SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2015 17:13:18 ]
Als het helemaal kapot is zonder nevenschade.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wanneer is iets "perfect beschadigd".
Iets kan toch ook helemaal kapot met nevenschade?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het helemaal kapot is zonder nevenschade.
Ja, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iets kan toch ook helemaal kapot met nevenschade?
Geen idee. Dat moet je Mans maar vragen.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wanneer is iets "perfect beschadigd"?
Daarom heet het ook nevenschade.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.
Bijvoorbeeld. Als je een kopje kapot gooit op de grond, bij hoeveel scherven kan je spreken over een "perfecte beschadiging"?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je Mans maar vragen.
Mail hem die vraag.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Als je een kopje kapot gooit op de grond, bij hoeveel scherven kan je spreken over een "perfecte beschadiging"?
Goed ideequote:
Had ik net in mijn thee gedaan. Maar zo los eten is niet heel erg mijn ding.quote:
quote:
Een eetlepel honing en dan een slok thee (met honing) erachteraan.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik net in mijn thee gedaan. Maar zo los eten is niet heel erg mijn ding.
Mijn vader zei ook al cognac, maar ik ben bang dat ze een ambulance kunnen bellen dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Een eetlepel honing en dan een slok thee (met honing) erachteraan.
Honingrum wil ook wel helpen, maar dat ga ik jou niet adviseren.
Hoezo? We doen gewoon wat er is afgesproken. "Specuquote:
Stopcontact is wanneer je iemand ontvriendt op Facebook.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef Webschip het volgende:
Dat ding heet een wandcontactdoos en geen stopcontact.
Jij noemt verkeerslichten zeker ook geen stoplichten.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef Webschip het volgende:
Je hebt wel opgelet bij elektrotechnique.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef Webschip het volgende:
Wat is dit voor code?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Zij BRengt ROzen Op GErrits GRaf Bij VIes GRIJS Weer
Heb jij een klacht ingediend over mijn racistische benadering?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:45 schreef Triggershot het volgende:
Heeft Speculantaarn al z'n kleurtje ingeleverd na al mijn klachten?
Nee. We wachten eigenlijk op jouw vertrek.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:45 schreef Triggershot het volgende:
Heeft Speculantaarn al z'n kleurtje ingeleverd na al mijn klachten?
Zoveel topicreports gemaakt, neem aan dat er iets mee is gedaan toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij een klacht ingediend over mijn racistische benadering?
Ik ben al in 2012 vertrokken.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. We wachten eigenlijk op jouw vertrek.
Nee, die lees ik nooit natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoveel topicreports gemaakt, neem aan dat er iets mee is gedaan toch?
JWZ, one love babequote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik net in mijn thee gedaan. Maar zo los eten is niet heel erg mijn ding.
[..]
Verstandig.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die lees ik nooit natuurlijk.
Oh dat is lang geleden. Die was ik alweer vergeten.quote:
F&L / Islam, Bye.quote:
Elfletteringquote:Op zondag 12 juli 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
(Aangezien je jezelf nu "Sunni supremacist" noemt)
Ach dat is classificatie #430923092 dat je naar je kop gesmeten krijgt als je tegen een populaire opvatting ingaat.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
F&L / Islam, Bye.
Wat is er sindsdien eigenlijk met je gebeurd? (Aangezien je jezelf nu "Sunni supremacist" noemt)
Henk klaagt hier ook altijd hoe hij een extremistische haatzaaier die 2 dagen mod is geweest wordt genoemd.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach dat is classificatie #430923092 dat je naar je kop gesmeten krijgt als je tegen een populaire opvatting ingaat.
Ja maar eerlijk, in zijn geval klopt dat wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk klaagt hier ook altijd hoe hij een extremistische haatzaaier die 2 dagen mod is geweest wordt genoemd.
Nee. Ik klaag alleen over dat "2 dagen mod"-gedeelte.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk klaagt hier ook altijd hoe hij een extremistische haatzaaier die 2 dagen mod is geweest wordt genoemd.
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is lang geleden. Die was ik alweer vergeten.
quote:1 Poffertjeskraam
2 Snoepkraam
3 Ballenfontein
4 Draaimolen
5 Grijpkranen 1
6 Gebakkraam
7 Lijntrek
8 Bussensport
9 Schiettent
10 Rupsbaan
11 Firebal
12 Waarzegger
13 Pijl en boog
14 Balco
15 Apollospel
16 Pusher
17 Rotalet
18 IJsverkoop
19 Crazy Coaster
20 Luckyduck
21 Barbershop
22 Snacks
23 Autoscooter
24 Spookhuis
25 Big one
26 Flipperbumper
27 Minicar
28 Hoepla
29 Terras
30 Trampoline
31 Buggy’s
32 Newyork Newyork
33 Suikerspin
34 Wafels
35 Aqua Blasta
36 Circus piste
37 Opslag artiesten
38 Mini zweef
39 Point
40 Cosmic cranes
41 Smink
42 Podium
43 Toiletwagen
44 Grijpkranen 2
45 Glazendoolhof
46 Spaanse churros
47 Carousel
48 Buggy
49 Spider
50 Voetbal
51 Sjoelbak
52 Skeebal
53 Stacker
54 Vuilnisbakkenspel
55 Kamelenrace
56 Crazy Trampoline
57 Loempia's
58 Boksbal
59 Kop van Jut
60 EHBO
Tourquote:Op zondag 12 juli 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Timmmmm kijk je nu naar Studio Tour? Pierre Wind is er te gast.
Geen enkel sportevenement is geloofwaardig.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TourBinnen één week is het eerste dopinggeval alweer een feit en is tot twee keer toe de geletruidrager uitgevallen. Bizar, ongeloofwaardig evenement.
Neeeee doet dit nou niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkel sportevenement is geloofwaardig.
Sluit elkaar niet uit toch? Je hebt je rechtvaardigingen nodig om dat te doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien omdat hij Faruk van een flat wil gooien met zijn hoofd naar beneden?
Btw wat denk jij, moet het kunnen, landen waar ze homo's van flats willen gooien?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien omdat hij Faruk van een flat wil gooien met zijn hoofd naar beneden?
Weet niet hoor, als je dat elke dag gaat doen is het leuke er wel een beetje vanaf.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Btw wat denk jij, moet het kunnen, landen waar ze homo's van flats willen gooien?
Sporadisch moet kunnen?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet hoor, als je dat elke dag gaat doen is het leuke er wel een beetje vanaf.
Hij had maar 2 dagen om alles uit de kast te halen, vandaar dat extreme.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Coalitie, Pimmetje en Kutmocro wisten dat al 13 jaar gelezen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Die grootste homofoben grijpen elkaar het liefst zelf onder de jurk.
Wel stiekem natuurlijk, ziet Allah het niet.
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij had maar 2 dagen om alles uit de kast te halen, vandaar dat extreme.
122. Ik ben inmiddels bijna langer FP-redacteur dan ik ooit mod ben geweest. Nog drie dagen volhouden.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij had maar 2 dagen om alles uit de kast te halen, vandaar dat extreme.
Dezequote:Op zondag 12 juli 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die haatspeech van een tijdje terug?
Ja die.quote:
Als publieke spreker z'n text aflezen vanaf een telefoon. #getthefuckoutofherequote:
je bent fan, geef het maar toe.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit ik dit eigenlijk nog een keer te kijken?
Sinds wanneer is dat een vereiste om jezelf rapper te noemen dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat liedje van Wolf hoort met Sjaak hoor je dat hij ook al niet kan rappen.
Enkeltje Gaza.quote:
Goeie.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste om jezelf rapper te noemen dan?
Hij is professioneel opruier. En hij wordt op handen gedragen door een bepaald deel van de inwoners van dit land. Hij heeft meer dan 13.000 volgers op Twitter.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat liedje van Wolf hoort met Sjaak hoor je dat hij ook al niet kan rappen.
Tig maal minder dan een gemiddeld voetbalwedstrijd van interstedelijk niveau dus. Blijf wel realistisch.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is professioneel opruier. En hij wordt op handen gedragen door een bepaald deel van de inwoners van dit land. Hij heeft meer dan 13.000 volgers op Twitter.
Dat zei ik al eerder ergens, die jonge Marokkaantjes die nu al half kansloos zijn kijken ontzettend tegen hem op. En zo'n fantastisch voorbeeld is het niet. Doet nog steeds veel te stoer met zijn strafblad.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is professioneel opruier. En hij wordt op handen gedragen door een bepaald deel van de inwoners van dit land. Hij heeft meer dan 13.000 volgers op Twitter.
Toch handig zo'n overzicht mentaal beperkten in 1x.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twitter?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch handig zo'n overzicht mentaal beperkten in 1x.
Ja. Maar zijn volgers in het bijzonder.quote:
Ja, dat had ik al vernomen. Domme lul is het.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Drone komt neer bij landingsbaan Schiphol
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: GeenStijl
Dit is hoe Appa te werk gaat. Gewoon de suggestie wekken dat een bus met moslims 'op weg naar het gebed' zomaar wordt stilgezet om inzittenden te fouilleren. In werkelijkheid is het een foto van de aanhoudingen na de rellen in de Haagse Schilderswijk.
Mannetjes als Appa, met hun haatzaaiende, opruiende praatjes, onder het mom van "vrijheid van meningsuiting", zijn gevaarlijk.
Alleen zie jij het liefst dat hij dat niet meer mag zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Mannetjes als Appa, met hun haatzaaiende, opruiende praatjes, onder het mom van "vrijheid van meningsuiting", zijn gevaarlijk.
Wat een onzin. Ik vind jou veel gevaarlijker eerlijk gezegd. En de Telegraaf.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: GeenStijl
Dit is hoe Appa te werk gaat. Gewoon de suggestie wekken dat een bus met moslims 'op weg naar het gebed' zomaar wordt stilgezet om inzittenden te fouilleren. In werkelijkheid is het een foto van de aanhoudingen na de rellen in de Haagse Schilderswijk.
Alleen een veel groter bereik.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad dezelfde stijl als Appa.
Nee, ik zie meer in het strafrechtelijk vervolgen van mensen die opruien en haatzaaien. Verder vraag ik me af waarom het stuk stront niet oprot uit Nederland.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen zie jij het liefst dat hij dat niet meer mag zeggen.
Lijkt mij niet de goede aanpak, gewoon onschadelijk maken door publiekelijk al zijn onzin door te prikken.
Als je de vrijheid van meningsuiting aan gaat passen voor zo'n mongool heb je als land verloren.
Ik ga hier wijselijk niks op zeggen. Ik neem het voor kennisgeving aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind jou veel gevaarlijker eerlijk gezegd. En de Telegraaf.
Dat is hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik zie meer in het strafrechtelijk vervolgen van mensen die opruien en haatzaaien.
Dat lijkt mij inderdaad heel wijs.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga hier wijselijk niks op zeggen. Ik neem het voor kennisgeving aan.
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
Ik voel veel liefde hier vandaag, jongens!
Heb al gegetenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog een uurtje Fatima, dat hoor jij ook te weten.
Vis. Falafel.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog even wachten dus. Weet je al wat je gaat eten?
Waarschijnlijk vrijdag.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
LekkerWeet je al wanneer suikerfeest is?
Slijmturk.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om een keer bij te zien eigenlijk.
Jij houdt wel van een paar ballen in je mond hequote:Op zondag 12 juli 2015 21:11 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb goed nieuws voor LTVDK.
Vanavond gaan we de veg ballen proeven.
Nou nou nou nouquote:Op zondag 12 juli 2015 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Die tweet van Appa is trouwens wel kankerdom.
Moet je maar vasten.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om een keer bij te zien eigenlijk.
Nee. Maar ik vind van wel. Suikerfeest moet je wel verdienen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je mag alleen naar een suikerfeest als je een hele maand vast?
Ben jij zo iemand die over 'k' spreekt?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind mensen die 'kankerdom' zeggen zelf ook een beetje dom ..
Was ook niet van plan om bij jou te komen vieren hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind van wel. Suikerfeest moet je wel verdienen.
Is Den Haag he?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind mensen die 'kankerdom' zeggen zelf ook een beetje dom ..
Nee, ook niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die over 'k' spreekt?
Als het maar voedsel isquote:Op zondag 12 juli 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een paar ballen in je mond he
Dan had je helemaal naar Marokko moeten komen. Dus dat gaat sowieso niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om bij jou te komen vieren hoor.
Ik zei toch al dat ik sowieso niet wilde komen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan had je helemaal naar Marokko moeten komen. Dus dat gaat sowieso niet.
Je bent sowieso niet uitgenodigd.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik sowieso niet wilde komen.
Elfletterig vind hem vast een crimineel omdat hij de deur in trapte.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
![]()
![]()
http://nos.nl/artikel/204(...)randende-woning.html
Hij heeft ook nog een jurk aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elfletterig vind hem vast een crimineel omdat hij de deur in trapte.
Om te zeggen dat deze jongen, gezien zijn kledij en baard, uitermate slecht geïntegreerd is en eigenlijk het land uit gezet moet worden. Want ja - je dient je te schikken naar de overheersende cultuur.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer.
Hopelijk komt Elf ook nog even reageren.
Ik denk dat zelfs Elf hier wat positief op kan zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om te zeggen dat deze jongen, gezien zijn kledij en baard, uitermate slecht geïntegreerd is en eigenlijk het land uit gezet moet worden. Want ja - je dient je te schikken naar de overheersende cultuur.
Voor de bühne.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Elf hier wat positief op kan zeggen.
Nee, ik zit nu in mijn onderbroek.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij hebt zeker ook zo'n jurk aan het Mutant.
Komt erg dichtbij zo.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij hebt zeker ook zo'n jurk aan he Mutant.
Als een NLer hetzelfde deed had ik ook niet gereageerd.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Als een moslim iets goed doet dan reageren we niet he.
Waarom nou weer een kut topic?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als een NLer hetzelfde deed had ik ook niet gereageerd.
Kuttopic.
Weet ik niet.quote:
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan wel ook zo'n figuur hebt?
Ga jij nou maar weer dieren verzuipen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trek maar gewoon weer een jurk aan met je kwabbetjes.
Die mensen hebben onder die jurk ook gewoon ondergoed aan hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trek maar gewoon weer een jurk aan met je kwabbetjes.
Ik vind mensen die andere mensen uit een brandend huis redden helden.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elfletterig vind hem vast een crimineel omdat hij de deur in trapte.
Ja maar jij hebt nu geen jurk aan, alleen dit.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die mensen hebben onder die jurk ook gewoon ondergoed aan hoor.
Ja en?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nu geen jurk aan, alleen dit.
Jawel, maar ik zie geen behoefte om in dat topic te reageren omdat een moslim toevallig een keer wat goeds doet.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind mensen die andere mensen uit een brandend huis redden helden.
gahhahahaha ;pquote:Op zondag 12 juli 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Gahahahahah kijk die reactie van die evert
Aansteller.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Gahahahahaha!:P Kijk dan hoe schattig.
quote:Op zondag 12 juli 2015 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Jammer. Hopelijk komt Elf ook nog even reageren.
quote:Op zondag 12 juli 2015 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Om te zeggen dat deze jongen, gezien zijn kledij en baard, uitermate slecht geïntegreerd is en eigenlijk het land uit gezet moet worden. Want ja - je dient je te schikken naar de overheersende cultuur.
quote:Op zondag 12 juli 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat zelfs Elf hier wat positief op kan zeggen.
Als ik van plan was om in dat topic iets te zeggen, dan is de lust me nu wel vergaan.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik van plan was om in dat topic iets te zeggen, dan is de lust me nu wel vergaan.
Het is een Nederlander. Dat moeten we van de Volkskrant zo zeggen. Prima, maar dat werkt dan ook zo de andere kant op, lijkt me.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah serieus, hebben we een keer een positief moslim in jurk topic en dan zijn ze er niet.
Een Nederlander kan toch prima moslim zijn?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een Nederlander. Dat moeten we van de Volkskrant zo zeggen. Prima, maar dat werkt dan ook zo de andere kant op, lijkt me.
Omdat ik hier op voorhand al word neergezet als de Marokkanen/moslim-hatende racist/extremist die het niet over z'n lippen kan krijgen dat die jongen een held is en als ik dat in dat topic kom zeggen, dan "meen ik het niet echt". Dus bekijk het maar fijn met je topic.quote:
Waarom leg jij daar de nadruk op?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah serieus, hebben we een keer een positief moslim in jurk topic en dan zijn ze er niet.
Ja als die voorbij was gelopen en niks had gedaan zaten we nu al op pagina 3.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom leg jij daar de nadruk op?
Werkt averechts, want nu heb je een moslimtopic.
quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik hier op voorhand al word neergezet als de Marokkanen/moslim-hatende racist/extremist die het niet over z'n lippen kan krijgen dat die jongen een held is en als ik dat in dat topic kom zeggen, dan "meen ik het niet echt". Dus bekijk het maar fijn met je topic.
Dat vind ik dan ook logisch.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als die voorbij was gelopen en niks had gedaan zaten we nu al op pagina 3.
Fixed.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik hier op voorhand al word neergezet als de Marokkanen/moslim-hatende racist/extremist die 2 dagen mod is geweest en het niet over z'n lippen kan krijgen dat die jongen een held is en als ik dat in dat topic kom zeggen, dan "meen ik het niet echt". Dus bekijk het maar fijn met je topic.
Dan was die jongen nooit in het nieuws geweest he?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als die voorbij was gelopen en niks had gedaan zaten we nu al op pagina 3.
Neem aan dat je mijn punt wel snapt toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan was die jongen nooit in het nieuws geweest he?
Waarom is dat uberhaupt belangrijk?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij was dan zeker voorbij gelopen omdat hij moslim was.
Of je neemt het allemaal niet zo serieus.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zo kijk ik ook als ik zo'n conversatie tussen Mutant01 en jou lees.
Vergelijkbaar topic:quote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier op FOK is dat allemaal heel belangrijk.
Jeetje 2003quote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar topic:
NWS / Voorbijganger redt kinderen uit brandend huis
Dus het kan nog veel erger
Ik snap wat je wilt bereiken en zeg dat dit niet de goeie manier is.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neem aan dat je mijn punt wel snapt toch?
Toen had ik gewoon nog een leven.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar topic:
NWS / Voorbijganger redt kinderen uit brandend huis
Dus het kan nog veel erger
Ja maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. Het is gewoon typisch dat negatieve moslim berichten hier als een trein lopen en dit soort berichten nauwelijks op wordt gereageerd.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt bereiken en zeg dat dit niet de goeie manier is.
Je maakt hem nu speciaal omdat hij moslim is, terwijl hij iets menselijks heeft gedaan.
Dan zeg je eigenlijk dat menselijk gedrag bij moslims niet kan, of dat het dan extra bijzonder is.
Neem aan dat je mijn punt wel snapt toch?
Wat maakt jou dat nou uit.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. Het is gewoon typisch dat negatieve moslim berichten hier als een trein lopen en dit soort berichten nauwelijks op wordt gereageerd.
Hoezo dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het naar voor de moslims die hier op fok zitten en/of meelezen.
Ik zei al eerder dat dat bij alle goed nieuws topics zo is.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. Het is gewoon typisch dat negatieve moslim berichten hier als een trein lopen en dit soort berichten nauwelijks op wordt gereageerd.
quote:Nieuwswaarde is gelijk aan het aantal doden keer de onverwachtheid van de gebeurtenis gedeeld door de afstand.
Mja dat is zo. Nja hij zakt vanzelf wel naar beneden.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat dat bij alle goed nieuws topics zo is.
Daar valt gewoon niet uitgebreid op te reageren.
[..]
Nog pijn aan je reet?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Snorremans, wil je niet lekker op de FP leuke positieve berichten komen schrijven over van alles.
Je weet hoe ik van positiviteit hou![]()
![]()
Ga eens met ze hardlopen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Die twee katten die ik hier heb doen echt geen flikker. Zitten maar een beetje stom voor zich uit te kijken...
Hoe krijg je het uit je toetsenbord .quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Snorremans, wil je niet lekker op de FP leuke positieve berichten komen schrijven over van alles.
![]()
Snorremansquote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
![]()
Hoe oud was die Skoda? En wat voor model?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb vandaag in een skoda gereden, dat doe ik dus ook nooit meer.
Verdrink ze!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Die twee katten die ik hier heb doen echt geen flikker. Zitten maar een beetje stom voor zich uit te kijken...
Fabia combi uit 2005 ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe oud was die Skoda? En wat voor model?
Het zou mij werkelijk geen reet interesseren.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je bent moslim. Dan is het toch gewoon naar om al die reacties te moeten lezen.
Je moet ook zo'n wielrenbroek kopen met een kussentje. Straks ben je steriel.quote:
Mani huilt zichzelf toch ook niet elke avond in slaap omdat iemand weer anti-homo reageert in een of ander gaypride topicquote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je bent moslim. Dan is het toch gewoon naar om al die reacties te moeten lezen.
Ja thnxquote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dan niet hè, krijg dan de tering mar met je positiviteit
Rot toch op johquote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n wielrenbroek kopen met een kussentje. Straks ben je steriel.
Mani zie ik standaard negatieve moslimtopics openen. Is dit toeval?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mani huilt zichzelf toch ook niet elke avond in slaap omdat iemand weer anti-homo reageert in een of ander gaypride topic
Krijg je zulke berichten:quote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dan niet hè, krijg dan de tering mar met je positiviteit
quote:Voorbijganger haalt jongen uit brandende woning:P
Het leek een brandje dat misschien nog net het huis-aan-huis-blad van Schoonhoven zou halen. Maar het werd een brand met een verhaal:P
Een voorbijganger zag dat de vlammen uit het dak van een rijtjeshuis sloegen, "trapte vol op de rem", liep op de woning af en trapte de voordeur in Ghahahahaha.
....
We gaan je echt niet uitlachen hoor.quote:
Niet meer hoor, ik open nu alleen nog geile leraressen topics.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zie ik standaard negatieve moslimtopics openen. Is dit toeval?
Mani wil ook gewoon niet van een flat gegooid worden met zijn hoofd naar beneden.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zie ik standaard negatieve moslimtopics openen. Is dit toeval?
De Djeez van NWS...quote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet meer hoor, ik open nu alleen nog geile leraressen topics.
Als er een kat in dat brandende huis zat had ik hem gewoon lekker laten zitten hoor gahahahahaa:Pquote:
Echt hequote:Op zondag 12 juli 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er een kat in dat brandende huis zat had ik hem gewoon lekker laten zitten hoor gahahahahaa:P
Als ik Mani dan van een flat mag gooien wil ik ook wel moslim wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani wil ook gewoon niet van een flat gegooid worden met zijn hoofd naar beneden.
Moet wel je halve penis eraf.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik Mani dan van een flat mag gooien wil ik ook wel moslim worden
quote:
Had jullie wel laten zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er een kat in dat brandende huis zat had ik hem gewoon lekker laten zitten hoor gahahahahaa:P
Maar dan wat goedkoper allemaal. Motorisch is het allemaal wel prima, maar alle technische dingen werken gewoon kut.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd, want ¦koda is technisch gezien gewoon een Volkswagen.
Oké dan. Ik heb zelf 6 jaar SEAT gereden (ook onderdeel van Volkswagen). Was altijd prima.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dan wat goedkoper allemaal. Motorisch is het allemaal wel prima, maar alle technische dingen werken gewoon kut.
Ik zelf alleen maar Japans, dat rijd gewoon anders, daar kan het ook aan liggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké dan. Ik heb zelf 6 jaar SEAT gereden (ook onderdeel van Volkswagen). Was altijd prima.
Dat heb ik ook, al heb ik ook een Peugeot gehad en dat wens je echt niemand toe.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zelf alleen maar Japans, dat rijd gewoon anders, daar kan het ook aan liggen.
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al heb ik ook een Peugeot gehad en dat wens je echt niemand toe.
Zou kunnen. Ik rijd tegenwoordig Ford. Voorlopig wil ik niks anders meer.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zelf alleen maar Japans, dat rijd gewoon anders, daar kan het ook aan liggen.
Ik ken te veel mensen die een Peugeot hadden en daar problemen mee hadden. Het merk staat bij mij ook laag aangeschreven. Nog lager aangeschreven staat Suzuki. Wat een waardeloze baggerauto's zijn dat.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al heb ik ook een Peugeot gehad en dat wens je echt niemand toe.
Ik had op zich nog geluk, maar een magnetron klinkt beter.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]net als Renault. Dat was trouwens wel mijn eerste auto, maar dat wil ik snel vergeten, die stond binnen 5 maanden al weer op de sloop.
Nou een Alto is wel de top onder de magnetrons, ik bedoel het is niet veel maar het rijdt wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken te veel mensen die een Peugeot hadden en daar problemen mee hadden. Het merk staat bij mij ook laag aangeschreven. Nog lager aangeschreven staat Suzuki. Wat een waardeloze baggerauto's zijn dat.
Wat voor auto heb je nu dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had op zich nog geluk, maar een magnetron klinkt beter.
Nu mijn 2e Toyota.quote:
Gemaakt door moslims zeker?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog lager aangeschreven staat Suzuki. Wat een waardeloze baggerauto's zijn dat.
Zolang je de snelweg niet op hoeft...quote:Op zondag 12 juli 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou een Alto is wel de top onder de magnetrons, ik bedoel het is niet veel maar het rijdt wel.
Ja dat is wel lekker rijden.quote:
Nee, maar als stadsding.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang je de snelweg niet op hoeft...
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad:
[ afbeelding ]
Dat was wel de beste auto die ik ooit gehad heb.
Opvallend. Op FOK! is de Note veruit de populairste Nissan. Heel veel users hebben er meerdere.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |