Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morganaquote:Zondagmiddag is een vrouw de Efteling uitgezet nadat ze een kind uit een bootje van de Fata Morgana heeft geduwd. Dat schrijft pretparkwebsite Loopings.
"We waren in de Fata Morgana en een kind deed super vervelend met zijn vader: de hele tijd springen, kreeg zelfs een voet in m'n buik", beschrijft ene Charlotte. "Vervolgens ging hij de hele tijd proberen het bootje te laten kantelen."
Op een gegeven moment konden de vriendinnen het leed niet meer aan. "We waren het zo zat, dus Christina gaf hem gewoon een duw... Flikkert dat kind uit het bootje, zo het water in."
Toen de ouders van het kind haar daarop aanspraken en ze van medewerkers van de Efteling het park uit moest werd ze nog bozer. Dit was voorlopig haar laatste ritje in de Fata Morgana ooit, ze heeft namelijk ook een parkverbod gekregen.
Ik kan dan stiekem ook wel genieten van zo'n actie als deze. Die kut ouders hadden erachteraan gedonderd moeten worden natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Je ziet in dat soort parken zó vaak van die onopgevoede draken van kinderen en ouders die hun kind dan heel schattig vinden als het zich gedraagt als een sociaal geretardeerd teringlijertje
Ik heb het niet zo op kinderne
Dat is natuurlijk wel een nadeel, we weten niet hoe het precies gegaan is.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben ze er dan niets van gezegd? Alleen duwen? Dan vind ik het wel terecht dat ze er uit gezet zijn.
Die zat zeker twee banken voor ze, dan kun je er niet bijquote:Op maandag 13 juli 2015 08:28 schreef Leandra het volgende:
Zoals het er staat was niet alleen dat kind vervelend aan het doen, maar de vader ook, dus dan hadden ze hem even een zetje moeten geven.
maar nog steeds terechtquote:Op maandag 13 juli 2015 08:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een nadeel, we weten niet hoe het precies gegaan is.
Als dit kind weer hysterisch aan het doen is in je persoonlijke ruimte waardoor je eerder al een schop gekregen hebt en je wil hem wat op afstand zetten, dan is dat niet gek. Denk je 'en nou is het klaar' als ie op een meter afstand rotzooi aan het trappen is en loop je erop af om hem een flinke dauw te geven is het wat dubieuzer
In winkels en restaurants zitten ze ook hoor...quote:Op maandag 13 juli 2015 08:04 schreef MakkieR het volgende:
pretparken mijd ik als de pest alleen al hierom.
Als ik voor ieder krijsend kind een euro kreeg of een schop mocht uitdelen..quote:Op maandag 13 juli 2015 08:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
In winkels en restaurants zitten ze ook hoor...
Als je echt stoer bent stap je op de ouders afquote:Op maandag 13 juli 2015 08:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als ik voor ieder krijsend kind of een euro of een schop mocht uitdelen..
Dan had ik nu een heel gespierd been van het trappen.
Ja nee die ouders een trap verkopen he.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je echt stoer bent stap je op de ouders af
En dan een klap voor je muil krijgen omdat je aan hun sterrekindje twijfeltquote:Op maandag 13 juli 2015 08:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je echt stoer bent stap je op de ouders af
Niet iedereen gaat meteen slaan. Misschien hebben de ouders het zelf niet door.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan een klap voor je muil krijgen omdat je aan hun sterrekindje twijfelt
Alsof ik daar voor mijn lol heenga als er krijsende kinderen zitten. Wat winkels betreft kun je ze wel een beetje ontlopen tijdens de schooluren. Tja en restaurants als ik er al heen ga dan hoop ik op een heerlijk rustig avondje zonder krijsende kinderen. Overigens is dit voor mij wel reden genoeg om een restaurantje verderop in de straat te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
In winkels en restaurants zitten ze ook hoor...
Of heel armquote:Op maandag 13 juli 2015 08:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als ik voor ieder krijsend kind of een euro of een schop mocht uitdelen..
Dan had ik nu een heel gespierd been van het trappen.
Willen wel, niet gedaan. Gewoon de ouders aanspreken en als dat niet helpt naar de Efteling mannetjes bij de attractie toe lopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morgana
Zeg eens eerlijk jongens, jullie hebben dit ook allemaal wel eens willen doen
Ja maar Sterre heeft Adhsasspddnos en de ouders kunnen er dus niets aan doen en helemaal niet omdat de leiding van de kinderopvang waar Sterre gedumpt wordt niet over de juiste papieren beschikken want Sterre heeft toch Quallity-time nodig omdat paps en mams de hele week moeten werken om de dubbele hypotheek te kunnen betalen.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat soort ouders_! Kansvrij.
"Ach, het zijn kinderen...." is de aids van deze tijd.
'Vroegah', in 1832, toen ik jong was, hoefde ik dat soort dingen niet te flikken, en voedden mijn ouders me gewoon op, net als vele andere ouders.
Zelfs de grootste tokkiegezinnen die ik kende wisten wat ze moesten doen in dat soort situaties: zich gedragen. En als niet, dan kregen ze 'n goeie tik om de oren.
Nou, er hangen daar overal camera's, dusse, kom maar op met die beeldenquote:Op maandag 13 juli 2015 08:20 schreef timmmmm het volgende:
Nog zoietsquote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja maar Sterre heeft Adhsasspddnos en de ouders kunnen er dus niets aan doen en helemaal niet omdat de leiding van de kinderopvang waar Sterre gedumpt wordt niet over de juiste papieren beschikken want Sterre heeft toch Quallity-time nodig omdat paps en mams de hele week moeten werken om de dubbele hypotheek te kunnen betalen.
Ik heb ook het gevoel dat elk kind tegenwoordig wel één of andere bijzondere psychiatrische diagnose heeft (die dus niet zo bijzonder is, want ze hebben het allemaal - normaal zijn, dat is pas bijzonder).quote:Op maandag 13 juli 2015 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nog zoiets
Adhdasspddnos is onderdeel van die aids. Let wel, ik geloof heus dat er mensen en kinderen zijn die dit hebben, maar tegenwoordig heeft elk kutkind met gebrekkige ouders het. Vroeger was je gewoon 'n kutkind en als je ouders er niets aan deden waren 't een stel gebrekkige ouders. Nu ligt de schuld altijd ergens anders, steekt niemand meer hand in eigen boezem. Nog bijna het rotst voor de mensen die echt last hebben van pddadhdnosdos2.0.
Kinderen kunnen best adhdhpddnosaspergernpo hebben, maar dat is mijn probleem nietquote:Op maandag 13 juli 2015 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog zoiets
Adhdasspddnos is onderdeel van die aids. Let wel, ik geloof heus dat er mensen en kinderen zijn die dit hebben, maar tegenwoordig heeft elk kutkind met gebrekkige ouders het. Vroeger was je gewoon 'n kutkind en als je ouders er niets aan deden waren 't een stel gebrekkige ouders. Nu ligt de schuld altijd ergens anders, steekt niemand meer hand in eigen boezem. Nog bijna het rotst voor de mensen die echt last hebben van pddadhdnosdos2.0.
Je verwacht dan inderdaad nog steeds dat de ouders gewoon proberen om te zorgen dat je kind zo min mogelijk overlast veroorzaakt. Maar dat is tegenwoordig teveel gevraagd.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen kunnen best adhdhpddnosaspergernpo hebben, maar dat is mijn probleem nietTot op een zekere hoogte kun je verwachten dat mensen er in het openbaar begrip voor hebben, maar het houdt ergens op en sterrenkindjes kun je best een standje geven. Het zijn geen losgeslagen projectielen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
'Vroegah', in 1832, toen ik jong was
Ik vind het mooi als kinderen echt genieten van zo'n park en zich ziek vreten aan suikerspin en angstig bij de poortjes van de achtbaan staan. Als ze met open mond door het sprookjesbos struinen en naar de verhalen luisteren.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je verwacht dan inderdaad nog steeds dat de ouders gewoon proberen om te zorgen dat je kind zo min mogelijk overlast veroorzaakt. Maar dat is tegenwoordig teveel gevraagd.
Ik, als notoire kinderhater, kan echt wel wat spelende en lol-hebbende (en dus herriemakende) kinderen verdragen, zeker als je naar 'n pretpark gaat kun je dat verwachten, maar er zit een groot verschil tussen 'dingen die kinderen nu eenmaal doen' en gewoon asociaal teringgedrag waar de ouders in zouden moeten grijpen.
amen. Feit is dat het gevaarlijk is als je dat kind in het water pleurt. Niet netjes.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er hangen daar overal camera's, dusse, kom maar op met die beelden(als nou iemand die daar werkt zo vriendelijk wil zijn dat richting youtube te sluizen, dan alvast mijn dank).
Jij bent gewoon een haatsmurf.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:45 schreef remlof het volgende:
Naar de Efteling gaan en dan klagen dat je last hebt van kinderen![]()
Ik haat kinderen en ga alleen daarom al niet naar de Efteling.
Dan zou ik helemaal nergens meer naartoe kunnenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:45 schreef remlof het volgende:
Naar de Efteling gaan en dan klagen dat je last hebt van kinderen![]()
Ik haat kinderen en ga alleen daarom al niet naar de Efteling.
Volgens mij duwde ze het kind, maar was het niet de bedoeling dat hij in het water pleurde. Maar dat betekent dus dat het kind op dat moment stond. Niet handig van haar om dan een zet te geven, maar als dat kind gewoon was blijven zitten was het niet gebeurd.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:49 schreef Twiitch het volgende:
Leuk, maar van andermans kindjes blijf je gewoon af, had dan die vader een stomp gegeven.
Edit: of duwde ze die vader en flikkerde dat kind toen de boot uit? Erg vaag allemaal.
Ik heb dus eigenlijk helemaal niet zovaak last van gillende en schreeuwende kinderen. Niet zoals hier geschetst wordt in ieder geval.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal nergens meer naartoe kunnen
Precies, volgende keer gewoon dat kopje vasthouden en even onder water duwen. Ff wachten tot zijn weerstand afneemt en de luchtbelletjes stoppen, en presto! Heb je ook niet het probeem dat die etter tussen de rails komt, de actractie stilstaat en je daar een uur vast zit.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
amen. Feit is dat het gevaarlijk is als je dat kind in het water pleurt. Niet netjes.
Inderdaad. Een kind in het water duwen vind ik sowieso niet helemaal normaal. Vervelend of niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:49 schreef Twiitch het volgende:
Leuk, maar van andermans kindjes blijf je gewoon af, had dan die vader een stomp gegeven.
Edit: of duwde ze die vader en flikkerde dat kind toen de boot uit? Erg vaag allemaal.
Foto die bij bronartikel staat:
[ afbeelding ]
Tokkie of niet? Hmmm lastig lastig.
Neuh het valt ook wel mee hoor, alleen in bioscopen eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 09:52 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik heb dus eigenlijk helemaal niet zovaak last van gillende en schreeuwende kinderen. Niet zoals hier geschetst wordt in ieder geval.
Gewoon op een onverwacht moment keihard BOE!! roepen... will do the trick..quote:Op maandag 13 juli 2015 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteindelijk zou denk ik niemand hier (toch?) hetzelfde doen als deze mevrouw gedaan heeft, maar gewoon de ouders aanspreken met het verzoek het kind ietwat rustiger te houden, maargoed, wat timmmm al zei, in gedachten...
![]()
Dat zou ik niet durvenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteindelijk zou denk ik niemand hier (toch?) hetzelfde doen als deze mevrouw gedaan heeft, maar gewoon de ouders aanspreken met het verzoek het kind ietwat rustiger te houden, maargoed, wat timmmm al zei, in gedachten...
![]()
Ik heb geen kinderen en heb er ook weinig verstand van, maar ik dacht dat de efteling nou juist bij uitstek een memorabel uitstapje was voor koters.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef nietzman het volgende:
Overigens snap ik sowieso niet waarom je je kinderen mee zou nemen naar de Efteling.
Andermans kinderen duwen of überhaupt aanraken lijkt me enger met al die overprotective ouders.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenVolwassenen zijn eng. Hoewel ze tegenwoordig net zo oud zijn als ik
Ik heb me er als kind prima vermaakt. Nog steeds trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en heb er ook weinig verstand van, maar ik dacht dat de efteling nou juist bij uitstek een memorabel uitstapje was voor koters.
Dat zou ik dan weer lullig vinden van mezelfquote:Op maandag 13 juli 2015 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Pas geleden stond ik bij de kassa in de supermarkt. Achter mij een vrouw met drie kinderen. Een jongetje van een jaar of 6 liep de hele tijd achter mij langs te rennen terwijl ik aan het inladen en afrekenen was. De hele tijd op en neer en steeds tegen mij en mijn karretje aan stoten. Moeder keek de andere kant op, was bang er iets van te zeggen omdat hij waarschijnlijjk toch niet luisterde. Ik mijn voet naar achter, en hup, daar lag hij op zijn snuffferd. Moeder dacht dat het per ongeluk ging, dat hij vanzelf viel, maar dat jongetje had goed in de gaten dat ik het expres deed en was ineens heel rustig en bedeesd.
En we weten niet hoe oud de spruit is.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:20 schreef timmmmm het volgende:
Wat zou je lullig vinden? Om dat kind te laten struikelen? Zijn verdiende loon hoor. En hij begreep het heel goed waarom het was. Lesje geleerd. Niks lulligs aan.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer lullig vinden van mezelf
Krijg bij kassa's wel met enige regelmaat kinderwagens tegen m'n enkels geparkeerd
Straks is het kind 35..quote:Op maandag 13 juli 2015 10:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En we weten niet hoe oud de spruit is.
Ja, maar het is dan ook nooit de schuld van Precious.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Tijdje geleden in de dierentuin, kind liep blijkbaar vlak achter me, zat zowat tegen me aan. Had ik niet door, dus ik gooi m'n tas over m'n schouder, mepte die dus tegen dat kind aan. Ik schrok en zei nog sorry tegen het jochie, maar die moeder kwaad kijken en meteen haar zoontje pakken.
Blijf dan ook uit m'n personal space, kind zat zowat aan me vastgeplakt.
Volgende keer laat ik wel een wind.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar het is dan ook nooit de schuld van Precious.
Dan ben je de enige.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:22 schreef Szikha het volgende:
Nee nooit de behoefte gehad om een vervelend kind ergens uit of eraf te gooien.
Vorige week nog zat een kindje stenen te gooien op auto's op de parkeerplaats, dus ik toeter en zeg je kind gooit stenen naar auto's, zegt die pa: "oh ok" draait zich om en gaat verder met inpakken.quote:
Hier hoop ik wel opquote:Op maandag 13 juli 2015 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er hangen daar overal camera's, dusse, kom maar op met die beelden(als nou iemand die daar werkt zo vriendelijk wil zijn dat richting youtube te sluizen, dan alvast mijn dank).
quote:Volgens Omroep Brabant zegt een woordvoerder van de Efteling dat het een broodje-aapverhaal is: "Er is ons niks opgevallen. We hebben geen nat jongetje gezien en we hebben ook geen rare beelden op de videocamera's gezien. Daarnaast hebben we het hele weekend geen parkverbod uitgedeeld."
Omroep Brabant
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
Je weet dat HIV een mutatie van SIV is (Simian) en dat de overdracht dus door seks of het eten van 'bushmeat' moet hebben plaatsgevonden. Die ebola, daarvan wordt nu sterk vermoed dat - aangezien het onder mensen vaak lange tijd nergens wordt aangetroffen - dat ook door dieren wordt overgedragen (misschien vleermuizen, maar apen wordt [bushmeat wederom] veel waarschijnlijker geacht).quote:
Benieuwd hoeveel mensen dit niet lezen maar gewoon de discussie voortzettenquote:
Jezus man, het gaat over een kutkind in de Efteling.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Nee, niks knuffelen en theedrinken. Dat is de ziekte in dit land waardoor er nu zoveel misgaat met de jeugd. Altijd maar dat "laten gaan" en naar psychologen luisteren die alleen maar hun mening kunnen geven in allerlei lijvige rapporten, maar zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun adviezen, ho maar!
Als een kind consequent vervelend is en de ouders die doen ook niks. Gewoon actie ondernemen en dan is dat ten eerste verzoeken en daarna tikken. Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:09 schreef Doc__Zenith het volgende:
Dan rest dus de vraag waar dit vandaan komt. Is er dan echt helemaal niets in die attractie gebeurd en komt dit verhaal ineens uit de lucht vallen waarbij dezelfde personen beweringen intrekken?
Sowieso kan je er niets mee, de context van die 'duw' is er in het geheel niet.
http://www.looopings.nl/w(...)je-Fata-Morgana.htmlquote:De Efteling noemt de anekdote 'onwaarschijnlijk'. De vriendinnen zelf zijn geschrokken van alle commotie en hebben hun beweringen inmiddels ingetrokken. "Na veel heisa op internet willen we jullie even laten weten dat er precies niks van dit verhaal waargebeurd is." Ze hebben 'een ontzettend leuke dag gehad'.
Als jij mijn kind een tik geeft dan heb je echt een groot probleem. Een kind ziet oorzaak-gevolg niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Nee, niks knuffelen en theedrinken. Dat is de ziekte in dit land waardoor er nu zoveel misgaat met de jeugd. Altijd maar dat "laten gaan" en naar psychologen luisteren die alleen maar hun mening kunnen geven in allerlei lijvige rapporten, maar zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun adviezen, ho maar!
Als een kind consequent vervelend is en de ouders die doen ook niks. Gewoon actie ondernemen en dan is dat ten eerste verzoeken en daarna tikken. Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
Oeh... dat is zo slecht inderdaad. Tenenkrommend inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze veel Toren C. gekeken, dat is ook al zo hilarisch.
Ligt aan de leeftijd. Niet alle kinderen zijn debiel.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij mijn kind een tik geeft dan heb je echt een groot probleem. Een kind ziet oorzaak-gevolg niet.
Ik sla over het algemeen geen retards, eerder de ouders van voorgenoemde retards die een gebrek aan opvoeding hebben gehad.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij mijn kind een tik geeft dan heb je echt een groot probleem. Een kind ziet oorzaak-gevolg niet.
Als jouw kind ondanks een reeds gegeven waarschuwing en ondanks een wegkijkende ouder toch niet doorgaat met het winkelkarretje steeds op mijn hakken te duwen hoef ik dat karretje niet naar achteren te trappen.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij dat gebroed gewoon normaal opvoed heb je daar ook geen last van.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:
Maar Iwanius de internetridder kan je makkelijk hebben, naar eigen zeggen, dus helaas. Die tikt je zo het ziekenhuis inquote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben zelf uiteraard ook internetridder, 93kg puur spier en ik train al 15 jaar UFC. Volgend weekend vecht ik voor de titel.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar Iwanius de internetridder kan je makkelijk hebben, naar eigen zeggen, dus helaas. Die tikt je zo het ziekenhuis in
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:51 schreef DeLepelaar het volgende:
O STOND ER AL EEN PAGINA TERUG. SORRY.
Efteling ontkracht 'broodje aap'
KAATSHEUVEL -
Er is zondag waarschijnlijk geen jongetje uit een bootje in Efteling-attractie Fata Morgana geduwd. Dat laat een woordvoerder van het pretpark weten.
Foto: ANP
,,Het lijkt ons zeer onwaarschijnlijk", zegt de woordvoerder tegen Omroep Brabant. ,,Er is ons niks opgevallen. We hebben geen nat jongetje gezien en we hebben ook geen rare beelden op de videocamera's gezien. Daarnaast hebben we het hele weekend geen parkverbod uitgedeeld. Alles lijkt er dus op dat dit een broodje-aapverhaal is."
De website Looopings meldde zondag op basis van een facebookbericht dat een vrouw uit de Efteling zou zijn gezet nadat ze een irritant jongetje het water zou hebben ingeduwd.
Als ik Christina Maria Feenstra google, kom ik uit op 'de hetestewardshyves' #ikkeurhetgoedquote:
Adults Only, prima initiatief voor hotels of restaurants, maar een pretpark? In mijn ogen spoor je ook niet helemaal als je als volwassene zonder kinderen naar een pretpark gaat..... Dan heb je toch ook een bepaald niveau, zeg maar.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:37 schreef BaardaapAd het volgende:
[ afbeelding ]
Corendon maakt er reclame mee; vakantieresorts waar kinderen niet welkom zijn. Er zijn ook restaurants waar kinderen niet worden toegelaten.
Eigenlijk zouden pretparken ADULTS ONLY dagen moeten inplannen; tussen de schoolvakanties door natuurlijk. Gewoon dat er jaarlijks wat dagen zijn dat ook schoolreisjes en heel jonge kinderen* niet worden toegelaten.
Nou zijn het eigenlijk niet de KINDEREN die het probleem zijn; het zijn van die klote ouders die denken dat hun kinderen kleine engeltjes zijn. Ondanks dat het tegendeel voortdurend bewezen wordt. Die eigenlijk kindermishandelaars zijn (als een kind niet gaat klieren na meer dan anderhalf uur in een restaurant aan een tafel zitten, dan is er met dat kind echt wat mis).
Maar hee, natuurlijk mag je niets DOEN. Van andermans kinderen blijf je af. Dus dat die 'dame' er uit is gezet? Terecht.
http://www.volkskrant.nl/(...)bestraffen~a3049200/
Anderzijds, je mag eigenlijk ook niets ZEGGEN (linkje) want dan zijn 'de ouders van' diep beledigd (sommige worden agressief) omdat hun engeltje toch lief en leuk en aardig en het kind moet zich toch kunnen ontplooien (U begrijpt, een broekpak in de Appie ging met mij de discussie aan omdat ik het niet fijn vond dat haar oogappeltje overal aan zat) en ....
* de laatste keer dat ik - off season - in de Efteling was (heerlijk rustig, nergens hoeven wachten) liepen er redelijk wat opa's en oma's met kleine kleinkinderen rond; die kinderen in van die wagentjes vaak. Na een uur of wat kwam er een tweetal bussen met schoolkinderen; welopgevoede jeugd (dus niet uit de randstad of Leerdam, dat was wel duidelijk)
Ik ga elk jaar naar een pretpark. Zonder kinderen. Pretparken zijn namelijk voor iedereen, niet alleen voor jong grutquote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Adults Only, prima initiatief voor hotels of restaurants, maar een pretpark? In mijn ogen spoor je ook niet helemaal als je als volwassene zonder kinderen naar een pretpark gaat..... Dan heb je toch ook een bepaald niveau, zeg maar.
Exactly my point.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar naar een pretpark. Zonder kinderen. Pretparken zijn namelijk voor iedereen, niet alleen voor jong grut
Maar als er alleen volwassenen zouden komen, is imo de hele sfeer anders. Ik zou het iig niks vinden. Maar nu ben ik ook niet echt pretpark-minded.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga elk jaar naar een pretpark. Zonder kinderen. Pretparken zijn namelijk voor iedereen, niet alleen voor jong grut
Ik heb ook niks tegen kinderen, alleen tegen hysterische kutkinderenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als er alleen volwassenen zouden komen, is imo de hele sfeer anders. Ik zou het iig niks vinden. Maar nu ben ik ook niet echt pretpark-minded.
Per definitie niet, oorzaak-gevolg komt pas veel later. Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen. Dat doet het dan echter uit angst voor een klap en niet omdat het onwenselijk gedrag is. Feitelijk leer je het kind er dus niks mee.quote:
Een kind dat niet snapt waarom t een klap kreeg is echt debiel. Kinderen begrijpen dat prima.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Per definitie niet, oorzaak-gevolg komt pas veel later. Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen. Dat doet het dan echter uit angst voor een klap en niet omdat het onwenselijk gedrag is. Feitelijk leer je het kind er dus niks mee.
Nee, maar ik ben wel van het gezeik af, opvoeden mag een ander doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Per definitie niet, oorzaak-gevolg komt pas veel later. Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen. Dat doet het dan echter uit angst voor een klap en niet omdat het onwenselijk gedrag is. Feitelijk leer je het kind er dus niks mee.
ik kom jaarlijks in de Efteling maar nog nooit problemen gehad met kinderen... als er al een kind asociaal aan het doen is zeggen de ouders daar 9/10 keer iets van...quote:Op maandag 13 juli 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Je ziet in dat soort parken zó vaak van die onopgevoede draken van kinderen en ouders die hun kind dan heel schattig vinden als het zich gedraagt als een sociaal geretardeerd teringlijertje
Ik heb het niet zo op kinderne
Klinkt prima.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Paxlie het volgende:
Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen.
quote:Zondagmiddag is een vrouw de Efteling uitgezet nadat ze een kind uit een bootje van de Fata Morgana heeft geduwd. Dat schrijft pretparkwebsite Loopings.
"We waren in de Fata Morgana en een kind deed super vervelend met zijn vader: de hele tijd springen, kreeg zelfs een voet in m'n buik", beschrijft ene Charlotte. "Vervolgens ging hij de hele tijd proberen het bootje te laten kantelen."
Op een gegeven moment konden de vriendinnen het leed niet meer aan. "We waren het zo zat, dus Christina gaf hem gewoon een duw... Flikkert dat kind uit het bootje, zo het water in."
Toen de ouders van het kind haar daarop aanspraken en ze van medewerkers van de Efteling het park uit moest werd ze nog bozer. Dit was voorlopig haar laatste ritje in de Fata Morgana ooit, ze heeft namelijk ook een parkverbod gekregen.
Update 12:55 uur
"Onwaarschijnlijk", zegt de Efteling over het hele verhaal. De vriendinnen zijn inmiddels teruggekrabbeld en hebben hun verhaal opgedoekt "Na veel heisa op internet willen we jullie even laten weten dat er precies niks van dit verhaal waargebeurd is." Ze hebben 'een ontzettend leuke dag gehad'.
Hier komt de aap uit Christina's mouw:
"Hallo. Wij hebben vanmiddag een ontzettend leuke dag gehad in de Efteling zoals altijd, Efteling blijft awesome. We hadden veel lol samen en bedachten zo een scenario en besloten dit op Facebook te posten en te kijken wat onze vriendjes zouden reageren, echter geloofde iedereen gewoon dat dit werkelijk gebeurd was, wij hadden hier eerst heel veel lol om. Na alle heisa op internet willen we jullie ff laten weten dat er niks gebeurd is. Kortom er was geen kind dat wij hebben geduwd. Oja, dit laat ook maar weer eens zien dat de media van tegenwoordig hun feiten baseren op fictie aka ze verkopen chocolade letters. Fijne avond."
Met andere woorden, Christina "Kinga" Feenstra is een liegebeest. Wij begrijpen natuurlijk dat een vervelend kind van een bootje duwen de natte droom van iedereen is, alleen om er nou een heel verhaal bij te verzinnen om aandacht te vragen gaat zelfs ons een beetje te ver. Maar het kan natuurlijk ook dat we gewoon slechte verliezers zijn, we tuinden er met open ogen in. Als iets te goed is om waar te zijn, is het dat meestal ook. Zo ook met vervelende kinderen die aangepakt worden.
En daarmee is dit sprookje tot een einde gekomen.
het was een hoax:quote:Op maandag 13 juli 2015 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Kinderen moeten flinke petsen krijgen voor hun onvolwassen gedrag. En nog een dubbele karatekick na.
quote:De Efteling noemt de anekdote 'onwaarschijnlijk'. De vriendinnen zelf zijn geschrokken van alle commotie en hebben hun beweringen inmiddels ingetrokken. "Na veel heisa op internet willen we jullie even laten weten dat er precies niks van dit verhaal waargebeurd is." Ze hebben 'een ontzettend leuke dag gehad'.
Ik ben gelukkig ook nog nooit een vervelend kind tegengekomen dat hysterisch de Fata Morgana onveilig maakte en dit verhaal is gelukkig ook verzonnenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik kom jaarlijks in de Efteling maar nog nooit problemen gehad met kinderen... als er al een kind asociaal aan het doen is zeggen de ouders daar 9/10 keer iets van...
als je niet tegen (drukke) kinderen kan ga dan gewoon niet naar de efteling maar blijf op je zolderkamer... ga je lekker Rollercoaster Tycoon spelen.
als het echt gebeurd was misschien wel...quote:Op maandag 13 juli 2015 13:32 schreef wdn het volgende:
"kreeg zelfs een voet in m'n buik"
Charlotte had op de grond moeten gaan liggen. Zo van "aaaaaaaaaaaaaauw dat doet pijn".
Dan was kut-kind met pa er uit gezet
oh het zijn aandachtshoeren.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:29 schreef timmmmm het volgende:
Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morgana
[..]
Ja hallo zo ver was ik nog niet met lezenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als het echt gebeurd was misschien wel...
Goed moment om ze dat te leren.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze had moeten roepen 'omg m'n kind, m'n baby!'quote:Op maandag 13 juli 2015 13:32 schreef wdn het volgende:
"kreeg zelfs een voet in m'n buik"
Charlotte had op de grond moeten gaan liggen. Zo van "aaaaaaaaaaaaaauw dat doet pijn".
Dan was kut-kind met pa er uit gezet
16+-dagen en 12+-dagen invoeren is waarschijnlijk al voldoende. Kinderen tussen de 12 en 16 zijn nou niet het meest lastigste en kinderen van 16-17 al helemaal niet. Die kinderen onder de 12 zijn meestal het grootste probleem.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als er alleen volwassenen zouden komen, is imo de hele sfeer anders. Ik zou het iig niks vinden. Maar nu ben ik ook niet echt pretpark-minded.
Nee, de ouders van die kinderen zijn het probleem.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
16+-dagen en 12+-dagen invoeren is waarschijnlijk al voldoende. Kinderen tussen de 12 en 16 zijn nou niet het meest lastigste en kinderen van 16-17 al helemaal niet. Die kinderen onder de 12 zijn meestal het grootste probleem.
Ja. Werkt erg effectiedquote:Op maandag 13 juli 2015 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had moeten roepen 'omg m'n kind, m'n baby!'
Denk jij nou echt dat die ouders wel een op krijsend kind zitten te wachten? Dat zij denken: "ah fijn dat ons kind zoveel jankt! Laten we vooral niets proberen om dit op te lossen!"quote:Op maandag 13 juli 2015 10:57 schreef DrMabuse het volgende:
Ik kan zo'n actie wel begrijpen.
Onze onderburen hebben 3 jaar geleden een kind gekregen / genomen/gemaakt.
Huilen , huilen , krijsen, huilen.
Als baby en nu als peuter nog steeds.
Nou ben ik al geen kindervriend (m'n vriendin en ik willen ze niet) maar je gaat zo'n kind echt haten en helaas ook direct / indirect de ouders.
Die ouders zullen wel iets verkeerd doen en het ligt niet aan dat kind (denk ik) maar ik heb denkbeeldig al vaak genoeg dat kind een corrigerend tikje verkocht en op z'n minst even toegesproken..
Ouders kunnen / willen soms geen grens trekken lijkt het en laten dat kind maar (uit)janken.
Janken is een rotwoord, ik weet het, maar het is echt wat dat kind doet.
Vader en moeder zijn nette mensen , beide arts, dus je zou verwachten dat ze wel enig overwicht kunnen hebben en we hebben verder geen last van ze.
Begin dit jaar is kind no 2 geboren.
Gelukkig hebben we een groot huis en op de 2e etage horen we ze amper.
Maar het lijkt me een hel om daar tussenin te zitten.
En m'n vriendin en ik weten vaak weer helemaal waarom we ze niet willen.
Ja, en dit overkomt jou natuurlijk meerdere malen per dag? Of niet? Zeg eens eerlijk, hoeveel last heb je er nou daadwerkelijk van? Echt concreet he, dus met voorbeelden.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Nogmaals, hoe vaak heb je hier nou daadwerkelijk last van? Want ik kom ook dagelijks buiten maar kan me eigenlijk niet herinneren dat ik echt last had van vervelende kleine kinderen. Pubers (en dan vooral Marokkaanse) staan me nog wel een paar voorbeelden van bij, maar daar hebben we het hier niet over geloof ik.quote:Als een kind consequent vervelend is en de ouders die doen ook niks. Gewoon actie ondernemen en dan is dat ten eerste verzoeken en daarna tikken. Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
Ja, denk niet dat de Efteling daar echt trek in heeft. Zou ze een hoop inkomsten schelen. Next.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
16+-dagen en 12+-dagen invoeren is waarschijnlijk al voldoende. Kinderen tussen de 12 en 16 zijn nou niet het meest lastigste en kinderen van 16-17 al helemaal niet. Die kinderen onder de 12 zijn meestal het grootste probleem.
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en dit overkomt jou natuurlijk meerdere malen per dag? Of niet? Zeg eens eerlijk, hoeveel last heb je er nou daadwerkelijk van? Echt concreet he, dus met voorbeelden.
[..]
Nogmaals, hoe vaak heb je hier nou daadwerkelijk last van? Want ik kom ook dagelijks buiten maar kan me eigenlijk niet herinneren dat ik echt last had van vervelende kleine kinderen. Pubers (en dan vooral Marokkaanse) staan me nog wel een paar voorbeelden van bij, maar daar hebben we het hier niet over geloof ik.
Oh en ik ben 1.96 lang. Ik sloop je als je aan mijn kinderen zit.
ja, stom dat ze dat niet heeft verzonnen toen ze dat verhaal uit d'r duim zoog: "IK BEN ZWANGER HOOR!!!!!!"quote:Op maandag 13 juli 2015 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had moeten roepen 'omg m'n kind, m'n baby!'
Kwak ketchup in d'r kruis en het circus is compleetquote:Op maandag 13 juli 2015 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, stom dat ze dat niet heeft verzonnen toen ze dat verhaal uit d'r duim zoog: "IK BEN ZWANGER HOOR!!!!!!"
Gelukkig hebben ze de kinderopvangtoeslag nog om over te zeikenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:47 schreef DS4 het volgende:
Toch wel geinig dit bericht. Konden de kinderhaters zich weer allemaal uitleven op een verzinsel.
Oh, dat snap ik ook wel. Misschien moeten we ook niet eigen rechter spelen maar het gewoon door de staat regelen. Gewoon het leger een paar sluitschutters in de Pagode laten stationeren die de rotte appels in het park er subtiel tussen uit pikken. Ons leger er een gratis oefenterrein bij, kinderen rustig vanwege het schrikelement...quote:Op maandag 13 juli 2015 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Dat is ook een bom duiten! En dan maar liefst ieder kwartaal...quote:Op maandag 13 juli 2015 13:48 schreef Nielsch het volgende:
Gelukkig hebben ze de kinderopvangtoeslag nog om over te zeiken
Zeg ik ergens dat de ouders er zelf op zitten te wachten?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat die ouders wel een op krijsend kind zitten te wachten? Dat zij denken: "ah fijn dat ons kind zoveel jankt! Laten we vooral niets proberen om dit op te lossen!"
Als je dat echt denkt dan zit er een steekje bij je los. Helaas zijn er baby's (en peuters) die gewoon vaak janken. Ondanks al jouw meningen en "ervaringen" met corrigerende tikken is er vaak weinig aan te doen.
En zit jij daar dagelijks binnen, dat je weet dat die ouders geen grens willen trekken? Vaak gaan kleine kinderen juist door het lint als je een grens trekt (normaal discussiëren of onderhandelen zit er nog niet echt in op die leeftijd). Dan kun je twee dingen doen: het janken gelijk laten stoppen door het kind alsnog zijn/haar zin te geven of bij je grens blijven waardoor het gejank langer duurt en heviger wordt.
Dat somt het wel redelijk op.quote:Maar het lijkt me een hel om daar tussenin te zitten.
En m'n vriendin en ik weten vaak weer helemaal waarom we ze niet willen.
Hoe komt het toch dat sommigen hier zoveel last van hebben, terwijl anderen het eigenlijk niet zo herkennen?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is een hoax maar ik snap die vrouw wel tegenwoordig misdragen die kinderen zich maar onder de noemer van ach het zijn kinderen. En als je er wat van zegt kan je van tokkie vader of moeder nog een grote bek krijgen ook.
Sommige mensen zijn huilies die zich niet kunnen afsluiten van iets wat zij als 'irritant' ervaren, de gezelligere, leukere medemensen kunnen dit gelukkig wel en die hoor je dan ook niet zeiken.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat sommigen hier zoveel last van hebben, terwijl anderen het eigenlijk niet zo herkennen?
Blijkbaar niet. Eerder zeg je nog dat ze geen grenzen trekken en dat kind maar laten janken. Nu zeg je dat het je duidelijk is dat het blijven janken best wel eens het gevolg kan zijn van grenzen trekken. Wat is het nou wat je wilt zeggen kerel?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:19 schreef DrMabuse het volgende:
En dat laten huilen / janken was me al duidelijk.
Waarschijnlijk omdat deze mensen verder geen drol meemaken in hun leven... dan raak je vanzelf verzuurd en is alles kut. Vooral tokkie-ouders en hun kutkinderen, maar natuurlijk ook bejaarden (tenzij ze zelf bejaard zijn), de hoge heren in Den Haag, Grieken, Marokkanen, alle andere buitenlanders, de rest van de jeugd van tegenwoordig, alles wat er tegenwoordig op tv is, de euro, prijzen van dingen in de winkel (steevast te hoog), de horeca (is kut want onvriendelijk), collega's, vakantie, woon-werkverkeer, voetballers, het weer, Nederland an sich, honden, katten, alle andere dieren, reclame, alle nieuwe techniek waar we niets aan zouden hebben, journalisten, nieuwe straatnamen, anti-rokers, rokers, moderne architectuur, de Tour de France, mensen die staken, mensen die niet staken, de Belastingdienst, mensen die geen belasting betalen, mensen die niet werken, mensen die zwart werken, mensen die hun werk hebben afgepakt, werk in het algemeen, shoarmazaken, mensen met een laminaatvloer, mensen met een houten vloer, mensen zonder vloer, zwervers, mensen die zwervers geld geven, geld weggeven, niet genoeg geld krijgen en ga zo nog maar even door...quote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat sommigen hier zoveel last van hebben, terwijl anderen het eigenlijk niet zo herkennen?
Samenvatting bovenstaande:quote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef bamibij het volgende:
Tokkie-ouders
Tokkie-wijven die dat kind duwen ipv die tokkie-ouders
Dumpert
De Efteling
Samenvatting van dit topic, geen dank.
Wat een bullshit,.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Adults Only, prima initiatief voor hotels of restaurants, maar een pretpark? In mijn ogen spoor je ook niet helemaal als je als volwassene zonder kinderen naar een pretpark gaat..... Dan heb je toch ook een bepaald niveau, zeg maar.
En ze is nog Grieks ook! Verband?quote:
Nou! Enorm romantisch om neukende Efteling-bezoekers in het Sprookjesbos te zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een bullshit,.
Is toch romantisch met je geliefde naar de Efteling het stiekem in het sprookjesbos doen stoned de droomvlucht in dat soort dingen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch romantisch met je geliefde naar de Efteling het stiekem in het sprookjesbos doen
Mûh?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is daar groot genoeg...quote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:
Nou! Enorm romantisch om neukende Efteling-bezoekers in het Sprookjesbos te zien.
Ik heb nu al nachtmerries.
Pssst, ze hebben Leffe en ze hebben Proseccoquote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Enorm romantisch om neukende Efteling-bezoekers in het Sprookjesbos te zien.
Zal best. Ik vind het persoonlijk nogal trashy om in een overvol pretpark te gaan neuken, maar ach.quote:
Zolang ze maar niet gaan neuken in het Sprookjesbos, jong of oud.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:42 schreef yvonne het volgende:
Pssst, ze hebben Leffe en ze hebben Prosecco
Ook zo iets andersom moet je wel rekening houden met Dr.Mikey.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook zo iets andersom moet je wel rekening houden met de kinderen van anderen.
Steek maar eens een joint op in een pretpark wettelijk gezien mag het mag je krijg wel gezucht van dat doe je toch niet waar kinderen bij zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan neuken in het Sprookjesbos, jong of oud.
Ik ging vroeger wel stoned naar de Efteling, driemaal raden met wie.
met de dochter van yvonne?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan neuken in het Sprookjesbos, jong of oud.
Ik ging vroeger wel stoned naar de Efteling, driemaal raden met wie.
Behalve als je tuig tegenover je hebt, en je op z'n minst wordt neergestoken. Zit je dan met je 1.96quote:Op maandag 13 juli 2015 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Zou zo maar kunnenquote:
Zij als rotkind en ik als asociale oppas.quote:
hehe grappig, heb net via DM al een serieuze uitnodiging van het tuig gekregen om langs te komen in de gym waar hij en z'n matties dagelijks zijn om het uit te vechtenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Behalve als je tuig tegenover je hebt, en je op z'n minst wordt neergestoken. Zit je dan met je 1.96
Agressie is nooit goed, behalve als je leven (of dat van een ander) op het spel staat wellicht.
Dit geeft juist aan dat een kind wél oorzaak en gevolg kan overzien. Oorzaak is het gedrag, gevolg is een pets.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Iwanius?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef Nielsch het volgende:
hehe grappig, heb net via DM al een serieuze uitnodiging van het tuig gekregen om langs te komen in de gym waar hij en z'n matties dagelijks zijn om het uit te vechten
Schijnt ook wel in Fata Morgana te gebeuren.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets zo...quote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnt ook wel in Fata Morgana te gebeuren.
Tja.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt ook wel in Fata Morgana te gebeuren.
TRquote:Op maandag 13 juli 2015 14:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook zo iets andersom moet je wel rekening houden met Dr.Mikey.
Ga maar eens schreeuwen in een pretpark wettelijk gezien mag het mag je krijg wel gezucht van Dr.Mikey dat doe je toch niet waar Dr.Mikey bij is.
Trouwens vaak genoeg gezien dat mensen joints opsteken waar kinderen bij zijn. Nog nooit ouders horen klagen. Waarschijnlijk weer een verzinsel in de vermoeiende levenswereld van Dr.Mikey.
Het kind is puur bang voor de pets, met opvoeden heeft het weinig te maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dit geeft juist aan dat een kind wél oorzaak en gevolg kan overzien. Oorzaak is het gedrag, gevolg is een pets.
Inschatten wat ongewenst gedrag is is lastiger.
Sorry, maar, wat?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
In mijn ogen spoor je ook niet helemaal als je als volwassene zonder kinderen naar een pretpark gaat.....
Weissman?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hehe grappig, heb net via DM al een serieuze uitnodiging van het tuig gekregen om langs te komen in de gym waar hij en z'n matties dagelijks zijn om het uit te vechten
Ik ben echt zwakbegaafd als pretparkfan, dat zie je toch meteen?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry, maar, wat?![]()
Ik ben zelf geen pretparkenfan, maar als iemand dat wel zou zijn (achtbanen, dit-dat-alles) dan kan iedereen daar gewoon prima zonder kinderen heen hoor.. Wat een onzin!!
ik vind het anders wel een goed idee... sowieso moeten mensen met kinderen maar eens wat strenger worden aangepakt. extra belasting voor het lange-termijn overheidsinkomstenverlies...quote:Op maandag 13 juli 2015 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry, maar, wat?![]()
Ik ben zelf geen pretparkenfan, maar als iemand dat wel zou zijn (achtbanen, dit-dat-alles) dan kan iedereen daar gewoon prima zonder kinderen heen hoor.. Wat een onzin!!
Dat komt niet door je pretparkenfanheid hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt zwakbegaafd als pretparkfan, dat zie je toch meteen?
Ach, wellicht... Maar gedane zaken nemen geen keer.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:43 schreef Copycat het volgende:
Zal best. Ik vind het persoonlijk nogal trashy om in een overvol pretpark te gaan neuken, maar ach.
Open deurquote:Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat komt niet door je pretparkenfanheid hoor!
*padum psssh*
*kussiekroel*
quote:
Je kaart is binnen, ik herhaal, je kaartquote:
Ik ga meteen solliciterenquote:
Dat is waar. Maar oorzaak en gevolg snapt het wel. Op korte termijn dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het kind is puur bang voor de pets, met opvoeden heeft het weinig te maken.
Nu 'al'?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kaart is binnen, ik herhaal, je kaart
quote:
Moet over het water hè!quote:
Opa vertelt.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar oorzaak en gevolg snapt het wel. Op korte termijn dan.
Ik erger me niet zo snel aan kinderen, wel aan ouders die hun kinderen hun gang laten gaan terwijl ze er naast staan. En als je de kinderen er zelf op aanspreekt dat je dan een debiele reactie krijgt van ouders.
Ik weet nog dat wij vroeger bij de arm naar onze ouders werden gesleept door de buren omdat we vervelend waren. En dan thuis straf kregen.![]()
Wat een tijden waren dat.
Die laatste is sneller. FFS.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De Royal Mail is toch ongeveer net zo snel als een Afrikaanse loopkoerier?
WTF heeft dat nou weer met de Efteling te maken?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgende week Danny Christian op het zomerfeest
Erg pijnlijk, op het schlagerplein kende ik alle liedjes, hmmmz. En het was geen RammsteinDuits.
Toch een paar honderd euro per maand hoor. Enkele jaren terug in ieder geval wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is ook een bom duiten! En dan maar liefst ieder kwartaal...
O, wacht effe... kinderopvangtoeslag... Nou ja, dat stelt ook weinig voor.
Dat is IN de EFTquote:Op maandag 13 juli 2015 14:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou weer met de Efteling te maken?
OH NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Toch een paar honderd euro per maand hoor. Enkele jaren terug in ieder geval wel.
Zit je aan de medicinale marijuana?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:59 schreef yvonne het volgende:
Roooooooooooooooosamunde tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalala sag jah usw.
Aaaaaaaaaah zo.... ik dacht dat dat soort artiesten alleen nog bij Holland Casino stonden.quote:
sag jah klinkt wel als een Indian dish btw.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit je aan de medicinale marijuana?
Is afhankelijk van je inkomen (en hoe vaak je je kinderen naar de kinderopvang brengt). Bij ons (alleen maar peuterspeelzaal) is het nog minder dan de kinderbijslag waar ik even mee in de war was.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:59 schreef Stompzinnig het volgende:
Toch een paar honderd euro per maand hoor. Enkele jaren terug in ieder geval wel.
http://www.efteling.com/Programma-Negen-Pleinen-Festijnquote:Op maandag 13 juli 2015 15:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah zo.... ik dacht dat dat soort artiesten alleen nog bij Holland Casino stonden.
De grens is wel dun bij volwassen die zoveel mogelijk met alle Disney figuren op de foto willen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt zwakbegaafd als pretparkfan, dat zie je toch meteen?
Voor zowel volwassenen- als kinderdagen.quote:
Nog goedkoper: ballenbak bij Ikea. Al vind ik dat grenzen aan kindermishandeling...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon de Efteling als kinderopvang gebruiken. Jaarkaart kopen voor je kroost en elke dag je kinderen daar afleveren voor 't werk. Is vast goedkoper dan kinderopvang.
MoBlo!quote:
Mag dat ook al niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De grens is wel dun bij volwassen die zoveel mogelijk met alle Disney figuren op de foto willen.
Goed voor de weerstand wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog goedkoper: ballenbak bij Ikea. Al vind ik dat grenzen aan kindermishandeling...
Nou, in de Efteling vind ik het ook raar gedrag...quote:
Ik vind het juist goed om weerstand te hebben tegen eenheidsworst.quote:
Grrrrrr.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, in de Efteling vind ik het ook raar gedrag...
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:10 schreef DS4 het volgende:
Nou, in de Efteling vind ik het ook raar gedrag...
O ja, sterrenkindjes zijn allemaal unieke sneeuwvlokjesquote:Op maandag 13 juli 2015 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed om weerstand te hebben tegen eenheidsworst.
Komt uit WO1, geen dank, weer wat geleerd vandaag.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed om weerstand te hebben tegen [b]eenheidsworst[/b].
That's the healthy spirit!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:12 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig ben ik vandaag weer m'n oude vertrouwde vervelende zelf.
* Opgelucht*
Ach, mijn dochtertje is voor mij ook uniek en op alle fronten geweldig. Maar objectief zijn over je kroost is m.i. overrated.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
O ja, sterrenkindjes zijn allemaal unieke sneeuwvlokjes
Je weet niet wat je mist... (wat meteen weer heel positief is, want dan mis jij het ook niet).quote:
Als ze 16 is mept ze zelf kleine kinderen uit de Fata Morganaquote:Op maandag 13 juli 2015 15:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist... (wat meteen weer heel positief is, want dan mis jij het ook niet).
Al denk ik daar misschien iets genuanceerder over als ze 16 is.
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze 16 is mept ze zelf kleine kinderen uit de Fata Morgana
Ik ben eerder bang voor wat ze uit gaat spoken in het sprookjesbos...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Als ze 16 is mept ze zelf kleine kinderen uit de Fata Morgana
Als je kinderen neemt omdat ze nuttig zijn, ben je slecht geïnformeerd.quote:
Oh geloof me, dat wordt het minst van je zorgenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang voor wat ze uit gaat spoken in het sprookjesbos...
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:12 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig ben ik vandaag weer m'n oude vertrouwde vervelende zelf.
* Opgelucht*
Laat mij nou in sprookjes geloven...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef yvonne het volgende:
Oh geloof me, dat wordt het minst van je zorgen
Ach, vanaf een bepaalde leeftijd kunnen ze stofzuigen, afwassen, de was doen, etc.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je kinderen neemt omdat ze nuttig zijn, ben je slecht geïnformeerd.
Alleen meisjes he... gelukkig heb ik er daar twee van...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, vanaf een bepaalde leeftijd kunnen ze stofzuigen, afwassen, de was doen, etc.
En al veel eerder kunnen ze "nee" zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, vanaf een bepaalde leeftijd kunnen ze stofzuigen, afwassen, de was doen, etc.
*fap*quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Whehe motorbloempje komt weer eens bijna klaar op een anti-kindertopic.
Het was haar niet om de pers te doien, maar om aandacht van haar vriendjes. Wat een een aandachtshoerquote:Op maandag 13 juli 2015 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Jammer. Wel een goede actie om te laten zien dat media geen goede bronnen meer nodig denken te hebben om nieuws te brengen.
Zie ik nog liever die aandachtshoer het water ingegooid worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Duikbril112 het volgende:
Jammer dat het een hoax is. Was wel leuk geweest als het echt zo was namelijk.
Ik wil jou wel een keer het water ingooien zodat we kunnen lachen...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Duikbril112 het volgende:
Jammer dat het een hoax is. Was wel leuk geweest als het echt zo was namelijk.
Wel even van te voren z'n duikbril af doen dan....quote:Op maandag 13 juli 2015 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een keer het water ingooien zodat we kunnen lachen...
Ik wou net zeggen! Anders heb je me nog steeds niet tuk!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wel even van te voren z'n duikbril af doen dan....
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Het hangt er natuurlijk wel van af wélk pretpark; in de Efteling heb je een poffertjeskraam - daar tegenover het diorama gebouw - waar ze zwaar bier hebben. Poffertjes met Grand Marnier besprenkeld, een dubbel of tripel om 't weg te spoelen en nog eentje om het af te lerenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen kinderen. Wel tegen ouders. Ouders - zo zei Phephoriakis al in 318 BC - zijn precies de soort mensen die geen kinderen zouden moeten hebben.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Jij hebt dus echt een hekel aan alles wat met kinderen te maken heeft...quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vind ik zulke vieze chocolade
Lekker johquote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn inderdaad smerig.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het smaakt naar plasticdie eieren vind ik ook zo vies. Net als koetjesrepen
Hoe kan dat? Dat is juist een van de lekkerste samen met die Kinder Schokobons.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I know. Daarom smaakt het ook zo smerig natuurlijk...quote:
quote:
Doe mij maar Côte d'Orquote:Op maandag 13 juli 2015 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat is juist een van de lekkerste samen met die Kinder Schokobons.
Met DJVT is dan weer niets mis mee.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Koetjesrepen in me huis,
Koetjerepen in me vacht,
Koetjesrepen in me buik ,
Koetjesrepen komen hard,
(2x)
Koetjesrepen, koetjesrepen
Wie wil er nou m’n koetjesrepen
Koetjesrepen, koetjesrepen
Neem alsjeblieft m’n koetjesrepen
Koetjesrepen in me huis,
Koetjesrepen in me vacht
Wacht maar tot ze 14 zijn en je de eerste gilera scooter hoort aankomen kijken of meiden dan nog zo leuk zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen meisjes he... gelukkig heb ik er daar twee van...
Meiden zijn leuk. Punt.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 14 zijn en je de eerste gilera scooter hoort aankomen kijken of meiden dan nog zo leuk zijn
Dat ze het kind laten (uit)janken.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Eerder zeg je nog dat ze geen grenzen trekken en dat kind maar laten janken. Nu zeg je dat het je duidelijk is dat het blijven janken best wel eens het gevolg kan zijn van grenzen trekken. Wat is het nou wat je wilt zeggen kerel?
Vergeet de supermarkten niet :quote:Op maandag 13 juli 2015 14:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat deze mensen verder geen drol meemaken in hun leven... dan raak je vanzelf verzuurd en is alles kut. Vooral tokkie-ouders en hun kutkinderen, maar natuurlijk ook bejaarden (tenzij ze zelf bejaard zijn), de hoge heren in Den Haag, Grieken, Marokkanen, alle andere buitenlanders, de rest van de jeugd van tegenwoordig, alles wat er tegenwoordig op tv is, de euro, prijzen van dingen in de winkel (steevast te hoog), de horeca (is kut want onvriendelijk), collega's, vakantie, woon-werkverkeer, voetballers, het weer, Nederland an sich, honden, katten, alle andere dieren, reclame, alle nieuwe techniek waar we niets aan zouden hebben, journalisten, nieuwe straatnamen, anti-rokers, rokers, moderne architectuur, de Tour de France, mensen die staken, mensen die niet staken, de Belastingdienst, mensen die geen belasting betalen, mensen die niet werken, mensen die zwart werken, mensen die hun werk hebben afgepakt, werk in het algemeen, shoarmazaken, mensen met een laminaatvloer, mensen met een houten vloer, mensen zonder vloer, zwervers, mensen die zwervers geld geven, geld weggeven, niet genoeg geld krijgen en ga zo nog maar even door...
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:04 schreef Nielsch het volgende:
Sta nu bij de kassa. Omdat de vrouw die aan de beurt is recht meent te hebben op 10 cent extra korting ligt alles stil. Ik haat supermarkten.
Dat laatste lijkt mij toch... Beroepsmatig vs dom wicht.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik weet niet wat er bij mij overheerst: ergernis omdat we met aandachtshoeren te maken hebben of ergernis omdat de Nederlandse media inderdaad elke scheet overnemen zonder het te verifiëren.
Eens.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij toch... Beroepsmatig vs dom wicht.
Of dat er niet echt een kind uit een boot is gegooid.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik weet niet wat er bij mij overheerst: ergernis omdat we met aandachtshoeren te maken hebben of ergernis omdat de Nederlandse media inderdaad elke scheet overnemen zonder het te verifiëren.
In een veilige omgeving (diep water, geen mechaniek) zou ik het misschien aanvaardbaar vinden (een goede les voor het kind) maar het lijkt me niet zo goed idee om dat bij zo'n attractie vol met tandwielen en zo te doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dat er niet echt een kind uit een boot is gegooid.
Motorbloempje vindt van wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In een veilige omgeving (diep water, geen mechaniek) zou ik het misschien aanvaardbaar vinden maar het lijkt me niet zo goed idee om dat bij zo'n attractie vol met tandwielen en zo te doen.
Maar kans op letsel. Ik zeg doenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In een veilige omgeving (diep water, geen mechaniek) zou ik het misschien aanvaardbaar vinden maar het lijkt me niet zo goed idee om dat bij zo'n attractie vol met tandwielen en zo te doen.
Het doet mij altijd twijfelen aan alle andere nieuwsberichten die veel moeilijker te verifiëren zijn. Dit was één telefoontje naar de Efteling geweest; hoe moeilijk is dat nou?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |