gastquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst ready player one.
Een boek over 3d virtual reality games.
Ik zou wel totaal verslaafd kunnen raken aan zulke games denk ik en de werkelijkheid uit het oog verliezen
Haha jij met je Toverlandquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Toverland heeft dat sowieso beter voor elkaarMighty Mue's Cupcakes
Ik ga morgen naar Sneak Preview.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker kijken
Sowieso animatiefilms
Wat blijft er dan nog over van Fylax dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Fylax zou echt een prima user zijn als hij niet constant aandacht zocht idd
doe ik dat nog vaak danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Grappig mannetje maar ik zie zijn naam telkens in Myat verschijnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Meh zo zit je anderhalf uur naar Magic Mike te kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Sneak Preview.
Gewoon pas weten welke film je kijkt als het in beeld komt
Haha ik ben fan van die man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je mijn review al eens bekeken Mike?
Altijd in dat Brugklas topicquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grappig mannetje maar ik zie zijn naam telkens in Myat verschijnen.
Jaquote:
Uh ja.quote:
Niemand zal het schrijfniveau van Djeez kunnen evenarenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso lachwekkend dat fok iemand van 16 op de FP neemt om nieuwsartikelen te schrijven. En dan willen ze zich meer profileren via de FP![]()
Echt. Geweldig.
Nee, zijn altijd films die pas later in de bioscoop komenxquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh zo zit je anderhalf uur naar Magic Mike te kijken
Djeez kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand zal het schrijfniveau van Djeez kunnen evenaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |