abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2015 @ 17:09:44 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154678395
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:

hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo is
Dan kende gij hem niet😄😉
pi_154681508
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij kan zoveel zeggen, ik ben benieuwd of het ook echt zo is
Ik denk dat-ie inderdaad niet meer zo lang blijft bij Boulevard.
Vermoeden dat Erland toch van hem af wil.
Geloof overigens geen zak van dat Albert Verlinde en Beau van Erven Dorens elkaar wel mogen (aldus recente uitspraken in interviews).
  Trouwste user 2022 zondag 9 augustus 2015 @ 13:55:11 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_155043913
Acteur Ferry Doedens verbleef bijna een maand in een afkickkliniek om van zijn drugsprobleem af te komen, maar hij is terug van weggeweest. ,,I'm back! Ik voel me goed en heb zin om harder te werken dan ooit te voren'', laat Ferry weten op Instagram. ,,Ik kan niet wachten. Heb moeilijke en mooie momenten gehad de afgelopen paar weken door alles wat er over me gezegd is, maar het heeft me sterk gemaakt.''

Hij bedankt zijn fans opnieuw voor hun steun. De 25-jarige acteur besloot hulp te zoeken nadat bekend werd dat hij zijn rol als Lucas Sanders in GTST verliest, volgens producent Endemol vanwege 'het herhaaldelijk niet nakomen van productionele afspraken'. Hij werkt na de zomerstop nog tien weken. Dat houdt in dat hij tot eind december in GTST te zien is.

Ferry heeft momenteel opnames voor de bioscoopfilm Sneekweek. Binnenkort moet hij ook gaan repeteren voor de musical Grease waarin hij de vaste vervanger wordt van hoofdrolspeler Tim Douwsma. Stage Entertainment Nederland brengt de nieuwe versie van Grease vanaf 3 september op de planken. De première is op 13 september in Tilburg.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hard-te-werken.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155044019
Ik hoop dat Ludo een oogje in het zeil houdt.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_155044484
Wedden om 50 euro dat hij over 1 jaar weer een probleem heeft.
Hard werken gaat de reden dat je begonnen bent niet oplossen, rust en zelfonderzoek lijkt me een beter plan. Dat doe je er echt niet even tussendoor
Hell To The Liars
pi_155046842
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Droopie het volgende:
Wedden om 50 euro dat hij over 1 jaar weer een probleem heeft.
Hard werken gaat de reden dat je begonnen bent niet oplossen, rust en zelfonderzoek lijkt me een beter plan. Dat doe je er echt niet even tussendoor
Misschien moet hij aan het programma van Robert Kranenborg meewerken? Over De Coke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')