Doe je dat bij Corrie ook zo? En dan net zo lang doorgaan tot je een rib in je oog hebtquote:Op maandag 13 juli 2015 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon van links naar rechts en zoveel mogelijk meepakken denk ik
Hoezo de fishermen? Heb je een date en wil je niet uit je bek stinken na dat maaltje?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat een genot mensen, dat was toch zeker weer 5000 calorieën.
[ afbeelding ]
Hij zal wel weer zo'n vreemd figuur zijn die dat als dressing op zijn hamburger legtquote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo de fishermen? Heb je een date en wil je niet uit je bek stinken na dat maaltje?
Dat is gewoon lekker na het eten!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo de fishermen? Heb je een date en wil je niet uit je bek stinken na dat maaltje?
OK dat kan. Ik begrijp dat je liever niet over je date praat dus.quote:
Typisch, de nummer heeft een TT over ijshockeyquote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Twee van de NWS-SC-topics van vandaag zijn binnengekomen in de Top 10 van snelstlopende NWS-SC-topics ooit: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1734
Het snelste topic zou in 4 minuten en 48 seconden zijn volgebaggerd, maar dat klopt niet. Kijk even goed naar de datum: de wintertijd ging die nacht in.
NWS / [NWS-SC] Elf als nieuwe ER staat derde (eigenlijk tweede) in de lijst 52 minuten en 30 seconden. Tweede (eigenlijk eerste) staat het opbeurende NWS / [SC] Wie moet er weg? met de onvolprezen Specularium als TS: 47 minuten en 18 seconden.
Plek 8 (eigenlijk 7) is voor NWS / [NWS-SC] Fylax als nieuwe FA (en die is dus ook van vandaag)
Dus jij zit dit bij te houden?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Twee van de NWS-SC-topics van vandaag zijn binnengekomen in de Top 10 van snelstlopende NWS-SC-topics ooit: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1734
Het snelste topic zou in 4 minuten en 48 seconden zijn volgebaggerd, maar dat klopt niet. Kijk even goed naar de datum: de wintertijd ging die nacht in.
NWS / [NWS-SC] Elf als nieuwe ER staat derde (eigenlijk tweede) in de lijst 52 minuten en 30 seconden. Tweede (eigenlijk eerste) staat het opbeurende NWS / [SC] Wie moet er weg? met de onvolprezen Specularium als TS: 47 minuten en 18 seconden.
Plek 8 (eigenlijk 7) is voor NWS / [NWS-SC] Fylax als nieuwe FA (en die is dus ook van vandaag)
Een sp3c naar je bek hahaha.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:34 schreef sp3c het volgende:
ik gebruik zelf altijd dit soort shit
[ afbeelding ]
maar dan van de jumbo
Nee, ik zit dit niet bij te houden. Ik vroeg het me, gezien de drukte van vanmiddag, gewoon af hoe de vlag erbij hangt. Vandaar dat ik het even opzocht.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij zit dit bij te houden?.
Staan wel wat kwaliteitstopics bij.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik zit dit niet bij te houden. Ik vroeg het me, gezien de drukte van vanmiddag, gewoon af hoe de vlag erbij hangt. Vandaar dat ik het even opzocht.
Oh, ik deed net een hele positieve smiley.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Specularium, ik vind jou wel vaak een beetje negatief hoor. Dat vind ik jammer
misschien beter als je geen grappen meer maakt goosquote:
Ik moest er zelf anders enorm om lachen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien beter als je geen grappen meer maakt goos
dan was het logischerwijs wel een goede grapquote:Op maandag 13 juli 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest er zelf anders enorm om lachen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
In bijna al die topics in de top 10 zit Whiskas ruzie te maken met iedereen.
Vaak lijkt me een understatement van jewelste.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Specularium, ik vind jou wel vaak een beetje negatief hoor. Dat vind ik jammer
Maar die duurde in werkelijkheid 1 uur, 4 minuten 48 seconden. De wintertijd ging in...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Typisch, de nummer heeft een TT over ijshockey
De goeie ouwe tijd.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
In bijna al die topics in de top 10 zit Whiskas ruzie te maken met iedereen.
Ja. NWS / [NWS-SC] Geen kaap hahahaquote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net eigenlijk dat ik dat filmpje hiervan al eens had gepost.
Oh natuurlijk dat zei je erbij. Zo zie je maar, ruzie is altijd een topshow eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar die duurde in werkelijkheid 1 uur, 4 minuten 48 seconden. De wintertijd ging in...
Dat topic zou nog net op plek #10 terechtkomen.
Dat van vanmiddag was het Yvonne-effect.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh natuurlijk dat zei je erbij. Zo zie je maar, ruzie is altijd een topshow eigenlijk
Maar dat is niet zo gezellig natuurlijk
Oh dat heb ik gemist.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat van vanmiddag was het Yvonne-effect.
Ah zo doe je dat dus. Helaas houd ik niet van likkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kwam even buurten. Prompt heeft Fylax zich met succes ingelikt tot Redactie Frontpage.
Stelde tim een goede vraagquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
Wat een mazzelkut is die timmmmm toch.
VBL / Nu Live! Vraaggesprek en prijsvraag 'De Klassieker' - Peter Dijkhoff
Jij lachen? Wat gek.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik moest alweer lachen.
[ afbeelding ]
Waarom halen ze die kapotte vork niet gewoon uit die rij, nu is alle symmetrie weg.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik moest alweer lachen.
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben een halve kilo gehakt aan het bakken.
Valt mee, ik hou van details.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ben je toch een simpel ventje.
de beste vraag is nog niet per se een goede vraag he ltvdkutquote:
Is dit de winnende vraag?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Is de rivaliteit nou af- of toegenomen afgelopen jaren? En als het altijd al een grote rivaliteit geweest is, waarom zijn ze dan slechts onlangs met een verbod op uitsupporters gekomen?
Hoewel ik geen expert ben, het kan best zijn dat dat eerder ook al was
De Klassiekerquote:Op maandag 13 juli 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
Tim heeft gewoon een collectie badfoto's gestuurd.
Nee ik was al met iets anders bezig: 'Google Maps moet rechtser worden'quote:Op maandag 13 juli 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breaking news. Maak jij het FP-bericht of zal ik het doen?
#MeervoorMannenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met bier in een blender en opdrinken.
Voedzaam.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met bier in een blender en opdrinken.
Ik viel er ook pas laat in, heb eerst Tour du Jour gekeken. Om deze tijd was er sowieso geen talkshow.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk niet echt iets.
Mis de dagelijkse talkshow stiekem.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Om deze tijd was er sowieso geen talkshow.
Sla jij die dingen allemaal op ofzoquote:
Nee, erger nog: ijverig terugzoekwerk.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sla jij die dingen allemaal op ofzoIk heb deze nota bene gemaakt en ik zou niet eens weten waar die op mijn computer staat
*HDDquote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Niet waar, jij had ook ineens dat plaatje van Kentoet.
Die hele SC heb jij gewoon op je HD gekopieerd.
Henk wil het liefste gewoon een cloudserver opzetten waarop elke afbeelding die in de SC wordt gezet automatisch wordt opgeslagen. Waarschijnlijk ook nog voorzien van een schijtlollige bestandsnaam.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Dat klopt ja. Want ik heb toen die collage gemaakt. En de plaatjes die ik daar voor nodig had, heb ik in één mapje opgeslagen. Ik heb ook nog ergens zo'n mapje voor de Specularium gifjes-bingo.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk wil het liefste gewoon een cloudserver opzetten waarop elke afbeelding die in de SC wordt gezet automatisch wordt opgeslagen. Waarschijnlijk ook nog voorzien van een schijtlollige bestandsnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elfje vist even wat plaatjes op uit een mapje op zijn computer.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Elfje heeft even een autistische beroerte.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onze_eigen_picasso.jpg
[ afbeelding ]
zie_eens_hoe_mooi.jpg
[ afbeelding ]
topkok.jpg
[ afbeelding ]
harry_uit_zijn_gevoelens.jpgWil je dit misschien niet meer doen. Mijn emoties zweven nu ergens tussen ongemakkelijk en verveeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Heb jij eigenlijk al de uitslag van die test gekregen?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Tijd dat het weer september is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Welke test precies?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al de uitslag van die test gekregen?
Misschien vind je dit een leuker plaatje.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je dit misschien niet meer doen. Mijn emoties zweven nu ergens tussen ongemakkelijk en verveeld
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je dit misschien niet meer doen. Mijn emoties zweven nu ergens tussen ongemakkelijk en verveeld
Waarom kijkt ze zo smerig.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een blije timmmmm-variant, maar ja... dat is eigenlijk zinloos.
[ afbeelding ]
Al die guitige levensvreugdequote:Op maandag 13 juli 2015 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een blije timmmmm-variant, maar ja... dat is eigenlijk zinloos.
[ afbeelding ]
Op maandag 13 juli 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |