Een zoon van een vader en moeder met een speelgoedwinkel in Drachten. Ken hem toevallig oppervlakkig via via... Heeft ook bij de Royal Smiledog gewerkt, soort ranzige snackbar die Rob Geus afgekraakt heeftquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wie is het buiten GTST......
Hij kan nog altijd huispakken van Roy Donders aanprijzen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Straks moet die arme jongen nog aan de marktkleding!
who the Fuck is Domien?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:50 schreef roos85 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:28:50Wat fijn voor Ferry! Kan 'ie straks weer normaal over straat. RT @RTLBoulevard: Ferry Doedens ontslagen bij #GTST http://t.co/0UOhzJrMod reageer retweet
Ah je was me voorquote:
Domien is/was een Fok!erquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Radio-DJ die veel onderwerpen van FOK!forum afhaalt meen ik
Als ik moest gokken dan zou ik gaan voor compleet doorgesnoven op de set komen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:36 schreef APK het volgende:
Ik wil nog wel een beetje meer dirt.
"Het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken" is te vaag wmb, daar zouden de bladen toch op moeten duiken lijkt mij.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:43 schreef Stompzinnig het volgende:
Als ik moest gokken dan zou ik gaan voor compleet doorgesnoven op de set komen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)edens-bij-GTST.dhtmlquote:Management
Ferry Doedens is zelf niet bereikbaar voor een reactie. Artiestenmanager Linda Hagelaar zegt ook sinds zeer recent met de acteur te hebben gebroken. ,,Dat had niet per se met zijn ontslag te maken, maar wel met een verschil van inzicht over nu en de toekomst,'' is het enige wat zij daarover kwijt wil.
RTL Nederland laat aan RTL Boulevard weten volledig achter de beslissing te staan.
Het woordje 'ook' is abusievelijk weggevallen.quote:Het komt niet vaak voor dat er acteurs uit Goede Tijden, Slechte Tijden worden ontslagen, vanwege productionele redenen. Jimmy Geduld, die de rol van Arthur speelde, werd ooit de laan uit gestuurd omdat hij regelmatig niet kwam op dagen op de set. Achteraf heeft de acteur toegegeven dat hij toen kampte met een cocaïneverslaving.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
Je snapt dat je niet bent verplicht te kijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:22 schreef DKUp het volgende:
Helaas stopt Goede Tijden niet. Wat een bagger.
Kijk je het niet, maar bijvoorbeeld wél RTL Boulevard, dan wordt je alsnog met die mensen om de oren geslagen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat je niet bent verplicht te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |