Snorremansquote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Snorremans, wil je niet lekker op de FP leuke positieve berichten komen schrijven over van alles.
Je weet hoe ik van positiviteit hou![]()
![]()
Hoe oud was die Skoda? En wat voor model?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb vandaag in een skoda gereden, dat doe ik dus ook nooit meer.
Verdrink ze!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Die twee katten die ik hier heb doen echt geen flikker. Zitten maar een beetje stom voor zich uit te kijken...
Fabia combi uit 2005 ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe oud was die Skoda? En wat voor model?
Het zou mij werkelijk geen reet interesseren.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je bent moslim. Dan is het toch gewoon naar om al die reacties te moeten lezen.
Je moet ook zo'n wielrenbroek kopen met een kussentje. Straks ben je steriel.quote:
Mani huilt zichzelf toch ook niet elke avond in slaap omdat iemand weer anti-homo reageert in een of ander gaypride topicquote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je bent moslim. Dan is het toch gewoon naar om al die reacties te moeten lezen.
Ja thnxquote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dan niet hè, krijg dan de tering mar met je positiviteit
Rot toch op johquote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n wielrenbroek kopen met een kussentje. Straks ben je steriel.
Mani zie ik standaard negatieve moslimtopics openen. Is dit toeval?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mani huilt zichzelf toch ook niet elke avond in slaap omdat iemand weer anti-homo reageert in een of ander gaypride topic
Krijg je zulke berichten:quote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dan niet hè, krijg dan de tering mar met je positiviteit
quote:Voorbijganger haalt jongen uit brandende woning:P
Het leek een brandje dat misschien nog net het huis-aan-huis-blad van Schoonhoven zou halen. Maar het werd een brand met een verhaal:P
Een voorbijganger zag dat de vlammen uit het dak van een rijtjeshuis sloegen, "trapte vol op de rem", liep op de woning af en trapte de voordeur in Ghahahahaha.
....
We gaan je echt niet uitlachen hoor.quote:
Niet meer hoor, ik open nu alleen nog geile leraressen topics.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zie ik standaard negatieve moslimtopics openen. Is dit toeval?
Mani wil ook gewoon niet van een flat gegooid worden met zijn hoofd naar beneden.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zie ik standaard negatieve moslimtopics openen. Is dit toeval?
De Djeez van NWS...quote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet meer hoor, ik open nu alleen nog geile leraressen topics.
Als er een kat in dat brandende huis zat had ik hem gewoon lekker laten zitten hoor gahahahahaa:Pquote:
Echt hequote:Op zondag 12 juli 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er een kat in dat brandende huis zat had ik hem gewoon lekker laten zitten hoor gahahahahaa:P
Als ik Mani dan van een flat mag gooien wil ik ook wel moslim wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani wil ook gewoon niet van een flat gegooid worden met zijn hoofd naar beneden.
Moet wel je halve penis eraf.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik Mani dan van een flat mag gooien wil ik ook wel moslim worden
quote:
Had jullie wel laten zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er een kat in dat brandende huis zat had ik hem gewoon lekker laten zitten hoor gahahahahaa:P
Maar dan wat goedkoper allemaal. Motorisch is het allemaal wel prima, maar alle technische dingen werken gewoon kut.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd, want ¦koda is technisch gezien gewoon een Volkswagen.
Oké dan. Ik heb zelf 6 jaar SEAT gereden (ook onderdeel van Volkswagen). Was altijd prima.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dan wat goedkoper allemaal. Motorisch is het allemaal wel prima, maar alle technische dingen werken gewoon kut.
Ik zelf alleen maar Japans, dat rijd gewoon anders, daar kan het ook aan liggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké dan. Ik heb zelf 6 jaar SEAT gereden (ook onderdeel van Volkswagen). Was altijd prima.
Dat heb ik ook, al heb ik ook een Peugeot gehad en dat wens je echt niemand toe.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zelf alleen maar Japans, dat rijd gewoon anders, daar kan het ook aan liggen.
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al heb ik ook een Peugeot gehad en dat wens je echt niemand toe.
Zou kunnen. Ik rijd tegenwoordig Ford. Voorlopig wil ik niks anders meer.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zelf alleen maar Japans, dat rijd gewoon anders, daar kan het ook aan liggen.
Ik ken te veel mensen die een Peugeot hadden en daar problemen mee hadden. Het merk staat bij mij ook laag aangeschreven. Nog lager aangeschreven staat Suzuki. Wat een waardeloze baggerauto's zijn dat.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al heb ik ook een Peugeot gehad en dat wens je echt niemand toe.
Ik had op zich nog geluk, maar een magnetron klinkt beter.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]net als Renault. Dat was trouwens wel mijn eerste auto, maar dat wil ik snel vergeten, die stond binnen 5 maanden al weer op de sloop.
Nou een Alto is wel de top onder de magnetrons, ik bedoel het is niet veel maar het rijdt wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken te veel mensen die een Peugeot hadden en daar problemen mee hadden. Het merk staat bij mij ook laag aangeschreven. Nog lager aangeschreven staat Suzuki. Wat een waardeloze baggerauto's zijn dat.
Wat voor auto heb je nu dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had op zich nog geluk, maar een magnetron klinkt beter.
Nu mijn 2e Toyota.quote:
Gemaakt door moslims zeker?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog lager aangeschreven staat Suzuki. Wat een waardeloze baggerauto's zijn dat.
Zolang je de snelweg niet op hoeft...quote:Op zondag 12 juli 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou een Alto is wel de top onder de magnetrons, ik bedoel het is niet veel maar het rijdt wel.
Ja dat is wel lekker rijden.quote:
Nee, maar als stadsding.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang je de snelweg niet op hoeft...
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad:
[ afbeelding ]
Dat was wel de beste auto die ik ooit gehad heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |