Houd mij er lekker buiten ja.quote:
Nee, nu wil ik hier 50 delen van.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooie TT voor het volgende deel van deze SC.
Saai hoor....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik hier 50 delen van.
Heeft hij je weer badselfie's gestuurd?quote:
Ieuw.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft hij je weer badselfie's gestuurd?
Zou hij voor het eerst ongesteld geworden zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft hij je weer badselfie's gestuurd?
Zo is tim gewoon, tijdens de barbecue gaat hij waarschijnlijk ook gewoon in bad zittenquote:
Gelukkig zijn er mensen die niet denken in problemen maar oplossingen:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Zonder mannen was er nu geen oorlog geweest.
Ooit heeft een vrouw besloten een bedrijf te starten die alleen maar andere vrouwen in dienst nam, dit was het resultaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die niet denken in problemen maar oplossingen:
http://www.vice.com/read/(...)-to-all-our-problems
Ligt aan het bedrijf (of mannen ongetwijfeld), in kloosters met alleen maar vrouwelijke nonnen is het altijd pais en vree.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ooit heeft een vrouw besloten een bedrijf te starten die alleen maar andere vrouwen in dienst nam, dit was het resultaat.
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html
Ik moest weer veel te hard lachen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:39 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/ThugLifeClips/videos/1200673376628290/
Hahaha
Dit gebruik ik al vijf jaar, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Weer wat nieuws geleerd, als je een reactie typt en daarna tab + spatiebalk doet krijg je de preview te zien
2 keer tab + spatie is post plaatsen
Ik zit hier nog geen 5 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gebruik ik al vijf jaar, maar toch bedankt
Met een trackpad is dat sneller dan tab en spatiequote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zal het zijn.
Maar dan pak je elke keer je muis en klik je op invoeren? Dat kost toch te veel tijd.
En dan? Dat is pagina opslaanquote:
Komt er ook een achter.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Weer wat nieuws geleerd, als je een reactie typt en daarna tab + spatiebalk doet krijg je de preview te zien
2 keer tab + spatie is post plaatsen
Ga je nou tof lopen doen omdat je een sneltoets weet?quote:
Je bent nog een noobquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:10 schreef Fylax het volgende:
Mja ik zit hier dan ook al langer dan LTVDK
Nee, doet niks, ctrl+s zorgt voor doorstrepen en cmd+s voor pagina opslaanquote:
Hmmm oke, weet dat het vroeger wel werkte.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, doet niks, ctrl+s zorgt voor doorstrepen en cmd+s voor pagina opslaan
Incidentje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:28 schreef Viro het volgende:
Dacht dat vannacht tuig weer bezig was met rellen, hoorde een heli vliegen maar blijkbaar was het voor iets anders Schietpartij Den Haag: twee gewonden
Hoorde em ook ja:pquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:28 schreef Viro het volgende:
Dacht dat vannacht tuig weer bezig was met rellen, hoorde een heli vliegen maar blijkbaar was het voor iets anders Schietpartij Den Haag: twee gewonden
Geen idee. Hij was zo sacho dat het mij niets zou verbazenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het de klant die niet wou betalen voor de wijn?
Terechte schietpartij dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het de klant die niet wou betalen voor de wijn?
Eerst rellen, nu een schietpartij. Whats next?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Hij was zo sacho dat het mij niets zou verbazen
Waarom nou gelijk weer zo grof?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal niet, kijken of jij het leuk vindt als iemand in jouw aars een schietpartij heeft.
Wat is dat nu weer voor een kutsmoes zeg.quote:
Je bent zelf een kutsmoesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een kutsmoes zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |