Dat zijn de vieze.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:12 schreef Viro het volgende:
Oh en ze denkt dat make up al haar "onzekerheden" verbergt
Is dit omdat ik blank ben? Racist.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutsmoesEn omdat het kan
Make upquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:12 schreef Viro het volgende:
StiefzusjesVooral de jongste, klagen dat ze dik is en wil afvallen maar ondertussen om de dag een kapsalon wegkanen
Paar keer aangeboden om haar te begeleiden in de sportschool maar altijd heeft ze een excuus klaar staan. Oh en ze denkt dat make up al haar "onzekerheden" verbergt
Ja leuk, beest verzuipt bijna omdat ie niet kan zwemmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou![]()
![]()
http://9gag.com/gag/a1YdWVw?sc=gif
Panters horen gewoon te kunnen zwemmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, beest verzuipt bijna omdat ie niet kan zwemmen.
Kan gewoon. Of een glaasje water in het gezicht gooien zodat het lekker uitlooptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms wil ik echt tegen die plamuurdozen zeggen dat ze er niet uit zien.
Zelfs ik vind het wat ver gaan hierom tequote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou![]()
![]()
http://9gag.com/gag/a1YdWVw?sc=gif
Beest word toch gered jongens.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs ik vind het wat ver gaan hierom te-en
make up kan, maar niet hele lagen waardoor je hele kop glimt zodra er licht op schijntquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms wil ik echt tegen die plamuurdozen zeggen dat ze er niet uit zien.
Jij moet gewoon niet zo tof doen omdat je toevallig lacht om iets wat helemaal niet grappig is.quote:
Ga ik later bij mijn kinderen ook doen. Peuters in zee gooien met als boodschap 'jullie horen gewoon te kunnen zwemmen'quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Panters horen gewoon te kunnen zwemmen.
Dat is een beetje te.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet eens weten, bolletje vet is 1,50/60m groot en weegt volgens mij 75/80kg.
Daar vinden de linkse hippies en hardcore misantropen elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:23 schreef Viro het volgende:
Wel grappig dat fok!kers geen fuck geven als een persoon wordt neergeschoten maar hele maar over de zeik gaan zodra het om een dier gaat![]()
Fok!kers
nou ja bijna alle fok!kers.
Ik zou om allebei wel een giechel kunnen laten denk ik. Als ik maar geen bloed over me heen krijgquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:23 schreef Viro het volgende:
Wel grappig dat fok!kers geen fuck geven als een persoon wordt neergeschoten maar hele over de zeik gaan zodra het om een dier gaat![]()
Fok!kers
nou ja bijna alle fok!kers.
Dat is niet het enige. Ze liep ook te klagen dat ze niet kon slapen omdat ex en ik samen serie keken op netflix op een zaterdag om 22u in de avond. Ex zei dat een schoonheidslaapje bij haar verspilde moeite wasquote:
Klinkt als een goede band...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is niet het enige. Ze liep ook te klagen dat ze niet kon slapen omdat ex en ik samen serie keken op netflix op een zaterdag om 22u in de avond. Ex zei dat een schoonheidslaapje bij haar verspilde moeite was![]()
Dit soort grapjes zou ik ook maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ex zei dat een schoonheidslaapje bij haar verspilde moeite was![]()
Ja de rest weg laten...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt allemaal wel mee ja.
Yasmin.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Wel goed voor de relatie denk ik, lekker samen met LTVDK kittens verdrinken
Doe normaal joh, katten zijn heiligquote:
Dan moet je misschien toch iemand met meer compassie zoeken om mee te trouwenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe normaal joh, katten zijn heiligIk zou eerder jou verdrinken dan een kat ... al zegt dat weinig natuurlijk
Als Yasmin en ik gaan trouwen nemen we gewoon een katquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch iemand met meer compassie zoeken om mee te trouwen
Fokker gaat hier straks op reageren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Yasmin en ik gaan trouwen nemen we gewoon een kat
Heb er nu 2 hier en die chillen gewoon hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Yasmin en ik gaan trouwen nemen we gewoon een kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |