Hij is professioneel opruier. En hij wordt op handen gedragen door een bepaald deel van de inwoners van dit land. Hij heeft meer dan 13.000 volgers op Twitter.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat liedje van Wolf hoort met Sjaak hoor je dat hij ook al niet kan rappen.
Tig maal minder dan een gemiddeld voetbalwedstrijd van interstedelijk niveau dus. Blijf wel realistisch.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is professioneel opruier. En hij wordt op handen gedragen door een bepaald deel van de inwoners van dit land. Hij heeft meer dan 13.000 volgers op Twitter.
Dat zei ik al eerder ergens, die jonge Marokkaantjes die nu al half kansloos zijn kijken ontzettend tegen hem op. En zo'n fantastisch voorbeeld is het niet. Doet nog steeds veel te stoer met zijn strafblad.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is professioneel opruier. En hij wordt op handen gedragen door een bepaald deel van de inwoners van dit land. Hij heeft meer dan 13.000 volgers op Twitter.
Toch handig zo'n overzicht mentaal beperkten in 1x.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twitter?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch handig zo'n overzicht mentaal beperkten in 1x.
Ja. Maar zijn volgers in het bijzonder.quote:
Ja, dat had ik al vernomen. Domme lul is het.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Drone komt neer bij landingsbaan Schiphol
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: GeenStijl
Dit is hoe Appa te werk gaat. Gewoon de suggestie wekken dat een bus met moslims 'op weg naar het gebed' zomaar wordt stilgezet om inzittenden te fouilleren. In werkelijkheid is het een foto van de aanhoudingen na de rellen in de Haagse Schilderswijk.
Mannetjes als Appa, met hun haatzaaiende, opruiende praatjes, onder het mom van "vrijheid van meningsuiting", zijn gevaarlijk.
Alleen zie jij het liefst dat hij dat niet meer mag zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Mannetjes als Appa, met hun haatzaaiende, opruiende praatjes, onder het mom van "vrijheid van meningsuiting", zijn gevaarlijk.
Wat een onzin. Ik vind jou veel gevaarlijker eerlijk gezegd. En de Telegraaf.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: GeenStijl
Dit is hoe Appa te werk gaat. Gewoon de suggestie wekken dat een bus met moslims 'op weg naar het gebed' zomaar wordt stilgezet om inzittenden te fouilleren. In werkelijkheid is het een foto van de aanhoudingen na de rellen in de Haagse Schilderswijk.
Alleen een veel groter bereik.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad dezelfde stijl als Appa.
Nee, ik zie meer in het strafrechtelijk vervolgen van mensen die opruien en haatzaaien. Verder vraag ik me af waarom het stuk stront niet oprot uit Nederland.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen zie jij het liefst dat hij dat niet meer mag zeggen.
Lijkt mij niet de goede aanpak, gewoon onschadelijk maken door publiekelijk al zijn onzin door te prikken.
Als je de vrijheid van meningsuiting aan gaat passen voor zo'n mongool heb je als land verloren.
Ik ga hier wijselijk niks op zeggen. Ik neem het voor kennisgeving aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind jou veel gevaarlijker eerlijk gezegd. En de Telegraaf.
Dat is hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik zie meer in het strafrechtelijk vervolgen van mensen die opruien en haatzaaien.
Dat lijkt mij inderdaad heel wijs.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga hier wijselijk niks op zeggen. Ik neem het voor kennisgeving aan.
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
Ik voel veel liefde hier vandaag, jongens!
Heb al gegetenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog een uurtje Fatima, dat hoor jij ook te weten.
Vis. Falafel.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog even wachten dus. Weet je al wat je gaat eten?
Waarschijnlijk vrijdag.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
LekkerWeet je al wanneer suikerfeest is?
Slijmturk.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om een keer bij te zien eigenlijk.
Jij houdt wel van een paar ballen in je mond hequote:Op zondag 12 juli 2015 21:11 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb goed nieuws voor LTVDK.
Vanavond gaan we de veg ballen proeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |