Leren voor examensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen![]()
Maar Stijn was wel een tijdje afwezig hoor zo rond mei omdat hij moest leren, Fylax haalde die shit met 300 posts per dag gewoon eventjes
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn met zijn bak koffie en stroopwafel in de hand zich ergeren aan mensen die buitenspelen voor zijn deur
Als ze me betalen doe ik het zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit in je oude karikaturen topic te kijken kan jij geen dingen tekenen voor op de front-page.
En dan relevante nieuws/voetbal feitjes met een tekening erbij.quote:
Dan ben ik zelfs geen FOK! icoonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Elan het volgende:
Mag Fylax wel met al zijn tagjes en Stijn die jaloers is op zijn sociale FOK!status.
Sowieso zal Stijn nooit een icoon worden omdat hij nauwelijks post buiten VBL en SPT terwijl Fylax dat al is.
Stijn post alleen als er een ramp is gebeurt en er komt een livetopic in NWS. Dan vult hij snel de thermoskan koffie, brult naar z`n moeder dat de stroopwafles op zijn en rent naar boven met z`n laptopquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Elan het volgende:
Mag Fylax wel met al zijn tagjes en Stijn die jaloers is op zijn sociale FOK!status.
Sowieso zal Stijn nooit een icoon worden omdat hij nauwelijks post buiten VBL en SPT terwijl Fylax dat al is.
Stijn is gemogen door de mensen die hij het waard vindtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Elan het volgende:
Nee johquote:
Ligt eraan wat ze betalenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan relevante nieuws/voetbal feitjes met een tekening erbij.
Kan je dat?
Zijn wij toch ook niet, buiten de SC en misschien VBL kent niemand ons hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn post alleen als er een ramp is gebeurt en er komt een livetopic in NWS. Dan vult hij snel de thermoskan koffie, brult naar z`n moeder dat de stroopwafles op zijn en rent naar boven met z`n laptop
leuk als je 16 bentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh
Veel inzichtdingen, alleen geschiedenis beetje doorkijken
[..]
Ligt eraan wat ze betalen
In VBL ben ik wel een bekende jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wij toch ook niet, buiten de SC en misschien VBL kent niemand ons hoor
Fylax opent topic meteen 100 reacties
GGMM mocht Fylax meer dan Stijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Stijn is gemogen door de mensen die hij het waard vindt
Dat telt
Dat mensen je later vragen: Wat herinner jij je het meest van je jeugd?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso je hele pubeteit op FOK! door gebracht hebben is wel vrij bijzonder
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wij toch ook niet, buiten de SC en misschien VBL kent niemand ons hoor
Fylax opent topic meteen 100 reacties
Ben vaak te lui daarvoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:01 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk als je 16 bent
Ik hoop dat jij met je 22 jaar nu wel leert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |