Dat zijn de vieze.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:12 schreef Viro het volgende:
Oh en ze denkt dat make up al haar "onzekerheden" verbergt
Is dit omdat ik blank ben? Racist.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutsmoesEn omdat het kan
Make upquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:12 schreef Viro het volgende:
StiefzusjesVooral de jongste, klagen dat ze dik is en wil afvallen maar ondertussen om de dag een kapsalon wegkanen
Paar keer aangeboden om haar te begeleiden in de sportschool maar altijd heeft ze een excuus klaar staan. Oh en ze denkt dat make up al haar "onzekerheden" verbergt
Ja leuk, beest verzuipt bijna omdat ie niet kan zwemmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou![]()
![]()
http://9gag.com/gag/a1YdWVw?sc=gif
Panters horen gewoon te kunnen zwemmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, beest verzuipt bijna omdat ie niet kan zwemmen.
Kan gewoon. Of een glaasje water in het gezicht gooien zodat het lekker uitlooptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms wil ik echt tegen die plamuurdozen zeggen dat ze er niet uit zien.
Zelfs ik vind het wat ver gaan hierom tequote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou![]()
![]()
http://9gag.com/gag/a1YdWVw?sc=gif
Beest word toch gered jongens.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs ik vind het wat ver gaan hierom te-en
make up kan, maar niet hele lagen waardoor je hele kop glimt zodra er licht op schijntquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms wil ik echt tegen die plamuurdozen zeggen dat ze er niet uit zien.
Jij moet gewoon niet zo tof doen omdat je toevallig lacht om iets wat helemaal niet grappig is.quote:
Ga ik later bij mijn kinderen ook doen. Peuters in zee gooien met als boodschap 'jullie horen gewoon te kunnen zwemmen'quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Panters horen gewoon te kunnen zwemmen.
Dat is een beetje te.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet eens weten, bolletje vet is 1,50/60m groot en weegt volgens mij 75/80kg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |