http://www.mediacourant.n(...)ederlander-kent-mij/quote:Ferry Doedens vindt het ontzettend lastig dat hij ook in het buitenland wordt herkend op straat. Dat vertelt de GTST-acteur dit weekend in Het Parool. Doedens wil op vakantie graag met rust gelaten worden, maar dat gebeurt niet. “Het maakt niet uit waar ik ben, élke Nederlander kent mij. In de meivakantie was ik met mijn vriend Nuno in Egypte. We hadden per ongeluk een verkeerd hotel geboekt: zo’n typisch Nederlands gezinshotel, echt helemaal kut“, zo laat de soapacteur weten.
De acteur zat in Egypte tussen het gewone volk. “Lag ik op mijn strandbedje te bakken, word ik gewoon aangesproken of ik op de foto wil. Ja, misschien is zo’n foto maken sneller dan uitleggen waarom ik dat op dat moment níet wil, maar ik heb ook mijn rust nodig.”
?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:02 schreef FritzWepper het volgende:
Ferry Doedels vs FOK! ronde 183. FIGHT!!!
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkledingquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Hiermee heeft Ferry een fatwa van FOK! uitgelokt, toch? Sindsdien slaan we naar hem met iedere stok die we kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hele goede reactie van een user op NuJij:
"Ik zoek rust, dus ik geef nog maar eens een interview."
Aan Ferry, als je dit leest;
Je doet mee aan Idols, je doet auditie voor GTST, je gaat vervolgens met je valse nichtenbakkes (voor de politiek correcte gekkies die me graag hierop willen pakken: ik ben geen homofoob. Ik ben Ferryfoob) een slijmerig kloteliedje kwelen en je wil niet dat mensen je herkennen? Sodemieter toch op, ik wil ook niet al te vaak herkend worden met wat ik doe en laat, maar als dat gebeurt is het 9 op 10 keer gewoon leuk en aardig. Zoals je nu reageert doe je net alsof je je schaamt voor je werk en gedrag. En hee, misschien moet je dat ook, dus stop maar met GTST. Zijn wij van je verlost, van je gegil om 'FOK!ers met marktkleding' tot je gegil om 'Killer Karaoke' waar je aan meedeed (again; je wil niet dat mensen je herkennen maar wel aandachtsgeil aan zo'n programma meedoen?).
Gegroet,
ArnieAlberts, Een FOK'er. Met marktkleding.
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Syb.ren het volgende:
Wel even een andere foto gebruiken
[ afbeelding ]
haha! Te grappig, dit vind ik dan wel weer leuk.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk veel. Lees naast De Volkskrant de Privé. Wat wil je zeggen ?quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:54 schreef female81 het volgende:
Tenzij je enkel bloedserieuze nieuwsprogramma's en documentaires kijkt: ja. Aangezien hij naast GTST (dat ik niet eens kijk) zo ongeveer overal opduikt waar een camera in de buurt is.
Z'n bijdrage aan Killer Karaoke vond ik trouwens wél hilarisch; ik kan zelden om Ferry Doedens lachen, maar als je hem op een schommeltje boven een bad vol slangen zet wordt het opeens een ander verhaal.
Hij is bekend in de showbizz, bij GTST en deed mee aan Expeditie Robinson. Als je die dingen niet volgt, kan het zijn dat je hem niet kentquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk veel. Lees naast De Volkskrant de Privé. Wat wil je zeggen ?
Welke showbizzquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij is bekend in de showbizz, bij GTST en deed mee aan Expeditie Robinson. Als je die dingen niet volgt, kan het zijn dat je hem niet kent
Daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon de mediaberichtjes op internet zoals SHO op fok etc
Yep, dat 'ie zat te krijsen als een meisje van acht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:11 schreef tong80 het volgende:
Dus ik heb ene Ferry Doedens op een schommeltje boven slangen gemist.
Nee hoor hem hem ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:45 schreef tong80 het volgende:
Is het vreemd dat ik nog nooit van hem heb gehoord en hem niet ken ?
Ik hem hem al hele hem al niet eens.quote:
The horror.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:34 schreef female81 het volgende:
[..]
Yep, dat 'ie zat te krijsen als een meisje van acht.
Dat was zo'n programma waarin mensen (in een paar afleveringen specifiek bn'ers) akelige dingen moesten doen, terwijl ze tegelijkertijd ook nog een liedje moesten zingen. Beetje vergezocht format, maar op z'n tijd erg grappig.
Nogmaals. Wie is het buiten GTST......quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:47 schreef Leandra het volgende:
Wat een gejank zeg, zo moeilijk is het niet om een hotel te boeken dat niet bomvol Nederlanders zit, zeker niet als je daar bewust naar op zoek gaat.
Na een minuut gestopt. Kan niet tegen die gekochte zendtijd. Vreselijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:51 schreef female81 het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/ki(...)e6-994e-8c5f16fc23b9
Geen idee, en ik kijk ook al geen GTST.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wie is het buiten GTST......
Jah tuurlijk is het vreemd😉quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:45 schreef tong80 het volgende:
Volgens hemzelf wel 😅quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:45 schreef tong80 het volgende:
Ik stond laatst nog naast hem in de kroeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ken hem vooral van dat plaatje waar hij zegt dat hij er volgens hemzelf heel mannelijk uitziet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij is bekend in de showbizz, bij GTST en deed mee aan Expeditie Robinson. Als je die dingen niet volgt, kan het zijn dat je hem niet kent
Ik van de keer dat hij vond dat alle FOK!kers in marktkleding liepenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken hem vooral van dat plaatje waar hij zegt dat hij er volgens hemzelf heel mannelijk uitziet.
Link?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik van de keer dat hij alle FOK!kers zwervers noemde
quote:Ferry Doedens ontslagen bij GTST
Groot nieuws uit soapland: Ferry Doedens gaat weg bij Goede Tijden Slechte Tijden, en dat is niet vrijwillig. Producent Endemol heeft Ferry, die de rol van Lucas Sanders speelt, op straat gezet. Dat bevestigt een woordvoerder van het mediabedrijf aan RTL Boulevard.
Reden van het ontslag is, zoals Endemol het formuleert, dat Ferry zich niet aan de 'productionele afspraken' heeft gehouden. "Inderdaad heeft Endemol Shine Nederland zich genoodzaakt gezien Ferry te ontslaan", aldus Endemol in een reactie aan RTL Boulevard. "Dit vanwege het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken. Hierdoor kwamen de opnames van GTST meermaals in het gedrang."
RTL Nederland laat weten volledig achter de beslissing te staan van Endemol.
Ferry zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
De fans van GTST zullen het binnenkort dus zonder de olijke blonde acteur moeten doen. Maar laten we niet vergeten dat Fer met zijn alter ego Lucas een flamboyant en spraakmakend karakter heeft neergezet, die voor heel veel mooie en zelfs taboedoorbrekende verhaallijnen heeft gezorgd.
Ik ben hem al aan het vergeten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:16 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk horen we nooit meer wat van hem
wie?quote:
#jesuisferryquote:
Dit hele topic is eigenlijk al te veel eer.quote:
Normaal juich ik dat al snel toe, maar hier zie ik toch niet veel mogelijkheden.quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:28:50Wat fijn voor Ferry! Kan 'ie straks weer normaal over straat. RT @RTLBoulevard: Ferry Doedens ontslagen bij #GTST http://t.co/0UOhzJrMod reageer retweet
yupquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit hele topic is eigenlijk al te veel eer.
daarom is Karma ook zijn bitchquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik durf Ferry wel in de categorie "bitch" te plaatsen hoor...
Werd bij Ranking the Stars ook nog tegen hem gezegd, dat die roem zo weer voorbij is. Die gore bek die hij toen trok.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:50 schreef King_Merc het volgende:
Ferry Doedens: 'Élke Nederlander kent mij!'
Over een tijdje is iedereen je vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo schnabbelcircuitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Coke, drank en divagedrag...
RTL zal hem niet meer willen hebben...
Einde carriere.
Of een sex-tape met Dave Roelvink makenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, misschien kan hij aanschuiven bij Geer en Goor; Geer, Goor en Feer.... de 3 relnichten.
Dat jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha! Te grappig, dit vind ik dan wel weer leuk.
Een zoon van een vader en moeder met een speelgoedwinkel in Drachten. Ken hem toevallig oppervlakkig via via... Heeft ook bij de Royal Smiledog gewerkt, soort ranzige snackbar die Rob Geus afgekraakt heeftquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd huispakken van Roy Donders aanprijzen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Straks moet die arme jongen nog aan de marktkleding!
who the Fuck is Domien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:50 schreef roos85 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:28:50Wat fijn voor Ferry! Kan 'ie straks weer normaal over straat. RT @RTLBoulevard: Ferry Doedens ontslagen bij #GTST http://t.co/0UOhzJrMod reageer retweet
Ah je was me voorquote:
Domien is/was een Fok!erquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Radio-DJ die veel onderwerpen van FOK!forum afhaalt meen ik
Als ik moest gokken dan zou ik gaan voor compleet doorgesnoven op de set komen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:36 schreef APK het volgende:
Ik wil nog wel een beetje meer dirt.
"Het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken" is te vaag wmb, daar zouden de bladen toch op moeten duiken lijkt mij.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:43 schreef Stompzinnig het volgende:
Als ik moest gokken dan zou ik gaan voor compleet doorgesnoven op de set komen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)edens-bij-GTST.dhtmlquote:Management
Ferry Doedens is zelf niet bereikbaar voor een reactie. Artiestenmanager Linda Hagelaar zegt ook sinds zeer recent met de acteur te hebben gebroken. ,,Dat had niet per se met zijn ontslag te maken, maar wel met een verschil van inzicht over nu en de toekomst,'' is het enige wat zij daarover kwijt wil.
RTL Nederland laat aan RTL Boulevard weten volledig achter de beslissing te staan.
Het woordje 'ook' is abusievelijk weggevallen.quote:Het komt niet vaak voor dat er acteurs uit Goede Tijden, Slechte Tijden worden ontslagen, vanwege productionele redenen. Jimmy Geduld, die de rol van Arthur speelde, werd ooit de laan uit gestuurd omdat hij regelmatig niet kwam op dagen op de set. Achteraf heeft de acteur toegegeven dat hij toen kampte met een cocaïneverslaving.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
Je snapt dat je niet bent verplicht te kijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:22 schreef DKUp het volgende:
Helaas stopt Goede Tijden niet. Wat een bagger.
Kijk je het niet, maar bijvoorbeeld wél RTL Boulevard, dan wordt je alsnog met die mensen om de oren geslagen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat je niet bent verplicht te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |