Inso woont dan ergens in een penthouse in Londonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn wij allemaal real life boezemvrinden joh![]()
Behalve Inso dan want die kwam nooit opdagen.
Eerder dakloosquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso woont dan ergens in een penthouse in London
Dat is bijna niemand op FOK! neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is 95% gewoon psychisch niet in orde.
utopia is 1 sc manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Utopia is de redding van FOK! anders was Danny er allang mee gestopt.
Waarom heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die discussies die je daar had
Of nja, je noemde iedereen gewoon een hoer verder
Dat zou wel enorm baas zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien betekend dat wel dat ik dan als enige succesvol ben, ja toch niet dan
tong niet tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Genoeg oudjes met een AOW uitkering die het volgen
Verdienen ze ook, idioten die daar posten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die discussies die je daar had
Of nja, je noemde iedereen gewoon een hoer verder
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm baas zijn.
En dan op nationale tv ons allemaal uitschelden bij onze username.
Deezertjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdienen ze ook, idioten die daar posten.
Alleen kaneelstokjes en zijn vriendin zijn wel normaal
en fera
Echt hequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje![]()
"Receptioniste zegt hallo, zal ik haar een bericht sturen op Facebook?"
maar scquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar wel 4000 topics en 25% marktaandeel.
Met jouw empathische vermogens zal dat best zo overkomen allemaal daar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
In R&P zitten alleen mensen die hun eigen leven willen goedpraten dat ze geen relaties kunnen onderhouden en met jan en alleman neuken verder
Bekkenstootquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
We moeten eigenlijk een codezin bedenken.
Als 1 van ons ooit famous wordt moeten ze dat zeggen
is die ziek dan? Meer dan normaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die kan het niet volgen ivm ziekte
Gewoon pure idioten daar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Met jouw empathische vermogens zal dat best zo overkomen allemaal daar.
Meh soms wel goede topics ook, over persoonlijkheidsstoornissen en shit.quote:
vrij veel zelfmedelijden jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
In R&P zitten alleen mensen die hun eigen leven willen goedpraten dat ze geen relaties kunnen onderhouden en met jan en alleman neuken verder
In de SC's iig idioterie ten top.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh soms wel goede topics ook, over persoonlijkheidsstoornissen en shit.
Of mensen in rare relaties best interessant wel
`JR in opspraak na áan het licht komen bekkenstoot-schandaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit famous word klapt een van jullie hier uit de school op de tv over dat
50 tinten borderlinequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh soms wel goede topics ook, over persoonlijkheidsstoornissen en shit.
Of mensen in rare relaties best interessant wel
Ik vind het sowieso vrij bijzonder om je relatie struggle op FOK! te gooienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
vrij veel zelfmedelijden ja
En van die kutjes die alles goed praten. En natuurlijk de standaard reactie op alles ; direct uitmaken
Ook zo heerlijk om te horen van mensen die nog nooit een relatie hebben gehad
'Vriendin Emilia Clarke vertrekt verbijsterd na het vinden van 40-45 misbruikte matrassen in de kelder'quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`JR in opspraak na áan het licht komen bekkenstoot-schandaal
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'Vriendin Emilia Clarke vertrekt verbijsterd na het vinden van 40-45 misbruikte matrassen in de kelder'
anoniem wegschrijven kan werkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij bijzonder om je relatie struggle op FOK! te gooien
Ooh dat vind ik best logisch. Je kan vrij anoniem je problemen posten en dan kunnen mensen je van advies voorzien en zullen er geen doekjes om windenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij bijzonder om je relatie struggle op FOK! te gooien
Op FOK! is het juist een groot gepamper op dat forumquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik best logisch. Je kan vrij anoniem je problemen posten en dan kunnen mensen je van advies voorzien en zullen er geen doekjes om winden
Spartacus doet mij aan de special effects van een gemiddelde groep 8 musical denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spartacus doet me aan planet hulk denken.
Muah die ene Scary Mary oid vind ik altijd wel vrij eerlijk en to the pointquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op FOK! is het juist een groot gepamper op dat forum
Oprechte opmerkingen worden verwijdert.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spartacus doet mij aan de special effects van een gemiddelde groep 8 musical denken
Klopt wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op FOK! is het juist een groot gepamper op dat forum
Oprechte opmerkingen worden verwijdert.
for realquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:13 schreef Elan het volgende:
Dr.Mikey jjij had Knut toch een keer bedreigd met een pistool of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |