Ik heb ook niks tegen kinderen, alleen tegen hysterische kutkinderenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als er alleen volwassenen zouden komen, is imo de hele sfeer anders. Ik zou het iig niks vinden. Maar nu ben ik ook niet echt pretpark-minded.
Per definitie niet, oorzaak-gevolg komt pas veel later. Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen. Dat doet het dan echter uit angst voor een klap en niet omdat het onwenselijk gedrag is. Feitelijk leer je het kind er dus niks mee.quote:
Een kind dat niet snapt waarom t een klap kreeg is echt debiel. Kinderen begrijpen dat prima.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Per definitie niet, oorzaak-gevolg komt pas veel later. Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen. Dat doet het dan echter uit angst voor een klap en niet omdat het onwenselijk gedrag is. Feitelijk leer je het kind er dus niks mee.
Nee, maar ik ben wel van het gezeik af, opvoeden mag een ander doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Per definitie niet, oorzaak-gevolg komt pas veel later. Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen. Dat doet het dan echter uit angst voor een klap en niet omdat het onwenselijk gedrag is. Feitelijk leer je het kind er dus niks mee.
ik kom jaarlijks in de Efteling maar nog nooit problemen gehad met kinderen... als er al een kind asociaal aan het doen is zeggen de ouders daar 9/10 keer iets van...quote:Op maandag 13 juli 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Je ziet in dat soort parken zó vaak van die onopgevoede draken van kinderen en ouders die hun kind dan heel schattig vinden als het zich gedraagt als een sociaal geretardeerd teringlijertje
Ik heb het niet zo op kinderne
Klinkt prima.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Paxlie het volgende:
Als je een kind slaat omdat iets niet mag dan zal het ophouden met dat te doen.
quote:Zondagmiddag is een vrouw de Efteling uitgezet nadat ze een kind uit een bootje van de Fata Morgana heeft geduwd. Dat schrijft pretparkwebsite Loopings.
"We waren in de Fata Morgana en een kind deed super vervelend met zijn vader: de hele tijd springen, kreeg zelfs een voet in m'n buik", beschrijft ene Charlotte. "Vervolgens ging hij de hele tijd proberen het bootje te laten kantelen."
Op een gegeven moment konden de vriendinnen het leed niet meer aan. "We waren het zo zat, dus Christina gaf hem gewoon een duw... Flikkert dat kind uit het bootje, zo het water in."
Toen de ouders van het kind haar daarop aanspraken en ze van medewerkers van de Efteling het park uit moest werd ze nog bozer. Dit was voorlopig haar laatste ritje in de Fata Morgana ooit, ze heeft namelijk ook een parkverbod gekregen.
Update 12:55 uur
"Onwaarschijnlijk", zegt de Efteling over het hele verhaal. De vriendinnen zijn inmiddels teruggekrabbeld en hebben hun verhaal opgedoekt "Na veel heisa op internet willen we jullie even laten weten dat er precies niks van dit verhaal waargebeurd is." Ze hebben 'een ontzettend leuke dag gehad'.
Hier komt de aap uit Christina's mouw:
"Hallo. Wij hebben vanmiddag een ontzettend leuke dag gehad in de Efteling zoals altijd, Efteling blijft awesome. We hadden veel lol samen en bedachten zo een scenario en besloten dit op Facebook te posten en te kijken wat onze vriendjes zouden reageren, echter geloofde iedereen gewoon dat dit werkelijk gebeurd was, wij hadden hier eerst heel veel lol om. Na alle heisa op internet willen we jullie ff laten weten dat er niks gebeurd is. Kortom er was geen kind dat wij hebben geduwd. Oja, dit laat ook maar weer eens zien dat de media van tegenwoordig hun feiten baseren op fictie aka ze verkopen chocolade letters. Fijne avond."
Met andere woorden, Christina "Kinga" Feenstra is een liegebeest. Wij begrijpen natuurlijk dat een vervelend kind van een bootje duwen de natte droom van iedereen is, alleen om er nou een heel verhaal bij te verzinnen om aandacht te vragen gaat zelfs ons een beetje te ver. Maar het kan natuurlijk ook dat we gewoon slechte verliezers zijn, we tuinden er met open ogen in. Als iets te goed is om waar te zijn, is het dat meestal ook. Zo ook met vervelende kinderen die aangepakt worden.
En daarmee is dit sprookje tot een einde gekomen.
het was een hoax:quote:Op maandag 13 juli 2015 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Kinderen moeten flinke petsen krijgen voor hun onvolwassen gedrag. En nog een dubbele karatekick na.
quote:De Efteling noemt de anekdote 'onwaarschijnlijk'. De vriendinnen zelf zijn geschrokken van alle commotie en hebben hun beweringen inmiddels ingetrokken. "Na veel heisa op internet willen we jullie even laten weten dat er precies niks van dit verhaal waargebeurd is." Ze hebben 'een ontzettend leuke dag gehad'.
Ik ben gelukkig ook nog nooit een vervelend kind tegengekomen dat hysterisch de Fata Morgana onveilig maakte en dit verhaal is gelukkig ook verzonnenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik kom jaarlijks in de Efteling maar nog nooit problemen gehad met kinderen... als er al een kind asociaal aan het doen is zeggen de ouders daar 9/10 keer iets van...
als je niet tegen (drukke) kinderen kan ga dan gewoon niet naar de efteling maar blijf op je zolderkamer... ga je lekker Rollercoaster Tycoon spelen.
als het echt gebeurd was misschien wel...quote:Op maandag 13 juli 2015 13:32 schreef wdn het volgende:
"kreeg zelfs een voet in m'n buik"
Charlotte had op de grond moeten gaan liggen. Zo van "aaaaaaaaaaaaaauw dat doet pijn".
Dan was kut-kind met pa er uit gezet
oh het zijn aandachtshoeren.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:29 schreef timmmmm het volgende:
Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morgana
[..]
Ja hallo zo ver was ik nog niet met lezenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als het echt gebeurd was misschien wel...
Goed moment om ze dat te leren.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij mijn kind een tik geeft dan heb je echt een groot probleem. Een kind ziet oorzaak-gevolg niet.
Ze had moeten roepen 'omg m'n kind, m'n baby!'quote:Op maandag 13 juli 2015 13:32 schreef wdn het volgende:
"kreeg zelfs een voet in m'n buik"
Charlotte had op de grond moeten gaan liggen. Zo van "aaaaaaaaaaaaaauw dat doet pijn".
Dan was kut-kind met pa er uit gezet
16+-dagen en 12+-dagen invoeren is waarschijnlijk al voldoende. Kinderen tussen de 12 en 16 zijn nou niet het meest lastigste en kinderen van 16-17 al helemaal niet. Die kinderen onder de 12 zijn meestal het grootste probleem.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als er alleen volwassenen zouden komen, is imo de hele sfeer anders. Ik zou het iig niks vinden. Maar nu ben ik ook niet echt pretpark-minded.
Nee, de ouders van die kinderen zijn het probleem.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
16+-dagen en 12+-dagen invoeren is waarschijnlijk al voldoende. Kinderen tussen de 12 en 16 zijn nou niet het meest lastigste en kinderen van 16-17 al helemaal niet. Die kinderen onder de 12 zijn meestal het grootste probleem.
Ja. Werkt erg effectiedquote:Op maandag 13 juli 2015 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had moeten roepen 'omg m'n kind, m'n baby!'
Denk jij nou echt dat die ouders wel een op krijsend kind zitten te wachten? Dat zij denken: "ah fijn dat ons kind zoveel jankt! Laten we vooral niets proberen om dit op te lossen!"quote:Op maandag 13 juli 2015 10:57 schreef DrMabuse het volgende:
Ik kan zo'n actie wel begrijpen.
Onze onderburen hebben 3 jaar geleden een kind gekregen / genomen/gemaakt.
Huilen , huilen , krijsen, huilen.
Als baby en nu als peuter nog steeds.
Nou ben ik al geen kindervriend (m'n vriendin en ik willen ze niet) maar je gaat zo'n kind echt haten en helaas ook direct / indirect de ouders.
Die ouders zullen wel iets verkeerd doen en het ligt niet aan dat kind (denk ik) maar ik heb denkbeeldig al vaak genoeg dat kind een corrigerend tikje verkocht en op z'n minst even toegesproken..
Ouders kunnen / willen soms geen grens trekken lijkt het en laten dat kind maar (uit)janken.
Janken is een rotwoord, ik weet het, maar het is echt wat dat kind doet.
Vader en moeder zijn nette mensen , beide arts, dus je zou verwachten dat ze wel enig overwicht kunnen hebben en we hebben verder geen last van ze.
Begin dit jaar is kind no 2 geboren.
Gelukkig hebben we een groot huis en op de 2e etage horen we ze amper.
Maar het lijkt me een hel om daar tussenin te zitten.
En m'n vriendin en ik weten vaak weer helemaal waarom we ze niet willen.
Ja, en dit overkomt jou natuurlijk meerdere malen per dag? Of niet? Zeg eens eerlijk, hoeveel last heb je er nou daadwerkelijk van? Echt concreet he, dus met voorbeelden.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Nee, niks knuffelen en theedrinken. Dat is de ziekte in dit land waardoor er nu zoveel misgaat met de jeugd. Altijd maar dat "laten gaan" en naar psychologen luisteren die alleen maar hun mening kunnen geven in allerlei lijvige rapporten, maar zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun adviezen, ho maar!
Nogmaals, hoe vaak heb je hier nou daadwerkelijk last van? Want ik kom ook dagelijks buiten maar kan me eigenlijk niet herinneren dat ik echt last had van vervelende kleine kinderen. Pubers (en dan vooral Marokkaanse) staan me nog wel een paar voorbeelden van bij, maar daar hebben we het hier niet over geloof ik.quote:Als een kind consequent vervelend is en de ouders die doen ook niks. Gewoon actie ondernemen en dan is dat ten eerste verzoeken en daarna tikken. Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |