Echt onbegrijpelijk dit. Ik vraag me serieus af wat deze "mensen" dan wel snappen van hoe het zo'n beetje werkt in het leven. Ongemerkt groeit er een ontzettend gedegenereerd ras lijkt het wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:40 schreef Loekie1 het volgende:
ROTTERDAM -
Op diverse plaatsen in het land heeft de politie honden moeten bevrijden die door hun baasjes zijn achtergelaten in een loeihete auto. Zo zijn zaterdag honden uit auto's gered op parkeerterreinen bij Avifauna, in Leiderdorp en in Barendrecht.
http://www.telegraaf.nl/b(...)niet_in_auto___.html
Ik weet wel hoe dat komt, dat komt doordat niet heel Nederland de krant leest en veel mensen denken dat een hond wel tegen warmte kan.
Wat zou helpen is een landelijke voorlichtingscampagne met posters.
Per ongeluk inderdaad. Volgende keer beter aan denken mevrouwtje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:55 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Die mensen doen het ook niet express
Dat er een ruit moet worden ingeslagen okee, maar pak dan dat kleine ruitje waarna je toegang tot de auto verschaft.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Per ongeluk inderdaad. Volgende keer beter aan denken mevrouwtje.
Of laat je hond niet achter in een autoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Dat er een ruit moet worden ingeslagen okee, maar pak dan dat kleine ruitje waarna je toegang tot de auto verschaft.
Niet een achterruit wat een kapitaal kost.
Ja dat is wel duidelijk nu oke? Maar is dat het enige punt waarover we mogen discussieren?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of laat je hond niet achter in een auto
Tja. Echt hoor. Waarom doen ze dat en wat denken ze daarbij (waarschijnlijk volkomen niets..)quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of laat je hond niet achter in een auto
Ja echt, denk ik ook idd........quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Doen die kutwouten express denk ik![]()
Nee, gewoon die hele deur eruit knippen. Wie niet wil horen moet maar voelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:55 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik begrijp het allemaal best wel, maar waarom een achterruit inmeppen die 3x een zijruit kost?
Die mensen doen het ook niet express, die hebben ook spijt. Sla dat hele kleine 3 hoeksruitje in achter, met je hand de deur vsn binnen open doen.
Is de schade niet zo enorm.
Kan je ook nog makkelijker een deur openen naderhand
Ik heb het puur over het feit dat ze de achterruit inslaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja echt, denk ik ook idd........
Tering...
Of de deuren openen zonder ruit in te slaan, doen sleepdiensten zo vaak.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:55 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik begrijp het allemaal best wel, maar waarom een achterruit inmeppen die 3x een zijruit kost?
Die mensen doen het ook niet express, die hebben ook spijt. Sla dat hele kleine 3 hoeksruitje in achter, met je hand de deur vsn binnen open doen.
Is de schade niet zo enorm.
Kan je ook nog makkelijker een deur openen naderhand
Als jij een klein brandje thuis hebt , gun ik jouw ook dat ze je hele huis blank zetten met bluswaterquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, gewoon die hele deur eruit knippen. Wie niet wil horen moet maar voelen.
Er zal vast een reden voor zijn. Zijruitje inslaan gebeurt ook vaak.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:08 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik heb het puur over het feit dat ze de achterruit inslaan.
Wat vindt jij dan verzachtende omstandigheden in dit geval?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Als jij een klein brandje thuis hebt , gun ik jouw ook dat ze je hele huis blank zetten met bluswater
Alleen als je kinderslot erop hebt kan dat niet. Overige gevallen gaat dat altijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Er zal vast een reden voor zijn. Zijruitje inslaan gebeurt ook vaak.
Niet elke auto is hetzelfde hoor. Ook al sla je een zijruit in dan krijg je een deur niet meteen open.
Laat gewoon je hond lekker thuis.....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Het maakt mij niet uit welke ruit ze inslaan.
Voor dit soort mensen is het gewoon beter om geen hond te nemen. Of een huisdier.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat gewoon je hond lekker thuis.....
Dat is wel duidelijk. Maar hoe komt dit? Waarom doen ze het evengoed?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je nu nog steeds je hond in de auto laat na al die aandacht ben je echt een full blown retard.
Omdat ze niet bijzonder slim zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Maar hoe komt dit? Waarom doen ze het evengoed?
En waarom zijn ze evengoed verontwaardigd als er een ruitje is ingeslagen?
Zoals b.v. de user RoodWitBlauw?
Een kat kun je alleen laten. Een hond niet laat staan in een auto. Een hond heeft een groep nodig om te kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:14 schreef Loekie1 het volgende:
Een hond kun je alleen laten, dus waarom niet in de auto? (Ik verplaats me even in al die mensen.)
Zoals ik zeg. Dan ben je gewoon een complete retard.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Maar hoe komt dit? Waarom doen ze het evengoed?
En waarom zijn ze evengoed verontwaardigd als er een ruitje is ingeslagen?
Zoals b.v. de user RoodWitBlauw?
Die mensen zijn toch niet debiel? Die snappen toch ook dat het bloedheet wordt in een geparkeerde auto. Je stopt je hond toch ook niet in de oven.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:14 schreef Loekie1 het volgende:
Een hond kun je alleen laten, dus waarom niet in de auto? (Ik verplaats me even in al die mensen.)
Nou. Blijkbaar wel.quote:
Dat zal waarschijnlijk zijn omdat dat door de zon gekookte beest anders meteen zijn oververhitte snuit naar buiten duwt bij het eerste zuchtje lucht zonder om te kijken naar loshangende scherven.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:08 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik heb het puur over het feit dat ze de achterruit inslaan.
Deze discussie is belachelijk. Al sla je alle ruiten kapot. Dat is m.i. gewoon geoorloofd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk zijn omdat dat door de zon gekookte beest anders meteen zijn oververhitte snuit naar buiten duwt bij het eerste zuchtje lucht zonder om te kijken naar loshangende scherven.
bij de achterruit moet ie nog eerst de hoedenplank op klimmen
Daar ben ik het ook gewoon mee eens hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze discussie is belachelijk. Al sla je alle ruiten kapot. Dat is m.i. gewoon geoorloofd.
Zie het als een soort straf. Niet zozeer op domheid maar wel wegens een stuitend gebrek aan inlevingsvermogen.
Weet ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook gewoon mee eens hoor
Als jij ooit opgesloten in een wagen laten we je lekker zitten, oké. Kan je de schuld ook niet bij die "kutwouten" neerleggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Dat er een ruit moet worden ingeslagen okee, maar pak dan dat kleine ruitje waarna je toegang tot de auto verschaft.
Niet een achterruit wat een kapitaal kost.
Doen die kutwouten express denk ik![]()
Een huisdierenvergunning, dat hebben we nodig!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:06 schreef Royy het volgende:
Hond afnemen en voorkomen dat ze in de toekomst alleen om mogen gaan met levende wezens. Ze hebben klaarblijkelijk geen enkele kennis over dieren. Dit om bij hen en de gemeenschap kosten te besparen in de toekomst (en evt erger voorkomen, agressie bijv).
Ik weet nooit of je de dingen die je zegt echt meent of dat het sarcasme cq ironie is die je tussen die ene regel door moet ontdekken of begrijpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een huisdierenvergunning, dat hebben we nodig!
Dan lijden de goede weer onder de slechten. Verbod omgaan met levende wezens en dit staalhard toepassen, eventueel met controles. Er zouden hier duidelijke wetten voor moeten komenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een huisdierenvergunning, dat hebben we nodig!
Hoe controleer je dat precies?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:11 schreef Royy het volgende:
[..]
Dan lijden de goede weer onder de slechten. Verbod omgaan met levende wezens en dit staalhard toepassen, eventueel met controles. Er zouden hier duidelijke wetten voor moeten komen
Probleem is dat die mensen blijkbaar hun huisdier niet genoeg vertrouwen om ze alleen thuis te laten. Oplossing is een betere opvoeding, niet speciale ballenbakken voor honden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:14 schreef Loekie1 het volgende:
Probleem is misschien ook dat ziekenhuizen, pretparken, meubelboulevards en dat soort zaken geen honden op hun terrein of in hun gebouw willen.
Een oplossing kan zijn om een speciale hondenplek te maken, een soort ballenbak voor honden.
Of voorlichtingscampagnes met posters.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probleem is dat die mensen blijkbaar hun huisdier niet genoeg vertrouwen om ze alleen thuis te laten. Oplossing is een betere opvoeding, niet speciale ballenbakken voor honden.
Sympathiek indeed.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:17 schreef Loekie1 het volgende:
De Karwei in Enschede waarschuwt haar klanten over de warmte die ontstaat in een stilstaande auto. „In verband met de warmte is uw hondje meer dan welkom in onze winkel. Hier staat een bakje water klaar.”
http://www.tubantia.nl/re(...)-de-warmte-1.5073649
Ontroerend bericht.
Jammer dat je ironisch bij onderwerp denkt. Er zijn mensen die dierenleed heel erg vinden. Ik begrijp dat een dieren vergunning vrij ver gaat maar een klein beetje respect mag welquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik weet nooit of je de dingen die je zegt echt meent of dat het sarcasme cq ironie is die je tussen die ene regel door moet ontdekken of begrijpen.
Daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg denk ik.
Huisdieren controles hebben ze al een tijdje...meer in de zin van belastingen maar je begrijpt dat het toepassen niet moeilijk isquote:
Alleen voor de hondenbelasting toch? En als iemand "geen dier meer mag", mag de rest van zijn of haar gezin het dan ook niet meer?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:20 schreef Royy het volgende:
[..]
Huisdieren controles hebben ze al een tijdje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |