#jesuisferryquote:
Dit hele topic is eigenlijk al te veel eer.quote:
Normaal juich ik dat al snel toe, maar hier zie ik toch niet veel mogelijkheden.quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:28:50Wat fijn voor Ferry! Kan 'ie straks weer normaal over straat. RT @RTLBoulevard: Ferry Doedens ontslagen bij #GTST http://t.co/0UOhzJrMod reageer retweet
yupquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit hele topic is eigenlijk al te veel eer.
daarom is Karma ook zijn bitchquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik durf Ferry wel in de categorie "bitch" te plaatsen hoor...
Werd bij Ranking the Stars ook nog tegen hem gezegd, dat die roem zo weer voorbij is. Die gore bek die hij toen trok.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:50 schreef King_Merc het volgende:
Ferry Doedens: 'Élke Nederlander kent mij!'
Over een tijdje is iedereen je vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo schnabbelcircuitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Coke, drank en divagedrag...
RTL zal hem niet meer willen hebben...
Einde carriere.
Of een sex-tape met Dave Roelvink makenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, misschien kan hij aanschuiven bij Geer en Goor; Geer, Goor en Feer.... de 3 relnichten.
Dat jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha! Te grappig, dit vind ik dan wel weer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |