quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primaquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey harde werker!
Hoe was je 1e dag?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]Ze zijn inmiddels aardig gegroeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel. Past perfect bij jou.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:41 schreef Specularium het volgende:
Behalve dat Harry, dat slaat nergens op natuurlijk.
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Past perfect bij jou.
Haha.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wiebie of waaibaai?
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beste UI die Specsavers ooit had.
Kwekkeboom?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks lekker broodje kroket eten, het is tenslotte feest.
Ben je al jarig?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Welk feest hebben we gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Uiteraard.quote:
Nee, volgende maand pas. Maar mijn grote vriend Fylax is jarig en dat moet gevierd worden.quote:
Yoki weetquote:
Ah, tuurlijk. Goede reden!quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:07 schreef YokiKater het volgende:
Nee, volgende maand pas. Maar mijn grote vriend Fylax is jarig en dat moet gevierd worden.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Nee, volgende maand pas. Maar mijn grote vriend Fylax is jarig en dat moet gevierd worden.
Nice.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk. Goede reden!![]()
In ONZ heeft iemand trouwens mijn plaatje van glitters voorzien. Antje van Erkelens is er erg blij mee.
[ afbeelding ]
Het is toch verdomme geen Le Mans.quote:
Tuurlijk wel. Le Mans is rondjes rijden op een racebaan, het leven is rondjes draaien om de zon.quote:
R.I.P. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik word net in mijn slagader gestoken door een wesp.
Weet je zeker dat het geen bij was...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik word net in mijn slagader gestoken door een wesp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |