Mwah, ze ziet er opzich goed uit. Maar qua muziek wel jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Volg haar niet man.
Is het een soort vrouwelijke equivalent van een Justin Bieber?
Blendle kun je geld retourneren toch als je dat artikel niks vond?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb abo op financial times papieren en voor de rest beetje blendle
Dat had ik ook gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ariana Grande ging laatst gebakjes bij een bakker likken en terugleggen
Ze heel die cast gehad van die kinderserie waar ze in zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana Grande schijnt sowieso Hollywood-sletje te zijn
Ja, en maar heel zelden lees ik een Nederlands artikel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Blendle kun je geld retourneren toch als je dat artikel niks vond?
Waarom ga je niet hosselen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
Dit zet iemand op Facebook.
Over 3/4 maandjes al weer halfjaartje met [Naam]
Sowieso dat telkens bijhouden van hoelang je een relatie hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
pics?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
Dat ook, maar 4 maanden van te voren al zeggen ''Al weer halfjaartje over 4 maanden''quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dat telkens bijhouden van hoelang je een relatie hebt
Dat zal je mij nooit zien doen
Ze ziet er cute uit en benut dat ten vollequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ariane Grande doet me echt totaal niets.
Totaal geen uitstraling of wat dan ook
Chinas red princesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Laatst daar nog artikel gelezen over Chinese rijkeluiskindjes die niet met moneyz om kunnen gaan en gouden horloges kopen voor hun hond
Over 7 maanden een halfjaartje met mijn schatjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ook, maar 4 maanden van te voren al zeggen ''Al weer halfjaartje over 4 maanden''![]()
![]()
Maar niet ''over 4 maanden halfjaar''quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
zulke dingen deed jij ook op FOK! tijdens je relatie fylax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |