Ooh zijn artikelen zijn het enige boeiende op de frontpagequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Djeez kan ik wel waarderen.
hij brengt opmerkelijke dingen.
Die film over die huisdieren komt wel pas in 2016 uitquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, zijn altijd films die pas later in de bioscoop komenx
Dat is een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die film over die huisdieren komt wel pas in 2016 uit
Truequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh zijn artikelen zijn het enige boeiende op de frontpage
Door mij komen er nu 450% meer jongeren naar de FP, duh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso lachwekkend dat fok iemand van 16 op de FP neemt om nieuwsartikelen te schrijven. En dan willen ze zich meer profileren via de FP![]()
Echt. Geweldig.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Door mij komen er nu 450% meer jongeren naar de FP, duh.
Ah ja dat was een grapje, dat tong nadoen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja.Kijk je berichten maar eens terug op fok. Je probeert sowieso op Tong zelfs soms te lijken met manier van posten. Beetje jammer allemaal
Ach nog genoeg moois te zien dit jaar nog.quote:
FOK! als nieuwsmedium gebruikenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
True
Maar je profileert je door zulke mensen nou niet echt als serieus nieuwsmedium.
Iets wat Danny wel constant nastreeft.
Sowieso had je wel wat over Ariane mogen schrijven op de FP.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja dat was een grapje, dat tong nadoen.
Laats had er een ''Kaaskop'' in de titel gezet over een Brabander die een prijs had gewonnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
True
Maar je profileert je door zulke mensen nou niet echt als serieus nieuwsmedium.
Iets wat Danny wel constant nastreeft.
Tong nadoen lukt niemand.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja dat was een grapje, dat tong nadoen.
De prinses?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso had je wel wat over Ariane mogen schrijven op de FP.
Wilde ik doen, maar iemand was me voor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo iets. Ik maar wachten op het Fylax verslag van dat Ariana.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat topic was inderdaad een triest en puberaal zooitje, werd nog gesloten ook door de modsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo iets. Ik maar wachten op het Fylax verslag van dat Ariana.
Komt hij met en kut live topic.
Nou pas maar op haar vriendje schijnt nogal gevaarlijk te zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ariana Grande zou ik helemaal uit elkaar trekken met mijn 55 kg
Ariana Grande schijnt sowieso Hollywood-sletje te zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou pas maar op haar vriendje schijnt nogal gevaarlijk te zijn
Volgens mij valt het wel mee hoe gevaarlijk Fylax is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou pas maar op haar vriendje schijnt nogal gevaarlijk te zijn
Heb abo op financial times papieren en voor de rest beetje blendlequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:38 schreef Elan het volgende:
Gewoon abo nemen op de papieren NRC Inso veel beter.
Volg haar niet man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana Grande schijnt sowieso Hollywood-sletje te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |