Hij had laatst een klb topic over mensen die teveel aandacht vragenquote:
Nu weet ik weer waarom ik nooit in ONZ komquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
ONZ / Fylax is blij
dit topic is erger dan de aids die mensen op je facebook droppen fylax
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
ONZ / Fylax is blij
dit topic is erger dan de aids die mensen op je facebook droppen fylax
ONZ is echt de aids van dit hele forumquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik nooit in ONZ kom
Ach als straf dat topic even gekickt morgen zal hij wel weer flink wat commentaar krijgenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik nooit in ONZ kom
Fylax kickt op elke vorm van aandacht, dus hij zal het niet opvatten als straf denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach als straf dat topic even gekickt morgen zal hij wel weer flink wat commentaar krijgen
Snap ook niet wat mensen daar grappig aan vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ONZ is echt de aids van dit hele forum
Zou leuk zijn als hij in VBL komt meeposten een weekje, kan niet wachten op de reacties van Stijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax kickt op elke vorm van aandacht, dus hij zal het niet opvatten als straf denk ik
doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij in VBL komt meeposten een weekje, kan niet wachten op de reacties van Stijn.
Stijn probeert het zoveel mogelijk te negeren zei hij al eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij in VBL komt meeposten een weekje, kan niet wachten op de reacties van Stijn.
Alleen maar poep en pies humor. Dan weet je het welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook niet wat mensen daar grappig aan vinden.
Alleen die photoshop dingen zijn soms nog wel grappig.
Ik mag Stijn welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn heeft serieus ook 3x zoveel herseninhoud
Doen beide havo tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn heeft serieus ook 3x zoveel herseninhoud
Amerikaans niveautje ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar poep en pies humor. Dan weet je het wel
Dat zegt niet zoveel.quote:
Ach prima als die mensen daar blijven die dat leuk vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar poep en pies humor. Dan weet je het wel
Stijn ging wel vaak op nippertje over ook, omdat hij afgeleid was door darts en voetbal etcquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel.
Stijn heeft tijdens zijn havo 340k posts gezet en nooit een woord over school en alles zonder problemen gehaald.
Fylax heeft minstens 20k posts over zijn vmbo examens gezet.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel.
Stijn heeft tijdens zijn havo 340k posts gezet en nooit een woord over school en alles zonder problemen gehaald.
Fylax heeft minstens 20k posts over zijn vmbo examens gezet.
Ik zit in je oude karikaturen topic te kijken kan jij geen dingen tekenen voor op de front-page.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook niet wat mensen daar grappig aan vinden.
Alleen die photoshop dingen zijn soms nog wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |