Als je 10 cent tekort komt denk je dat je het product wel meekrijgt want 10 cent he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Terechte klacht wel. ''Want ja, het is wel 10 cent he!''.
neen, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als je 10 cent tekort komt denk je dat je het product wel meekrijgt want 10 cent he?
Dit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als je 10 cent tekort komt denk je dat je het product wel meekrijgt want 10 cent he?
Ben ik niet met je eens, laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nou dan. Het is wel vervelend voor de wachtenden maar begrijpelijk dat ze het doet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, laten we het daar op houden.
Ok, toch evenquote:
Je kon het niet laten he haha. Ik heb dat ook maar ik begrijp haar wel en daarmee zou ik niet zijn geïrriteerd door zo'n actie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, toch evenHet is voor mij geen 10 cent waard om anderen te laten wachten, en eventueel te irriteren. Dan laat ik die 10 cent maar zitten, zodat het iig lekker doorloopt (want zelf wil ik dat ook liever).
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:20 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je kon het niet laten he haha. Ik heb dat ook maar ik begrijp haar wel en daarmee zou ik niet zijn geïrriteerd door zo'n actie.
Daarom een traag kassa met een kassa meisje die het extra rustig doet zodat mensen goed kunnen kijken of alles kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KloptEn ene kant begrijp ik het wel, maar dan denk ik bij mezelf, het is 10 cent. Geen 10 euro oid. Laat het lekker, zodat iedereen z'n weg kan vervolgen.
Dat is ook waar maar zoals gezegd als je maar 5 cent tekort komt heb je een probleem dus waarom moet het andersom niet gelden?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KloptEn ene kant begrijp ik het wel, maar dan denk ik bij mezelf, het is 10 cent. Geen 10 euro oid. Laat het lekker, zodat iedereen z'n weg kan vervolgen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Daarom een traag kassa met een kassa meisje die het extra rustig doet zodat mensen goed kunnen kijken of alles klopt
meestal doen ze daar (hier iig) niet echt moeilijk overquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:24 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat is ook waar maar zoals gezegd als je maar 5 cent tekort komt heb je een probleem dus waarom moet het andersom niet gelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |