SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:we Turks are so used to lying and cheating that we continue to do it at all costs and at all levels. We are such hypocrites that there is no limit…
http://www.hurriyetdailyn(...)=85265&NewsCatID=469
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef moemoe het volgende:
Nou Elfletterig, speciaal voor jou probeer ik het 1 dagje met deze UI.
Ben je het er niet mee eens dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil langs deze weg graag mijn zorg uitspreken over de gekozen topictitel.
Ik zie altijd een kotsende naaktslak in dat plaatje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Bij nader inzien vind ik dit veel zorgwekkender:
[ afbeelding ]
Komt omdat zij door mijn verjaardag precies weet dat wij perfect bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
moemoe is gewoon stiekem verliefd op Specu
Zij is wel tevreden met jouw sterretje dus?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat zij door mijn verjaardag precies weet dat wij perfect bij elkaar passen.
specumoemoequote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
moemoe is gewoon stiekem verliefd op Specu
Ik vooral een anatomisch misbaksel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie altijd een kotsende naaktslak in dat plaatje.
Niet symmetrisch genoeg voor je?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vooral een anatomisch misbaksel.
Het is meer dat een vogel met zo'n lichaam en zulke kleine pootjes nooit overeind kan blijven staan.quote:
Omdat Fokkerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom heette het vorige deel van deze SC trouwens #1?#dtv
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slaap jij ooit voor 04.00 uur 's nachts?
Ik ging nog niet weg. Ik zei goedenacht, zoals je ook goedemorgen, goedemiddag of goedenavond kunt zeggen,quote:
Sssst ...quote:
U-huh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:46 schreef Specularium het volgende:
Ik ben hier veel te verlegen voor hoor.
Sorry dearquote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:43 schreef Mani89 het volgende:
Ja maar nu lig ik al in bed, doe volgende keer aub een lokroep.
Ben je een merel of zo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:43 schreef Mani89 het volgende:
Ja maar nu lig ik al in bed, doe volgende keer aub een lokroep.
Hoezo een kort avondje? Het is bijna 4 uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Zo dat was een kort avondje
daar zijn we weer
kort avondje stappenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo een kort avondje? Het is bijna 4 uur.
Ah ok.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
kort avondje stappen
of nacht, whatever
Mietje!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
kort avondje stappen
of nacht, whatever
Rondje?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:58 schreef Kauai het volgende:
Waarom is dat rondje naast de TT van dit topic eigenlijk geel
Dat ze er gewoon normale woorden instoppenquote:
Nu stond 't op een wat moeilijker niveau afgesteld.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze er gewoon normale woorden instoppen
Wat heb je gedronken vanavond en vannacht?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:58 schreef Kauai het volgende:
Waarom is dat rondje naast de TT van dit topic eigenlijk geel
Oh mobiel? Als die geel is betekent het volgens mij dat het topic actief is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja nouja die aangeeft hoe vol het topic al is
Vooral woorden die je normaal amper gebruiktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu stond 't op een wat moeilijker niveau afgesteld.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken vanavond en vannacht?
Ja maar het is altijd alleen bij dit topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh mobiel? Als die geel is betekent het volgens mij dat het topic actief is.
Dit is een bijzonder topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja maar het is altijd alleen bij dit topic.
Weer wat geleerd...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:06 schreef Kauai het volgende:
[..]Ik bedoel dit. Hopen dat de foto het doet
[ afbeelding ]
Zo op foto is die TT best vreemd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:06 schreef Kauai het volgende:
[..]Ik bedoel dit. Hopen dat de foto het doet
[ afbeelding ]
Omdat het een sticky topic is gok ikquote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja maar het is altijd alleen bij dit topic.
Oh, dacht al dat ik gek werd en cirkels voor me ging zien die er niet zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik fok weinig op m'n mobiel. Ik zit op mijn desktop pc; daar zie je die cirkels niet.
Ah vandaar.quote:
Good night!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:22 schreef LTVDK het volgende:
Nu ik dit mysterie heb opgelost ga ik slapen
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:22 schreef LTVDK het volgende:
Nu ik dit mysterie heb opgelost ga ik slapen
Volgens mij is hij disappointed.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je mad, of sad, of teleurgesteld?
Vechten!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 05:02 schreef Fokker89 het volgende:
moemoe moet gewoon even lekker haar mondje houden soms
Jij ook, dus dat komt mooi uit. Waarschijnlijk zijn jullie een perfect koppel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 05:02 schreef Fokker89 het volgende:
moemoe moet gewoon even lekker haar mondje houden soms
Jij weet dan weer niet waarover je het hebt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 05:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij ook, dus dat komt mooi uit. Waarschijnlijk zijn jullie een perfect koppel.
Tja, dat is al zo zolang ik op FOK! kom. Niks nieuws, dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 05:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij weet dan weer niet waarover je het hebt.
Ik heb gisteren een glas wijn gedronken....het is weer zover.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 05:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij weet dan weer niet waarover je het hebt.
Kotsen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een glas wijn gedronken....het is weer zover.
Nee joh, nergens last van, maar dit was leuker voor fokker.quote:
En waarom negeer je mijn dms boefquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, nergens last van, maar dit was leuker voor fokker.
Ik heb helemaal geen dm gekregen.quote:
Hij had uccie.rar nog niet, hij heeft nu de Limited Edition gekregen.quote:
Gelukkig heb ik de Platinum.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij had uccie.rar nog niet, hij heeft nu de Limited Edition gekregen.
Dan krijgje automatisch updatesquote:
Vooral mannen, maar goeie vraag.quote:
LTKDV?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In dit geval is het ook een man ja.
Nja hopelijk is het een troll.
Nou in dit geval is er wel een specifiek geval, maar dat is een werksituatie.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar weer zo ja, ik weet wel beter.
Oh dat lees ik al niet meer.quote:
Door Yasmin ging ik toch lezen, goed gemod hoor.quote:
je bent zelf een met.quote:
Sukkel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Gister ook iemand op werk. Besteld rode wijn. Dus ik brengen. Zegt die ik betaal nietDus ik weer de prijs herhalen. Hij weer ja ik ga niet betalen
Haal de chef er maar bij
![]()
Chef komt, binnen een 10 sec had die betaald.
Kneus met z'n grote mond.
Is het ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:35 schreef YokiKater het volgende:
Werken in de horeca lijkt mij dus echt lastig, eigenlijk een soort hel.
Bedankt Ans.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Door Yasmin ging ik toch lezen, goed gemod hoor.
Houd mij er lekker buiten ja.quote:
Nee, nu wil ik hier 50 delen van.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooie TT voor het volgende deel van deze SC.
Saai hoor....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik hier 50 delen van.
Heeft hij je weer badselfie's gestuurd?quote:
Ieuw.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft hij je weer badselfie's gestuurd?
Zou hij voor het eerst ongesteld geworden zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft hij je weer badselfie's gestuurd?
Zo is tim gewoon, tijdens de barbecue gaat hij waarschijnlijk ook gewoon in bad zittenquote:
Gelukkig zijn er mensen die niet denken in problemen maar oplossingen:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Zonder mannen was er nu geen oorlog geweest.
Ooit heeft een vrouw besloten een bedrijf te starten die alleen maar andere vrouwen in dienst nam, dit was het resultaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die niet denken in problemen maar oplossingen:
http://www.vice.com/read/(...)-to-all-our-problems
Ligt aan het bedrijf (of mannen ongetwijfeld), in kloosters met alleen maar vrouwelijke nonnen is het altijd pais en vree.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ooit heeft een vrouw besloten een bedrijf te starten die alleen maar andere vrouwen in dienst nam, dit was het resultaat.
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html
Ik moest weer veel te hard lachen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:39 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/ThugLifeClips/videos/1200673376628290/
Hahaha
Dit gebruik ik al vijf jaar, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Weer wat nieuws geleerd, als je een reactie typt en daarna tab + spatiebalk doet krijg je de preview te zien
2 keer tab + spatie is post plaatsen
Ik zit hier nog geen 5 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gebruik ik al vijf jaar, maar toch bedankt
Met een trackpad is dat sneller dan tab en spatiequote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zal het zijn.
Maar dan pak je elke keer je muis en klik je op invoeren? Dat kost toch te veel tijd.
En dan? Dat is pagina opslaanquote:
Komt er ook een achter.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Weer wat nieuws geleerd, als je een reactie typt en daarna tab + spatiebalk doet krijg je de preview te zien
2 keer tab + spatie is post plaatsen
Ga je nou tof lopen doen omdat je een sneltoets weet?quote:
Je bent nog een noobquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:10 schreef Fylax het volgende:
Mja ik zit hier dan ook al langer dan LTVDK
Nee, doet niks, ctrl+s zorgt voor doorstrepen en cmd+s voor pagina opslaanquote:
Hmmm oke, weet dat het vroeger wel werkte.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, doet niks, ctrl+s zorgt voor doorstrepen en cmd+s voor pagina opslaan
Incidentje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:28 schreef Viro het volgende:
Dacht dat vannacht tuig weer bezig was met rellen, hoorde een heli vliegen maar blijkbaar was het voor iets anders Schietpartij Den Haag: twee gewonden
Hoorde em ook ja:pquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:28 schreef Viro het volgende:
Dacht dat vannacht tuig weer bezig was met rellen, hoorde een heli vliegen maar blijkbaar was het voor iets anders Schietpartij Den Haag: twee gewonden
Geen idee. Hij was zo sacho dat het mij niets zou verbazenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het de klant die niet wou betalen voor de wijn?
Terechte schietpartij dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het de klant die niet wou betalen voor de wijn?
Eerst rellen, nu een schietpartij. Whats next?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Hij was zo sacho dat het mij niets zou verbazen
Waarom nou gelijk weer zo grof?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal niet, kijken of jij het leuk vindt als iemand in jouw aars een schietpartij heeft.
Wat is dat nu weer voor een kutsmoes zeg.quote:
Je bent zelf een kutsmoesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een kutsmoes zeg.
Dat zijn de vieze.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:12 schreef Viro het volgende:
Oh en ze denkt dat make up al haar "onzekerheden" verbergt
Is dit omdat ik blank ben? Racist.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutsmoesEn omdat het kan
Make upquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:12 schreef Viro het volgende:
StiefzusjesVooral de jongste, klagen dat ze dik is en wil afvallen maar ondertussen om de dag een kapsalon wegkanen
Paar keer aangeboden om haar te begeleiden in de sportschool maar altijd heeft ze een excuus klaar staan. Oh en ze denkt dat make up al haar "onzekerheden" verbergt
Ja leuk, beest verzuipt bijna omdat ie niet kan zwemmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou![]()
![]()
http://9gag.com/gag/a1YdWVw?sc=gif
Panters horen gewoon te kunnen zwemmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, beest verzuipt bijna omdat ie niet kan zwemmen.
Kan gewoon. Of een glaasje water in het gezicht gooien zodat het lekker uitlooptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms wil ik echt tegen die plamuurdozen zeggen dat ze er niet uit zien.
Zelfs ik vind het wat ver gaan hierom tequote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou![]()
![]()
http://9gag.com/gag/a1YdWVw?sc=gif
Beest word toch gered jongens.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs ik vind het wat ver gaan hierom te-en
make up kan, maar niet hele lagen waardoor je hele kop glimt zodra er licht op schijntquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms wil ik echt tegen die plamuurdozen zeggen dat ze er niet uit zien.
Jij moet gewoon niet zo tof doen omdat je toevallig lacht om iets wat helemaal niet grappig is.quote:
Ga ik later bij mijn kinderen ook doen. Peuters in zee gooien met als boodschap 'jullie horen gewoon te kunnen zwemmen'quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Panters horen gewoon te kunnen zwemmen.
Dat is een beetje te.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet eens weten, bolletje vet is 1,50/60m groot en weegt volgens mij 75/80kg.
Daar vinden de linkse hippies en hardcore misantropen elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:23 schreef Viro het volgende:
Wel grappig dat fok!kers geen fuck geven als een persoon wordt neergeschoten maar hele maar over de zeik gaan zodra het om een dier gaat![]()
Fok!kers
nou ja bijna alle fok!kers.
Ik zou om allebei wel een giechel kunnen laten denk ik. Als ik maar geen bloed over me heen krijgquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:23 schreef Viro het volgende:
Wel grappig dat fok!kers geen fuck geven als een persoon wordt neergeschoten maar hele over de zeik gaan zodra het om een dier gaat![]()
Fok!kers
nou ja bijna alle fok!kers.
Dat is niet het enige. Ze liep ook te klagen dat ze niet kon slapen omdat ex en ik samen serie keken op netflix op een zaterdag om 22u in de avond. Ex zei dat een schoonheidslaapje bij haar verspilde moeite wasquote:
Klinkt als een goede band...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is niet het enige. Ze liep ook te klagen dat ze niet kon slapen omdat ex en ik samen serie keken op netflix op een zaterdag om 22u in de avond. Ex zei dat een schoonheidslaapje bij haar verspilde moeite was![]()
Dit soort grapjes zou ik ook maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ex zei dat een schoonheidslaapje bij haar verspilde moeite was![]()
Ja de rest weg laten...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt allemaal wel mee ja.
Yasmin.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Wel goed voor de relatie denk ik, lekker samen met LTVDK kittens verdrinken
Doe normaal joh, katten zijn heiligquote:
Dan moet je misschien toch iemand met meer compassie zoeken om mee te trouwenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe normaal joh, katten zijn heiligIk zou eerder jou verdrinken dan een kat ... al zegt dat weinig natuurlijk
Als Yasmin en ik gaan trouwen nemen we gewoon een katquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch iemand met meer compassie zoeken om mee te trouwen
Fokker gaat hier straks op reageren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Yasmin en ik gaan trouwen nemen we gewoon een kat
Heb er nu 2 hier en die chillen gewoon hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan filmpjes maken als je ze in het zwembad gooitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beest sprong er zelf in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan filmpjes maken als je ze in het zwembad gooit
lachen gieren brullen
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt zin om Yasmin te waterboarden.
Zal ze het zelf eens meemaken
Ik hoop dat je bad straks gewoon overstroomtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan filmpjes maken als je ze in het zwembad gooit
lachen gieren brullen
Hopen dat ik bijna verdrink, heeft yasmin weer wat te lachenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bad straks gewoon overstroomt
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat ik bijna verdrink, heeft yasmin weer wat te lachen
'waterboarden'quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt zin om Yasmin te waterboarden.
Zal ze het zelf eens meemaken
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat ik bijna verdrink, heeft yasmin weer wat te lachen
Nee!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon even gezellig doen?
Ik ga even niet eten denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:19 schreef Specularium het volgende:
Ik ga lekker even de ramen zemen denk ik.
Daar is het toch helemaal geen weer voor joh, heel de tijd boven zo'n warme plaat hangenquote:
Het is hier 20 graden met een briesje, beter kan niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het toch helemaal geen weer voor joh, heel de tijd boven zo'n warme plaat hangen
Kip eten, lam neuken. Zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
Ik eet kip voor mijn Syrische broeders.
Heb ik ook steeds.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:20 schreef timmmmm het volgende:
Misschien is het een goed idee als die teringapp van de NOS even rioriteiten leert stellen. Nee, dat Williams weer een of andere tenniswedstrijd wint, is géén breaking news.
Als je zo op d'r blijft bitchen wil ze straks niet naar de barbecuequote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:28 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Hondenbezitters hardleers
Kijk yasmin even doen of ze een dierenvriend is. Gelukkig weten wij inmiddels beter
Haar liefde voor jou zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo op d'r blijft bitchen wil ze straks niet naar de barbecue
Doe es niet zo gemeen joh lul.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haar liefde voor jou zou genoeg moeten zijn.
Of wacht.
Zie OPquote:
Ik zorg gewoon dat ik wat katten heb om te verdrinkenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo op d'r blijft bitchen wil ze straks niet naar de barbecue
Gewoon strafrechtelijk vervolgen, dat soort mensen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:28 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Hondenbezitters hardleers
Kijk yasmin even doen of ze een dierenvriend is. Gelukkig weten wij inmiddels beter
Die een achterruit inslaan jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon strafrechtelijk vervolgen, dat soort mensen.
Sommigen noemen hem 'de schedel', sommigen noemen hem 'de meest verzuurde zeikstraal ooit'. Wij kennen hem al timmmmm.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommigen noemen hem 'de schedel', sommigen noemen hem 'de meest verzuurde zeikstraal ooit'. Wij kennen hem al timmmmm.
Als je het wat ver vindt, kan je bij LTVDK overnachten heb ik gehoord.quote:
Gisteren zei hij wel allemaal hele aardige dingen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |