Volgens mij had Whiskers de lapoquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had sp3c de lapo...
Ik hoor het wel als ik weg moet trouwens, geen probleem.
Jij weet heel goed hoe het zit!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij staat wel te springen om mij ergens te royeren. Hoe komt dat zo?
Oh dan zat sp3c door het slotje zeker. De boef.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij had Whiskers de lapo
Nee, geen idee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij weet heel goed hoe het zit!
Waarom zou jij weg moeten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Oh well, duurde lang zat voor een nieuw topic dus gelukkig is er nu een nieuwequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zat sp3c door het slotje zeker. De boef.
Ik ga het maar één keer zeggen, dus geniet er van: jij bent de beste hier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Ga weg!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, duurde lang zat voor een nieuw topic dus gelukkig is er nu een nieuwe
Het is wel de bedoeling dat je volledig bij bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is expres.
Kijken bij welk deel je bent met de sc,.
Ik denk nooit van hey eigenlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar het duurde heel lang.
Dus toen dacht ik van hey.
Echte bazen doen dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Kijken bij welk deel je bent met de sc,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |