SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook heel benieuwd, het wordt weer tijd voor 2 Nederlandse ploegen in de CL. Gaat alleen niet gebeuren.![]()
Rapid Wien wordt al lastigquote:Op zondag 12 juli 2015 18:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd, het wordt weer tijd voor 2 Nederlandse ploegen in de CL. Gaat alleen niet gebeuren.Oh.![]()
Kan best hoor. Al is het beter van niet voor de coefficient. Denk dat Ajax in de EL meer punten kan pakken. PSV ook natuurlijk, maar ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd, het wordt weer tijd voor 2 Nederlandse ploegen in de CL. Gaat alleen niet gebeuren.![]()
Natuurlijk kan het, maar zoals JR al zegt wordt Wien al lastig johquote:Op zondag 12 juli 2015 18:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan best hoor. Al is het beter van niet voor de coefficient. Denk dat Ajax in de EL meer punten kan pakken. PSV ook natuurlijk, maar ja.En dan nog een voorronde erbij, vrijwel onmogelijk. Gewoon op de EL richten ja, daar kan je met wat geluk ver komen.
![]()
Je krijgt wel bonuspunten als je de groepsfase CL pakt. En Ajax gaat er niet met 0 punten uit, dat hebben de laatste jaren wel bewezen. En zelfs met een redelijke poule kwamen we zelfs paar keer dicht bij overwintering.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan best hoor. Al is het beter van niet voor de coefficient. Denk dat Ajax in de EL meer punten kan pakken. PSV ook natuurlijk, maar ja.Oh.![]()
Al moeten we eerst maar eens kwartfinale/ halve finale EL halen inderdaad.
CL 1/8e finale klinkt heel leuk en krijg je geld mee, maar sportief gezien krijg je dan gewoon twee keer hard op je klote.Oh.![]()
Vanaf 2017 misschien niet eens meer 1.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:39 schreef Rickertman96 het volgende:
RIP Eredivisiequote:Op zondag 12 juli 2015 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vanaf 2017 misschien niet eens meer 1.![]()
Dan mag de kampioen wel in de voorronde tegen kampioenen uit Albanië hè.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vanaf 2017 misschien niet eens meer 1.
Dus dan moet het Nederlands voetbal wel heel erg afgegleden zijn als je het dan ook niet redt.Oh.![]()
Ook Red Bull, Steau enzo toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag de kampioen wel in de voorronde tegen kampioenen uit Albanië hè.
Dus dan moet het Nederlands voetbal wel heel erg afgegleden zijn als je het dan ook niet redt.![]()
Ik vrees vooral voor een conditioneel dipje ergens rond de herfst, omdat ze nu heel hard moeten trainen voor die voorrondes.Oh.![]()
hahahahahaquote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gejank in dit topic. CL is gewoon haalbaar.
![]()
Het is haalbaar maar dan moet het wel meezitten uiteraard.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Net als de CL finale toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Welnee lekker klagenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Je bent nooit kansloos #balisrondenzoquote:Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat? Tegen welke club die Ajax kan Loten zijn we kansloos?![]()
Zeker haalbaar, maar het wordt gewoon lastig verder.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AS Monaco of CSKA Moskou zie ik ons niet zo snel verslaan. Of Fenerbahcequote:Op zondag 12 juli 2015 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat? Tegen welke club die Ajax kan Loten zijn we kansloos?Oh.![]()
Bedankt voor het lachenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
![]()
Zal ook nog knap lastig worden.quote:
In de play-off ronde (als we die halen) moeten we hopen op Club BruggeOh.![]()
Dit is toch het lijstje van mogelijke tegenstanders?
http://www.goal.com/nl/ne(...)standers-ajax-bekend![]()
Derde voorronde: Rapid Wien/Young Boys
Play-off: Club Brugge
Daarop hopen.
Maar zal wel eerst Fenerbahce en dan Monaco worden
Oh.![]()
3e ronde zou ik niet weten, zitten veel clubs bij die ik dus niet volg. Kut clubjes. 4e ronde hopen op Club anders is het exit![]()
Boeien Monaco verkoopt toch iedereenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarop hopen.
Maar zal wel eerst Fenerbahce en dan Monaco worden![]()
Ah Fener, dan ga je er ook uitquote:Op zondag 12 juli 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarop hopen.
Maar zal wel eerst Fenerbahce en dan Monaco worden![]()
Ajax is tegen geen enkele van die clubs kansloos verder.
Alhoewel, als ze zo spelen als het afgelopen seizoen ben je tegen iedereen kansloos.Oh.![]()
Helsingborg en Sjaktar Karaganda de laatste ploegen tegen wie ze moesten in die play-offs CL voor kampioenen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:00 schreef Brammess het volgende:
Celtic speelt ook bijna elk jaar CL, en die moeten ook altijd voorrondes.
Als je daar niet eens van kan winnen ...Oh.![]()
Tja en over ons zullen ze wel denken: "Dat team is ook niet echt bijzonder op de keeper na"quote:Op zondag 12 juli 2015 19:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sporting is gewoon te pakkenDat team is echt niet speciaal op die linksback na.
Oh.![]()
Hoho, en vergeet Heitinga niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en over ons zullen ze wel denken: "Dat team is ook niet echt bijzonder op de keeper na"![]()
kquote:Op zondag 12 juli 2015 19:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sporting is gewoon te pakkenDat team is echt niet speciaal op die linksback na.
![]()
Precies.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en over ons zullen ze wel denken: "Dat team is ook niet echt bijzonder op de keeper na"
Gelijkwaardig dus. Iedereen in dit topic doet alsof Ajax elk jaar meespeelt voor degradatie en dat we van niemand in Europa kunnen winnen![]()
Djinep, Red Bull energie en Steuaaaaquote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
dat we van niemand in Europa kunnen winnen![]()
Waarom zitten jullie de laatste jaren dan nooit bij de laatste 16 in de CL?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Precies.
Gelijkwaardig dus. Iedereen in dit topic doet alsof Ajax elk jaar meespeelt voor degradatie en dat we van niemand in Europa kunnen winnen![]()
Redelijk gelijkwaardig qua spelersmateriaal, alleen wij hebben een matige coach.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Precies.
Gelijkwaardig dus. Iedereen in dit topic doet alsof Ajax elk jaar meespeelt voor degradatie en dat we van niemand in Europa kunnen winnenOh.![]()
Daar is voor elk afzonderlijk CL seizoen wel iets voor te zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie de laatste jaren dan nooit bij de laatste 16 in de CL?
Vorig jaar en dat jaar met die poule met de 4 kampioenen was het gewoon niet te doen qua poule. Dat jaar met Lyon en het jaar met het zwakke AC Milan en Celtic etc hadden we door moeten gaan. Bij de eerste konden we Lyon niet eens verslaan, en hadden we pech tegen Real thuis door die afgekeurde goals en Zagreb dat alles liet lopen. In de poule met AC Milan en Celtic had je gewoon uit van Milan moeten winnen en minimaal een punt moeten pakken uit bij Celtic.Oh.![]()
Omdat je niet van Barcelona en PSG gaat winnen. AC Milan was gewoon aids en Dortmund en Real Madrid zijn ook niet echt te pakkenquote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie de laatste jaren dan nooit bij de laatste 16 in de CL?![]()
Dan heb je niks in de CL te zoeken dus.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat je niet van Barcelona en PSG gaat winnen. AC Milan was gewoon aids en Dortmund en Real Madrid zijn ook niet echt te pakken![]()
Dat hebben zo'n 29 clubs die aan de CL poulefase beginnen niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan heb je niks in de CL te zoeken dus.Oh.![]()
Als je letterlijk elk jaar een tyfus loting krijgt niet nee.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan heb je niks in de CL te zoeken dus.![]()
Klopt, zijn er ook voor de sierquote:Op zondag 12 juli 2015 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben zo'n 29 clubs die aan de CL poulefase beginnen niet.![]()
dank !quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Premier League - 8 augustus 2015
Bundesliga - 14 augustus 2015
La Liga - 22 augustus 2015
Serie A - 23 augustus 2015FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:‘Messias’ Sigthórsson niet blij met krant: ‘Waarom laten jullie dit zien?’
Zondag, 12 juli 2015 om 20:20
FC Nantes wist de weg naar het doel vorig seizoen moeizaam te vinden. De geelhemden scoorden 29 keer; het laagste aantal van alle clubs in de Ligue 1. Kolbeinn Sigthórsson moet daarom voor de goals gaan zorgen. Hij wordt door het blad BUT! zelfs omschreven als le messie, ofwel de Messias.
/
“Ik wist niet eens dat Nantes de slechtste aanval had vorig seizoen. Ik ben een harde werker en een teamspeler die voorin eventueel ook alleen kan spelen”, zegt de 25-jarige IJslander, die voor ongeveer drie miljoen euro werd overgenomen van Ajax en vorige week zijn handtekening zette onder een contract voor vijf seizoenen.
De krant L’Equipe zocht Sigthórsson voor een nadere kennismaking op en nam de carrière van Sigi door aan de hand van een aantal fragmenten. Toen de verslaggever een video van de gemiste strafschop van Sigthórsson tegen Barcelona liet zien, werd de spits minder vriendelijk. “Fuck off! Waarom laten jullie dit zien?”, brieste Sigthórsson, die volgens het medium oprecht boos was.
“Ik heb twee keer tegen Real Madrid en Barcelona gespeeld en die Europese ervaring kan Nantes goed gebruiken. Het klopt dat ik nog nooit in de Champions League heb gescoord en dat is jammer, maar dat hoop ik dan maar voor Nantes te doen”, glimlachte Sigthórsson weer. “Ik heb ook niet veel geluk gehad. Als ik die bal tegen Victor Valdés erin had geschoten, had ik niemand er meer over gehoord. Maar ik focus mij nu op het heden.”![]()
4 keer kampioen. Ga FM spelen top manager.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardig qua spelersmateriaal, alleen wij hebben een matige coach.![]()
Normaal hebben we altijd spelers die er niks van kunnen, en nu ligt het ineens weer aan de coachquote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardig qua spelersmateriaal, alleen wij hebben een matige coach.
Is goed JR![]()
Je zou toch hopen dat zijn internetverbinding wordt afgeslotenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normaal hebben we altijd spelers die er niks van kunnen, en nu ligt het ineens weer aan de coach
Is goed JR![]()
![]()
Kijk ook even hoe die kampioenschappen behaald zijn. Het niveau werd steeds lager, voetbal steeds slechter. En praat me niet over het spelersmateriaal, want dat heeft Frank zelf grotendeels samengesteld.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4 keer kampioen. Ga FM spelen top manager.Klopt we hebben een paar spelers in de selectie die er niks van kunnen. Echter ook veel grote talenten, maar die komen nauwelijks uit de verf. Het voetbal van het gehele elftal is gewoon heel erg zwak en lijkt geen verbetering in te komen, maar wordt alleen maar slechter. Als je Frank verantwoordelijk vindt voor de 4 landstitels is hij het ook voor het bedroevende spel.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normaal hebben we altijd spelers die er niks van kunnen, en nu ligt het ineens weer aan de coach
Is goed JRAldus de man die Boerrigter een wereldvoetballer vindt.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou toch hopen dat zijn internetverbinding wordt afgeslotenOh.![]()
Lerin D is ook superfitquote:Op zondag 12 juli 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Aldus de man die Boerrigter een wereldvoetballer vindt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was een andere gekquote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guus Hupperts is de nieuwe Arjen RobbenRED ONS HENNIEGOD![]()
guusquote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guus Hupperts is de nieuwe Arjen Robben![]()
![]()
Kan alleen als ze een FC Porto,tje doen (2004)quote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is die davyleiden o.i.d. eigenlijk. Volgens hem gaan we dit jaar de CL winnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan nog niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan alleen als ze een FC Porto,tje doen (2004)![]()
Guusje Hupperts, komend jaar speelt hij voor het eerst tegen zijn oude liefde.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:50 schreef Adames het volgende:
VBL / Het grote Guus Hupperts topic
al een jaar geen nieuws meer geweest over guus![]()
zijn oude liefde is fc gulpenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guusje Hupperts, komend jaar speelt hij voor het eerst tegen zijn oude liefde.![]()
Misschien als er een diarree epidemie uitbreekt bij alle andere clubsquote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan alleen als ze een FC Porto,tje doen (2004)Oh.![]()
Misschien dat zijn ervaring in het missen van kansen ooit nog van pas komt.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
11 wedstrijden CL, 0 doelpunten.
wel een brok ervaring natuurlijk
Onderschat ook zijn verdedigende talenten niet. Dankzij zijn veelzijdigheid kan je in ieder geval gemakkelijk iedere laagvlieger in de nationale competitie verslaan.![]()
Shreyas die Roy Beerens bij Ajax wilde zien.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:50 schreef Adames het volgende:
VBL / Het grote Guus Hupperts topic
al een jaar geen nieuws meer geweest over guus
Oh.![]()
gelukkig hebben ze bij nantes niet het filmpje tegen nac laten zienquote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Misschien dat zijn ervaring in het missen van kansen ooit nog van pas komt.
Onderschat ook zijn verdedigende talenten niet. Dankzij zijn veelzijdigheid kan je in ieder geval gemakkelijk iedere laagvlieger in de nationale competitie verslaan.![]()
Of die actie bij AZ - Ajax in augustus.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze bij nantes niet het filmpje tegen nac laten zien![]()
Voor Heitinga kunnen we nog hopen dat hij eruit wordt gespeeld door Riedewald.quote:
Dijks zal helaas teveel gaan spelen. Dus maar hopen dat Savastano zich goed ontwikkeldOh.![]()
Je bent zo goed als je zwakste schakel vind ik dan ook vaak een mooie uitspraakquote:Op zondag 12 juli 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk ook even hoe die kampioenschappen behaald zijn. Het niveau werd steeds lager, voetbal steeds slechter. En praat me niet over het spelersmateriaal, want dat heeft Frank zelf grotendeels samengesteld.
[..]
Klopt we hebben een paar spelers in de selectie die er niks van kunnen. Echter ook veel grote talenten, maar die komen nauwelijks uit de verf. Het voetbal van het gehele elftal is gewoon heel erg zwak en lijkt geen verbetering in te komen, maar wordt alleen maar slechter. Als je Frank verantwoordelijk vindt voor de 4 landstitels is hij het ook voor het bedroevende spel.
[..]
Aldus de man die Boerrigter een wereldvoetballer vindt.![]()
Riedewald zal daar geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Heitinga kunnen we nog hopen dat hij eruit wordt gespeeld door Riedewald.
Dijks zal helaas teveel gaan spelen. Dus maar hopen dat Savastano zich goed ontwikkeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Riedewald zal daar geen moeite mee hebbenOh.![]()
Limburgs voetbal valt wel tegen. Ook maar een handvol topspelers gehad. Boudewijn Zenden en Mark van Bommel zijn de enige die me te binnen schieten. Limburg is eigenlijk alleen succesvol geweest in de kolenmijn jaren, toen Zuid-Limburg het rijkste gebied van Nederland was (volgens mij 7 van de 10 gemeentes in de top 10 rijkste van NL).quote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat het niveau waar 't Limburgsche amateurvoetbal op zit?
Wel hebben we Max Verstappen, Tom Dumoulin en Sjeng Schalken voortgebracht![]()
En Guus Hupperts.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Limburgs voetbal valt wel tegen. Ook maar een handvol topspelers gehad. Boudewijn Zenden en Mark van Bommel zijn de enige die me te binnen schieten. Limburg is eigenlijk alleen succesvol geweest in de kolenmijn jaren, toen Zuid-Limburg het rijkste gebied van Nederland was (volgens mij 7 van de 10 gemeentes in de top 10 rijkste van NL).
Wel hebben we Max Verstappen, Tom Dumoulin en Sjeng Schalken voortgebracht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: