Hij postte altijd wel leuk mee hier. De Tour de France gaat trouwens gewoon verder. De Tour wacht op niemand.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
laatste bezoek: 42 minuten, 33 seconden geleden.
RIP
Het was best een goeie jongen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij postte altijd wel leuk mee hier. De Tour de France gaat trouwens gewoon verder. De Tour wacht op niemand.
Ja bedankt voor het medeleven, doet wel gemeen pijn. Kutbeesten.quote:
Hij heeft alleen wel aids, nu mag niemand hem ooit meer aanraken.quote:
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Godver die hele plek rond die wespensteek lijkt wel alsof ik aids heb,
pics?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.
Zelf ben ik lang geleden in mijn borst gestoken door een wesp.
(Dit is geen grap.)
Ik weet het. Ben ooit in m'n nek gestoken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bedankt voor het medeleven, doet wel gemeen pijn. Kutbeesten.
Hoe lang geleden ben je geprikt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Godver die hele plek rond die wespensteek lijkt wel alsof ik aids heb,
Is 4 uur geleden denk ik, maar ik geloof dat het alweer een beetje op de terugweg is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ben je geprikt?
Je kan een paracetamol een beetje nat maken tot het vieze witte smurrie is en er dan opdoen. Dan ben je zo van je wespenbult af.
Ja, dat is meer een tip voor binnen een uur ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is 4 uur geleden denk ik, maar ik geloof dat het alweer een beetje op de terugweg is.
Ik was al lang 32 kilometer verderop geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Ze begonnen hier een paar dagen geleden een nest in een opening aan de buitenkant van de schuur. Het begon met 5 en een uur later was het al bezaaid met die dingen. Mijn vader heeft een uur lang met een vliegenmepper die krengen dood staan slaan, was wel een luguber gezicht op een gegeven moment als je naar de grond keek.
Mooi gevaarlijk. Ik zou een bedrijf laten komen om het nest te verwijderen. Zo overdreven duur is dat helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Ze begonnen hier een paar dagen geleden een nest in een opening aan de buitenkant van de schuur. Het begon met 5 en een uur later was het al bezaaid met die dingen. Mijn vader heeft een uur lang met een vliegenmepper die krengen dood staan slaan, was wel een luguber gezicht op een gegeven moment als je naar de grond keek.
We hebben de openingen dichtgemaakt en die hele familie zo veel mogelijk uitgemoord, nu maar hopen dat ze wegblijven. Deze kwam dus vandaar helemaal hier de zolderkamer binnengevlogen en linea recta op mijn pols.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi gevaarlijk. Ik zou een bedrijf laten komen om het nest te verwijderen. Zo overdreven duur is dat helemaal niet.
Als je dat in de buurt van een nest doet komen ze allemaal op je af.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik hem van mijn arm sloeg kronkelde hij nog wat over de vloer, toen ben ik er met mijn schoen op gaan slaan tot zijn lijf in tweeën brak.
Daarom zei ik: gewoon een professioneel bedrijf laten komen. Die weten precies hoe ze zulke klusjes aanpakken. We hebben het hier in het gebouw laatst ook gehad. Expert ingeschakeld en het probleem was zo opgelost. Zelf gaan lopen kloten is dom.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat in de buurt van een nest doet komen ze allemaal op je af.
Dierenbeulquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik hem van mijn arm sloeg kronkelde hij nog wat over de vloer, toen ben ik er met mijn schoen op gaan slaan tot zijn lijf in tweeën brak.
twitter:GutterFM twitterde op woensdag 08-07-2015 om 22:10:21@PartijvdDieren Hallo, Deze held loopt een beetje wespen dood te schoppen, dat kan natuurlijk echt niet!Kan daar wat aan gedaan worden? reageer retweet
twitter:GutterFM twitterde op woensdag 08-07-2015 om 22:11:40@PartijvdDieren http://t.co/Se6HhyJZY1 reageer retweet
Jawel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit prima in deze SC als je het niet erg vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |