SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2015 17:13:18 ]
Als het helemaal kapot is zonder nevenschade.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wanneer is iets "perfect beschadigd".
Iets kan toch ook helemaal kapot met nevenschade?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het helemaal kapot is zonder nevenschade.
Ja, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iets kan toch ook helemaal kapot met nevenschade?
Geen idee. Dat moet je Mans maar vragen.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wanneer is iets "perfect beschadigd"?
Daarom heet het ook nevenschade.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.
Bijvoorbeeld. Als je een kopje kapot gooit op de grond, bij hoeveel scherven kan je spreken over een "perfecte beschadiging"?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je Mans maar vragen.
Mail hem die vraag.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Als je een kopje kapot gooit op de grond, bij hoeveel scherven kan je spreken over een "perfecte beschadiging"?
Goed ideequote:
Had ik net in mijn thee gedaan. Maar zo los eten is niet heel erg mijn ding.quote:
quote:
Een eetlepel honing en dan een slok thee (met honing) erachteraan.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik net in mijn thee gedaan. Maar zo los eten is niet heel erg mijn ding.
Mijn vader zei ook al cognac, maar ik ben bang dat ze een ambulance kunnen bellen dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Een eetlepel honing en dan een slok thee (met honing) erachteraan.
Honingrum wil ook wel helpen, maar dat ga ik jou niet adviseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |