Weet niet hoor, als je dat elke dag gaat doen is het leuke er wel een beetje vanaf.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Btw wat denk jij, moet het kunnen, landen waar ze homo's van flats willen gooien?
Sporadisch moet kunnen?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet hoor, als je dat elke dag gaat doen is het leuke er wel een beetje vanaf.
Hij had maar 2 dagen om alles uit de kast te halen, vandaar dat extreme.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk klaagt hier ook altijd hoe hij een extremistische haatzaaier die 2 dagen mod is geweest wordt genoemd.
Coalitie, Pimmetje en Kutmocro wisten dat al 13 jaar gelezen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Die grootste homofoben grijpen elkaar het liefst zelf onder de jurk.
Wel stiekem natuurlijk, ziet Allah het niet.
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij had maar 2 dagen om alles uit de kast te halen, vandaar dat extreme.
122. Ik ben inmiddels bijna langer FP-redacteur dan ik ooit mod ben geweest. Nog drie dagen volhouden.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij had maar 2 dagen om alles uit de kast te halen, vandaar dat extreme.
Dezequote:Op zondag 12 juli 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die haatspeech van een tijdje terug?
Ja die.quote:
Als publieke spreker z'n text aflezen vanaf een telefoon. #getthefuckoutofherequote:
je bent fan, geef het maar toe.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit ik dit eigenlijk nog een keer te kijken?
Sinds wanneer is dat een vereiste om jezelf rapper te noemen dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat liedje van Wolf hoort met Sjaak hoor je dat hij ook al niet kan rappen.
Enkeltje Gaza.quote:
Goeie.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste om jezelf rapper te noemen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |