde die shit met 300 posts per dag gewoon eventjes
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn met zijn bak koffie en stroopwafel in de hand zich ergeren aan mensen die buitenspelen voor zijn deur
Als ze me betalen doe ik het zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit in je oude karikaturen topic te kijken kan jij geen dingen tekenen voor op de front-page.
En dan relevante nieuws/voetbal feitjes met een tekening erbij.quote:
Dan ben ik zelfs geen FOK! icoonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Elan het volgende:
Mag Fylax wel met al zijn tagjes en Stijn die jaloers is op zijn sociale FOK!status.
Sowieso zal Stijn nooit een icoon worden omdat hij nauwelijks post buiten VBL en SPT terwijl Fylax dat al is.
Stijn post alleen als er een ramp is gebeurt en er komt een livetopic in NWS. Dan vult hij snel de thermoskan koffie, brult naar z`n moeder dat de stroopwafles op zijn en rent naar boven met z`n laptopquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Elan het volgende:
Mag Fylax wel met al zijn tagjes en Stijn die jaloers is op zijn sociale FOK!status.
Sowieso zal Stijn nooit een icoon worden omdat hij nauwelijks post buiten VBL en SPT terwijl Fylax dat al is.
Stijn is gemogen door de mensen die hij het waard vindtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Elan het volgende:
Nee johquote:
Ligt eraan wat ze betalenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan relevante nieuws/voetbal feitjes met een tekening erbij.
Kan je dat?
Zijn wij toch ook niet, buiten de SC en misschien VBL kent niemand ons hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn post alleen als er een ramp is gebeurt en er komt een livetopic in NWS. Dan vult hij snel de thermoskan koffie, brult naar z`n moeder dat de stroopwafles op zijn en rent naar boven met z`n laptop
leuk als je 16 bentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh
Veel inzichtdingen, alleen geschiedenis beetje doorkijken
[..]
Ligt eraan wat ze betalen
In VBL ben ik wel een bekende jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wij toch ook niet, buiten de SC en misschien VBL kent niemand ons hoor
Fylax opent topic meteen 100 reacties
GGMM mocht Fylax meer dan Stijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Stijn is gemogen door de mensen die hij het waard vindt
Dat telt
Dat mensen je later vragen: Wat herinner jij je het meest van je jeugd?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso je hele pubeteit op FOK! door gebracht hebben is wel vrij bijzonder
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wij toch ook niet, buiten de SC en misschien VBL kent niemand ons hoor
Fylax opent topic meteen 100 reacties
Ben vaak te lui daarvoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:01 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk als je 16 bent
Ik hoop dat jij met je 22 jaar nu wel leert
nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM mocht Fylax meer dan Stijn.
Daarmee is alles eigenlijk wel gezegd toch
GGMM is de FOK! vader van Stijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM mocht Fylax meer dan Stijn.
Daarmee is alles eigenlijk wel gezegd toch
Mooi manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mensen je later vragen: Wat herinner jij je het meest van je jeugd?
Ja, uh,fok
Yvonne kent mij al 10 jaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij bent ook wel redelijk bekend inmiddels, zelfs Yvonne kent jou
Ach ik zal later ook wel herinneren dat ik hele nachten heb gepraat met onbekenden op een forumquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mensen je later vragen: Wat herinner jij je het meest van je jeugd?
Ja, uh,fok
jij bent braaf en serieus tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Mij kennen ze op fok ook wel op veel subfora.
Alleen niet op een goeie manier
Ja, ik word volgende week adminquote:
Tegen die tijd zijn wij allemaal real life boezemvrinden johquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zal later ook wel herinneren dat ik hele nachten heb gepraat met onbekenden op een forum
niet gemeet maar ik begon hier ooit als een soort fylax.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow
Heb jij haar ooit gemeet, of haar dochter?
Die discussies die je daar hadquote:
Utopia is de redding van FOK! anders was Danny er allang mee gestopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Adames het volgende:
[..]
vergane glorie
Big brother was het hoogtepunt
Genoeg oudjes met een AOW uitkering die het volgenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Adames het volgende:
[..]
vergane glorie
Big brother was het hoogtepunt
Misschien betekend dat wel dat ik dan als enige succesvol ben, ja toch niet danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn wij allemaal real life boezemvrinden joh![]()
Behalve Inso dan want die kwam nooit opdagen.
Inso woont dan ergens in een penthouse in Londonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn wij allemaal real life boezemvrinden joh![]()
Behalve Inso dan want die kwam nooit opdagen.
Eerder dakloosquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso woont dan ergens in een penthouse in London
Dat is bijna niemand op FOK! neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is 95% gewoon psychisch niet in orde.
utopia is 1 sc manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Utopia is de redding van FOK! anders was Danny er allang mee gestopt.
Waarom heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die discussies die je daar had
Of nja, je noemde iedereen gewoon een hoer verder
Dat zou wel enorm baas zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien betekend dat wel dat ik dan als enige succesvol ben, ja toch niet dan
tong niet tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Genoeg oudjes met een AOW uitkering die het volgen
Verdienen ze ook, idioten die daar posten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die discussies die je daar had
Of nja, je noemde iedereen gewoon een hoer verder
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm baas zijn.
En dan op nationale tv ons allemaal uitschelden bij onze username.
Deezertjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdienen ze ook, idioten die daar posten.
Alleen kaneelstokjes en zijn vriendin zijn wel normaal
en fera
Echt hequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje![]()
"Receptioniste zegt hallo, zal ik haar een bericht sturen op Facebook?"
maar scquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar wel 4000 topics en 25% marktaandeel.
Met jouw empathische vermogens zal dat best zo overkomen allemaal daar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
In R&P zitten alleen mensen die hun eigen leven willen goedpraten dat ze geen relaties kunnen onderhouden en met jan en alleman neuken verder
Bekkenstootquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
We moeten eigenlijk een codezin bedenken.
Als 1 van ons ooit famous wordt moeten ze dat zeggen
is die ziek dan? Meer dan normaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die kan het niet volgen ivm ziekte
Gewoon pure idioten daar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Met jouw empathische vermogens zal dat best zo overkomen allemaal daar.
Meh soms wel goede topics ook, over persoonlijkheidsstoornissen en shit.quote:
vrij veel zelfmedelijden jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
In R&P zitten alleen mensen die hun eigen leven willen goedpraten dat ze geen relaties kunnen onderhouden en met jan en alleman neuken verder
In de SC's iig idioterie ten top.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh soms wel goede topics ook, over persoonlijkheidsstoornissen en shit.
Of mensen in rare relaties best interessant wel
`JR in opspraak na áan het licht komen bekkenstoot-schandaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit famous word klapt een van jullie hier uit de school op de tv over dat
50 tinten borderlinequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh soms wel goede topics ook, over persoonlijkheidsstoornissen en shit.
Of mensen in rare relaties best interessant wel
Ik vind het sowieso vrij bijzonder om je relatie struggle op FOK! te gooienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
vrij veel zelfmedelijden ja
En van die kutjes die alles goed praten. En natuurlijk de standaard reactie op alles ; direct uitmaken
Ook zo heerlijk om te horen van mensen die nog nooit een relatie hebben gehad
'Vriendin Emilia Clarke vertrekt verbijsterd na het vinden van 40-45 misbruikte matrassen in de kelder'quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`JR in opspraak na áan het licht komen bekkenstoot-schandaal
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'Vriendin Emilia Clarke vertrekt verbijsterd na het vinden van 40-45 misbruikte matrassen in de kelder'
anoniem wegschrijven kan werkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij bijzonder om je relatie struggle op FOK! te gooien
Ooh dat vind ik best logisch. Je kan vrij anoniem je problemen posten en dan kunnen mensen je van advies voorzien en zullen er geen doekjes om windenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij bijzonder om je relatie struggle op FOK! te gooien
Op FOK! is het juist een groot gepamper op dat forumquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik best logisch. Je kan vrij anoniem je problemen posten en dan kunnen mensen je van advies voorzien en zullen er geen doekjes om winden
Spartacus doet mij aan de special effects van een gemiddelde groep 8 musical denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spartacus doet me aan planet hulk denken.
Muah die ene Scary Mary oid vind ik altijd wel vrij eerlijk en to the pointquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op FOK! is het juist een groot gepamper op dat forum
Oprechte opmerkingen worden verwijdert.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spartacus doet mij aan de special effects van een gemiddelde groep 8 musical denken
Klopt wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op FOK! is het juist een groot gepamper op dat forum
Oprechte opmerkingen worden verwijdert.
for realquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:13 schreef Elan het volgende:
Dr.Mikey jjij had Knut toch een keer bedreigd met een pistool of zo
Zover ben ik niet eens gekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
En de verhaallijn van een Lizzy McGuire-aflevering
Ik heb verder alles gezien je moet wat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zover ben ik niet eens gekomen.
Keek 5 minuten en toen zag ik die special effects en heb ik het afgezet. Naar die onzin ga ik niet kijken
doe je aan bodybuildingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort beter weer overschakelen op bodybuilding.com forum.
beetje praten over de leef
Die misc section daar is wel epicquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort beter weer overschakelen op bodybuilding.com forum.
beetje praten over de leef
Je bent niet eens bij met Game of Thrones toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb verder alles gezien je moet wat.
Miscquote:
brede pool gevaarlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt op moment.
Maar wel goed forum
zij is op recht best lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet eens bij met Game of Thrones toch?
Als ze scheef staat ook hoorquote:
klopt echt 1000000x beter dan Gymtopic op FOK!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misc![]()
Serieus goede discussie ook vaak. En oprecht mensen die direct zijn.
Wij Rotterdammers waarderen dat.
Oprecht*quote:
Rest van het forum is dan ook oprecht gebasseerd op informatie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt echt 1000000x beter dan Gymtopic op FOK!
misc is ook gewoon 1/2 van het forum daar
Omdat mijn humor vermakelijk is voor jong en oudquote:
foutje magquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oprecht*
Je moet wel beetje laten zien dat je havo 4 zit
Hoe oud ben je btwquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat mijn humor vermakelijk is voor jong en oud
Hoe oud denk je?quote:
Wie is ie?quote:
Heel soms danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat mijn humor vermakelijk is voor jong en oud
Heldentroll welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil dat klaasweetalles ook in deze SC komt posten
Kunnen we dit niet arrangeren ergens?
Klopt ook voor goede voedingsdviezen kun je beste daar kijken ipv internet af te struinen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rest van het forum is dan ook oprecht gebasseerd op informatie.
Ziek veel goede info op dat forum kwalitatief gezien
Zyzz postte er ook veel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ook voor goede voedingsdviezen kun je beste daar kijken ipv internet af te struinen.
Ging meestal kijken voor goede nieuwe trainingsmuziek daar toen ik jonger was
als je dat doet unfriend ik je gelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil dat klaasweetalles ook in deze SC komt posten
Kunnen we dit niet arrangeren ergens?
Gymtopicquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt echt 1000000x beter dan Gymtopic op FOK!
misc is ook gewoon 1/2 van het forum daar
Bijna.quote:
Dan hoop ik voor de vriendin dat hij zichzelf een ander karakter heeft aangemeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou Stuart al een vriendin hebben.
Stugod.
inb4 Toto incoming met 30 quotes van Stuartquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou Stuart al een vriendin hebben.
Stugod.
waaraan is die overleden danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zyzz postte er ook veel.
En op 4chan.
Rip.
Fylax, die klaas blijft echt doorlullen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
In 1 ruimte met Rickert, Fylax of klaasweetalles?
Doe niet zo cool wil jequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
Fylax kan nog voor een schandknaap doorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je liever:
Zonde dat ik dat typetje niet bedacht heb voor een kloonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Fylax, die klaas blijft echt doorlullen.
100 % dat het een trollende ajacied is, Tjacka of zo
Dit jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Fylax kan nog voor een schandknaap door
Niet. Als ik nu dood zou vallen jullie zouden srs nooit wetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
Vraag mij wel is af stel als iemand hier overleed hoe kom je daar dan achter
Sommige heb ik op Facebook hier dus die kunnen er dan misschien achter komenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Klaasweetalles zou ik me eerst dood omlachen maar daarna kapot aan ergeren
Ik wel sof zou me vertellenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet. Als ik nu dood zou vallen jullie zouden srs nooit weten
Als je op het nieuws leest dat iemand voor de trein sprong heb ik wel een idee hier wie dat zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
laat je zelf dood vallen dan kom op de poolse pogrzebquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet. Als ik nu dood zou vallen jullie zouden srs nooit weten
wiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als je op het nieuws leest dat iemand voor de trein sprong heb ik wel een idee hier wie dat zou kunnen zijn.
Je chick zou iedereen appen tochquote:
Word sowieso geen poolse pogrzebquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
laat je zelf dood vallen dan kom op de poolse pogrzeb
Als je opeens niet meer online op wahatsapp komt tochquote:
Aardige vent ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:27 schreef Adames het volgende:
[..]
hoezo
Was toch een aardige vent. Dacht ik
En altijd een vraagteken gebruiken voor dit: ;s tekenquote:
Wat dat betreft wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je opeens niet meer online op wahatsapp komt toch
Niet 100% zeker dat je dood was maar wel dat er iets ergs is voorgevallen
ik vind hem leuker dan HMFquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Klaasweetalles zou ik me eerst dood omlachen maar daarna kapot aan ergeren
mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aardige vent ja.
Maar kon sommige hier echt grandioos boos krijgen.
Je kan een soort van ter nagedachtenis pagina maken. Kan ook verwijderd worden trouwens, moet je wel een overlijdensakte (ofzo iets) hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraag me wel af of mijn familie iets op mijn Facebook zou posten als ik dood ben
Hopen dat hij aanstaat als je dood gaatquote:
Niet als het tijdens een neuksessie met je favoriete matras zou gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraag me wel af of mijn familie iets op mijn Facebook zou posten als ik dood ben
Betwijfel zelfs dan of ze iedereen zou appen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopen dat hij aanstaat als je dood gaat
Dat is niet zo moeilijk. HMF is een teringmongoolquote:
Ja die zijn er wel zag ik, van zo'n jongen uit mijn dorp die zichzelf opgehangen had.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je kan een soort van ter nagedachtenis pagina maken. Kan ook verwijderd worden trouwens, moet je wel een overlijdensakte (ofzo iets) hebben.
nou nou nouquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. HMF is een teringmongool
"JR ging eruit met zijn favoriete bezigheid"quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als het tijdens een neuksessie met je favoriete matras zou gebeuren.
Hoe zou je dat ooit kunnen posten.
Hierkrijg ik een positieve note voor. Let maar opquote:
Goede postquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. HMF is een teringmongool
Welkequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Baas hé, ik rook als 16-jarige gewoon sigaar hoe vind je die.
Nee, toch was die bij Ajax het best. Schwalbes waren op een gegeven moment wel irritant..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ajax zelf had hem nooit gescout
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Toto weet mijn vluchtnummers als ik neerstort hij zal zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |