Neem aan dat je mijn punt wel snapt toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan was die jongen nooit in het nieuws geweest he?
Waarom is dat uberhaupt belangrijk?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij was dan zeker voorbij gelopen omdat hij moslim was.
Of je neemt het allemaal niet zo serieus.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zo kijk ik ook als ik zo'n conversatie tussen Mutant01 en jou lees.
Vergelijkbaar topic:quote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier op FOK is dat allemaal heel belangrijk.
Jeetje 2003quote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar topic:
NWS / Voorbijganger redt kinderen uit brandend huis
Dus het kan nog veel erger
Ik snap wat je wilt bereiken en zeg dat dit niet de goeie manier is.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neem aan dat je mijn punt wel snapt toch?
Toen had ik gewoon nog een leven.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar topic:
NWS / Voorbijganger redt kinderen uit brandend huis
Dus het kan nog veel erger
Ja maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. Het is gewoon typisch dat negatieve moslim berichten hier als een trein lopen en dit soort berichten nauwelijks op wordt gereageerd.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt bereiken en zeg dat dit niet de goeie manier is.
Je maakt hem nu speciaal omdat hij moslim is, terwijl hij iets menselijks heeft gedaan.
Dan zeg je eigenlijk dat menselijk gedrag bij moslims niet kan, of dat het dan extra bijzonder is.
Neem aan dat je mijn punt wel snapt toch?
Wat maakt jou dat nou uit.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. Het is gewoon typisch dat negatieve moslim berichten hier als een trein lopen en dit soort berichten nauwelijks op wordt gereageerd.
Hoezo dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het naar voor de moslims die hier op fok zitten en/of meelezen.
Ik zei al eerder dat dat bij alle goed nieuws topics zo is.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. Het is gewoon typisch dat negatieve moslim berichten hier als een trein lopen en dit soort berichten nauwelijks op wordt gereageerd.
quote:Nieuwswaarde is gelijk aan het aantal doden keer de onverwachtheid van de gebeurtenis gedeeld door de afstand.
Mja dat is zo. Nja hij zakt vanzelf wel naar beneden.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat dat bij alle goed nieuws topics zo is.
Daar valt gewoon niet uitgebreid op te reageren.
[..]
Nog pijn aan je reet?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Snorremans, wil je niet lekker op de FP leuke positieve berichten komen schrijven over van alles.
Je weet hoe ik van positiviteit hou![]()
![]()
Ga eens met ze hardlopen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Die twee katten die ik hier heb doen echt geen flikker. Zitten maar een beetje stom voor zich uit te kijken...
Hoe krijg je het uit je toetsenbord .quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Snorremans, wil je niet lekker op de FP leuke positieve berichten komen schrijven over van alles.
Je weet hoe ik van positiviteit hou![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |