nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM mocht Fylax meer dan Stijn.
Daarmee is alles eigenlijk wel gezegd toch
GGMM is de FOK! vader van Stijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM mocht Fylax meer dan Stijn.
Daarmee is alles eigenlijk wel gezegd toch
Mooi manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mensen je later vragen: Wat herinner jij je het meest van je jeugd?
Ja, uh,fok
Yvonne kent mij al 10 jaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij bent ook wel redelijk bekend inmiddels, zelfs Yvonne kent jou
Ach ik zal later ook wel herinneren dat ik hele nachten heb gepraat met onbekenden op een forumquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mensen je later vragen: Wat herinner jij je het meest van je jeugd?
Ja, uh,fok
jij bent braaf en serieus tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Mij kennen ze op fok ook wel op veel subfora.
Alleen niet op een goeie manier
Ja, ik word volgende week adminquote:
Tegen die tijd zijn wij allemaal real life boezemvrinden johquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zal later ook wel herinneren dat ik hele nachten heb gepraat met onbekenden op een forum
niet gemeet maar ik begon hier ooit als een soort fylax.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow
Heb jij haar ooit gemeet, of haar dochter?
Die discussies die je daar hadquote:
Utopia is de redding van FOK! anders was Danny er allang mee gestopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Adames het volgende:
[..]
vergane glorie
Big brother was het hoogtepunt
Genoeg oudjes met een AOW uitkering die het volgenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Adames het volgende:
[..]
vergane glorie
Big brother was het hoogtepunt
Misschien betekend dat wel dat ik dan als enige succesvol ben, ja toch niet danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn wij allemaal real life boezemvrinden joh![]()
Behalve Inso dan want die kwam nooit opdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |