Ga je nou tof lopen doen omdat je een sneltoets weet?quote:
Je bent nog een noobquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:10 schreef Fylax het volgende:
Mja ik zit hier dan ook al langer dan LTVDK
Nee, doet niks, ctrl+s zorgt voor doorstrepen en cmd+s voor pagina opslaanquote:
Hmmm oke, weet dat het vroeger wel werkte.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, doet niks, ctrl+s zorgt voor doorstrepen en cmd+s voor pagina opslaan
Incidentje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:28 schreef Viro het volgende:
Dacht dat vannacht tuig weer bezig was met rellen, hoorde een heli vliegen maar blijkbaar was het voor iets anders Schietpartij Den Haag: twee gewonden
Hoorde em ook ja:pquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:28 schreef Viro het volgende:
Dacht dat vannacht tuig weer bezig was met rellen, hoorde een heli vliegen maar blijkbaar was het voor iets anders Schietpartij Den Haag: twee gewonden
Geen idee. Hij was zo sacho dat het mij niets zou verbazenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het de klant die niet wou betalen voor de wijn?
Terechte schietpartij dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het de klant die niet wou betalen voor de wijn?
Eerst rellen, nu een schietpartij. Whats next?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Hij was zo sacho dat het mij niets zou verbazen
Waarom nou gelijk weer zo grof?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal niet, kijken of jij het leuk vindt als iemand in jouw aars een schietpartij heeft.
Wat is dat nu weer voor een kutsmoes zeg.quote:
Je bent zelf een kutsmoesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een kutsmoes zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |