Is dit de winnende vraag?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Is de rivaliteit nou af- of toegenomen afgelopen jaren? En als het altijd al een grote rivaliteit geweest is, waarom zijn ze dan slechts onlangs met een verbod op uitsupporters gekomen?
Hoewel ik geen expert ben, het kan best zijn dat dat eerder ook al was
De Klassiekerquote:Op maandag 13 juli 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
Tim heeft gewoon een collectie badfoto's gestuurd.
Nee ik was al met iets anders bezig: 'Google Maps moet rechtser worden'quote:Op maandag 13 juli 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breaking news. Maak jij het FP-bericht of zal ik het doen?
#MeervoorMannenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met bier in een blender en opdrinken.
Voedzaam.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met bier in een blender en opdrinken.
Ik viel er ook pas laat in, heb eerst Tour du Jour gekeken. Om deze tijd was er sowieso geen talkshow.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk niet echt iets.
Mis de dagelijkse talkshow stiekem.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Om deze tijd was er sowieso geen talkshow.
Sla jij die dingen allemaal op ofzoquote:
Nee, erger nog: ijverig terugzoekwerk.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sla jij die dingen allemaal op ofzoIk heb deze nota bene gemaakt en ik zou niet eens weten waar die op mijn computer staat
*HDDquote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Niet waar, jij had ook ineens dat plaatje van Kentoet.
Die hele SC heb jij gewoon op je HD gekopieerd.
Henk wil het liefste gewoon een cloudserver opzetten waarop elke afbeelding die in de SC wordt gezet automatisch wordt opgeslagen. Waarschijnlijk ook nog voorzien van een schijtlollige bestandsnaam.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Dat klopt ja. Want ik heb toen die collage gemaakt. En de plaatjes die ik daar voor nodig had, heb ik in één mapje opgeslagen. Ik heb ook nog ergens zo'n mapje voor de Specularium gifjes-bingo.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |