Dat snap ik dus niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:36 schreef anonymoussie het volgende:
Bij mij doet die Lovestoned het gewoon.
Is dat de Anthem van ISIS?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:36 schreef anonymoussie het volgende:
Bij mij doet die Lovestoned het gewoon.
Hmm.. Tetten mogen niet in NWS toch?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet er nog een andere foto in de OP?
Voor deze ene keer is het je vergeven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon het plaatje van Elflettering gejat voor in de OP want ik ben lui.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:39 schreef Viro het volgende:
Als jullie videos van jt posten post dan gelijk een goede
Thnx!quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Maar gefeliciteerd Fylax!!!
Hoop dat je maar een grote jongen mag worden!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:39 schreef Viro het volgende:
Als jullie videos van jt posten post dan gelijk een goede
quote:
Ik weet de oplossing. We zetten gewoon tetten in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik weet de oplossing. We zetten gewoon tetten in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
DIG / Youtube: vid onbeschikbaar in NLquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tem heeft dat een x uitgelegd. Yoki weet dat ook wel.
Nee niet echt, nogal traag en saaiquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
check deze remix, i think youre going to like it:
Heb jij niet gewoon een verkeerd land bij je persoonsgegevens ingevuld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
DIG / Youtube: vid onbeschikbaar in NL
Zo dan maar.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
DIG / Youtube: vid onbeschikbaar in NL
Zo dan maar.
Gaat op IP.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon een verkeerd land bij je persoonsgegevens ingevuld?
Dat dacht ik ook, alleen zie ik dat niet terug.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon een verkeerd land bij je persoonsgegevens ingevuld?
Ik weet het nooit zo met muziek die alleen maar leuk is wanneer je onder invloed bent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
You know nothing fake turk![]()
Als je gesmoked hebt is ie superchill
Ja en dat doe ik dus nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Alsof slechte muziek dan opeens goed wordt...quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je high bent en muziek luistert is bijna alles chill. Je voelt de beat, teksten enzo. Het zijn niet bepaalde nummers maar je zintuigen die "scherper" zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zo met muziek die alleen maar leuk is wanneer je onder invloed bent.
Tja dat ligt aan de artiest niet aan de wiet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Alsof slechte muziek dan opeens goed wordt...
Na een paar baco's ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je high bent en muziek luistert is bijna alles chill. Je voelt de beat, teksten enzo. Het zijn niet bepaalde nummers maar je zintuigen die "scherper" zijn.
Dat weet ik, maar je hebt van die muziek die alleen stoned leuk is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je high bent en muziek luistert is bijna alles chill. Je voelt de beat, teksten enzo. Het zijn niet bepaalde nummers maar je zintuigen die "scherper" zijn.
Nah, geen drank voor mij. Doet meer schade aan je lichaam dan een jointje. En drank isquote:
Gewoon zulk soort teksten meezingenquote:
Elflettering gaat straks een gigantische splitsquote houden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Doet meer schade aan je lichaam dan een jointje.
ik vind nummer nuchter ook chill. Nuchter kan ik bepaalde artiesten niet aanhoren maar stoned wel. Mja dat is ook per persoon anders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je hebt van die muziek die alleen stoned leuk is.
Is dus niet zo goed eigenlijk.
Mag ie doen maar er is nog nooit een dode geweest door wiet, alcohol daarintegenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering gaat straks een gigantische splitsquote houden.
Ja. Ik vind slechte muziek slechter en goede muziek beter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vind nummer nuchter ook chill. Nuchter kan ik bepaalde artiesten niet aanhoren maar stoned wel. Mja dat is ook per persoon anders.
Ik vind high zijn gewoon niet zo tof eigenlijk. En als je je lichaam gewoon tijd geeft om te herstellen valt drank ook best meequote:Op woensdag 8 juli 2015 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, geen drank voor mij. Doet meer schade aan je lichaam dan een jointje. En drank isEen biertje of 2 op een warme zomerdag kan ik wel waarderen
Je moet het ook combineren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind high zijn gewoon niet zo tof eigenlijk. En als je je lichaam gewoon tijd geeft om te herstellen valt drank ook best mee
1 keer gedaan, toen in een of ander raar dorp met een heggenschaar een step gejat bij een cafe die die dingen verhuurde. Vreemde nacht was dat ...quote:
Ik vind dit gewoon altijd tof:quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag ie doen maar er is nog nooit een dode geweest door wiet, alcohol daarintegen
Ik zou eerder in staat zijn zoiets te doen bij gigantische dronkenschap.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer gedaan, toen in een of ander raar dorp met een heggenschaar een step gejat bij een cafe die die dingen verhuurde. Vreemde nacht was dat ...
Je moet ook niet eerst heel veel zuipen en dan gaan blowen, dat gaat wel fout.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer gedaan, toen in een of ander raar dorp met een heggenschaar een step gejat bij een cafe die die dingen verhuurde. Vreemde nacht was dat ...
Ja ging wel redelijk fout, nog steeds geen idee waar die step toen is geblevenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook niet eerst heel veel zuipen en dan gaan blowen, dat gaat wel fout.
Maar vreemde nachten zijn goed.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ging wel redelijk fout, nog steeds geen idee waar die step toen is gebleven
Bij iemand door zijn ruit of auto waarschijnlijk, stelletje tokkies.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ging wel redelijk fout, nog steeds geen idee waar die step toen is gebleven
Lief.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Deze Felix is een look-a-like van Justin Bieber.
Het is patat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
Brabant, beetje dingen slopen en friet zeggen.
Zwollequote:
Ik eierenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel eens een paar smeltende sneeuwballen op iemands raam gegooid, ik voelde me daar toen zo schuldig over.
Was wel zo'n bazending jaquote:
Herkenbaar hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel zo'n bazending ja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, dan is het goed...quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie tijden waren dat ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.
Hadden wij waarschijnlijk ook gejat toen we nog jong en wild waren.
Klöpt. Scheiding in het midden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering was weer zo'n brave Hendrik met zijn keurig gekamde anus.
Ik ga hetzelfde doen, leuk geweest voor vandaagquote:
Trusten!quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, leuk geweest voor vandaag
Gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden, maak er een leuke dag van!quote:
Mogguhquote:Op woensdag 8 juli 2015 02:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, leuk geweest voor vandaag
Hoi lekker ding!quote:Op woensdag 8 juli 2015 06:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden, maak er een leuke dag van!
Het haalt het inderdaad niet bij pareltjes als:quote:
Die zijn tenminste nog een beetje beschaafdquote:Op woensdag 8 juli 2015 07:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het haalt het inderdaad niet bij pareltjes als:
NWS / [SC] Kringrukken in zwolle
NWS / [SC] Geschoren kuiten
NWS / [SC] Aids is geweldig
NWS / [SC] Specularium houdt van mannen
NWS / [SC] Rukken op de supernanny
NWS / [SC] Rode doos! (met Kingstown en Karina gratis in de topictitel)
NWS / [SC] Hipsters drinken chocolademelk zonder melk in Kingstown zijn hol
NWS / [SC] Lauwe kwark in corries hol
Verander anders zelf de titel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zijn tenminste nog een beetje beschaafd
Jij bent ook fit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het haalt het inderdaad niet bij pareltjes als:
NWS / [SC] Kringrukken in zwolle
NWS / [SC] Geschoren kuiten
NWS / [SC] Aids is geweldig
NWS / [SC] Specularium houdt van mannen
NWS / [SC] Rukken op de supernanny
NWS / [SC] Rode doos! (met Kingstown en Karina gratis in de topictitel)
NWS / [SC] Hipsters drinken chocolademelk zonder melk in Kingstown zijn hol
NWS / [SC] Lauwe kwark in corries hol
Daar komt het per saldo wel bijna op neer. Ben gaan slapen, maar had koppijn. Aspirine genomen, maar kon nog steeds niet slapen. Van narigheid ben ik er maar uit gegaan. Misschien doe ik straks nog een poging om een paar uurtjes te slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij bent ook fit.
Heb je doorgehaald?
Oh dat is klote.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar komt het per saldo wel bijna op neer. Ben gaan slapen, maar had koppijn. Aspirine genomen, maar kon nog steeds niet slapen. Van narigheid ben ik er maar uit gegaan. Misschien doe ik straks nog een poging om een paar uurtjes te slapen.
Zal wel loslopen, thanks.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh dat is klote.
Succes straks...
Er zit een dwergje tussen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eness_overload_.html
Uccie en ik vinden dit leuk.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eness_overload_.html
Uccie en ik vinden dit leuk.
Ik sta er heul niet op.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:38 schreef Uccie het volgende:
Ik ga vandaag weer iets stukmaken.
Yoki vindt dit leuk!
Thnxquote:Op woensdag 8 juli 2015 06:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden, maak er een leuke dag van!
quote:Ruud heeft geen spijt van de reeks incoherente en in toenemende mate wanhopige Whatsapp-berichten die hij vannacht gestuurd heeft aan zijn ex-vriendin: “Ik kwam om drie uur ‘s nachts thuis en ik miste haar gewoon ontzettend. Het leek me goed om haar daarvan op de hoogte te stellen. Beter dat ze het van mij hoort dan van iemand anders.”
De geboren Meppelaar viel na tien appjes in slaap op een broodje shoarma, maar was de volgende ochtend niet ontevreden over de berichtenreeks. De nachtelijke correspondentie bevatte verschillende krachttermen en citaten uit de songtekst van Wereld zonder jou van Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Ruud: “Vrouwen houden van eerlijke mannen die open zijn over hun emoties. Wat dat betreft ben ik een lot uit de loterij.”
Ruud denkt dat hij door zijn assertieve toenaderingspoging het respect van zijn ex heeft herwonnen: “Ik sluit niet uit dat we binnenkort wat gaan drinken en dan weer bij elkaar gaan wonen. Ik weet niet met wie ze nu is (Bert, red.), maar het lijkt me sterk dat hij hier tegenop kan.”
De ex van Ruud heeft de berichten vanmorgen rond negen uur gelezen, maar een reactie blijft vooralsnog uit. Toch is de eenzijdige radiostilte voor Ruud geen reden tot paniek: “Ik denk dat het goed is dat ik van mijn hart geen moordkuil heb gemaakt. Als je dit soort dingen niet uitspreekt, is dat uiteindelijk ook niet goed voor de relatie. Maar goed, ze heeft nu twee jaar niks van zich laten horen, dus ik heb echt zoiets van: de bal ligt bij haar.”
Nop, zondag al gedaan!quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vier je je verjaardag niet voor familie en vrienden?
Gelukkig, dacht dat het echt was...quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://speld.nl/2015/07/0(...)opige-appjes-aan-ex/
Wel erg matig dat een NWS=mod een bericht plaatst zonder bronvermeldingquote:
Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel erg matig dat een NWS=mod een bericht plaatst zonder bronvermelding
quote:
Nu allemaal op je spaarrekening zetten en opmaken aan speciaalbiertjes als je oud genoeg bent.quote:
Tegenwoordig zijn er op het internet talloze manieren om filmpjes te delenquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer een pjo filmpje maken.
Even kijken hoe die bij jou komt.
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:00 schreef anonymoussie het volgende:
Bij tijdelijke contracten voor korter dan 6 maanden mag geen proeftijd meer, Yas.
Nickgod heeft m'n UI moeten verlatenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu allemaal op je spaarrekening zetten en opmaken aan speciaalbiertjes als je oud genoeg bent.
Ik vond je vorige beter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nickgod heeft m'n UI moeten verlaten
[ afbeelding ]
#rip
quote:Levensgevaarlijke spin vrijgelaten in Rijnsburg
Een ongeveer 10 centimeter grote en zéér giftige kamspin is dinsdag in een partij bloemen uit Midden- of Zuid-Amerika bij importeur Kariflex aangetroffen. Nadat de medewerkers deze zeer agressieve en dodelijke spin fotografeerden en over hun armen lieten lopen, werd deze vrijgelaten op een nabijgelegen bosje.
Kamspinnen komen op veel plaatsen in de wereld voor, behalve in Europa. De spin behoort tot de familie van de meest giftige spinnen op aarde. De beet van een kamspin kan binnen zes uur dodelijk zijn. De spin is daarnaast zeer agressief en zal bij een aanval meteen meerdere keren bijten. Ook de giftigste spin ter wereld, de Braziliaanse zwerfspin, is een kamspin.
Het gif kan, naast de dood, nogal aparte bijwerkingen hebben. Zo kan een beet van een Braziliaanse zwerfspin voor een erectie van een uur zorgen. Het is niet precies bekend om wat voor spin het in Rijnsburg gaat, maar Nederlandse ziekenhuizen zijn uitgerust om beten van kamspinnen te behandelen.
Mensen die in Rijnsburg de gevaarlijke kamspin zien lopen, moeten direct het alarmnummer 112 bellen. Dat heeft een woordvoerder van het reptielencentrum Serpo woensdag gezegd in het radioprogramma De Ochtend. De spinnenexperts van Serpo hebben dinsdag gezocht naar de agressieve spin, maar hebben hem niet kunnen vinden.
"Het is onbegonnen werk om nu nog verder te zoeken", aldus de woordvoerder van Serpo. "Als iemand de spin ziet, is het beste om 112 te bellen. Maar ik acht de kans niet heel groot dat hij buiten het terrein zal komen, want er ligt een grote sloot omheen."
Ik zie geen probleem met die spinnen hoorquote:Zo kan een beet van een Braziliaanse zwerfspin voor een erectie van een uur zorgen.
Vraag me dan toch af wat voor reactie een vrouw daar op krijgtquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met die spinnen hoor
De vrouw heeft de spin meegenomen natuurlijk he. Even stiekem laten bijten, hoppa! Wel zorgen dat je ook de antidosis bij de hand hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af wat voor reactie een vrouw daar op krijgt
Bedoelde meer de lichamelijke reactie bij een vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
De vrouw heeft de spin meegenomen natuurlijk he. Even stiekem laten bijten, hoppa! Wel zorgen dat je ook de antidosis bij de hand hebt.
Denk dat het wel spannend isquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer de lichamelijke reactie bij een vrouw
Dood.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer de lichamelijke reactie bij een vrouw
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met die spinnen hoor
Ze hadden alleen een harde rat.quote:In maart 2011 publiceerden onderzoekers van het Medical College of Georgia hun bevinding dat het gif van de Braziliaanse zwerfspin erecties bij ratten kan opwekken. Zodoende zou het gif gebruikt kunnen worden als remedie tegen erectiestoornissen bij mannen.
Vrouwen vallen op 'ratten', weet je toch.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden alleen een harde rat.
Vreemde fetisjen houdt jij er op na ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op 'ratten', weet je toch.
Is ie weer over Marokkanen bezig?quote:
Shots are being firedquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op 'ratten', weet je toch.
Iemand uit Meppel heet een Meppeler, geen Meppelaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:20 schreef Specularium het volgende:
Ruud heeft geen spijt van de reeks incoherente en in toenemende mate wanhopige Whatsapp-berichten die hij vannacht gestuurd heeft aan zijn ex-vriendin: “Ik kwam om drie uur ‘s nachts thuis en ik miste haar gewoon ontzettend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primaquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey harde werker!
Hoe was je 1e dag?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]Ze zijn inmiddels aardig gegroeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel. Past perfect bij jou.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:41 schreef Specularium het volgende:
Behalve dat Harry, dat slaat nergens op natuurlijk.
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Past perfect bij jou.
Haha.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wiebie of waaibaai?
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beste UI die Specsavers ooit had.
Kwekkeboom?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks lekker broodje kroket eten, het is tenslotte feest.
Ben je al jarig?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Welk feest hebben we gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Uiteraard.quote:
Nee, volgende maand pas. Maar mijn grote vriend Fylax is jarig en dat moet gevierd worden.quote:
Yoki weetquote:
Ah, tuurlijk. Goede reden!quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:07 schreef YokiKater het volgende:
Nee, volgende maand pas. Maar mijn grote vriend Fylax is jarig en dat moet gevierd worden.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Nee, volgende maand pas. Maar mijn grote vriend Fylax is jarig en dat moet gevierd worden.
Nice.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk. Goede reden!![]()
In ONZ heeft iemand trouwens mijn plaatje van glitters voorzien. Antje van Erkelens is er erg blij mee.
[ afbeelding ]
Het is toch verdomme geen Le Mans.quote:
Tuurlijk wel. Le Mans is rondjes rijden op een racebaan, het leven is rondjes draaien om de zon.quote:
R.I.P. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik word net in mijn slagader gestoken door een wesp.
Weet je zeker dat het geen bij was...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik word net in mijn slagader gestoken door een wesp.
Hij postte altijd wel leuk mee hier. De Tour de France gaat trouwens gewoon verder. De Tour wacht op niemand.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
laatste bezoek: 42 minuten, 33 seconden geleden.
RIP
Het was best een goeie jongen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij postte altijd wel leuk mee hier. De Tour de France gaat trouwens gewoon verder. De Tour wacht op niemand.
Ja bedankt voor het medeleven, doet wel gemeen pijn. Kutbeesten.quote:
Hij heeft alleen wel aids, nu mag niemand hem ooit meer aanraken.quote:
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Godver die hele plek rond die wespensteek lijkt wel alsof ik aids heb,
pics?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.
Zelf ben ik lang geleden in mijn borst gestoken door een wesp.
(Dit is geen grap.)
Ik weet het. Ben ooit in m'n nek gestoken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bedankt voor het medeleven, doet wel gemeen pijn. Kutbeesten.
Hoe lang geleden ben je geprikt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Godver die hele plek rond die wespensteek lijkt wel alsof ik aids heb,
Is 4 uur geleden denk ik, maar ik geloof dat het alweer een beetje op de terugweg is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ben je geprikt?
Je kan een paracetamol een beetje nat maken tot het vieze witte smurrie is en er dan opdoen. Dan ben je zo van je wespenbult af.
Ja, dat is meer een tip voor binnen een uur ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is 4 uur geleden denk ik, maar ik geloof dat het alweer een beetje op de terugweg is.
Ik was al lang 32 kilometer verderop geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Ze begonnen hier een paar dagen geleden een nest in een opening aan de buitenkant van de schuur. Het begon met 5 en een uur later was het al bezaaid met die dingen. Mijn vader heeft een uur lang met een vliegenmepper die krengen dood staan slaan, was wel een luguber gezicht op een gegeven moment als je naar de grond keek.
Mooi gevaarlijk. Ik zou een bedrijf laten komen om het nest te verwijderen. Zo overdreven duur is dat helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Ze begonnen hier een paar dagen geleden een nest in een opening aan de buitenkant van de schuur. Het begon met 5 en een uur later was het al bezaaid met die dingen. Mijn vader heeft een uur lang met een vliegenmepper die krengen dood staan slaan, was wel een luguber gezicht op een gegeven moment als je naar de grond keek.
We hebben de openingen dichtgemaakt en die hele familie zo veel mogelijk uitgemoord, nu maar hopen dat ze wegblijven. Deze kwam dus vandaar helemaal hier de zolderkamer binnengevlogen en linea recta op mijn pols.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi gevaarlijk. Ik zou een bedrijf laten komen om het nest te verwijderen. Zo overdreven duur is dat helemaal niet.
Als je dat in de buurt van een nest doet komen ze allemaal op je af.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik hem van mijn arm sloeg kronkelde hij nog wat over de vloer, toen ben ik er met mijn schoen op gaan slaan tot zijn lijf in tweeën brak.
Daarom zei ik: gewoon een professioneel bedrijf laten komen. Die weten precies hoe ze zulke klusjes aanpakken. We hebben het hier in het gebouw laatst ook gehad. Expert ingeschakeld en het probleem was zo opgelost. Zelf gaan lopen kloten is dom.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat in de buurt van een nest doet komen ze allemaal op je af.
Dierenbeulquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik hem van mijn arm sloeg kronkelde hij nog wat over de vloer, toen ben ik er met mijn schoen op gaan slaan tot zijn lijf in tweeën brak.
twitter:GutterFM twitterde op woensdag 08-07-2015 om 22:10:21@PartijvdDieren Hallo, Deze held loopt een beetje wespen dood te schoppen, dat kan natuurlijk echt niet!Kan daar wat aan gedaan worden? reageer retweet
twitter:GutterFM twitterde op woensdag 08-07-2015 om 22:11:40@PartijvdDieren http://t.co/Se6HhyJZY1 reageer retweet
Jawel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit prima in deze SC als je het niet erg vind.
Dan ben je de eerste. Ik open gewoon mooi geen nieuwe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit prima in deze SC als je het niet erg vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |