Hoezo? We doen gewoon wat er is afgesproken. "Specuquote:
Stopcontact is wanneer je iemand ontvriendt op Facebook.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef Webschip het volgende:
Dat ding heet een wandcontactdoos en geen stopcontact.
Jij noemt verkeerslichten zeker ook geen stoplichten.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef Webschip het volgende:
Je hebt wel opgelet bij elektrotechnique.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef Webschip het volgende:
Wat is dit voor code?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Zij BRengt ROzen Op GErrits GRaf Bij VIes GRIJS Weer
Heb jij een klacht ingediend over mijn racistische benadering?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:45 schreef Triggershot het volgende:
Heeft Speculantaarn al z'n kleurtje ingeleverd na al mijn klachten?
Nee. We wachten eigenlijk op jouw vertrek.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:45 schreef Triggershot het volgende:
Heeft Speculantaarn al z'n kleurtje ingeleverd na al mijn klachten?
Zoveel topicreports gemaakt, neem aan dat er iets mee is gedaan toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij een klacht ingediend over mijn racistische benadering?
Ik ben al in 2012 vertrokken.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. We wachten eigenlijk op jouw vertrek.
Nee, die lees ik nooit natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoveel topicreports gemaakt, neem aan dat er iets mee is gedaan toch?
JWZ, one love babequote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik net in mijn thee gedaan. Maar zo los eten is niet heel erg mijn ding.
[..]
Verstandig.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die lees ik nooit natuurlijk.
Oh dat is lang geleden. Die was ik alweer vergeten.quote:
F&L / Islam, Bye.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |