En dan filmpjes maken als je ze in het zwembad gooitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Yasmin en ik gaan trouwen nemen we gewoon een kat
Beest sprong er zelf in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan filmpjes maken als je ze in het zwembad gooit
lachen gieren brullen
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt zin om Yasmin te waterboarden.
Zal ze het zelf eens meemaken
Ik hoop dat je bad straks gewoon overstroomtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan filmpjes maken als je ze in het zwembad gooit
lachen gieren brullen
Hopen dat ik bijna verdrink, heeft yasmin weer wat te lachenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bad straks gewoon overstroomt
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat ik bijna verdrink, heeft yasmin weer wat te lachen
'waterboarden'quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb echt zin om Yasmin te waterboarden.
Zal ze het zelf eens meemaken
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat ik bijna verdrink, heeft yasmin weer wat te lachen
Nee!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon even gezellig doen?
Ik ga even niet eten denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:19 schreef Specularium het volgende:
Ik ga lekker even de ramen zemen denk ik.
Daar is het toch helemaal geen weer voor joh, heel de tijd boven zo'n warme plaat hangenquote:
Het is hier 20 graden met een briesje, beter kan niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het toch helemaal geen weer voor joh, heel de tijd boven zo'n warme plaat hangen
Kip eten, lam neuken. Zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
Ik eet kip voor mijn Syrische broeders.
Heb ik ook steeds.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:20 schreef timmmmm het volgende:
Misschien is het een goed idee als die teringapp van de NOS even rioriteiten leert stellen. Nee, dat Williams weer een of andere tenniswedstrijd wint, is géén breaking news.
Als je zo op d'r blijft bitchen wil ze straks niet naar de barbecuequote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:28 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Hondenbezitters hardleers
Kijk yasmin even doen of ze een dierenvriend is. Gelukkig weten wij inmiddels beter
Haar liefde voor jou zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo op d'r blijft bitchen wil ze straks niet naar de barbecue
Doe es niet zo gemeen joh lul.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haar liefde voor jou zou genoeg moeten zijn.
Of wacht.
Zie OPquote:
Ik zorg gewoon dat ik wat katten heb om te verdrinkenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo op d'r blijft bitchen wil ze straks niet naar de barbecue
Gewoon strafrechtelijk vervolgen, dat soort mensen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:28 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Hondenbezitters hardleers
Kijk yasmin even doen of ze een dierenvriend is. Gelukkig weten wij inmiddels beter
Die een achterruit inslaan jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon strafrechtelijk vervolgen, dat soort mensen.
Sommigen noemen hem 'de schedel', sommigen noemen hem 'de meest verzuurde zeikstraal ooit'. Wij kennen hem al timmmmm.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommigen noemen hem 'de schedel', sommigen noemen hem 'de meest verzuurde zeikstraal ooit'. Wij kennen hem al timmmmm.
Als je het wat ver vindt, kan je bij LTVDK overnachten heb ik gehoord.quote:
Gisteren zei hij wel allemaal hele aardige dingen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |