Vaak lijkt me een understatement van jewelste.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Specularium, ik vind jou wel vaak een beetje negatief hoor. Dat vind ik jammer
Maar die duurde in werkelijkheid 1 uur, 4 minuten 48 seconden. De wintertijd ging in...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Typisch, de nummer heeft een TT over ijshockey
De goeie ouwe tijd.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
In bijna al die topics in de top 10 zit Whiskas ruzie te maken met iedereen.
Ja. NWS / [NWS-SC] Geen kaap hahahaquote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net eigenlijk dat ik dat filmpje hiervan al eens had gepost.
Oh natuurlijk dat zei je erbij. Zo zie je maar, ruzie is altijd een topshow eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar die duurde in werkelijkheid 1 uur, 4 minuten 48 seconden. De wintertijd ging in...
Dat topic zou nog net op plek #10 terechtkomen.
Dat van vanmiddag was het Yvonne-effect.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh natuurlijk dat zei je erbij. Zo zie je maar, ruzie is altijd een topshow eigenlijk
Maar dat is niet zo gezellig natuurlijk
Oh dat heb ik gemist.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat van vanmiddag was het Yvonne-effect.
Ah zo doe je dat dus. Helaas houd ik niet van likkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kwam even buurten. Prompt heeft Fylax zich met succes ingelikt tot Redactie Frontpage.
Stelde tim een goede vraagquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
Wat een mazzelkut is die timmmmm toch.
VBL / Nu Live! Vraaggesprek en prijsvraag 'De Klassieker' - Peter Dijkhoff
Jij lachen? Wat gek.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik moest alweer lachen.
[ afbeelding ]
Waarom halen ze die kapotte vork niet gewoon uit die rij, nu is alle symmetrie weg.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
Ik moest alweer lachen.
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben een halve kilo gehakt aan het bakken.
Valt mee, ik hou van details.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ben je toch een simpel ventje.
de beste vraag is nog niet per se een goede vraag he ltvdkutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |