SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook heel benieuwd, het wordt weer tijd voor 2 Nederlandse ploegen in de CL. Gaat alleen niet gebeuren.![]()
Rapid Wien wordt al lastigquote:Op zondag 12 juli 2015 18:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd, het wordt weer tijd voor 2 Nederlandse ploegen in de CL. Gaat alleen niet gebeuren.Oh.![]()
Kan best hoor. Al is het beter van niet voor de coefficient. Denk dat Ajax in de EL meer punten kan pakken. PSV ook natuurlijk, maar ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd, het wordt weer tijd voor 2 Nederlandse ploegen in de CL. Gaat alleen niet gebeuren.![]()
Natuurlijk kan het, maar zoals JR al zegt wordt Wien al lastig johquote:Op zondag 12 juli 2015 18:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan best hoor. Al is het beter van niet voor de coefficient. Denk dat Ajax in de EL meer punten kan pakken. PSV ook natuurlijk, maar ja.En dan nog een voorronde erbij, vrijwel onmogelijk. Gewoon op de EL richten ja, daar kan je met wat geluk ver komen.
![]()
Je krijgt wel bonuspunten als je de groepsfase CL pakt. En Ajax gaat er niet met 0 punten uit, dat hebben de laatste jaren wel bewezen. En zelfs met een redelijke poule kwamen we zelfs paar keer dicht bij overwintering.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan best hoor. Al is het beter van niet voor de coefficient. Denk dat Ajax in de EL meer punten kan pakken. PSV ook natuurlijk, maar ja.Oh.![]()
Al moeten we eerst maar eens kwartfinale/ halve finale EL halen inderdaad.
CL 1/8e finale klinkt heel leuk en krijg je geld mee, maar sportief gezien krijg je dan gewoon twee keer hard op je klote.Oh.![]()
Vanaf 2017 misschien niet eens meer 1.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:39 schreef Rickertman96 het volgende:
RIP Eredivisiequote:Op zondag 12 juli 2015 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vanaf 2017 misschien niet eens meer 1.![]()
Dan mag de kampioen wel in de voorronde tegen kampioenen uit Albanië hè.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vanaf 2017 misschien niet eens meer 1.
Dus dan moet het Nederlands voetbal wel heel erg afgegleden zijn als je het dan ook niet redt.Oh.![]()
Ook Red Bull, Steau enzo toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag de kampioen wel in de voorronde tegen kampioenen uit Albanië hè.
Dus dan moet het Nederlands voetbal wel heel erg afgegleden zijn als je het dan ook niet redt.![]()
Ik vrees vooral voor een conditioneel dipje ergens rond de herfst, omdat ze nu heel hard moeten trainen voor die voorrondes.Oh.![]()
hahahahahaquote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gejank in dit topic. CL is gewoon haalbaar.
![]()
Het is haalbaar maar dan moet het wel meezitten uiteraard.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Net als de CL finale toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Welnee lekker klagenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Je bent nooit kansloos #balisrondenzoquote:Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat? Tegen welke club die Ajax kan Loten zijn we kansloos?![]()
Zeker haalbaar, maar het wordt gewoon lastig verder.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AS Monaco of CSKA Moskou zie ik ons niet zo snel verslaan. Of Fenerbahcequote:Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat? Tegen welke club die Ajax kan Loten zijn we kansloos?Oh.![]()
Bedankt voor het lachenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
![]()
Zal ook nog knap lastig worden.quote:
In de play-off ronde (als we die halen) moeten we hopen op Club BruggeOh.![]()
Dit is toch het lijstje van mogelijke tegenstanders?
http://www.goal.com/nl/ne(...)standers-ajax-bekend![]()
Derde voorronde: Rapid Wien/Young Boys
Play-off: Club Brugge
Daarop hopen.
Maar zal wel eerst Fenerbahce en dan Monaco worden
Oh.![]()
3e ronde zou ik niet weten, zitten veel clubs bij die ik dus niet volg. Kut clubjes. 4e ronde hopen op Club anders is het exit![]()
Boeien Monaco verkoopt toch iedereenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarop hopen.
Maar zal wel eerst Fenerbahce en dan Monaco worden![]()
Ah Fener, dan ga je er ook uitquote:Op zondag 12 juli 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarop hopen.
Maar zal wel eerst Fenerbahce en dan Monaco worden![]()
Ajax is tegen geen enkele van die clubs kansloos verder.
Alhoewel, als ze zo spelen als het afgelopen seizoen ben je tegen iedereen kansloos.Oh.![]()
Helsingborg en Sjaktar Karaganda de laatste ploegen tegen wie ze moesten in die play-offs CL voor kampioenen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:00 schreef Brammess het volgende:
Celtic speelt ook bijna elk jaar CL, en die moeten ook altijd voorrondes.
Als je daar niet eens van kan winnen ...Oh.![]()
Tja en over ons zullen ze wel denken: "Dat team is ook niet echt bijzonder op de keeper na"quote:Op zondag 12 juli 2015 19:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sporting is gewoon te pakkenDat team is echt niet speciaal op die linksback na.
Oh.![]()
Hoho, en vergeet Heitinga niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en over ons zullen ze wel denken: "Dat team is ook niet echt bijzonder op de keeper na"![]()
kquote:Op zondag 12 juli 2015 19:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sporting is gewoon te pakkenDat team is echt niet speciaal op die linksback na.
![]()
Precies.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en over ons zullen ze wel denken: "Dat team is ook niet echt bijzonder op de keeper na"
Gelijkwaardig dus. Iedereen in dit topic doet alsof Ajax elk jaar meespeelt voor degradatie en dat we van niemand in Europa kunnen winnen![]()
Djinep, Red Bull energie en Steuaaaaquote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
dat we van niemand in Europa kunnen winnen![]()
Waarom zitten jullie de laatste jaren dan nooit bij de laatste 16 in de CL?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Precies.
Gelijkwaardig dus. Iedereen in dit topic doet alsof Ajax elk jaar meespeelt voor degradatie en dat we van niemand in Europa kunnen winnen![]()
Redelijk gelijkwaardig qua spelersmateriaal, alleen wij hebben een matige coach.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Precies.
Gelijkwaardig dus. Iedereen in dit topic doet alsof Ajax elk jaar meespeelt voor degradatie en dat we van niemand in Europa kunnen winnenOh.![]()
Daar is voor elk afzonderlijk CL seizoen wel iets voor te zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie de laatste jaren dan nooit bij de laatste 16 in de CL?
Vorig jaar en dat jaar met die poule met de 4 kampioenen was het gewoon niet te doen qua poule. Dat jaar met Lyon en het jaar met het zwakke AC Milan en Celtic etc hadden we door moeten gaan. Bij de eerste konden we Lyon niet eens verslaan, en hadden we pech tegen Real thuis door die afgekeurde goals en Zagreb dat alles liet lopen. In de poule met AC Milan en Celtic had je gewoon uit van Milan moeten winnen en minimaal een punt moeten pakken uit bij Celtic.Oh.![]()
Omdat je niet van Barcelona en PSG gaat winnen. AC Milan was gewoon aids en Dortmund en Real Madrid zijn ook niet echt te pakkenquote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie de laatste jaren dan nooit bij de laatste 16 in de CL?![]()
Dan heb je niks in de CL te zoeken dus.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat je niet van Barcelona en PSG gaat winnen. AC Milan was gewoon aids en Dortmund en Real Madrid zijn ook niet echt te pakken![]()
Dat hebben zo'n 29 clubs die aan de CL poulefase beginnen niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan heb je niks in de CL te zoeken dus.Oh.![]()
Als je letterlijk elk jaar een tyfus loting krijgt niet nee.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan heb je niks in de CL te zoeken dus.![]()
Klopt, zijn er ook voor de sierquote:Op zondag 12 juli 2015 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben zo'n 29 clubs die aan de CL poulefase beginnen niet.![]()
dank !quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Premier League - 8 augustus 2015
Bundesliga - 14 augustus 2015
La Liga - 22 augustus 2015
Serie A - 23 augustus 2015FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:‘Messias’ Sigthórsson niet blij met krant: ‘Waarom laten jullie dit zien?’
Zondag, 12 juli 2015 om 20:20
FC Nantes wist de weg naar het doel vorig seizoen moeizaam te vinden. De geelhemden scoorden 29 keer; het laagste aantal van alle clubs in de Ligue 1. Kolbeinn Sigthórsson moet daarom voor de goals gaan zorgen. Hij wordt door het blad BUT! zelfs omschreven als le messie, ofwel de Messias.
/
“Ik wist niet eens dat Nantes de slechtste aanval had vorig seizoen. Ik ben een harde werker en een teamspeler die voorin eventueel ook alleen kan spelen”, zegt de 25-jarige IJslander, die voor ongeveer drie miljoen euro werd overgenomen van Ajax en vorige week zijn handtekening zette onder een contract voor vijf seizoenen.
De krant L’Equipe zocht Sigthórsson voor een nadere kennismaking op en nam de carrière van Sigi door aan de hand van een aantal fragmenten. Toen de verslaggever een video van de gemiste strafschop van Sigthórsson tegen Barcelona liet zien, werd de spits minder vriendelijk. “Fuck off! Waarom laten jullie dit zien?”, brieste Sigthórsson, die volgens het medium oprecht boos was.
“Ik heb twee keer tegen Real Madrid en Barcelona gespeeld en die Europese ervaring kan Nantes goed gebruiken. Het klopt dat ik nog nooit in de Champions League heb gescoord en dat is jammer, maar dat hoop ik dan maar voor Nantes te doen”, glimlachte Sigthórsson weer. “Ik heb ook niet veel geluk gehad. Als ik die bal tegen Victor Valdés erin had geschoten, had ik niemand er meer over gehoord. Maar ik focus mij nu op het heden.”![]()
4 keer kampioen. Ga FM spelen top manager.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardig qua spelersmateriaal, alleen wij hebben een matige coach.![]()
Normaal hebben we altijd spelers die er niks van kunnen, en nu ligt het ineens weer aan de coachquote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardig qua spelersmateriaal, alleen wij hebben een matige coach.
Is goed JR![]()
Je zou toch hopen dat zijn internetverbinding wordt afgeslotenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normaal hebben we altijd spelers die er niks van kunnen, en nu ligt het ineens weer aan de coach
Is goed JR![]()
![]()
Kijk ook even hoe die kampioenschappen behaald zijn. Het niveau werd steeds lager, voetbal steeds slechter. En praat me niet over het spelersmateriaal, want dat heeft Frank zelf grotendeels samengesteld.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4 keer kampioen. Ga FM spelen top manager.Klopt we hebben een paar spelers in de selectie die er niks van kunnen. Echter ook veel grote talenten, maar die komen nauwelijks uit de verf. Het voetbal van het gehele elftal is gewoon heel erg zwak en lijkt geen verbetering in te komen, maar wordt alleen maar slechter. Als je Frank verantwoordelijk vindt voor de 4 landstitels is hij het ook voor het bedroevende spel.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normaal hebben we altijd spelers die er niks van kunnen, en nu ligt het ineens weer aan de coach
Is goed JRAldus de man die Boerrigter een wereldvoetballer vindt.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou toch hopen dat zijn internetverbinding wordt afgeslotenOh.![]()
Lerin D is ook superfitquote:Op zondag 12 juli 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Aldus de man die Boerrigter een wereldvoetballer vindt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was een andere gekquote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guus Hupperts is de nieuwe Arjen RobbenRED ONS HENNIEGOD![]()
guusquote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guus Hupperts is de nieuwe Arjen Robben![]()
![]()
Kan alleen als ze een FC Porto,tje doen (2004)quote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is die davyleiden o.i.d. eigenlijk. Volgens hem gaan we dit jaar de CL winnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan nog niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan alleen als ze een FC Porto,tje doen (2004)![]()
Guusje Hupperts, komend jaar speelt hij voor het eerst tegen zijn oude liefde.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:50 schreef Adames het volgende:
VBL / Het grote Guus Hupperts topic
al een jaar geen nieuws meer geweest over guus![]()
zijn oude liefde is fc gulpenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guusje Hupperts, komend jaar speelt hij voor het eerst tegen zijn oude liefde.![]()
Misschien als er een diarree epidemie uitbreekt bij alle andere clubsquote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan alleen als ze een FC Porto,tje doen (2004)Oh.![]()
Misschien dat zijn ervaring in het missen van kansen ooit nog van pas komt.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
11 wedstrijden CL, 0 doelpunten.
wel een brok ervaring natuurlijk
Onderschat ook zijn verdedigende talenten niet. Dankzij zijn veelzijdigheid kan je in ieder geval gemakkelijk iedere laagvlieger in de nationale competitie verslaan.![]()
Shreyas die Roy Beerens bij Ajax wilde zien.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:50 schreef Adames het volgende:
VBL / Het grote Guus Hupperts topic
al een jaar geen nieuws meer geweest over guus
Oh.![]()
gelukkig hebben ze bij nantes niet het filmpje tegen nac laten zienquote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Misschien dat zijn ervaring in het missen van kansen ooit nog van pas komt.
Onderschat ook zijn verdedigende talenten niet. Dankzij zijn veelzijdigheid kan je in ieder geval gemakkelijk iedere laagvlieger in de nationale competitie verslaan.![]()
Of die actie bij AZ - Ajax in augustus.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze bij nantes niet het filmpje tegen nac laten zien![]()
Voor Heitinga kunnen we nog hopen dat hij eruit wordt gespeeld door Riedewald.quote:
Dijks zal helaas teveel gaan spelen. Dus maar hopen dat Savastano zich goed ontwikkeldOh.![]()
Je bent zo goed als je zwakste schakel vind ik dan ook vaak een mooie uitspraakquote:Op zondag 12 juli 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk ook even hoe die kampioenschappen behaald zijn. Het niveau werd steeds lager, voetbal steeds slechter. En praat me niet over het spelersmateriaal, want dat heeft Frank zelf grotendeels samengesteld.
[..]
Klopt we hebben een paar spelers in de selectie die er niks van kunnen. Echter ook veel grote talenten, maar die komen nauwelijks uit de verf. Het voetbal van het gehele elftal is gewoon heel erg zwak en lijkt geen verbetering in te komen, maar wordt alleen maar slechter. Als je Frank verantwoordelijk vindt voor de 4 landstitels is hij het ook voor het bedroevende spel.
[..]
Aldus de man die Boerrigter een wereldvoetballer vindt.![]()
Riedewald zal daar geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Heitinga kunnen we nog hopen dat hij eruit wordt gespeeld door Riedewald.
Dijks zal helaas teveel gaan spelen. Dus maar hopen dat Savastano zich goed ontwikkeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Riedewald zal daar geen moeite mee hebbenOh.![]()
Limburgs voetbal valt wel tegen. Ook maar een handvol topspelers gehad. Boudewijn Zenden en Mark van Bommel zijn de enige die me te binnen schieten. Limburg is eigenlijk alleen succesvol geweest in de kolenmijn jaren, toen Zuid-Limburg het rijkste gebied van Nederland was (volgens mij 7 van de 10 gemeentes in de top 10 rijkste van NL).quote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat het niveau waar 't Limburgsche amateurvoetbal op zit?
Wel hebben we Max Verstappen, Tom Dumoulin en Sjeng Schalken voortgebracht![]()
En Guus Hupperts.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Limburgs voetbal valt wel tegen. Ook maar een handvol topspelers gehad. Boudewijn Zenden en Mark van Bommel zijn de enige die me te binnen schieten. Limburg is eigenlijk alleen succesvol geweest in de kolenmijn jaren, toen Zuid-Limburg het rijkste gebied van Nederland was (volgens mij 7 van de 10 gemeentes in de top 10 rijkste van NL).
Wel hebben we Max Verstappen, Tom Dumoulin en Sjeng Schalken voortgebracht![]()
Huub Stevens, Fernando Ricksen, Waterreus en Willy Dullens. Dan houdt het wel echt op.quote:
Amateurvoetbal heb je nog ploegjes uit Hoensbroek en Echt die nog wel eens een Jupiler League ploegje willen uitschakelen.![]()
Ghehe, man man man, dat was me wat met die actie van hem. Zelfs die bleue van Rhijn dacht: wat overkomt ons hier?!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze bij nantes niet het filmpje tegen nac laten zien![]()
Je weet het nooit met Frank.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom zeg, zelfs verdedigers van Hertha en Fulham hebben hem eruit gespeeld
Die liet Sigthorsson ook tot in den treure staanOh.![]()
nog 34 finales en dan zijn we kampioenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je zwakste schakel vind ik dan ook vaak een mooie uitspraak![]()
En Theo Janssen als controleur.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet het nooit met Frank.
Die liet Sigthorsson ook tot in den treure staan![]()
Denkend aan Ebecilio, eigenlijk valt het nu nog best wel mee. We hadden toen Ebecilio rondlopen. 25 wedstrijden in het jaar. En Jeroen Verhoeven in het doel tegen Spartak.![]()
quote:De zomers worden drukker en drukker. Ook voor talenten. De lijst van oefenpotjes, wedstrijden in de EK-kwalificatie en zelfs diverse toernooitjes met de nationale ploegen blijft groeien. Het valt Frank de Boer op dat vier weken 'echte' vakantie Daley Sinkgraven goed heeft gedaan.
Het is iedere zomer opnieuw de vraag welk talent zijn neus tegen het venster drukt en zich mengt in de strijd om een basisplaats. Sinkgraven maakt de meeste aanspraak op een plek bij de vaste elf, maar ook de optredens van Riechedly Bazoer, Jairo Riedewald en Kenny Tete vallen op.
Wat opvalt is dat deze vier spelers een rustige zomerstop achter de rug hebben. Hier en daar een beetje trainen met Jong Oranje, maar de twintigjarige Sinkgraven bijvoorbeeld had de luxe om vier weken lang nergens te hoeven opdraven. De Boer hoopt daar nu het voordeel van te ervaren.
“Er waren vorig jaar twijfels over Sinkgraven, maar het is gewoon hartstikke goed dat hij al een halfjaar bij ons is geweest. Daley is nu gewend, ook aan zijn medespelers en je ziet dat hij weer stappen heeft gemaakt,” aldus De Boer in gesprek met onder meer Ajax Life.
“Daley lijkt fysiek sterker, gebruikt op het goede moment zijn lichaam. En ja, natuurlijk is vakantie goed geweest voor die jongen. Hij kwam uit de A-jeugd en werd senior, dan is het lekker dat je niet naar Jong Oranje hoeft.”
De Boer vervolgt: “Er kwam van alles op Daley af: een transfer naar Ajax, Jong Oranje kwam erbij, dan is het goed om vier weken uit te rusten. Een luxe haast. Niet veel jonge spelers hebben dat nog, maar wij zijn er wel blij mee. Dat geldt net zo goed voor Bazoer en Riedewald. Het is prettig dat ze zich deze zomer vol op Ajax kunnen focussen.”
Ook al maakte hij in de wedstrijd tegen Panathinaikos een goede indruk, het was ook voor Sinkgraven zo gemakkelijk nog niet om spits Arek Milik in het spel te betrekken. De Boer wil er niet zwaar aan tillen. “Dat hoeft ook niet, als Milik die ene keer maar op de goede plek staat... En dat stond hij. Ik denk dat Panathinaikos de bal wel dertig keer over de lijn schoot vanwege onze druk, dat is wat we graag willen zien.”quote:Als je bij Ajax middenvelders gaat tellen, ben je even bezig. Dat is wel eens anders geweest, waardoor bij blessures met poppetjes geschoven moest worden. Heeft Ajax te veel middenvelders of is dat een non-discussie? Frank de Boer werkt toe naar een ideaal scenario.
Het overkwam Ajax vorig seizoen dat halsoverkop Daley Sinkgraven moest worden losgeweken bij sc Heerenveen, omdat de spoeling vanwege blessures wel erg dun werd. Herhaling hiervan hoopt Ajax te vermijden en als bijkomend voordeel neemt dan ook de concurrentie nog eens toe.
Er zijn drie posities te verdelen op het middenveld en volop kandidaten om die plekken in te vullen. Van Bazoer tot Sinkgraven en van Gudelj tot Serero, terwijl Klaassen al zeker lijkt van een plekje en Schöne stiekem ook een voorkeur voor de middelste linie heeft. Hebben we Lucas Andersen al genoemd? Lerin Duarte staat ook nog onder contract, maar dat verhaal lijkt wel klaar.
“We moeten uiteindelijk, rond eind augustus, heel goed kijken hoe de vlag erbij hangt,” antwoordt De Boer op een vraag van Ajax Life. “Zes middenvelders is misschien te veel, dan moet er wellicht iemand weg of verhuurd worden. Dan kun je vanuit een luxe positie inderdaad iemand wegstrepen.”
“Het is gezond om goede competitie te hebben voor de posities op het middenveld. Vier spelers voor het middenveld is te weinig, vijf is misschien wel ideaal en zes middenvelders is misschien prettig bij een club als Chelsea, maar niet bij Ajax. Dan moet je keuzes maken.”
De Boer tracht een selectie te boetseren met achttien volwaardige selectieleden, die een seizoen van ruim veertig wedstrijden moeten aankunnen. De trainer wijst naast de 'eerste achttien' ook op de aanwezigheid van Vaclav Cerny en Donny van de Beek.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-07-2015 om 00:34:57BREAKING: @AFCAjax onderneemt volgens bronnen rondom @Arsenal een poging om spits Yaya Sanogo (22) jaar te huren. Meer info in #Telegraaf reageer retweet
![]()
![]()
![]()
twitter:timverheull twitterde op zondag 12-07-2015 om 22:10:55@AjaxFanzoneNL sisto is vandaag met zijn zaakwaarnemer in de amsterdam arena geweest. Heb hem tijdens de Ajaxtour gezien met Marc Nettomars reageer retweet
![]()
![]()
![]()
BOYZ 423 AMSTERDAM | VAK410 |quote:Op maandag 13 juli 2015 00:42 schreef Brammess het volgende:
twitter:timverheull twitterde op zondag 12-07-2015 om 22:10:55@AjaxFanzoneNL sisto is vandaag met zijn zaakwaarnemer in de amsterdam arena geweest. Heb hem tijdens de Ajaxtour gezien met Marc Nettomars reageer retweet
![]()
Ok Tim![]()
Heeft niet bepaald indruk gemaakt de laatste seizoenen. Maar wie weet is het wat als backup voor Milikquote:![]()
Ik ken Sanogo niet, maar ongeveer 20 duels gespeeld en 1 goal is nu ook niet echt geweldig he.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hij is in ieder geval zwartquote:Op maandag 13 juli 2015 00:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heeft niet bepaald indruk gemaakt de laatste seizoenen. Maar wie weet is het wat als backup voor Milik
Ik ben fan
En de eredivisie is natuurlijk nog wel wat anders dan de PL, zeer matige spelers zijn hier topscorer geworden![]()
Wat waren de statistieken van Milik ook alweer?quote:Op maandag 13 juli 2015 00:44 schreef Seam het volgende:
Ik ken Sanogo niet, maar ongeveer 20 duels gespeeld en 1 goal is nu ook niet echt geweldig he.![]()
Weet ik, maar ik dacht dat ze juist een ervaren goalgetter wilde halen als 2e spits.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat waren de statistieken van Milik ook alweer?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-07-2015 om 00:49:31Een volgtip voor alle fans van #Ajax ... @Yayasanogoal22 reageer retweet
Onana, Sanogo. Goeie namen allemaal.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-07-2015 om 00:51:08Arsene #Wenger heeft nog steeds veel vertrouwen in @Yayasanogoal22 maar acht het voor zijn ontwikkeling beter vlieguren te maken bij #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Ajax wil Sanogo
Aanvaller Arsenal moet ervaring opdoen in Amsterdam
Mike Verweij
Ajax hoopt deze week de nieuwe spits te kunnen presenteren. Volgens bronnen rondom Arsenal ondernemen de Amsterdammers een serieuze poging om Yaya Sanogo (22) een jaar te huren.
Na het vertrek van Kolbeinn Sigthorsson is Ajax naarstig op zoek naar een nieuwe nummer negen die de concurrentie moet aan gaan met Arek Milik. Arsene Wenger zou in Ajax de ideale club zien voor de speler, die bij The Gunners al nadrukkelijk zijn neus tegen het raam drukt. Om de laatste stap naar de basis te zetten, zou hij vlieguren in de eredivisie en de (voorronde van de) Champions League moeten maken.
In het seizoen 2009/2010 maakte de Franse speler van Ivoriaanse afkomst zijn debuut voor AJ Auxerre. Ruim drie jaar later speelde hij zich in de kijker van Arsenal door in de duels met Stade Lavallois en Tours FC in totaal zeven keer te scoren. Wenger haalde de transfervrije speler in mei 2013 op. In het Emirates Stadium tekende hij een contract voor vier jaar, waarna hij in de uitwedstrijd bij Fulham zijn Premier Leaguedebuut maakte. Hij verving na 81 minuten Lukas Podolski. Zijn eerste basisplaats volgde op 16 februari 2014, tijdens het FA Cupduel met Liverpool (2-1). Vier dagen later speelde de voormalig international van Frankrijk onder 16, 17, 19 en 21 in de Champions League mee tegen FC Bayern München.
In het seizoen 2009/2010 maakte de Franse speler van Ivoriaanse afkomst zijn debuut voor AJ Auxerre. Ruim drie jaar later speelde hij zich in de kijker van Arsenal door in de duels met Stade Lavallois en Tours FC in totaal zeven keer te scoren. Wenger haalde de transfervrije speler in mei 2013 op. In het Emirates Stadium tekende hij een contract voor vier jaar, waarna hij in de uitwedstrijd bij Fulham zijn Premier Leaguedebuut maakte. Hij verving na 81 minuten Lukas Podolski. Zijn eerste basisplaats volgde op 16 februari 2014, tijdens het FA Cupduel met Liverpool (2-1). Vier dagen later speelde de voormalig international van Frankrijk onder 16, 17, 19 en 21 in de Champions League mee tegen FC Bayern München.
Hoewel de start van afgelopen seizoen met vier treffers in de Emirates Cup tegen Benfica (5-1) nog veel belovend was, werd hij in januari 2015 aan Crystal Palace verhuurd. In de vierde ronde van de FA Cup tegen Southampton scoorde hij voor het eerst.
De 1,94 meter lange Sanogo is het buitenkansje waar trainer Frank de Boer na de oefenzege op Panathinaikos over sprak. „We gaan geen 12 miljoen euro uitgeven aan een speler. Dus moeten we slimmer zijn. En als we een topspeler kunnen huren of kunnen toeslaan bij een ’goudmijntje’, zullen we dat niet laten. Want uiteindelijk gaat het ook om de prestaties”, zei de coach.
De Boer zei begrip te hebben voor het ongeduld van de fans, die door de meer dan 100 miljoen euro op de bank om aanvallende versterkingen smeken. „Dat begrijp ik heel goed”, aldus De Boer, die het beleid echter onderschrijft. „Soms moet je wel eens risico’s nemen. En als we denken: hé, hier hebben we tuk. Dan zullen we er nu al voor gaan.”
De Boer zei begrip te hebben voor het ongeduld van de fans, die door de meer dan 100 miljoen euro op de bank om aanvallende versterkingen smeken. „Dat begrijp ik heel goed”, aldus De Boer, die het beleid echter onderschrijft. „Soms moet je wel eens risico’s nemen. En als we denken: hé, hier hebben we tuk. Dan zullen we er nu al voor gaan.”
Met zijn poging om Sanogo tijdelijk los te weken in Londen spreekt Marc Overmars zijn contacten aan. De directeur voetbalzaken speelde tussen 1997 en 2000 precies 100 competitieduels voor Arsenal. Eerder pikte hij Isaac Cuenca en Bojan Krkic op bij FC Barcelona, een andere ex-werkgever van hem.![]()
Hmm dit zou ik best een goede spits vinden voor ons
Kan wel tot bloei komen in de Eredivisie, en kan je volgend jaar kijken hoe Zivkovic zich ontwikkeld heeftOh.![]()
We hebben Riechedly alquote:Op maandag 13 juli 2015 01:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Kan je wel mooi zeggen dat Yaya bij Ajax heeft gespeeld![]()
Wel benieuwd of er dan ook nog een vleugelspeler bij komt, of dat ze alleen Sisto wilde hebben omdat het een buitenkansje wasOh.![]()
Ik heb Sisto vanavond gezien in het AMC.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
zou wel leuk zijn al ken ik hem niet, die Zivko zie ik niet meer terug komen, dat verhuren is alleen om het gezichtsverlies van degenen die hem gehaald hebben te beperken.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hmm dit zou ik best een goede spits vinden voor ons
Kan wel tot bloei komen in de Eredivisie, en kan je volgend jaar kijken hoe Zivkovic zich ontwikkeld heeft![]()
Toptalentje was dat. Wel een gevalletje te vroeg naar het buitenland vertrokken. Maar dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen als Arsenal aanklopt.
Ik denk dat de NL'se topclubs op deze manier creatief moeten zijn om toch nog een beetje aansluiting houden en niet helemaal weg te kukelen op die coëfficiëntenlijst. de Boer stelt terecht geen 12 miljoen meer uit te willen geven aan een enkele speler.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
In FM deed Sanogo het in ieder geval niet onverdienstelijk bij Ajax in 2015-2016.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:
*Maandag 13 juli 2015 - locatie: muffig kantoortje in de Amsterdam Arena*quote:Op maandag 13 juli 2015 08:46 schreef Ludachrist het volgende:
In FM deed Sanogo het in ieder geval niet onverdienstelijk bij Ajax in 2015-2016.
[ afbeelding ]
Rechtermuisknop -> Afbeelding opslaan als...![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-07-2015 om 12:34:13Yaya Sanogo heeft gister in A'dam met FdB en Overmars gesproken. #Ajax verwacht vandaag uitsluitsel van de spits. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
Dat is handig zegquote:Op maandag 13 juli 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-07-2015 om 12:34:13Yaya Sanogo heeft gister in A'dam met FdB en Overmars gesproken. #Ajax verwacht vandaag uitsluitsel van de spits. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
Dat zou een onverwachte aanwinst zijn.
Ben benieuwd of hij de strijd met Milik aan kan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De komst van Yaya Sanogo krijgt van mij wel een hoeraFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
broekie uit, lekker naar franse gespierde negers kijkenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo hebben we ook weer goodwill gekweekt bij Van der Gijp.![]()
Die Sanogo kan zo aan de deur staan bij de Baya Beach Club, niet dan Johan!quote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo hebben we ook weer goodwill gekweekt bij Van der Gijp.Oh.![]()
63 doelpunten dit seizoen moet wel zijn streven zijn ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:46 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]Oh.![]()
Wel grappig dat Ajax nu achter al die (oude) FM heldjes aangaat met Sanogo, Sisto en Kadlec![]()
Mijn theorie dat Marc zijn zoontje FM speelt en de aankopen doorfluistert kan zomaar wel eens heel dicht bij de waarheid liggen
Oh.![]()
goede hamstringsquote:Op maandag 13 juli 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De blessurelijst van YAYA.
[ afbeelding ]
ach ajax heeft ervaring met die blessureGroot fan van User Wotte![]()
Gaat Wenger nooit goedkeurenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:05 schreef Ooku het volgende:
Hopelijk huren met optie tot koop, net zoals met Milik.RED ONS HENNIEGOD![]()
En dat die optie weer af valt te kopenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huren met optie tot koop en ook een terugkoopoptie erin een seizoen later
Clausuleceptie![]()
zou een boost voor de eredivisie zijn als hij een beetje succes gaat krijgenGroot fan van User Wotte![]()
En als hij er niks van bakt ligt het aan Ajax.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef Tjacka het volgende:
zou een boost voor de eredivisie zijn als hij een beetje succes gaat krijgen![]()
Wel eerst een jaar aan het Ajax systeem wennen lijkt me?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En als hij er niks van bakt ligt het aan Ajax.![]()
denk dat de enigste manier waardoor hij niet kan slagen is dat hij een blessure gaat krijgenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En als hij er niks van bakt ligt het aan Ajax.Groot fan van User Wotte![]()
Ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huren met optie tot koop en ook een terugkoopoptie erin een seizoen later
Kanu 2RED ONS HENNIEGOD![]()
Want het is een echte topper die bij Ajax komt?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk dat de enigste manier waardoor hij niet kan slagen is dat hij een blessure gaat krijgen![]()
een spits met een beetje kracht kan bijna niet falen in de eredivisiequote:Op maandag 13 juli 2015 15:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want het is een echte topper die bij Ajax komt?Groot fan van User Wotte![]()
Zorg maar dat die Yaya geen NeeNee wordt...
Godverdomme wat een slechte grap!Zonder wrijving geen glans![]()
wauw......quote:Op maandag 13 juli 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zorg maar dat die Yaya geen NeeNee wordt...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yaya... hij was goed hé hey
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
offtopic: zou v persie het nog gaan maken bij Fener?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, Propper wel bij PSV.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
offtopic: zou v persie het nog gaan maken bij Fener?![]()
quote:![]()
dus..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kazim is best sterk....quote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een spits met een beetje kracht kan bijna niet falen in de eredivisieA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zonder optie tot koop liever niet doen. Dan ben je voor Arsenal aan het opleiden. Ik ga ervan uit dat Overmars wel voor een koopclausule gaat, desnoods een hoge clausule.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
ja, maar dat is dan ook de enige reden waarom Arsenal hem uberhaupt wil uitlenen natuurlijk, ze zien er nog wel potentie in.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Zonder optie tot koop liever niet doen. Dan ben je voor Arsenal aan het opleiden. Ik ga ervan uit dat Overmars wel voor een koopclausule gaat, desnoods een hoge clausule.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
vind ik nog best mee vallen hoe erg hij faalt anders.quote:
zelfs iemand met de draaicirkel van een vrachtwagen en techniek van een ebecillio faalt niet echt keihard. als je je lichaam maar een beetje fatsoenlijk kan gebruiken ben je nog van waarde in de eredivisie.Groot fan van User Wotte![]()
Dat boeit niks als hij het hier gewoon een jaar lang goed doet.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Zonder optie tot koop liever niet doen. Dan ben je voor Arsenal aan het opleiden. Ik ga ervan uit dat Overmars wel voor een koopclausule gaat, desnoods een hoge clausule.Oh.![]()
Als hij niet komt is het een Yaya SaNoGoquote:Op maandag 13 juli 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zorg maar dat die Yaya geen NeeNee wordt...
Godverdomme wat een slechte grap!
Badum tssOh.![]()
Baasquote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij niet komt is het een Yaya SaNoGo
Badum tss
Zonder wrijving geen glans![]()
die is dan weer wel goedquote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Badum tssFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je begint toch offtopic te lullen man. Ga weg joh dorpsidioot uit de Achterhoek.![]()
weet niet tegen wie je het nu hebt hoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zijn we het daar over eensquote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat mijn grap goed was. Eerder teringslecht![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind een blessuregevoelige bankzitter van Arsenal, die de afgelopen jaren niets wezenlijks heeft gepresteerd, niet van die statuur om enkel 1 jaar aan je elftal toe te voegen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit niks als hij het hier gewoon een jaar lang goed doet.
Dan heb ik liever dat Ajax op zoek gaat naar een andere eigen spits. Het is geen Pizzaro of Cardozo, die je puur voor de korte termijn haalt.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Over paar uur nieuwsbericht van Mike Verweij
Ajax wilt niet nog een uur wachten op Sanogo. Club schakelt verder nu naar plan XOh.![]()
Het is ook omdat ik mijn verwachtingen heel erg heb aangepast. Bij een club met een goede TD die hier een jaar de tijd voor had om een spits te scouten zou dit erg matig zijn. Maar wij hebben een slechte TD die alleen maar wilt huren, en dat is dit niet zo'n slechte optie. Verspil je in elk geval weinig geld mee.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik vind een blessuregevoelige bankzitter van Arsenal, die de afgelopen jaren niets wezenlijks heeft gepresteerd, niet van die statuur om enkel 1 jaar aan je elftal toe te voegen.
Dan heb ik liever dat Ajax op zoek gaat naar een andere eigen spits. Het is geen Pizzaro of Cardozo, die je puur voor de korte termijn haalt.Oh.![]()
En als het een afgekeurde goal van Sanogo is, is het een Sanogoal.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Badum tss![]()
Potentie als in kan nog wat voor ons worden? Of potentie als in 'kunnen we nog geld op verdienen' bij optie 2 zou je een clausule van pakweg 10 miljoen kunnen opnemen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dat is dan ook de enige reden waarom Arsenal hem uberhaupt wil uitlenen natuurlijk, ze zien er nog wel potentie in.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Eerste denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Potentie als in kan nog wat voor ons worden? Of potentie als in 'kunnen we nog geld op verdienen' bij optie 2 zou je een clausule van pakweg 10 miljoen kunnen opnemen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sterke spelers doen het altijd goed bij Ajax.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een spits met een beetje kracht kan bijna niet falen in de eredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, laat maar komen. We zien het wel. Als er - kennelijk - niks anders in zit.
Man, ze zullen nog balen dat ze Zivko verhuurd hebben.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sterke spelers doen het altijd goed bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, laat maar komen. We zien het wel. Als er - kennelijk - niks anders in zit.
Man, ze zullen nog balen dat ze Zivko verhuurd hebben.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie wel bij Ajax de laatste jaren?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis van Gaal , die had een neusje voor aankopen
.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
[..]
Sterke spelers doen het altijd goed bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, laat maar komen. We zien het wel. Als er - kennelijk - niks anders in zit.
Man, ze zullen nog balen dat ze Zivko verhuurd hebben.Groot fan van User Wotte![]()
Louis kwam met Juan en Veldman , dat is echt heel heel droevigquote:Op maandag 13 juli 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie wel bij Ajax de laatste jaren?.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die sanogo kan er geen kut van. Die hoef ik echt niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
[..]
Sterke spelers doen het altijd goed bij Ajax.Ik hoop persoonlijk dat hij het echt maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, laat maar komen. We zien het wel. Als er - kennelijk - niks anders in zit.
Man, ze zullen nog balen dat ze Zivko verhuurd hebben.graag op anoniem![]()
Heel eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat hij een serieuze concurrent voor Milik gaat zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Catch22- het volgende:
Die sanogo kan er geen kut van. Die hoef ik echt niet.![]()
Ajax zal wel doorschakelen. Voetbalt Hosé nog?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Alsof Milik zo' wereld talent is. Sanogo heeft meer wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat hij een serieuze concurrent voor Milik gaat zijn.![]()
en scoort nauwelijks. Die kerel is echt niet zo goed hoor. Net zoals de meeste donkere fransozen die Wenger haalt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof Milik zo' wereld talent is. Sanogo heeft meer wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Sonck!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef StarGazer het volgende:
Ajax zal wel doorschakelen. Voetbalt Hosé nog?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Deed Milik toch ook nietquote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en scoort nauwelijks. Die kerel is echt niet zo goed hoor. Net zoals de meeste donkere fransozen die Wenger haalt.![]()
Ach, er is altijd wel wat te zeiken. Maar in dit geval.... Als zelfs zijn Twitter-naam Sanogoal is...quote:
Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.![]()
Buitenspelquote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef wieisboos het volgende:
wat een god http://arsenalist.com/f/2(...)yaya-sanogo-1-0.html![]()
![]()
Als Sanogo het niet gaat worden dan blijft er maar één speler over die voldoet aan de voorwaarden die Ajax stelt (zwart, sterk) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fysiek wel vrij sterk zo te zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef wieisboos het volgende:
wat een god http://arsenalist.com/f/2(...)yaya-sanogo-1-0.html![]()
Dat is ook het enige waar ze zich op focussen bij Ajax deze transferperiode. Straks zijn de lichtvoetige mini-Cruijffjes niet meer onderwerp van gesprekquote:Op maandag 13 juli 2015 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fysiek wel vrij sterk zo te zien..
![]()
Fysiek sterk helpt in de Eredivisie gewoon enorm.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar ze zich op focussen bij Ajax deze transferperiode. Straks zijn de lichtvoetige mini-Cruijffjes niet meer onderwerp van gesprek.
![]()
De Boer denkt inderdaad dat het aan fysiek, kracht, gif en energie ligt dat ons voetbal zo slecht isquote:Op maandag 13 juli 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar ze zich op focussen bij Ajax deze transferperiode. Straks zijn de lichtvoetige mini-Cruijffjes niet meer onderwerp van gesprek.
![]()
Want zelf in de spiegel kijken is er voor Frank niet bijOh.![]()
Zie Pellequote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fysiek sterk helpt in de Eredivisie gewoon enorm.![]()
heb net voor het eerst een ps4 gekocht en gespeeld met ajax
fifa is totaal niet realistisch
gaf net een goede voorzet met van rhijnGroot fan van User Wotte![]()
bedankt Tjackaquote:Op maandag 13 juli 2015 19:35 schreef Tjacka het volgende:
gaf net een goede voorzet met van rhijnOh.![]()
Elke Ajacied hoopt dat hij het goed zal doen, mag ik toch hopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk dat hij het echt maakt.![]()
Was het geen mislukt schot op doel?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:35 schreef Tjacka het volgende:
gaf net een goede voorzet met van rhijn![]()
Voor zover ik weet draait het niet alleen om voetenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar zijn voeten......![]()
DIE KENT U NIET, OF TOCH WEL?twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-07-2015 om 22:32:52Breakiebreak: #Ajax akkoord met nieuwe vleugelspeler: Duits jeugdinternational Amin Younes (21) van Mönchengladbach. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
Zal wel een nieuwe Sana zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
DIE KENT U NIET, OF TOCH WEL?twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-07-2015 om 22:32:52Breakiebreak: #Ajax akkoord met nieuwe vleugelspeler: Duits jeugdinternational Amin Younes (21) van Mönchengladbach. Straks meer op vi.nl reageer retweet
Oh.![]()
Een beetje extra Kampfgeist in de selectie.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Hmm.. ik weet het niet. Het is dat het gratis is en je er een gokje mee kunt nemen. Maar ik denk dat deze speler vooral in de Jupiler League aan mag treden.![]()
Het zegt niet veel, maar je krijgt wel een beetje een idee van de spelerquote:Op maandag 13 juli 2015 22:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja van elke speler heb je dit soort filmpjes manOh.![]()
Gratis? Las dat Ajax er nog uit moet komen met Gladbachquote:Op maandag 13 juli 2015 22:45 schreef Vriezzer het volgende:
Hmm.. ik weet het niet. Het is dat het gratis is en je er een gokje mee kunt nemen. Maar ik denk dat deze speler vooral in de Jupiler League aan mag treden.Oh.![]()
Ik zie op enkele Gladbachfora dat ze wel over hem te spreken zijn. Alleen zou hij niet gedijen in het systeem van Favre. Scheen ook prima op het EK-O21 gespeeld te hebben.
Vorig seizoen verhuurd aan Kaiserslautern maar dat was niet zo best.![]()
Ik hoop op Schöne exitquote:Op maandag 13 juli 2015 22:47 schreef FritzWepper het volgende:
Is de komst van deze Amin Younes een voorbode van Kishna exit?Oh.![]()
Het erge is dat je hem op basis van dat filmpje haast zou afwijzen. Zit weinig bijzonders in namelijk. De maker is ook zo eerlijk om een aantal foutjes er in te laten zitten zoals balverlies en zwakke aanname.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja van elke speler heb je dit soort filmpjes man![]()
![]()
Dat snapt JR nietquote:Op maandag 13 juli 2015 22:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het erge is dat je hem op basis van dat filmpje haast zou afwijzen. Zit weinig bijzonders in namelijk. De maker is ook zo eerlijk om een aantal foutjes er in te laten zitten zoals balverlies en zwakke aanname.![]()
Klopt, niet heel overtuigend.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het erge is dat je hem op basis van dat filmpje haast zou afwijzen. Zit weinig bijzonders in namelijk. De maker is ook zo eerlijk om een aantal foutjes er in te laten zitten zoals balverlies en zwakke aanname.
Is ook geen speler die veel scoort, dus om dit nou de nieuwe Depay te noemen (waar ze naar op zoek waren)Oh.![]()
Hij zou nog een contract hebben tot 2016, maar ik heb nog nergens iets gelezen over onderhandelingen met BMG. Heb jij ergens een nieuwsberichtje/linkje waar dat in staat? Zoals ik het nu lees (vooral Simon-News...) is het net alsof hij voor nop over mag komen.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gratis? Las dat Ajax er nog uit moet komen met Gladbach![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hij zou nog een contract hebben tot 2016, maar ik heb nog nergens iets gelezen over onderhandelingen met BMG. Heb jij ergens een nieuwsberichtje/linkje waar dat in staat? Zoals ik het nu lees (vooral Simon-News...) is het net alsof hij voor nop over mag komen.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-07-2015 om 22:42:10Morgen in De #Telegraaf ... #Ajax rond met Amin Younes (21) van Borussia Mönchengladbach. Clubs er nog niet uit reageer retweet
Oh.![]()
Iedere wedstrijd in de basis in ieder geval.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheen ook prima op het EK-O21 gespeeld te hebben.
For what it's worth.![]()
Zo'n onbekende speler die niet echt indruk maakt bij zijn huidige club, typisch Ajax om hem te halen en dan gokken op een doorbraak van zo'n gozer.![]()
Oh Godtwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-07-2015 om 22:32:52BREKEND:: #Ajax akkoord met Heerenveen over Luciano Slagveer http://goo.gl/0hTfXf reageer retweet
![]()
watquote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Heeinz het volgende:
Oh Godtwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-07-2015 om 22:32:52BREKEND:: #Ajax akkoord met Heerenveen over Luciano Slagveer http://goo.gl/0hTfXf reageer retweet
![]()
![]()
Leuke grap Hans.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Ik schrik hiervan.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Heeinz het volgende:
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Heeinz het volgende:
Vast weer 6 miljoen teveel betalen![]()
Hou hiermee opquote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Heeinz het volgende:
Oh.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast weer 6 miljoen teveel betalen.
![]()
Goed in kleine ruimte, geweldige dribbelaar en mooie techniek, maar enorm wisselvallig en laat als eerste zijn koppie hangen wanneer het niet loopt. Waarschijnlijk geen BMG materiaal.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie op enkele Gladbachfora dat ze wel over hem te spreken zijn. Alleen zou hij niet gedijen in het systeem van Favre. Scheen ook prima op het EK-O21 gespeeld te hebben.
Vorig seizoen verhuurd aan Kaiserslautern maar dat was niet zo best.
Zo ongeveer was de conclusie van verschillende pagina's aan discussie.
Dus opnieuw de zoveelste dribbelaar die Frank 10 wedstrijden de kans moet geven in de hoop dat er iets uit komt.![]()
Waarom moet Amin Younes gelijk weer bestempeld worden als een kutspeler. Niemand heeft hem (misschien op het EK onder 21) überhaupt zien spelen. Even kijken naar wat statistiekjes en dan gelijk het etiket erop plakken dat het kut is.![]()
Dat denk ik niet als deze Duitser al komt.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Nu Berghuis geen optie meer voor PSV is trouwens, Ajax misschien interesse in hem of helemaal niet?
Berghuis blijft dus gewoon bij AZ.Oh.![]()
vieze flikkerquote:Op maandag 13 juli 2015 22:57 schreef Heeinz het volgende:
Wou alleen even laten zien dat het altijd erger kan![]()
![]()
Waar staat dat dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet Amin Younes gelijk weer bestempeld worden als een kutspeler. Niemand heeft hem (misschien op het EK onder 21) überhaupt zien spelen. Even kijken naar wat statistiekjes en dan gelijk het etiket erop plakken dat het kut is.Oh.![]()
Deze speler komt toch ook als concurrent van El Ghaziquote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou Berghuis moeten komen als je El-Ghazi hebt?
En daar is niks mis meeOh.![]()
Uh, ik denk eerder dat het exit Kishna is.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze speler komt toch ook als concurrent van El Ghazi
En daar is niks mis mee![]()
Waarom moet Sanogo komen als je Milik hebtquote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou Berghuis moeten komen als je El-Ghazi hebt?![]()
Zou kunnen, maar ik dacht dat ze ook nog een extra rechtsbuiten als concurrent van El Ghazi wilde halen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, ik denk eerder dat het exit Kishna is.
Zou dat betekenen dat er nog een vleugelspeler bij komt? Dat zou ik wat teveel vinden danOh.![]()
idd, en El Ghazi gaat vast niet een heel seizoen spelenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze speler komt toch ook als concurrent van El Ghazi
En daar is niks mis mee![]()
En ook om een keer wat te forceren in een wedstrijd is vers bloed wel eens nodigquote:Op maandag 13 juli 2015 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, en El Ghazi gaat vast niet een heel seizoen spelenOh.![]()
Fischer - Milik - El Ghazi
(Kishna - Sanogo - Younes)
Dat is nog steeds geen ervaring (de oudste is 22) maar wel dubbel bezet.
![]()
Das niet erg, alles om Schone als RB te voorkomen denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik dacht dat ze ook nog een extra rechtsbuiten als concurrent van El Ghazi wilde halen.
Zou dat betekenen dat er nog een vleugelspeler bij komt? Dat zou ik wat teveel vinden dan![]()
Aha. Simon Zwartnek was te lui om dat eventjes erbij te vermelden.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-07-2015 om 22:42:10Morgen in De #Telegraaf ... #Ajax rond met Amin Younes (21) van Borussia Mönchengladbach. Clubs er nog niet uit reageer retweet
Komt volgend jaar pas. We moeten uitkijken met het leegroven van AZ. Anders houden we niemand meer over voor de jaarlijkse AZ aankoop!quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet als deze Duitser al komt.
Berghuis blijft dus gewoon bij AZ.![]()
Dus je hebt nu Younes, Fischer, El Ghazi, Kishna, Menig, Schöne en waarschijnlijk nog iemand uit Jong Ajax op de vleugels.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
eto'oquote:Op maandag 13 juli 2015 23:02 schreef BobW het volgende:
Fischer - Milik - El Ghazi
(Kishna - Sanogo - Younes)
Dat is nog steeds geen ervaring (de oudste is 22) maar wel dubbel bezet.
![]()
Cerny is niet echt een optie. Die gaat zoveel mogelijk spelen in Jong Ajax.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef wieisboos het volgende:
Is zo'n spelertje nou echt aantoonbaar beter dan Muric en Cerny?
Pas in 2016-2017 mogen invallers bij het eerste spelen in de Jupiler League dus dan zijn deze transfers ook niet meer nodig, hoop ik.![]()
Er moest een tweede spits gehaald worden?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom moet Sanogo komen als je Milik hebt
Ajax wilde zoals eerder bekend een vervanger voor Kishna halen. Deze jongen speelt zoals ik de statistieken vooral zie als linksbuiten.![]()
Die moet je dan ook zo snel mogelijk verkopen. Een speler alleen opstellen om zijn vrije trappen is gekkenwerk.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das niet erg, alles om Schone als RB te voorkomen denk ik.Oh.![]()
Muric en Cernyquote:Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef iPat het volgende:
Dus je hebt nu Younes, Fischer, El Ghazi, Kishna, Menig, Schöne en waarschijnlijk nog iemand uit Jong Ajax op de vleugels.Oh.![]()
Ik denk dat er eerst een AZ aankoop moet slagen voor we stoppen met ze daar vandaan te halenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Komt volgend jaar pas. We moeten uitkijken met het leegroven van AZ. Anders houden we niemand meer over voor de jaarlijkse AZ aankoop!
Oh.![]()
Een Duitse jeugdinternational zou normaal gesproken best iets moeten kunnen toch? Al dat negatieve gezeik gelijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Overigens stond er blijkbaar eerder op de Telegraaf-website dat Sanogo ook rond is, maar dat is weer weggehaald.![]()
Zullen wel tegelijk worden gepresenteerd ergens deze week danquote:Op maandag 13 juli 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens stond er blijkbaar eerder op de Telegraaf-website dat Sanogo ook rond is, maar dat is weer weggehaald.Oh.![]()
Ik ben anders nog altijd heel erg tevreden metquote:Op maandag 13 juli 2015 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerst een AZ aankoop moet slagen voor we stoppen met ze daar vandaan te halen
met
me
m![]()
Een gebrek aan daadkracht kun je ze in ieder geval niet verwijten. Aanschafjes nummer vier en vijf en dat in de tweede week van juli.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen wel tegelijk worden gepresenteerd ergens deze week dan![]()
Met Kenneth Perez en Demy de Zeeuw in Ajax 1 had ik geen enkel probleem. Moisander was aanvankelijk redelijk. Viergever is tot nu toe ook bruikbaar gebleken.![]()
Nu nog wat rommel verkopen aubquote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gebrek aan daadkracht kun je ze in ieder geval niet verwijten. Aanschafjes nummer vier en vijf en dat in de tweede week van juli.
Duarte, van der Hoorn, SchöneOh.![]()
Viergever kan er echt geen klote vanquote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef FritzWepper het volgende:
Met Kenneth Perez en Demy de Zeeuw in Ajax 1 had ik geen enkel probleem. Moisander was aanvankelijk redelijk. Viergever is tot nu toe ook bruikbaar gebleken.Oh.![]()
Je moet Frank-minded denken. Hoe lastig het voor je is.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog wat rommel verkopen aub
Duarte, van der Hoorn, Schöne
Duarte als eerste op transport naar de markt.![]()
Ik mag wel hopen dat we nu van Schone en Andersen op de vleugels verlost zijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Viergever is niet goed genoeg voor het niveau waar je naartoe wil met Ajax, maar absoluut niet de zwakste schakel achterin afgelopen seizoen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever kan er echt geen klote van![]()
Olaf Lindenberghquote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef FritzWepper het volgende:
Met Kenneth Perez en Demy de Zeeuw in Ajax 1 had ik geen enkel probleem. Moisander was aanvankelijk redelijk. Viergever is tot nu toe ook bruikbaar gebleken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zie ze Serero ook nog wel verkopen en Andersen verhurenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet Frank-minded denken. Hoe lastig het voor je is.
Duarte als eerste op transport naar de markt.Oh.![]()
De backs zijn simpelweg het zwakst.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Viergever is niet goed genoeg voor het niveau waar je naartoe wil met Ajax, maar absoluut niet de zwakste schakel achterin afgelopen seizoen.![]()
Leuk en aardig al die (potentiële) aankopen, maar wanneer krijgen we de verlossende berichten dat vd Hoorn, Boilesen, Serero, Andersen en Schöne verkocht zijn?It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Nee maar een aankoop moet je versterken.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Viergever is niet goed genoeg voor het niveau waar je naartoe wil met Ajax, maar absoluut niet de zwakste schakel achterin afgelopen seizoen.
Als ze jou of mij hadden aangekocht als verdedigers waren wij zelfs niet de zwakste schakels vorig seizoen.Oh.![]()
Ja, je hebt gelijk, maar met uitzondering van Viergever hoor. Die was alleen in zijn debuutwedstrijd goed.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef FritzWepper het volgende:
Met Kenneth Perez en Demy de Zeeuw in Ajax 1 had ik geen enkel probleem. Moisander was aanvankelijk redelijk. Viergever is tot nu toe ook bruikbaar gebleken.![]()
Andersen moet je houdenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef iPat het volgende:
Leuk en aardig al die (potentiële) aankopen, maar wanneer krijgen we de verlossende berichten dat vd Hoorn, Boilesen, Serero, Andersen en Schöne verkocht zijn?Oh.![]()
Ik kan me twee dingen van Olaf herinneren:quote:
1. Zijn rode kaart in Bremen en
2. De strafschop waar ik zeker van wist dat hij hem ging missen tegen AZ in de Kuip, maar dat deed 'ie niet.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever kan er echt geen klote vanWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Frank heeft het liefst vijf middenvelders. Dat is voor hem 'ideaal' heb ik op Ajaxlife gelezen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie ze Serero ook nog wel verkopen en Andersen verhuren
Gudelj, Klaassen, Bazoer, Sinkgraven en Serero/Andersen.
Ik hoop dat ze Andersen verhuren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: