![Image?id=135279]()
Corendon maakt er reclame mee; vakantieresorts waar kinderen niet welkom zijn. Er zijn ook restaurants waar kinderen niet worden toegelaten.
Eigenlijk zouden pretparken ADULTS ONLY dagen moeten inplannen; tussen de schoolvakanties door natuurlijk. Gewoon dat er jaarlijks wat dagen zijn dat ook schoolreisjes en heel jonge kinderen* niet worden toegelaten.
Nou zijn het eigenlijk niet de KINDEREN die het probleem zijn; het zijn
van die klote ouders die denken dat hun kinderen kleine engeltjes zijn. Ondanks dat het tegendeel voortdurend bewezen wordt. Die eigenlijk kindermishandelaars zijn (als een kind
niet gaat klieren na meer dan anderhalf uur in een restaurant aan een tafel zitten, dan is er met dat kind echt wat mis).
Maar hee, natuurlijk mag je niets DOEN. Van andermans kinderen blijf je af. Dus dat die 'dame' er uit is gezet? Terecht.
http://www.volkskrant.nl/(...)bestraffen~a3049200/Anderzijds, je mag eigenlijk ook niets ZEGGEN (linkje) want dan zijn 'de ouders van' diep beledigd (sommige worden agressief) omdat hun engeltje toch lief en leuk en aardig en het kind moet zich toch kunnen ontplooien (
U begrijpt, een broekpak in de Appie ging met mij de discussie aan omdat ik het niet fijn vond dat haar oogappeltje overal aan zat) en ....
* de laatste keer dat ik - off season - in de Efteling was (heerlijk rustig, nergens hoeven wachten) liepen er redelijk wat opa's en oma's met kleine kleinkinderen rond; die kinderen in van die wagentjes vaak. Na een uur of wat kwam er een tweetal bussen met schoolkinderen; welopgevoede jeugd (dus niet uit de randstad of Leerdam, dat was wel duidelijk)
[ Bericht 5% gewijzigd door BaardaapAd op 13-07-2015 11:46:22 ]