SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:we Turks are so used to lying and cheating that we continue to do it at all costs and at all levels. We are such hypocrites that there is no limit…
http://www.hurriyetdailyn(...)=85265&NewsCatID=469
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef moemoe het volgende:
Nou Elfletterig, speciaal voor jou probeer ik het 1 dagje met deze UI.
Ben je het er niet mee eens dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil langs deze weg graag mijn zorg uitspreken over de gekozen topictitel.
Ik zie altijd een kotsende naaktslak in dat plaatje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Bij nader inzien vind ik dit veel zorgwekkender:
[ afbeelding ]
Komt omdat zij door mijn verjaardag precies weet dat wij perfect bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
moemoe is gewoon stiekem verliefd op Specu
Zij is wel tevreden met jouw sterretje dus?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat zij door mijn verjaardag precies weet dat wij perfect bij elkaar passen.
specumoemoequote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:39 schreef LTVDK het volgende:
moemoe is gewoon stiekem verliefd op Specu
Ik vooral een anatomisch misbaksel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie altijd een kotsende naaktslak in dat plaatje.
Niet symmetrisch genoeg voor je?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vooral een anatomisch misbaksel.
Het is meer dat een vogel met zo'n lichaam en zulke kleine pootjes nooit overeind kan blijven staan.quote:
Omdat Fokkerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom heette het vorige deel van deze SC trouwens #1?#dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |